Niet dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Syytön het volgende:
Ik kende dit fenomeen al langer, ik begrijp hier echt niets van. Dit is toch alleen leuk als je jonger dan 14 bent?
Misschien wel leuk als je ze hier ook even dumpt. Dan kan men meteen genieten van je destructieve creativiteitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://notthewaythatido.blogspot.com
hier dump ik al mijn bladzijdes op
Jezus man dat is juist het hele idee, dat ding moet gewoon mishandeld worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Het idee om een boek te kopen dat ik daarna mag slopen gaat eigenlijk tegen m'n principes in
Daarom zet ik 'm maar op een wishlist
Foto's!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef Tangarine het volgende:
Een vriendin heeft hem even onderhanden genomen terwijl ik niet mocht kijken... Die bladzijde is flink bewerkt met chocoladevlaFoto komt zsm
Ja, kan ik van de zomer wel doen.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand hem al 1 maand in de tuin laten liggen?
dat lijkt me ook een mooie
Ja, die schijnen ze er uit voorzorg uitgehaald te hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef latexpiepbeestje het volgende:
ik heb m ook en bijna klaar al! Het gekke is dat ik niet die 'Burn this page' pagina er in heb staan...Mijn boekje ruikt naar douchezeep en mint door de kauwgom en plakt ook lekker aan elkaar. Maar goed, zal morgen wel wat foto's neerknallen.
Ja dat is het vast, en als dat het enige is dat je te melden hebt mag je wat mij betreft wegblijven uit het topic.quote:
Cool dan ga ik ook een nieuwe maken! Overigens heeft de schrijfter nog meer van deze boekjes, zoals 'This is not a book.'quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:12 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam het fenomeen vandaag tegen, geweldig idee en heerlijk om te doen lijkt me. Ik las dat er in juni een nederlandse uitgave komt. Ik ga er twee (in het nederlands) kopen voor mijn dochters van 13 en 16, het lijkt me een leuke bezigheid in de vakantie op de camping als ze het zwemmen zat zijn. Stiften en lijm mee en tekenen maar.
Gaaaaaafquote:Op donderdag 22 april 2010 11:02 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Maar eens wat foto's posten;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu logeert ie twee weken in de tuin!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:54 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja dat is het vast, en als dat het enige is dat je te melden hebt mag je wat mij betreft wegblijven uit het topic.
Héquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toevallig heb ik al 1 jaar een tvp in dit topic, heb er al vaker gereageerd, en vroeg me af waarom alleen vrouwen hier posten
Nou je bent de (bijna) eerste man hierquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |