quote:Op maandag 14 september 2009 11:03 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom staat baas der bazen Omar niet in de OP?
Zijn er nog mensen geweest? was erg tofquote:Op woensdag 2 september 2009 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Dit is iets waar jullie wellicht ook interesse in hebben..ik ben van de partij in ieder geval!
[..]
vertel...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen geweest? was erg tof
Zat wel tof in elkaar. Begon met een interview en tussendoor werden er steeds scenes getoond, waarover hij een hoop vertelde. Op zich niet veel meer dan dat ik al wist omdat ik veel making, offs, featurettes etc heb gezien, maar wel mooi om hem live te horen vertellen erover. Erg intelligente kerel ook en best wel een droogklootquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
vertel...
Was er wel benieuwd naar maar om nu half nederland door te reizen ging me net wat te ver
Sorry, had je post gemist. Zaal was ook uitverkochtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:19 schreef LaTiNo het volgende:
oooooww! Kut! Helemaal vergeten!
Heb je hem niet gesproken? Of in elk geval bedankt voor al die uren kijkgenot?
Ja, zodra er een bekend gezicht in voorkomt, dan weet je meteen dat hij/zij de dader isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:52 schreef brtausi het volgende:
Heb de hele serie nu al 3 keer gezien. Nog een jaartje wachten en dan ga ik weer beginnen.
Probeer dat maar eens met een CSI oid. Dan weet je vanaf het begin al wie het heeft gedaan
Dus dat zal hier ook wel bij zijnquote:Video
Vanwege beeldrechten kan deze video niet getoond worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |