Ik heb hema oordoppen van 2.. doen t prima maar ik ga binnenkort wel wat professioneleres kopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
wat had jij verwacht voor dat geld?
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Heb ik al jaren, erg goede prijs/kwaliteit, en goede bas
Fraaie tip. Ik heb ze direct maar even besteld, want voor 20 euro (incl. verzendkosten) kan ik ze niet laten liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:41 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een Creative EP-630 gekocht, zijn in de aanbieding voor 13,95 en het geluid is imo prima. Ook in het wit te krijgen
Fijn dat je er ook even merk + type bij zet. Hier kunnen we natuurlijk niks mee. En ze zijn wel echt f*cking lelijk (en waarschijnlijk (te) duur).quote:
Audio-technica ATH-W5000 ‘Raffinato’quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat je er ook even merk + type bij zet. Hier kunnen we natuurlijk niks mee. En ze zijn wel echt f*cking lelijk (en waarschijnlijk (te) duur).
Nou sorry maar die letters en cijfers zijn op mijn resolutie toch niet duidelijk te lezen. Een beetje duidelijkheid is sowieso geen overbodige luxe. En willen 'pimpen' met zo'n afzichtelijk ding is al helemaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Audio-technica ATH-W5000 ‘Raffinato’
Staat op de zijkant man.
ATH woodiesquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou sorry maar die letters en cijfers zijn op mijn resolutie toch niet duidelijk te lezen. Een beetje duidelijkheid is sowieso geen overbodige luxe. En willen 'pimpen' met zo'n afzichtelijk ding is al helemaal![]()
Kosten trouwens 1000 euro, dat klinkt als een bedrag dat de fokker wel uit gaat geven aan een koptelefoon![]()
En lekker ontopic idd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef leolinedance het volgende:
Kosten trouwens 1000 euro, dat klinkt als een bedrag dat de fokker wel uit gaat geven aan een koptelefoon![]()
even lezen of naar de link kijken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fijn dat je er ook even merk + type bij zet. Hier kunnen we natuurlijk niks mee. En ze zijn wel echt f*cking lelijk (en waarschijnlijk (te) duur).
Ze zullen best goed zijn maar nog niet misschien dat ik 500 euro uit ga geven aan een koptelefoon. En het uiterlijk vind ik persoonlijk niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
even lezen of naar de link kijken?
niet te duur, gewoon een van de beste "betaalbare" voor zon 500 euro te koop![]()
maar ik zou het al doen voor het uiterlijk als ik het geld ervoor zou hebben, prachtig
Wtf echt, dit is genieten ze zitten heerlijk en het geluid omgquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef LethalNinja het volgende:
nvm al gevonden: http://www.bol.com/nl/p/e(...)004436060/index.html
\quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:53 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wtf echt, dit is genieten ze zitten heerlijk en het geluid omgoorgasm
( en ja ik weet dat zo'n gigantische hoofd telefoon van 200 euro over je hoofd nog beter geluid produceert)
Maar ik vind earclips het beste, klein en met bas
Oke, mooi.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef ImTheBase het volgende:
Wacht, ik roep Bas even.
is dat nu zo'n tamagotchiquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:40 schreef Mirel het volgende:
standaard creative oordopjes ftw
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |