Opties/intellingen -> equalizer?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat is een equalizer en hoe stel ik hem in?
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat is een equalizer en hoe stel ik hem in?
Sennheiserquote:Op maandag 16 februari 2009 18:44 schreef LethalNinja het volgende:
Welke merken en oordopjes adviseren jullie als het gaat om oordopjes die om je oor kunnen ( en die ook nog eens een bas geluid produceren)?
Ben jij 1 van die personen die daadwerkelijk niet weet hoe iets werkt zónder de handleiding? Wow.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef LethalNinja het volgende:
In m'n ipod staat niks over equalizer, maarja ik denk dat ik gewoon een domme koop heb gedaan door niet te kijken of er ergens werd vermeld of er een bass geluid werd geproduceerd. Ik dacht dat dat wel standaard was bij 40 euro..
quote:
quote:
hij hoorde de bas juist niet faalhaasquote:Op maandag 16 februari 2009 19:14 schreef Gehannes het volgende:
Ts zijn oren zijn waarschijnlijk toch al naar de klote vandaar is de enige toon die je nog hoort de bass.
Ziet er leuk uit, en de kwaliteit van het geluid is waarschijnlijk superieur aan de oordopjes. Maar ik zoek dus wel de oordopjes, en dan dus diegene die je als het ware om je oor heen haakt.Ik wil niet zo'n groot geval op mijn hoofdquote:
Slotje.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Heb ik al jaren, erg goede prijs/kwaliteit, en goede bas
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef TheGuy het volgende:
Whaha van die debiele dingetjes om je orenZie je er ook uit als een mongool zeg
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:27 schreef TheGuy het volgende:
Whaha van die debiele dingetjes om je orenZie je er ook uit als een mongool zeg
Idd, echte bazen zetten natuurlijk hun crappy speakertje van hun mobiel op volle kracht, terwijl ze aggressief rondloeren of iemand er wat van durft te zeggenquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:51 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Idd, echte bazen zetten natuurlijk hun crappy speakertje van hun mobiel op volle kracht, terwijl ze aggressief rondloeren of iemand er wat van durft te zeggen![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef LethalNinja het volgende:
[ afbeelding ]
Nah dit gaat het hem dus niet worden, het moet wel kleiner zijn. Ik moet het snel in mijn jas zak kunnen doen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
OMG OMG OMG, die dingen had ik dus maar dan van Sony, hoe heten dit soort oor owners?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie bassen geen belachelijke koptelefoon wat je op de fiets of waar dan ook gaat dragen, maar wél goed geluid
Mediamarkt, 25 of 30 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, die dingen had ik dus maar dan van Sony, hoe heten dit soort oor owners?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dus wat ik zoek:
- bas/ valt niet van je oor af en ook niet dat het om je hele hoofd zit![]()
- het kan makkelijk in de jaszak![]()
Kick dit topic dan om te laten weten wat je ervan vindtquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef LethalNinja het volgende:
Betervolgende keer dat ik bij de MM ben pak ik die mee..
Je kan beter gewoon op internet zoeken naar een geschikt paar en dan online kopen. Binnen een paar dagen heb je ze binnen en je bent hoogstwaarschijnlijk ook nog eens goedkoper uit dan bij de MediaMarkt.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef LethalNinja het volgende:
Hehe zal ik doen, ik hoop dat ze hem hebben bij de MM. Het aanbod van dit soort oordopjes is zeer gering.
Heb ze ook, is inderdaad goed geluid. Is even wennen aan het begin want het ziet er apart uit zo op je kop, maar op maximaal volume pompt hij de gemiddelde mobiele telefoonspeakers er wel uitquote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mediamarkt, 25 of 30 euro
http://www.consumer.phili(...)t-oorclip+SHS4701-00
veel succes
Heb ze zelf ook
Goede tips voor een betrouwbare internet winkel? Ik koop wel eens wat bij Bol.com maar ik denk niet dat die meer heeft dan bv de MM..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon op internet zoeken naar een geschikt paar en dan online kopen. Binnen een paar dagen heb je ze binnen en je bent hoogstwaarschijnlijk ook nog eens goedkoper uit dan bij de MediaMarkt.
Ik kreeg zulkse keiigoeiuh bij me telefoonquote:
zijn veel duurder toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef elfzesendertig het volgende:
Ga toch voor in-ears. Die blijven perfect zitten en hebben ruim voldoende bas. Genoeg bas zodat jij niet met een equalizer hoeft te kloten.
Valt wel mee hoe duur ze zijn.quote:
WAT EEN PRESTATIE OMG 1337!11quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ze ook, is inderdaad goed geluid. Is even wennen aan het begin want het ziet er apart uit zo op je kop, maar op maximaal volume pompt hij de gemiddelde mobiele telefoonspeakers er wel uit.
Heb ik ook, hoor geen bassquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Mijn oordoppen gaan ongeveer 2 weken mee. Duur dusquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor 30 euro heb je al een fatsoenlijk paar
Het lijkt me dat je met dure dingen voorzichtiger omgaatquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn oordoppen gaan ongeveer 2 weken mee. Duur dus
Geloof het of niet, maar als je eenmaal betere oordopjes hebt gehad merk je echt een wereld van verschilquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er geen problemen mee
Die dingen vallen bij mij dus uit m'n oren, en ik geloof ook niet dat ze een bas hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb er geen problemen mee
Er zijn nog betere?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als je eenmaal betere oordopjes hebt gehad merk je echt een wereld van verschilAls ik nu dat soort oordopjes in heb moet ik bijna huilen.
Oh.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die dingen vallen bij mij dus uit m'n oren, en ik geloof ook niet dat ze een bas hebben
dat jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar als je eenmaal betere oordopjes hebt gehad merk je echt een wereld van verschilAls ik nu dat soort oordopjes in heb moet ik bijna huilen.
Hou je gore bek, audiofiel.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
WAT EEN PRESTATIE OMG 1337!11
welke kan dat nou weer niet
ja, niet als je ze bij de blokker haalt
leuker is om sennheiser eigenaren (want die vinden hun koptelefoon ooh zo'n goed geluid geven en niets te beter) jaloers te maken met je audio technica's
Het is erg belangrijk dat je de goede maat rubbertjes gebruikt. Anders hoor je inderdaad geen bas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan kan je er niet mee omgaan, doe je ze wel goed in je oren?
En daar gaat het al misquote:
quote:
Jaaaquote:Op maandag 16 februari 2009 18:54 schreef Agiath het volgende:
Creative ep-630
[ afbeelding ]
Dat geloof ik best. Alleen kosten die doppen iets van 200 euro...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:18 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik heb Westone Um2-s. Equalizer op 'Extra bass', je wordt gewoon weggepompt
Lekker je oren naar de tyfusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:18 schreef PimpofPersia het volgende:
Ik heb Westone Um2-s. Equalizer op 'Extra bass', je wordt gewoon weggepompt
juist nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lekker je oren naar de tyfus[ afbeelding ]
Ik weet dat ze zacht kunnen, maar 'extra bass' en 'je wordt gewoon weggepomptquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
juist niet
die dingen dempen 25 db, ofterwijl je muziek kan lekker zacht
Maar ze zijn 't waardquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Alleen kosten die doppen iets van 200 euro...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lekker je oren naar de tyfus[ afbeelding ]
Het gaat erom dat het kan, of ik het doe is natuurlijk een tweede. Maar sowieso luister ik geen muziek die afhankelijk is van een pompende bass.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik weet dat ze zacht kunnen, maar 'extra bass' en 'je wordt gewoon weggepompt' klinkt niet bepaald zacht he
Die zijn ook nog meer dan 100 euro. Dat geeft niet iedereen zomaar uit aan oordopjes hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:24 schreef Andyy het volgende:
oh en, Phonak Audéo PFE, geven heerlijk diepe bas en het is ook nog eens gedetailleerd(dus niet modderige bas zoals de meeste goedkope oordopjes geven)
en iedereen op Head-fi is er tevreden over
Todat die persoon een keer fatsoenlijke dopjes hoort en nooit meer terug wil naar die gare 50eu dopjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn ook nog meer dan 100 euro. Dat geeft niet iedereen zomaar uit aan oordopjes hoorIk denk dat de 'normale' gebruiker voor 50 euro een heel mooi setje kan kopen.
Probleem is dat die krengen altijd nog te snel kapot gaan bij gebruik tijdens het fietsen e.d. Dan is het geen 100 euro waard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:35 schreef zquing het volgende:
[..]
Todat die persoon een keer fatsoenlijke dopjes hoort en nooit meer terug wil naar die gare 50eu dopjes
Nooit problemen mee gehad en ik fiets toch vrijwel dagelijksquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Probleem is dat die krengen altijd nog te snel kapot gaan bij gebruik tijdens het fietsen e.d. Dan is het geen 100 euro waard.
Wat is er gaar aan (bijvoorbeeld) de Sennheiser CX500?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:35 schreef zquing het volgende:
[..]
Todat die persoon een keer fatsoenlijke dopjes hoort en nooit meer terug wil naar die gare 50eu dopjes
Wees er blij mee. Dat bespaart je een hoop geld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:44 schreef zquing het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad en ik fiets toch vrijwel dagelijks
Dat heb ik nooit begrepen he. Ik gebruik op de fiets meestal een setje Creative EP630, die blijven bij mij prima funtioneren. En dat doe ik nu toch al een paar maanden zeker een paar keer per week.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Probleem is dat die krengen altijd nog te snel kapot gaan bij gebruik tijdens het fietsen e.d. Dan is het geen 100 euro waard.
De kabeltjes breken bij intensief gebruik?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er gaar aan (bijvoorbeeld) de Sennheiser CX500?
Geen last van met fietsen/sporten/lamballen. Misschien dat ze in de bouw ofzo wat meer te verduren krijgen en eerder stuk gaan maar dat zijn voor mij geen dagelijkse bezighedenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:47 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De kabeltjes breken bij intensief gebruik?
nou voor oren die nooit wat beters hebben gehoord zijn ze prima, als je weet hoe betere oordopjes klinken en het verschil ook kan vertellen zijn ze verschrikkelijk om naar te luisterenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er gaar aan (bijvoorbeeld) de Sennheiser CX500?
Hmm, dan zijn de reviewers blijkbaar niet veel gewend. Kan best hoor. Ik ben overigens wel wat gewend alleen niet op het gebied van oordopjes. Ik heb een puike installatie thuis staan, dat vind ik belangrijker.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
nou voor oren die nooit wat beters hebben gehoord zijn ze prima, als je weet hoe betere oordopjes klinken en het verschil ook kan vertellen zijn ze verschrikkelijk om naar te luisteren
Zal je vies tegenvallen, als je naar goede inears hebt geluisterd zijn die creatives even gaar(mischien zelfs wel gaarder) dan die waardeloze iPod dingen. Ik kan gewoon niet luisteren naar dat doffe gedreun wat daaruit komt, nee doe mij dan maar schelle iPod dopjesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:27 schreef Heremeteit het volgende:
Ach als je er niet teveel voor over hebt zijn die creatives die hier al eerder werden genoemd prima. Volgens mij is het verschil in kwaliteit tussen doppen van 2,50 en 25 euro groter dan het verschil tussen doppen van 25 en 250 euro.
shure is tegenwoordig ook niet meer heilig, alleen de SE-530 van ze kan concurreren met de rest. alles daaronder is crap want er zijn betere verkrijgbaar voor hetzelfde geldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:57 schreef Jordy-B het volgende:
Zoals al eerder gemeld: in-ears.
En dat hoeft niet duur te zijn. Ik heb hier in-ears liggen van een tientje (wel bij een tijdelijke aanbieding gekocht), maar die geven dus véél beter geluid dan normale dopjes van pak-hem-beet ¤40.
Als je er wat meer aan kan/wil besteden, zou ik voor een goed merk als Shure gaan.
true, maar bedrijven als Bose zijn inmiddels ook druk bezig op de in-ear markt. Als je dan toch behoorlijk geld neer wil leggen, wil je toch niet bij een merk als Bose terechtkomen, lijkt me.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
shure is tegenwoordig ook niet meer heilig, alleen de SE-530 van ze kan concurreren met de rest. alles daaronder is crap want er zijn betere verkrijgbaar voor hetzelfde geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |