ik hou 'm ook even in gedachten, perfect cadeau voor iemandquote:Op maandag 16 februari 2009 18:18 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, een boek moedwillig kapotmaken?
Dat moet ik hebben!
Ik ga hem bij bol.com bestellen denk ik.
quote:Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
--------------------------------------------------------------------------------
Nieuw:
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Wreck this Journal -
Keri Smith
Paperback 1 € 9,99 € 9,99 Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
--------------------------------------------------------------------------------
Bestelbedrag € 9,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 11,94
Totaalbedrag € 11,94
quote:Geachte mevrouw Via,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd
Wreck this Journal -
Keri Smith
Paperback 1 € 9,99 € 9,99 Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
Bestelbedrag € 9,99
Verzendkosten € 1,95
Subtotaal € 11,94
Cadeaubon - € 2,07
Totaalbedrag € 9,87
quote:
Ik had nog een restwaarde van een cadeaubon staan van 2,07 euro.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik begin volgende week maandag, laat je wel de resultaten zien
Edit : Hebben jullie 'm nou allebei bij Bol vandaan, voor verschillende prijzen?
O shoot, dat staat er ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik had nog een restwaarde van een cadeaubon staan van 2,07 euro.
Voor mij zou dit niet werken; dat zit 'm in het volgende: wreck this journal. Als ik er als perfectionist op reken dat ik dit boekje moet gaan vernielen, doet dat mij niets meer. Als de opdracht bijvoorbeeld zou zijn: pak je favoriete boek. En scheur er een bladzijde uit. En omdat je het boek nog wilt kunnen lezen, plak je het 'netjes' met plakband weer terugquote:Op maandag 16 februari 2009 20:26 schreef Greene het volgende:
(...)
Zolang je erbij maar uit je 'safe-zone' raakt.
Het uiteindelijke doel is simpelweg de complete destructie van het boek.
Gewoon omdat het kan
(...)
Ah! Maar zou je dat doen? Nee, natuurlijk niet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Voor mij zou dit niet werken; dat zit 'm in het volgende: wreck this journal. Als ik er als perfectionist op reken dat ik dit boekje moet gaan vernielen, doet dat mij niets meer. Als de opdracht bijvoorbeeld zou zijn: pak je favoriete boek. En scheur er een bladzijde uit. En omdat je het boek nog wilt kunnen lezen, plak je het 'netjes' met plakband weer terug![]()
... DAN zou ik uit m'n safe-zone moeten.
Gewoon omdat het kan, ja duh, aan dit boekje hecht je geen waarde...
OMGquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, en natuurlijk kun je ook wel met een gewoon willekeurig boek uit je kast aan de wandel gaat, maar als mensen dan aan je vragen: 'Wat doe jij nou?'
En je zegt: 'Ik laat mijn boek uit.'
Ander persoon: 'Waarom?'
Jij: 'Om uit mijn safe zone te geraken.'
Ander:![]()
![]()
Allereerst: LOLquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:32 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ah! Maar zou je dat doen? Nee, natuurlijk niet!
En misschien dat je aan WtJ boekje geen waarde hecht, maar als je er creatief (ondanks in opdracht) jouw eigen ding mee gaat doen, dan wordt het toch iets waar je je ziel in gaat leggen.
Oh ja, en natuurlijk kun je ook wel met een gewoon willekeurig boek uit je kast aan de wandel gaat, maar als mensen dan aan je vragen: 'Wat doe jij nou?'
En je zegt: 'Ik laat mijn boek uit.'
Ander persoon: 'Waarom?'
Jij: 'Om uit mijn safe zone te geraken.'
Ander:![]()
![]()
Het kan dus nu ook zo:
Persoon: 'Wat doe jij nou?'
Jij: 'Ik laat mijn boek uit.'
Persoon: 'Waarom?'
Jij: 'Omdat dat van het boekje moet.'
Ander: 'Wat is dat voor raar boekje dan?'
Jij: 'Het heet Wreck this Journal en bla bla bla'
<insert leuk gesprek>
Oké, het klinkt zo ook eigenlijk wel vrij triest. Maar goed. Laat ons.
Echt ? Geweldig !quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef Biancavia het volgende:
Oh god, je moet het ook nog naar jezelf op gaan sturen.
Ik durf niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is wel een mooie afsluiter
Gaan jullie direct beginnen ?
Wit potloodje zoekenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik durf niet.
Nou ja, misschien dat ik straks ga beginnen met de 'write your name' opdrachten, maar ik loop al vast bij 'write your name in white'. Wat bedoelen ze daarmee?![]()
Je moet het wel een beetje zelf invullen hè, die opdrachtjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:39 schreef Biancavia het volgende:
Ik durf niet.
Nou ja, misschien dat ik straks ga beginnen met de 'write your name' opdrachten, maar ik loop al vast bij 'write your name in white'. Wat bedoelen ze daarmee?![]()
Ik ben al bezig. Bijna.quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet het wel een beetje zelf invullen hè, die opdrachtjes
Als wij dat nou wel leuk vinden , laat ons dan lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nogmaals: ik zou vooral niet teveel het idee krijgen dat je op deze manier daadwerkelijk creatief bezig bent. Waarom gooi je dat boek niet gelijk weg en koop je een kladblok?
Zo hard is het boek niet hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef DaMart het volgende:
Als je die opdracht op de rechterpagina van de laatste foto te enthousiast uitvoert, kan dat wel eens heel creatief zijn voor de verf op je muren, lijkt me zo.
Leuk! Maar misschien wel een hele creatieve interpretatie van 'applied destruction arts'quote:
achgosquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef Biancavia het volgende:
![]()
Conflict heeft die opdracht zojuist uitgevoerd en er is van alles uit m'n boek gevlogen en de spine is echt helemaal gescheurd en kapot.![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik heb er eigenlijk alleen maar wat in gekleurd en geschreven, dan ga ik later wel weer meer destructieve dingen ermee uithalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Heb je je journal nog mishandeld de afgelopen week, Biancavia?
Nee!quote:
bol.com, die bezorgen supersnelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee!
Heb`m besteld bij Selexyz, en mijn status blijft ongewijzigd
Heb er net een mail heen gestuurd. vind dit wel erg lang duren allemaal!
Ik heb mijn bestelling bij Selexyz geannuleerd en heb inmiddels bij Bol.com besteld.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling bij Selexyz geannuleerd en heb inmiddels bij Bol.com besteld.
quote:
Niet dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Syytön het volgende:
Ik kende dit fenomeen al langer, ik begrijp hier echt niets van. Dit is toch alleen leuk als je jonger dan 14 bent?
Misschien wel leuk als je ze hier ook even dumpt. Dan kan men meteen genieten van je destructieve creativiteitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://notthewaythatido.blogspot.com
hier dump ik al mijn bladzijdes op
Jezus man dat is juist het hele idee, dat ding moet gewoon mishandeld worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Het idee om een boek te kopen dat ik daarna mag slopen gaat eigenlijk tegen m'n principes in
Daarom zet ik 'm maar op een wishlist
Foto's!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef Tangarine het volgende:
Een vriendin heeft hem even onderhanden genomen terwijl ik niet mocht kijken... Die bladzijde is flink bewerkt met chocoladevlaFoto komt zsm
Ja, kan ik van de zomer wel doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand hem al 1 maand in de tuin laten liggen?
dat lijkt me ook een mooie
Ja, die schijnen ze er uit voorzorg uitgehaald te hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef latexpiepbeestje het volgende:
ik heb m ook en bijna klaar al! Het gekke is dat ik niet die 'Burn this page' pagina er in heb staan...Mijn boekje ruikt naar douchezeep en mint door de kauwgom en plakt ook lekker aan elkaar. Maar goed, zal morgen wel wat foto's neerknallen.
Ja dat is het vast, en als dat het enige is dat je te melden hebt mag je wat mij betreft wegblijven uit het topic.quote:
Cool dan ga ik ook een nieuwe maken! Overigens heeft de schrijfter nog meer van deze boekjes, zoals 'This is not a book.'quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:12 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam het fenomeen vandaag tegen, geweldig idee en heerlijk om te doen lijkt me. Ik las dat er in juni een nederlandse uitgave komt. Ik ga er twee (in het nederlands) kopen voor mijn dochters van 13 en 16, het lijkt me een leuke bezigheid in de vakantie op de camping als ze het zwemmen zat zijn. Stiften en lijm mee en tekenen maar.
Gaaaaaafquote:Op donderdag 22 april 2010 11:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Maar eens wat foto's posten;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu logeert ie twee weken in de tuin!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat is het vast, en als dat het enige is dat je te melden hebt mag je wat mij betreft wegblijven uit het topic.
Héquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toevallig heb ik al 1 jaar een tvp in dit topic, heb er al vaker gereageerd, en vroeg me af waarom alleen vrouwen hier posten
Nou je bent de (bijna) eerste man hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |