quote:Op maandag 16 februari 2009 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Heel lang zeuren werkte voor murp ook
Wij ook. Toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Geachte Henk,quote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef porsche1 het volgende:
Hallo, mein name is Henk de P., ik ben 63 jaar en het lijkt me wel leuk om te modden in PUB of iets anders waar veel kinderen komen.
Liefst Henk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geachte Henk,
vanwege Uw voorkeur voor de voetbalclub Feyenoord, is dit niet mogelijk.
Groetjes,
Klazien.
maar doordat feyenoord een kids club heeft, support ik Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geachte Henk,
Groetjes,
Klazien.
ik ken ook een henk en hij is ook voor feyenoord maar hij rijdt in een ferrari naja beter gezegd reed want hij was gister door een dier aangevallen die zich tijdens de evolutietheorie ontwikkelde maar waar men tot op heden nog geen naam voor heeft verzonnen daarom noemen ze hem ddddddd maar daar was een man genaamd midas dekker en nee niet die man die je wel eens op tv ziet bij de publieke omroep het niet mee eens waardoor ze hem uiteindelijk maar dier hebben genoemd zodat iedereen tevreden was anyway lijkt henk me geen goede mod voor pub aangezien ik daar al een kandidaat naar voren heb geschroven genaamd gorge eugene en hij gaat het helemaal maken groetjes robinquote:Op maandag 16 februari 2009 17:21 schreef porsche1 het volgende:
Hallo, mein name is Henk de P., ik ben 63 jaar en het lijkt me wel leuk om te modden in PUB of iets anders waar veel kinderen komen.
Liefst Henk.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
maar doordat feyenoord een kids club heeft, support ik Feyenoord.
Zijn Feyenoordfans bij voorbaat al niet kansloos?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
Geachte Henk,
Groetjes,
Klazien.
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken ook een henk en hij is ook voor feyenoord maar hij rijdt in een ferrari naja beter gezegd reed want hij was gister door een dier aangevallen die zich tijdens de evolutietheorie ontwikkelde maar waar men tot op heden nog geen naam voor heeft verzonnen daarom noemen ze hem ddddddd maar daar was een man genaamd midas dekker en nee niet die man die je wel eens op tv ziet bij de publieke omroep het niet mee eens waardoor ze hem uiteindelijk maar dier hebben genoemd zodat iedereen tevreden was anyway lijkt henk me geen goede mod voor pub aangezien ik daar al een kandidaat naar voren heb geschroven genaamd gorge eugene en hij gaat het helemaal maken groetjes robin
Daarom!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn Feyenoordfans bij voorbaat al niet kansloos?
Zijn ONZmods bij voorbaat al niet kansloos?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
feyenoordfan zijn is erger hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zijn ONZmods bij voorbaat al niet kansloos?
eg (met een zachte g) nietquote:Op maandag 16 februari 2009 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
feyenoordfan zijn is erger hoor
ach volgend seizoen heb je het makkelijkerquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach volgend seizoen heb je het makkelijker
Fok! Een forum noemen gaat wel wat ver, vind je niet?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
Feyenoord een voetbalclub noemen gaat wel wat ver, vind je niet?
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fok! Een forum noemen gaat wel wat ver, vind je niet?
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
JA ZEKER1!1!!1!1!1!1!!11!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:58 schreef MASD het volgende:
Jupiler, is dat te drinken?
waarom zou je dat überhaupt willen proberen?quote:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
je kan beter pilsener van de albert heijn halen alleen hebben ze dat niet bij ah to go
Stuur maar naar mijquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als ik een naaktpic van mezelf opstuur, krijg ik dan ook modrechten?
nee dan bannen ze je naar bezwarnoudlandquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als ik een naaktpic van mezelf opstuur, krijg ik dan ook modrechten?
Faal.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
In je tag staat [BASIC abohouder].
Puh-lease, er moet minimaal [PIMP abohouder] staan.
Zou kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij bent een pimphouder zou jij mij die naaktfotos weer kunnen opsturen
Doe een bod.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoeveel zou dat een topuser als mij moeten kosten
Preview a.u.b.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik wil je een van me bestsellers genaamd loebas goes to swahili aanbieden
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
Dat gaat te furrrr, SG [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wij ook. Toch?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
nou ok ik zal eerst deel 387 van deze bestseller reeks beschrijven omdat ik net als het arabisch van rechts naar links werk en aangezien ik me boeken juist weer westeuropees heb geordend staat hij rechts maar anyway deel 387 is dus mijn eerste in deze reeks en hij gaat over loebas die eerst de 3 neefjes kwik kwek en kwak moet omzeilen maar het zijn niet de neefjes van donald duck maar drie gemuteerde teenage ninja turtles die net als bezwarnoud kunnen transformeren maar ok hij moest ze dus voorbij maar toen loebas over het hek richting een buurman wou klimmen die verdacht veel lijkt op buurman bolderbast maar dit hem uiteraard niet is want deze buurman heet tsabredlob bleef hij achter een spijker in het hek haken en bloedde hij dood onder het oog van ursul de geer die toevallig was komen aanrijden maar het komt er dus op neer dat de volgende 386 delen over de crematie van loebas in het armmietige swahili gaan arme loebasquote:
Ik twijfel nog.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou ok ik zal eerst deel 387 van deze bestseller reeks beschrijven omdat ik net als het arabisch van rechts naar links werk en aangezien ik me boeken juist weer westeuropees heb geordend staat hij rechts maar anyway deel 387 is dus mijn eerste in deze reeks en hij gaat over loebas die eerst de 3 neefjes kwik kwek en kwak moet omzeilen maar het zijn niet de neefjes van donald duck maar drie gemuteerde teenage ninja turtles die net als bezwarnoud kunnen transformeren maar ok hij moest ze dus voorbij maar toen loebas over het hek richting een buurman wou klimmen die verdacht veel lijkt op buurman bolderbast maar dit hem uiteraard niet is want deze buurman heet tsabredlob bleef hij achter een spijker in het hek haken en bloedde hij dood onder het oog van ursul de geer die toevallig was komen aanrijden maar het komt er dus op neer dat de volgende 386 delen over de crematie van loebas in het armmietige swahili gaan arme loebas
Nee, ik ook niet meerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef -SG- het volgende:
Ik lees sowieso die posts van robro niet.
Kan je het nog een keer vertellen dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef RoBro het volgende:
het verbaast mij dat een user als isdatzo mij hier nogsteeds op aanspreekt nadat ik al gepost heb waarom ik geen interpunctie toepas
Daar heb ik dan overheen gelezen, al dan niet bewust. Kan je die betreffende post een keer quoten?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef RoBro het volgende:
het verbaast mij dat een user als isdatzo mij hier nogsteeds op aanspreekt nadat ik al gepost heb waarom ik geen interpunctie toepas
quote:ja en toen zei ze al gelijk tegen de dienstdoenend personeel of ik een lethal injectie kon krijgen en die hebben ze me toen ook gegeven want ze waren eigenlijk bang dat ik een soort van 57ste joseph stalin werd die de nederlandse maatschappij zal veroveren met de termm rrrrrrrrr van robin maar ik heb uiteindelijk die injectie overleefd en toen toestemming van de regering gekregen om gebruik te maken van een slechte interpunctie terwijl ze dat nooit doen groetjes robin
Talent? Zijn posts van gister heb ik wel gelezen en daar ontbrak het toch echt aan talent hoor. En interpunctie.. en inhoudquote:Op maandag 16 februari 2009 21:37 schreef s0k het volgende:
Jullie ondermijnen zijn talent met dit soort opmerkingen.
Nu weet ik meteen weer waarom ik die post niet gelezen heb. Kan je het stukje over interpunctie even 'bold' maken?quote:
'Slechte interpunctie'? Je bedoelt: géén interpunctie. En je maakt geen 'gebruik van' interpunctie. Het is geen voorwerp hè.quote:en toen toestemming van de regering gekregen om gebruik te maken van een slechte interpunctie terwijl ze dat nooit doen groetjes robin
jij loopt serieus alle tekens toe te passen om mij te corrigeren he maar anyway stoor je niet aan mij want dat zal ik niet willenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Slechte interpunctie'? Je bedoelt: géén interpunctie. En je maakt geen 'gebruik van' interpunctie. Het is geen voorwerp hè.
Oh, en mijns inziens is je beargumentatie onvoldoende. Derhalve dien je je gewoon aan de in Nederland geldende regels betreffende spelling en interpunctie te houden.
maarnee dat meen je niet wat heb ik je misdaan helemaal nix toch maar maarnee wat heb ik je misdaan groetjes robinquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
maarnee dat meen je niet wat heb ik je misdaan helemaal nix toch maar maarnee wat heb ik je misdaan groetjes robin
ja omdat ie kort was natuurlijke oke ik ga stoppen met deze post doei groetjes danianequote:
ja ik begrijp je helemaal ik leef helemaal met je mee ik vind het erg zielig dat iedereen je pest jij kan er ook niks aan doen dat je het geadopteerde zoontje van freddy zwinkels bent oke he groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiii van danianequote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
maarnee dat meen je niet wat heb ik je misdaan helemaal nix toch maar maarnee wat heb ik je misdaan groetjes robin
Kom op.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja ik begrijp je helemaal ik leef helemaal met je mee ik vind het erg zielig dat iedereen je pest jij kan er ook niks aan doen dat je het geadopteerde zoontje van freddy zwinkels bent oke he groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiii van daniane
de enige die me hier pest is een user genaamd daniane die denkt dat het grappig is door geniale mensen als mij te imiteren maar eigenlijk met haar eigen domheid te koop loopt groetjes robinquote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja ik begrijp je helemaal ik leef helemaal met je mee ik vind het erg zielig dat iedereen je pest jij kan er ook niks aan doen dat je het geadopteerde zoontje van freddy zwinkels bent oke he groetjes doeiiiiiiiiiiiiiiiiii van daniane
Geniaal, ja tuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
de enige die me hier pest is een user genaamd daniane die denkt dat het grappig is door geniale mensen als mij te imiteren maar eigenlijk met haar eigen domheid te koop loopt groetjes robin
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
de enige die me hier pest is een user genaamd daniane die denkt dat het grappig is door geniale mensen als mij te imiteren maar eigenlijk met haar eigen domheid te koop loopt groetjes robin
ik hou altijd wel van goed onderbouwde meningen maar alles wat jij typt komt neer op een waardeloze en ongefundeerde visie waardoor ik moet concluderen dat ik jou niet serieus neem maar ik ben slapen groetjes robinquote:Op maandag 16 februari 2009 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Kerel jij bent zo kansloos he, dat het gewoon niet meer leuk is.
Jij hebt problemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hou altijd wel van goed onderbouwde meningen maar alles wat jij typt komt neer op een waardeloze en ongefundeerde visie waardoor ik moet concluderen dat ik jou niet serieus neem maar ik ben slapen groetjes robin
MAAR,quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hou altijd wel van goed onderbouwde meningen maar alles wat jij typt komt neer op een waardeloze en ongefundeerde visie waardoor ik moet concluderen dat ik jou niet serieus neem maar ik ben slapen groetjes robin
Mwoah.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MAAR,
ik maakte wel gebruik van interpunctie.
En ik word niet eens genoemdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
Het is wat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef porsche1 het volgende:
Hola.
Jezus, olep is nog steeds geen crew.
awwwwquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ik word niet eens genoemd.
Ondankbaar kreng!
Komt wel goed schatje!quote:
en dat gebeurt voorlopig nog lang nietquote:
Joh.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dat gebeurt voorlopig nog lang niet
maar ik duim wel voor je heurquote:
Zij is echt slim.quote:
ik ben dan ook geen feyenoorder hequote:
Als je danny was dan was je wel kaal hé, pas opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef RoBro het volgende:
ik steun olep en ik beschik over genoeg middelen om een revolutie aan te gaan dus als ik danny was zou ik maar oppassen haha
waarom maak je gebruik van een dusdanige interpunctie dat zelfs ik er problemen meehebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je danny was dan was je wel kaal hé, pas op
Multitaskingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Beter steek je die tijd in de frontpage
jij bent man die kunnen niet multitaskenquote:
Wooojoooo, goede comeback.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen feyenoorder he
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent man die kunnen niet multitasken
LIEG!quote:
zal ik je gelukkig maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
hij kan ook eerder op slot, zullen ze je erg dankbaar voor zijn neem ik aan?quote:
Meneer gaat dreigen hoor..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij kan ook eerder op slot, zullen ze je erg dankbaar voor zijn neem ik aan?
jij had gewoon met je muis van dat knoppie af moeten blijvenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal ik je gelukkig maken?Alleen vannacht nog één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
Waarom, het gaat al minimaal 3 delen nergens meer over?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom, het gaat al minimaal 3 delen nergens meer over?
Dat kan toch ook in een nieuw te openen topic?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt.Maar dan kunnen de users hier ook baggeren vannacht.
Het niveau van dat nieuw te openen topic zal niet veel beter zijn dan dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan toch ook in een nieuw te openen topic?
Niveau in ONZ heb ik al een tijdje geleden vaarwel gezegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef Olep het volgende:
[..]
Het niveau van dat nieuw te openen topic zal niet veel beter zijn dan dit topic.
Point taken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niveau in ONZ heb ik al een tijdje geleden vaarwel gezegd.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom, het gaat al minimaal 3 delen nergens meer over?
wat ben jij een faler eerste klas groetjes robinquote:Niveau in ONZ heb ik al een tijdje geleden vaarwel gezegd.
waarschijnlijk 3 jaar geleden al?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niveau in ONZ heb ik al een tijdje geleden vaarwel gezegd.
Ik heb de exacte datum niet genoteerd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
waarschijnlijk 3 jaar geleden al?
Ach, houd je mond muts.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij had gewoon met je muis van dat knoppie af moeten blijven
toch siert het je inzet voor ONZ, naast gasten als cerror en Zargonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb de exacte datum niet genoteerd.
zarGon.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch siert het je inzet voor ONZ, naast gasten als cerror en Zargon
2 Topgozers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
toch siert het je inzet voor ONZ, naast gasten als cerror en Zargon
Heuheuheuheuquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Olep het volgende:
[..]
zarGon.Jammer dat hij nog steeds een ban heeft.
Heb ik wat gemist?quote:
Allemaal naar feedback!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
Watnou laatste deel, dit is 't leukste topic in ONZ verdomme
Niet doen! Hij kan heeel boos worden!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Ik heb ook mod ambities.
Ik wil een kruising worden tussen Isdatzo, H_h, MASD en Yvonne.
Ik zie meer in een kruisiging voor jou.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Ik heb ook mod ambities.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie meer in een kruisiging voor jou.
Dat modden, niks voor jou?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat neem je terug!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
zo nee, jullie kunnen mij ook nog altijd vragen om te modden hoor.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Ik heb ook mod ambities.
Zwart bevalt me uitstekend.quote:
Sta op en hoepel op.quote:
Hoepelenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwart bevalt me uitstekend.
[..]
Sta op en hoepel op.
daar *wijst*quote:
Jaja, dit is een ordinaire afleidingsmanoevre! Je hebt gewoon zelf alle love gejat en voor jezelf gehouden, ik ken jouw soort welquote:
quote:
mijn soortquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, dit is een ordinaire afleidingsmanoevre! Je hebt gewoon zelf alle love gejat en voor jezelf gehouden, ik ken jouw soort wel [ afbeelding ].
verklaar je naderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
[..]
Jouw soort.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, als je hier gepost hebt heb je bij voorbaal al al je kansen verspeeld.
Ik hoef me niet tegenover jou te verantwoordenquote:
Goedzo mongooltjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Ik snap nu pas waarom ze zeggen dat huppelmuts en het_hupt klonen zijn.Door dat "hup" dus, ik dacht door het kansloze casanova gedrag in fobo's.
jij stond ook achteraan zekerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef MASD het volgende:
Ik snap nu pas waarom ze zeggen dat huppelmuts en het_hupt klonen zijn.Door dat "hup" dus, ik dacht door het kansloze casanova gedrag in fobo's.
mooiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, als je hier gepost hebt heb je bij voorbaal al al je kansen verspeeld.
nu wel maar ik was een tijdje weg dus toen was de sfeer op het scherpst van de snede maar nu niet meerquote:
gewoon doen johquote:
jouw schuldquote:
-SG-, zullen we tzt weer zo'n leuk traptopic maken?quote:
Hey, SG is mine!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
-SG-, zullen we tzt weer zo'n leuk traptopic maken?
Leuk dat je het eventjes aansnijdtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, heeft SES een SC-topic, Renesite?
strak plan, ben wel weer toe aan een pingpongetjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leuk dat je het eventjes aansnijdt!
ik durf het bijna niet te vragen maarre wat??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
strak plan, ben wel weer toe aan een pingpongetje
don't even bother, de grote baas wil het niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Olep het volgende:
Poll: Deel 6!Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Disclaimer: fouten in de poll voorbehouden.
En wie heeft dat besloten als ik vragen mag? Snakey?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
don't even bother, de grote baas wil het niet.
ik voer enkel orders uit
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
VIVA LA REVOLUTION!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik voer enkel orders uit
Een 'rode' baas.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef Olep het volgende:
[..]
En wie heeft dat besloten als ik vragen mag? Snakey?
ik hoop dat danny jou eens eist dat je van een dak springtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik voer enkel orders uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik voer enkel orders uit
quote:
lolquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, heeft SES een SC-topic, Renesite?
als jij eerst met je mond het beton gaat kussen van 10 hoog, wil ik het nog eens gaan overwegenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik hoop dat danny jou eens eist dat je van een dak springt
Dat zou lekken zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon wat je wil zeggen.
Hey now, niet zo onaardig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij eerst met je mond het beton gaat kussen van 10 hoog, wil ik het nog eens gaan overwegen
dat iemand als jij dat durft te vragen zal mij bijna overwegen om voor een trein te springen maar anyway ik vind dat je het maar gewoon maar moet doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij eerst met je mond het beton gaat kussen van 10 hoog, wil ik het nog eens gaan overwegen
Doe vooral wat je niet laten kan hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat iemand als jij dat durft te vragen zal mij bijna overwegen om voor een trein te springen
Wij ook. Nou, kusjes hè. Doei.quote:maar anyway ik vind dat je het maar gewoon maar moet doen
Ja, ik kan toch niet weten welke admin de verantwoordelijke is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in de crew jong, ken je admin's
QFTquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
adminsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij niks te willen, en zeker niet in of over dit topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:41 schreef Harajuku. het volgende:
Door Isdatzo stemde ik ja, maar ik wil eik nee
Die ene, met dat rode kleurtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Olep het volgende:
Het_hupt, welke admin is het?
Antwoord a.u.b.
quote:
waarom schrijf je een woord met een hoofdletter en een punt erachter wat ben jij toch een raspauperquote:
Is dit een vraag, of een constatering?/.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom schrijf je een woord met een hoofdletter en een punt erachter wat ben jij toch een raspauper
Er zijn er meer met een rood kleurtje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ene, met dat rode kleurtje.
Jóh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn er meer met een rood kleurtje.
je loopt te koop met je eigen domheid gozerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is dit een vraag, of een constatering?/.
IK?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
je loopt te koop met je eigen domheid gozer
ik bedoelde meer die ene.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Er zijn er meer met een rood kleurtje.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik loop te koop met mijn eigen domheid gozer
Crewpook maakt men van garnalen.quote:
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Plaag die arme knul toch niet zo,.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Crewpook maakt men van garnalen.
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplantquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.
thnx hij is al 3 jaar doodquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplant
Wijze papa heb jijquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij altijd geleerd dat als ik een voorzet kreeg ik hem moest inkoppen.
[AEX] presentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
Willen alle mods in alfabetische volgorde gaan staan en zeggen wat hun subforum is?!
En in jouW geval opteer ik voor postnatale abortus. Kusje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
jou vader zou het recht op leven ontnomen moet worden als hij zulke misbaksels voortplant
Nee want dan was de kans groot dat je je verdediging laat zakken en dan kan het zomaar op een gelijkspel of zelfs verlies uitkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wijze papa heb jij![]()
Maar heeft hij jou niet geleerd dat, wanneer je al 5-0 vóór staat, er best met wat gallery-play gespeeld mag worden?
Ken je tegenstander. Al speel je met open goal, nog weet hij de bal er niet in te krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want dan was de kans groot dat je je verdediging laat zakken en dan kan het zomaar op een gelijkspel of zelfs verlies uitkomen.
Zoek maar in de index.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef -SG- het volgende:
Willen alle mods in alfabetische volgorde gaan staan en zeggen wat hun subforum is?!
Iemand die het op jou gemunt had kreeg een ban, maar je zeikt anderen wel af?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken je tegenstander. Al speel je met open goal, nog weet hij de bal er niet in te krijgen.
Huh?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Iemand die het op jou gemunt had kreeg een ban, maar je zeikt anderen wel af?
Namen!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is voor deel 6, nog even wachten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef Olep het volgende:
[..]
Dat is voor deel 6, nog even wachten.
Heeft hij dat indertijd ook uitgetest met bakstenenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft hij dat indertijd ook uitgetest met bakstenen
Wie niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks lui uitgevallen..
wat ben jij een sad persoon zeg je iets aantrekken van mensen die op een forum zeggen dat je dood moet gaan aan kanker hahahaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Ohw wacht je bedoeld die gast die doodleuk vertelde dat ik maar snel aan kanker moest doodgaan
vind ik nogal een verschil met afzeiken he
Waar ben je uit gevallen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks lui uitgevallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |