zijn veel duurder toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga toch voor in-ears. Die blijven perfect zitten en hebben ruim voldoende bas. Genoeg bas zodat jij niet met een equalizer hoeft te kloten.
Valt wel mee hoe duur ze zijn.quote:
WAT EEN PRESTATIE OMG 1337!11quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ze ook, is inderdaad goed geluid. Is even wennen aan het begin want het ziet er apart uit zo op je kop, maar op maximaal volume pompt hij de gemiddelde mobiele telefoonspeakers er wel uit.
Heb ik ook, hoor geen bassquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Heb ik al jaren, erg goede prijs/kwaliteit, en goede bas
Mijn oordoppen gaan ongeveer 2 weken mee. Duur dusquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor 30 euro heb je al een fatsoenlijk paar
Het lijkt me dat je met dure dingen voorzichtiger omgaatquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn oordoppen gaan ongeveer 2 weken mee. Duur dus
Geloof het of niet, maar als je eenmaal betere oordopjes hebt gehad merk je echt een wereld van verschilquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er geen problemen mee
Die dingen vallen bij mij dus uit m'n oren, en ik geloof ook niet dat ze een bas hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er geen problemen mee
Er zijn nog betere?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als je eenmaal betere oordopjes hebt gehad merk je echt een wereld van verschilAls ik nu dat soort oordopjes in heb moet ik bijna huilen.
Oh.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die dingen vallen bij mij dus uit m'n oren, en ik geloof ook niet dat ze een bas hebben
dat jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als je eenmaal betere oordopjes hebt gehad merk je echt een wereld van verschilAls ik nu dat soort oordopjes in heb moet ik bijna huilen.
Hou je gore bek, audiofiel.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
WAT EEN PRESTATIE OMG 1337!11
welke kan dat nou weer niet
ja, niet als je ze bij de blokker haalt
leuker is om sennheiser eigenaren (want die vinden hun koptelefoon ooh zo'n goed geluid geven en niets te beter) jaloers te maken met je audio technica's
Het is erg belangrijk dat je de goede maat rubbertjes gebruikt. Anders hoor je inderdaad geen bas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kan je er niet mee omgaan, doe je ze wel goed in je oren?
En daar gaat het al misquote:
quote:
Jaaaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Heb ik al jaren, erg goede prijs/kwaliteit, en goede bas
Dat geloof ik best. Alleen kosten die doppen iets van 200 euro...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:18 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik heb Westone Um2-s. Equalizer op 'Extra bass', je wordt gewoon weggepompt
Lekker je oren naar de tyfusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:18 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik heb Westone Um2-s. Equalizer op 'Extra bass', je wordt gewoon weggepompt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |