quote:Op maandag 14 september 2009 11:03 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom staat baas der bazen Omar niet in de OP?
Zijn er nog mensen geweest? was erg tofquote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Dit is iets waar jullie wellicht ook interesse in hebben..ik ben van de partij in ieder geval!
[..]
vertel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen geweest? was erg tof
Zat wel tof in elkaar. Begon met een interview en tussendoor werden er steeds scenes getoond, waarover hij een hoop vertelde. Op zich niet veel meer dan dat ik al wist omdat ik veel making, offs, featurettes etc heb gezien, maar wel mooi om hem live te horen vertellen erover. Erg intelligente kerel ook en best wel een droogklootquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
vertel...
Was er wel benieuwd naar maar om nu half nederland door te reizen ging me net wat te ver
Sorry, had je post gemist. Zaal was ook uitverkochtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef LaTiNo het volgende:
oooooww! Kut! Helemaal vergeten!
Heb je hem niet gesproken? Of in elk geval bedankt voor al die uren kijkgenot?
Ja, zodra er een bekend gezicht in voorkomt, dan weet je meteen dat hij/zij de dader isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:52 schreef brtausi het volgende:
Heb de hele serie nu al 3 keer gezien. Nog een jaartje wachten en dan ga ik weer beginnen.
Probeer dat maar eens met een CSI oid. Dan weet je vanaf het begin al wie het heeft gedaan
Dus dat zal hier ook wel bij zijnquote:Video
Vanwege beeldrechten kan deze video niet getoond worden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 12:23 schreef TyVole het volgende:
Mooie opvolger voor Sopranos en Lost. Oz
Dat wil ik ook nog wel zien.quote:Op maandag 28 december 2009 19:06 schreef brtausi het volgende:
Vanavond komt David Simon bij Wintergasten.
20:25 op Ned 2.
Ik ga zeker kijken!
http://www.vpro.nl/programma/wintergasten/afleveringen/42629235/
Mmmh dat wordt uitzending gemist , ik zag nog net de aftiteling en dacht , hee muziek van the Wire...quote:
Yes indeed. Er wordt vrij veel over de The Wire gesproken en zelfs zoveel dat ik mij afvraag of het interview wel zo interessant is voor diegenen die de serie niet gezien hebben. Ze zelfs ook fragmenten zien..quote:Op woensdag 30 december 2009 17:25 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Mmmh dat wordt uitzending gemist , ik zag nog net de aftiteling en dacht , hee muziek van the Wire...
Was het d emoeite waard?
De aflevering staat, verknipt in onderdelen, aan de rechterkant van de pagina bij deze link: http://www.vpro.nl/programma/wintergasten/afleveringen/42629235/quote:
blind boys of alabama - way down in the holequote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:05 schreef Spaulding het volgende:
Net seizoen 1 gezien, wat een supervette serie zeg. Eerste aflevering was ff doorkomen maar zodra je alle namen aan alle personages kan linken zit je er ook helemaal in. Geweldige serie en ga snel aan seizoen 2 beginnen.
Omar en Bubbles
Van wie is het intronummer trouwens?
Hehe dan moet je niet in de buurt staan als mijn telefoon afgaatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
blind boys of alabama - way down in the hole
zelf de serie al 3 keer in z'n geheel bekeken.
Krijg nog steeds rillingen als ik dat intro hoor![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
blind boys of alabama - way down in the hole
Ja inderdaad, Omar is ook een koning maar die is in feite niet meer dan een kruimeldief die zo nu en dan iedereen in z'n broek laat schijten. Marlo is op gegeven moment zo groot dat ie compleet Baltimore in z'n macht heeft.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Chuphinh het volgende:
Zonder zijn zombie crew was hij dus niets he (niet veel iig). Dat waren pas bazen.
Omar is de enige echte selfmade loner.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
tijdje geleden alle 5 seizoenen gezien. ik vond het geweldig.. alleen zou ik het echt niet opnieuw bekijken. een uur per aflevering....
1e helft was erg goed, 2 helft iets teveel herhaling en net iets te lang.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Na het lezen van dit topic heb ik zin om het weer te kijken, geweldige serie
Trouwens, kweenie of dit al is gepost, maar een interessant interview die wat dieper gaat dan die van Wintergasten:
http://www.pbs.org/moyers/journal/04172009/watch.html
Ik vond Raoul Heertje te veel vragen naar een oplossing, terwijl als je de Wire goed hebt gevolgd dat er soms gewoon geen duidelijke oplossing is..quote:Op maandag 11 januari 2010 14:35 schreef brtausi het volgende:
[..]
1e helft was erg goed, 2 helft iets teveel herhaling en net iets te lang.
Maar wel beter dan wintergasten
hij leek ook niet in z'n element, met een betere interviewer was het ook een stuk boeiender geweestquote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef arucard het volgende:
Hij heeft ook altijd zon raar lachje als hij een vraag steld. Alsof hij de andere uitlacht ofzo.
ben ik wel benieuwd naar, zowiezo alles wat van ´de makers van´ is dat wil ik wel zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:18 schreef arucard het volgende:
http://www.hbo.com/events/treme/index.html
Inderdaad, heb bij de NL ondertitels van the wire ook al wat fouten gezien. Zoals de G-pack kreeg een aantal verschillende definities.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:24 schreef funrider het volgende:
Wordt het niet eens tijd de topic start te verversen.. nu het op diverse zenders in NL te zien is (13th Street bijv).
idd erg aangrijpende scenequote:Op vrijdag 5 februari 2010 04:27 schreef criminal_mind het volgende:
Sinds gisteren weer overnieuw begonnen, wordt alweer de 4de keer ondertussen maar blijft een supere geniale serie.
Net stukje gehad dat wallace wordt doodgeschoten altijd erg emotioneel stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:With the first docudrama in the can, the producers of Unwired are working on three others that each follow the same format: an actor from The Wire interviews a real-life gangster who resembles the fictional character played by that actor; dramatized scenes depict events in the gangster's life; interviews of family and friends offer the personal side.
"The other characters who were popular on The Wire," Barksdale says. "We got the real guys."
Ik kwam er ook pas later achter dat het een chick was, met die zware stem ook echtquote:Op maandag 1 maart 2010 08:57 schreef fathank het volgende:
Straks thuis even checken. Ben ondertussen alweer bij seizoen 4. Ik vind Snoop ook een tof personage, ik dacht eerst dat dat een kerel was.
Ben vooral benieuwd naar het verhaal van "de echte Omar"quote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef planethugo het volgende:
idd![]()
ben heel erg benieuwd
http://www.citypaper.com/news/story.asp?id=17966
4 pagina's info over de serie, komen er nog een paar
[..]
Nee, en die komt er waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:06 schreef fathank het volgende:
Mijn favoriete scene.
"Keep that shit, you earned it like a motherfucker".
Is er trouwens ook een breedbeeld release? Ik zit tegen een 4:3 release op een Full HD scherm te kijken.
Do ff youtube dan..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ik moet voor engels een 10 minuut durende presentatie houden en je mag zelf kiezen waarover, ik wil het misschien over The Wire houden. Daarom zoek ik een filmpje van The Wire, wat goed laat zien wat de serie inhoudt en wat klasgenoten aanzet om het ook te gaan kijken.
Weten jullie wat een goed filmpje is? Het mag niet te lang zijn aangezien mijn presentatie maar 10 minuten mag duren.
de fuck fuck scenequote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ik moet voor engels een 10 minuut durende presentatie houden en je mag zelf kiezen waarover, ik wil het misschien over The Wire houden. Daarom zoek ik een filmpje van The Wire, wat goed laat zien wat de serie inhoudt en wat klasgenoten aanzet om het ook te gaan kijken.
Weten jullie wat een goed filmpje is? Het mag niet te lang zijn aangezien mijn presentatie maar 10 minuten mag duren.
Grappig, ik vond seizoen 2 juist wat minder interssantquote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Slurrrrp het volgende:
Briljante serie...absoluut. Deadwood maar dan in 21e eeuw.. ben nu begonnen aan seizoen 4.
Het enige wat me gaat tegenstaan zijn die kleine negertjes..Nu weet ik het wel ofzo, vond seizoen 2 ook het beste, want die ging over wat oudere mensen (die ook veel beter kunnen acteren). hoop dat er in seizoen 4 of 5 weer zoiets komt want die jongetjes van 13-18 jaar zijn gewoon niet zo lang boeiend ofzo...
ooh dan ga ik het maar niet over The Wire hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
de fuck fuck scene
maar als er één serie is die je niet even snel kan uitleggen, dan is het the wire wel
Seizoen 4 vind ik ook het beste hoor. Je gaat steeds meer om die jongens geven. En als je het toch uiteindelijk niets vind, seizoen 5 gaat weer over wat oudere mensen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:00 schreef Slurrrrp het volgende:
Briljante serie...absoluut. Deadwood maar dan in 21e eeuw.. ben nu begonnen aan seizoen 4.
Het enige wat me gaat tegenstaan zijn die kleine negertjes..Nu weet ik het wel ofzo, vond seizoen 2 ook het beste, want die ging over wat oudere mensen (die ook veel beter kunnen acteren). hoop dat er in seizoen 4 of 5 weer zoiets komt want die jongetjes van 13-18 jaar zijn gewoon niet zo lang boeiend ofzo...
na een paar seizoenen kijken moet je toch wel weten dat elk seizoen erg rustig begint en eindigt met een ongemakkelijk gevoelquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:44 schreef Slurrrrp het volgende:
SHEEEEEE-IT
Okay ben halverwege seizoen 4 en moet toegeven, de pubers krijgen gelukkig wat meer inhoud: gaan naar school (nou ja), je ziet de families etc. Het was eerst zo oppervlakkig allemaal....
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Die scene in zijn badjas wanneer hij naar de winkel gaat
Omar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |