Opties/intellingen -> equalizer?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat is een equalizer en hoe stel ik hem in?
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat is een equalizer en hoe stel ik hem in?
Sennheiserquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef LethalNinja het volgende:
Welke merken en oordopjes adviseren jullie als het gaat om oordopjes die om je oor kunnen ( en die ook nog eens een bas geluid produceren)?
Ben jij 1 van die personen die daadwerkelijk niet weet hoe iets werkt zónder de handleiding? Wow.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef LethalNinja het volgende:
In m'n ipod staat niks over equalizer, maarja ik denk dat ik gewoon een domme koop heb gedaan door niet te kijken of er ergens werd vermeld of er een bass geluid werd geproduceerd. Ik dacht dat dat wel standaard was bij 40 euro..
quote:
quote:
hij hoorde de bas juist niet faalhaasquote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Gehannes het volgende:
Ts zijn oren zijn waarschijnlijk toch al naar de klote vandaar is de enige toon die je nog hoort de bass.
Ziet er leuk uit, en de kwaliteit van het geluid is waarschijnlijk superieur aan de oordopjes. Maar ik zoek dus wel de oordopjes, en dan dus diegene die je als het ware om je oor heen haakt.Ik wil niet zo'n groot geval op mijn hoofdquote:
Slotje.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Heb ik al jaren, erg goede prijs/kwaliteit, en goede bas
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef TheGuy het volgende:
Whaha van die debiele dingetjes om je orenZie je er ook uit als een mongool zeg
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef TheGuy het volgende:
Whaha van die debiele dingetjes om je orenZie je er ook uit als een mongool zeg
Idd, echte bazen zetten natuurlijk hun crappy speakertje van hun mobiel op volle kracht, terwijl ze aggressief rondloeren of iemand er wat van durft te zeggenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Idd, echte bazen zetten natuurlijk hun crappy speakertje van hun mobiel op volle kracht, terwijl ze aggressief rondloeren of iemand er wat van durft te zeggen![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Nah dit gaat het hem dus niet worden, het moet wel kleiner zijn. Ik moet het snel in mijn jas zak kunnen doen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
OMG OMG OMG, die dingen had ik dus maar dan van Sony, hoe heten dit soort oor owners?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bassen geen belachelijke koptelefoon wat je op de fiets of waar dan ook gaat dragen, maar wél goed geluid
Mediamarkt, 25 of 30 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, die dingen had ik dus maar dan van Sony, hoe heten dit soort oor owners?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dus wat ik zoek:
- bas/ valt niet van je oor af en ook niet dat het om je hele hoofd zit![]()
- het kan makkelijk in de jaszak![]()
Kick dit topic dan om te laten weten wat je ervan vindtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef LethalNinja het volgende:
Betervolgende keer dat ik bij de MM ben pak ik die mee..
Je kan beter gewoon op internet zoeken naar een geschikt paar en dan online kopen. Binnen een paar dagen heb je ze binnen en je bent hoogstwaarschijnlijk ook nog eens goedkoper uit dan bij de MediaMarkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef LethalNinja het volgende:
Hehe zal ik doen, ik hoop dat ze hem hebben bij de MM. Het aanbod van dit soort oordopjes is zeer gering.
Heb ze ook, is inderdaad goed geluid. Is even wennen aan het begin want het ziet er apart uit zo op je kop, maar op maximaal volume pompt hij de gemiddelde mobiele telefoonspeakers er wel uitquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mediamarkt, 25 of 30 euro
http://www.consumer.phili(...)t-oorclip+SHS4701-00
veel succes
Heb ze zelf ook
Goede tips voor een betrouwbare internet winkel? Ik koop wel eens wat bij Bol.com maar ik denk niet dat die meer heeft dan bv de MM..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon op internet zoeken naar een geschikt paar en dan online kopen. Binnen een paar dagen heb je ze binnen en je bent hoogstwaarschijnlijk ook nog eens goedkoper uit dan bij de MediaMarkt.
Ik kreeg zulkse keiigoeiuh bij me telefoonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |