Zo hard is het boek niet hoor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:07 schreef DaMart het volgende:
Als je die opdracht op de rechterpagina van de laatste foto te enthousiast uitvoert, kan dat wel eens heel creatief zijn voor de verf op je muren, lijkt me zo.
Leuk! Maar misschien wel een hele creatieve interpretatie van 'applied destruction arts'quote:
achgosquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:11 schreef Biancavia het volgende:
![]()
Conflict heeft die opdracht zojuist uitgevoerd en er is van alles uit m'n boek gevlogen en de spine is echt helemaal gescheurd en kapot.![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik heb er eigenlijk alleen maar wat in gekleurd en geschreven, dan ga ik later wel weer meer destructieve dingen ermee uithalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
Heb je je journal nog mishandeld de afgelopen week, Biancavia?
Nee!quote:
bol.com, die bezorgen supersnelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Nee!
Heb`m besteld bij Selexyz, en mijn status blijft ongewijzigd
Heb er net een mail heen gestuurd. vind dit wel erg lang duren allemaal!
Ik heb mijn bestelling bij Selexyz geannuleerd en heb inmiddels bij Bol.com besteld.quote:
Goedzo.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik heb mijn bestelling bij Selexyz geannuleerd en heb inmiddels bij Bol.com besteld.
quote:
Niet dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Syytön het volgende:
Ik kende dit fenomeen al langer, ik begrijp hier echt niets van. Dit is toch alleen leuk als je jonger dan 14 bent?
Misschien wel leuk als je ze hier ook even dumpt. Dan kan men meteen genieten van je destructieve creativiteitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://notthewaythatido.blogspot.com
hier dump ik al mijn bladzijdes op
Jezus man dat is juist het hele idee, dat ding moet gewoon mishandeld worden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Het idee om een boek te kopen dat ik daarna mag slopen gaat eigenlijk tegen m'n principes in
Daarom zet ik 'm maar op een wishlist
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |