abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:14:53 #126
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66165990
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:10 schreef denkjedat het volgende:

[..]

zeeer slechte ervaringen met deze oordoppen gehad.
ten eerste heb ik die andere rubbertjes erop moeten zetten omdat er zomaar eentje er vanaf was gegaan.
ten 2e heb ik nu al 2 van die oordoppen versleten doordat ze zijn gebroken buiten mijn schuld om

Gr Djd
Hmm, apart. Ik heb ze ook maar nog geen enkel rubbertje hoeven vervangen. En dat terwijl ik altijd dezelfde gebruik (medium). Ik krijg ze er echt niet makkelijk vanaf dus kan me niet voorstellen dat ze 'zomaar' eraf kunnen vallen. Misschien heb je een pechexemplaar gehad? Welke doppen gebruik je nu?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:15:07 #127
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_66166000
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:08 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat ik het verschil tussen een nek en een hoofd niet weet, he? Erg jammer weer
kneus
pi_66166118
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk het niet, anders had je dat plaatje niet gepost als reactie op Aanvoerder. Dat slaat nl. nergens op. Maar zoals ik al zei, ik denk dat je er niks aan kunt doen.
Kijk nou eens naar dat plaatje. Je ziet een man die koste wat het kost een statement wil maken met zijn oh zo hippe koptelefoon. Het maakt niet uit dat hij hem op zijn hoofd draagt, hij had hem net zo goed om zijn nek kunnen dragen. Het gaat erom dat hij denkt dat het stoer is als je met zo'n lomp ding over straat loopt. Niets is minder waar: je bent een simpele mongool. Ik kan dat soort mensen niet serieus nemen, want als ik zo'n koptelefoon zie begin ik al te lachen.
pi_66166213
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hmm, apart. Ik heb ze ook maar nog geen enkel rubbertje hoeven vervangen. En dat terwijl ik altijd dezelfde gebruik (medium). Ik krijg ze er echt niet makkelijk vanaf dus kan me niet voorstellen dat ze 'zomaar' eraf kunnen vallen. Misschien heb je een pechexemplaar gehad? Welke doppen gebruik je nu?
heb nu 2 setjes hier liggen die kapot zijn.
bij allebij is de snoer van het oordopje kapot gegaan.
een keertje zomaar toen ikhem onder mijn jas vandaan haalde .
en een keer weet ik het niet precies want ik had hem laten liggen in de keet (jeugdhonk) en de dag daarna was hij kapot ( nee we zijn niet van die vrienden die dingen van elkaar stuk maken.
en betreft die oordopjes vond ik de bass ook niet echt denderend om eerlijk te zijn,
of moet ik dat niet vergelijken met de bass van de in ears van sony ericson mobiels?
want die bass is gewoon lekker.

Gr
pi_66166321
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Kijk nou eens naar dat plaatje. Je ziet een man die koste wat het kost een statement wil maken met zijn oh zo hippe koptelefoon. Het maakt niet uit dat hij hem op zijn hoofd draagt, hij had hem net zo goed om zijn nek kunnen dragen. Het gaat erom dat hij denkt dat het stoer is als je met zo'n lomp ding over straat loopt. Niets is minder waar: je bent een simpele mongool. Ik kan dat soort mensen niet serieus nemen, want als ik zo'n koptelefoon zie begin ik al te lachen.
Je neemt een modeontwerper als voorbeeld. Die zijn per definitie niet helemaal honderd. Je gaat ook niet zo met een hoofdtelefoon oplopen. En lekker boeien hoe het eruit ziet. Het gaat om het geluid.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:22:51 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66166334
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Oke Dat je jezelf met deze reactie(s) nogal voor lul hebt gezet zul je onderhand wel doorhebben. Dit was een goede poging je eruit te redden. Excuses aanbieden voor het gebruik van 'simpele mongool' had je eer nog enigszins kunnen redden. Maar helaas. Maar gelukkig hebben we mensen als jij ook nodig in deze maatschappij, er is nog hoop op een toekomst
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:24:25 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66166379
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Je neemt een modeontwerper als voorbeeld. Die zijn per definitie niet helemaal honderd. Je gaat ook niet zo met een hoofdtelefoon oplopen. En lekker boeien hoe het eruit ziet. Het gaat om het geluid.
Reageer gewoon niet meer op dat plaatje, het heeft geen zin Er is geen verschil volgens hem of je een kleine koptelefoon om je nek draagt of een loeigroot ding boven je oren op je hoofd. Nou sorry, dan ben je bij mij gewoon al afgeschreven.
pi_66166438
Die modeontwerper loopt er altijd zo bij. Weet z'n naam niet meer, maar het staat behoorlijk achterlijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66166468
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oke Dat je jezelf met deze reactie(s) nogal voor lul hebt gezet zul je onderhand wel doorhebben. Dit was een goede poging je eruit te redden. Excuses aanbieden voor het gebruik van 'simpele mongool' had je eer nog enigszins kunnen redden. Maar helaas. Maar gelukkig hebben we mensen als jij ook nodig in deze maatschappij, er is nog hoop op een toekomst
Dat jij in eerste instantie niet slim genoeg bent om na te denken over mijn post is meer een probleem aan jouw kant. Jij ziet het plaatje en het eerste wat je denkt is 'hij heeft de koptelefoon niet om zijn nek! FAAL! lol, dat moet ik even posten!!!1' Het is altijd jammer als je iets moet uitleggen omdat iemand weer te dom is om het te begrijpen. Succes nog op de boerderij. Stallen uitmesten kan je waarschijnlijk nog net
pi_66166481
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Die modeontwerper loopt er altijd zo bij. Weet z'n naam niet meer, maar het staat behoorlijk achterlijk.
Daryl van Wouw.
pi_66166525
dat probleem heb ik dus met mijn oordopjes
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:33:08 #137
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_66166733
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:34 schreef Andyy het volgende:

[..]

Etymotic
Westone
Phonak
Nuforce
Ultimate ears
allemaal maken ze betere IEM's dan Shure voor minder
mwoah, Shures, zijn zeker niet slecht, misschien een tikkeltje aan de hoge prijs maar dat zou je ook kunnen zeggen van UE. Je moet ze alleen niet in Nederland bestellen want dan betaal je sowieso 2x teveel.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2009 @ 17:45:02 #138
145146 Andyy
pi_66167138
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef PimpofPersia het volgende:

[..]

mwoah, Shures, zijn zeker niet slecht, misschien een tikkeltje aan de hoge prijs maar dat zou je ook kunnen zeggen van UE. Je moet ze alleen niet in Nederland bestellen want dan betaal je sowieso 2x teveel.
als je het een beetje volgt weet je dat Shure's tegenwoordig niet meer super zijn, zijn betere alternatieven beschikbaar
en UE super.fi 3, 5pro en tripple fi zijn afschuwelijk
pi_66167214
wat raden jullie aan als ik gewoon een goeie bass wil maar niet teveel wilt betalen?
waar het beste te halen?
gr
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:03:23 #140
159734 PimpofPersia
Strak in trainingspak
pi_66171794
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Andyy het volgende:

[..]

als je het een beetje volgt weet je dat Shure's tegenwoordig niet meer super zijn, zijn betere alternatieven beschikbaar
en UE super.fi 3, 5pro en tripple fi zijn afschuwelijk
Heb me er alleen een jaar geleden ofzo in verdiept toen ik zelf iems wilde kopen. Heb het sindsdien niet meer echt gevolgd. Destijds was Shure nog prima.
Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:04:15 #141
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_66171825
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef denkjedat het volgende:
wat raden jullie aan als ik gewoon een goeie bass wil maar niet teveel wilt betalen?
waar het beste te halen?
gr

Lees je in!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_66172415
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Lees je in!
ik zie door de virtuele bomen het bos niet meer
pi_66173122
Ik heb altijd oordopjes van de HEMA... ik vind 't perfect... echt
graag verwijderen
pi_66173690
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef blckbb het volgende:
Ik heb altijd oordopjes van de HEMA... ik vind 't perfect... echt
mooi toch als jij ze lekker vind zitten? niks mis mee
pi_66173962
Die van de action van 3¤. NOOIT HALEN.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:41:57 #146
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_66257514
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De goedkoopste in het wit (en inderdaad erg goedkoop):

http://www.zercom.eu/index.php?p=35&f=1&s=1&a=98515

De nieuwe Apple oordopjes zijn ook prima, die kosten echter wel 80 euro.
Ik heb vandaag nog een Creative EP-630 gekocht, zijn in de aanbieding voor 13,95 en het geluid is imo prima. Ook in het wit te krijgen
pi_66258236
Als het goed is krijg ik mijn oordopjes of zaterdag of in het begin van de volgende week. Mag ook wel want mijn huidige sony oordopjes met bas zijn kwa kussentje helemaal versleten.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:56:50 #148
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66258271
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef Silaz het volgende:
Die van de action van 3¤. NOOIT HALEN.
wat had jij verwacht voor dat geld?
pi_66258759
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:

[..]