shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt!!!!quote:
Oen. Hierboven staat ergen een link waar je ze m.u.v. deel 5 voor minder dan tien euro p.stk, kunt bestellen. Heb ik ook gedaan. Binnen vier dagen in huis.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Maravilla het volgende:
Seizoen 2 op de helft hier. Ik kon me alleen niet beheersen op Bol.com en heb 3,4 en 5 tegelijk besteld.
Misschien handig dit ook even in de startpost aan te passen dat zowel op 13th street en op BBC uitgezonden word/werd. Website 13th Street. The Wire pagina. NRC artikel over The Wire op BBC en 13th Street.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Voor de mensen die digitale tv hebben... The Wire wordt nu ook geregeld uitgezonden op 13th Street, zoals nu bijvoorbeeld!
quote:The John Adams Institute is proud to present the following events:
Wednesday 30 Sept. 2009 – 8pm
The Movies, Haarlemmerdijk 165 Amsterdam
David Simon The Wire
More than a few critics have called The Wire, the hit U.S. series about crime in Baltimore, the best TV show of the year. David Simon, its creator, began his career as a crime reporter for The Baltimore Sun, where he gleaned details of the city’s seamy side. Using this material, he produced a series of bestselling books--including Homicide, which is now out in Dutch--and top TV series. The Wire intricately integrates lives (detectives, drug dealers, union bosses), uses local non-actors and almost no flashbacks, to create a gritty symphonic structure. Simon himself once said it is really “about how we live together.” In this first airing of the show in the Netherlands, David Simon will take us scene by scene through an episode of what one newspaper called “broadcast literature.”
Moderator: Chris Kijne. In cooperation with: Ambo Anthos Publishers
Prices: JAI members ¤11 - Student/Senior ¤10 - Non members ¤18,50
Tickets: http://www.john-adams.nl/tickets/index.html
Deze?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:09 schreef Dos37 het volgende:
Of die ene waarbij Bunk en nog iemand van Homecide 2 mensen verhoren en een perfect prisoners dillema uitvoeren
'are we ready professor'quote:
Die jaquote:
Wat is de bedoeling daarmee? Gaat die een aflevering kijken en uitleggen? Of alleen spreken?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Dit is iets waar jullie wellicht ook interesse in hebben..ik ben van de partij in ieder geval!
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:01 schreef brtausi het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling daarmee? Gaat die een aflevering kijken en uitleggen? Of alleen spreken?
De maker gaat je dus meenemen door de show en de ep ontleden zoals ik het zie. Lijkt me erg interessant bij The Wire, ben benieuwd welke ep het gaat worden ookquote:In this first airing of the show in the Netherlands, David Simon will take us scene by scene through an episode of what one newspaper called “broadcast literature.”
Herc mag ook wel hoger.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
The 50 Greatest Characters From The Wire
Met zo'n lijst viel het me pas echt op hoeveel goede karakters er in een serie van 60 afleveringen zijn gepropt. En dan nog hebben we nog geeneens alle karakters.
Prez mocht voor mij wel hoger en Randy is nergens te bekennen.
idd vette lijstquote:Op donderdag 3 september 2009 23:16 schreef Mr.Silencer het volgende:
The 50 Greatest Characters From The Wire
Met zo'n lijst viel het me pas echt op hoeveel goede karakters er in een serie van 60 afleveringen zijn gepropt. En dan nog hebben we nog geeneens alle karakters.
Prez mocht voor mij wel hoger en Randy is nergens te bekennen.
Ik moest gelijk aan deze youtube video denken toen ik dit las.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Dit is iets waar jullie wellicht ook interesse in hebben..ik ben van de partij in ieder geval!
[..]
De eerste aflevering van Fringe gezien maar ik ga daar zeker verder mee, ben benieuwd danquote:Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Houniet het volgende:
Ik zit nu de serie [USA] Fringe #2 te kijken en deze bazen zijn al voorbij gekomen. En Cedric komt elke aflevering terug, wat een baas
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 11:03 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom staat baas der bazen Omar niet in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |