maar ik duim wel voor je heurquote:
Zij is echt slim.quote:
ik ben dan ook geen feyenoorder hequote:
Als je danny was dan was je wel kaal hé, pas opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef RoBro het volgende:
ik steun olep en ik beschik over genoeg middelen om een revolutie aan te gaan dus als ik danny was zou ik maar oppassen haha
waarom maak je gebruik van een dusdanige interpunctie dat zelfs ik er problemen meehebquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je danny was dan was je wel kaal hé, pas op
Multitaskingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Beter steek je die tijd in de frontpage
jij bent man die kunnen niet multitaskenquote:
Wooojoooo, goede comeback.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ben dan ook geen feyenoorder he
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent man die kunnen niet multitasken
LIEG!quote:
zal ik je gelukkig maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
hij kan ook eerder op slot, zullen ze je erg dankbaar voor zijn neem ik aan?quote:
Meneer gaat dreigen hoor..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hij kan ook eerder op slot, zullen ze je erg dankbaar voor zijn neem ik aan?
jij had gewoon met je muis van dat knoppie af moeten blijvenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zal ik je gelukkig maken?Alleen vannacht nog één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
Waarom, het gaat al minimaal 3 delen nergens meer over?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom, het gaat al minimaal 3 delen nergens meer over?
Dat kan toch ook in een nieuw te openen topic?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:46 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt.Maar dan kunnen de users hier ook baggeren vannacht.
Het niveau van dat nieuw te openen topic zal niet veel beter zijn dan dit topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat kan toch ook in een nieuw te openen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |