Valt me inderdaad ook nog mee.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
de -3,75% van 2010 is de totale krimp tov 2008. Valt mij dus nog mee... Vooralsnog
Welke krant?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:21 schreef appelsientje het volgende:
Als ik de krant mag geloven gaan we deze weken richting de 200
Sinds wanneer reageert de beurs op Nederlandse cijfers...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:35 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
CPB: -3.5% dit jaar, -3.75% volgend jaar....
Laat de beurs maar naar de 150 gaat
we zullen tot vanmiddag moeten wachten op een beetje actie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer reageert de beurs op Nederlandse cijfers....
ik zie de futs op WS al wegzakken na dit berichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Sinds wanneer reageert de beurs op Nederlandse cijfers....
http://www.marktgevoel.nl(...)lette-op-het-damrak/quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:41 schreef M.Melandri het volgende:
zal mij benieuwen wat de opening van aegon is, alleen heeft euronext iets verandert aan het orderboek waardoor je openingskoers en slotveiling totaal niet meer kunt volgen![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
ik zie de futs op WS al wegzakken na dit bericht
Zilver stijgt zelfs nog snellerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef pberends het volgende:
[..].
S&P alweer op bijna 800 punten met de futures. Goud stijgt als ene tierelier. ING weer bijna bij het dieptepunt.
Nyrstar -9%, ik zei toch dat Nyrstar niet meer koopwaardig was.
straks valt er niks meer te shorten op INGquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:04 schreef pberends het volgende:
[..].
S&P alweer op bijna 800 punten met de futures. Goud stijgt als ene tierelier. ING weer bijna bij het dieptepunt.
Nyrstar -9%, ik zei toch dat Nyrstar niet meer koopwaardig was.
Zilver is inderdaad interessant op het moment, die is relatief achtergebleven bij goud. Niet dat ik er iets mee doe overigens.quote:
NRC next (er staat niet dat we op 200 uitkomen, maar ze vertellen dat de beurs nog verder gaat dalen en daar trek ik de conclusie uit dat de 200 in de buurt komt:)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke krant?
De BEL20 staat overigens weer op haar dieptepunt van de afgelopen jaren.
Onder de 2,50, alhoewel ik 1 euro voor Nyrstar zeker niet uitsluit dit jaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
straks valt er niks meer te shorten op INGGeef je ook ff aan wanneer ze weer koopwaardig zijn?
200 punten is inderdaad de 2e grens waar iedereen naar kijkt; dat is de top uit '94 geloof ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NRC next (er staat niet dat we op 200 uitkomen, maar ze vertellen dat de beurs nog verder gaat dalen en daar trek ik de conclusie uit dat de 200 in de buurt komt:)
Als je winst hebt zou ik gewoon een stoploss invoeren, en afwachten of het verder zakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef lammegiraf het volgende:
wat denken jullie? shorts eruit nu of gaan we nog verder wegzakken?
zou gewoon vasthouden tot minimaal 235quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef lammegiraf het volgende:
SL242quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:19 schreef lammegiraf het volgende:
Dat doe ik op dit moment ook, heb atm rond de 45% winst op de turbo'squote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:43 schreef edwinh het volgende:
[..]
SL242Ik hou mijn shorts van afgelopen week gewoon, ik denk dat we de bodem weer gaan bezoeken komende week 220.
quote:Euronext Brussel: KBC krijgt opnieuw dreun van 10 procent
17-02-2009 10:41:13
Brussel (tijd) - De Europese beurzen zijn dinsdag opnieuw met rode cijfers geopend. Zwakke bedrijfsresultaten van onder meer L'Oréal en de Nederlandse verzekeraar Aegon zetten het sentiment onder druk. In Brussel krijgt KBC opnieuw een dreun van 10 procent. Ook Nyrstar staat in de onderste regionen.
De EuroStoxx50 verliest 1,9 procent, de Stoxx50 gaat 1,3 procent lager. De voornaamste nationale indices gaan ruim een procent lager. De Bel20 laat 1,7 procent liggen op 1.792,25 punten. KBC, maar ook Delhaize trekken de sterindex fors lager. Umicore verliest 4,6 procent, Agfa-Gevaert duikt 4,4 procent lager. Slechts twee waarden blijven uit de rode cijfers, de holding Ackermans & van Haaren (+0%) en de Halse retailer Colruyt (+0,05%).
KBC zakt 10,2 procent tot 9,97 euro. De monoholding KBC Ancora glijdt 18,7 procent weg. Ook gisteren kreeg de bank-verzekeraar een klap van 12 procent. Een rapport van Moody's stelt dat West-Europese banken met activiteiten in Ierland voor een nieuwe ronde van ratingverlagingen staan. Goody Stockbrokers verwacht dan weer dat zes Ierse banken de komende drie jaar een verlies van 27,7 miljard euro kunnen optekenen door verliezen in de kredietactiviteiten. KBC is in Ierland actief onder eigen naam en met het filiaal IIB Bank.
Net als de andere Europese financiële instellingen die actief zijn in Centraal- en Oost-Europa heeft KBC mogelijk nog te lijden onder het slechte economische nieuws uit de regio. André Bergen, de gedelegeerd bestuurder van KBC, had er vorige week nog op gewezen nog steeds een positieve economische groei te verwachten voor de belangrijkste Oost-Europese markten van de groep, met uitzondering van Hongarije. Fortis verliest 2,9 procent, Dexia zakt 2,2 procent.
Uit de financiële hoek kwam deze ochtend nog weinig opbeurend nieuws. De Nederlandse verzekeraar Aegon verwacht in het vierde kwartaal een verlies te lijden van ongeveer 1,2 miljard euro. Het negatieve resultaat is vooral het gevolg van koersdalingen op de aandelenmarkten en afboekingen op investeringen. Het verlies is bijna dubbel zo zwaar dan verwacht. Analisten hadden gerekend op een verlies van ongeveer 800 miljoen euro.
Ook Nyrstar (-9,7% tot 2,84 euro) geeft fors terrein prijs. De zinkgroep meldde maandagavond dat Paul Fowler opstapt als gedelegeerd bestuurder om persoonlijke redenen. Hij zal opgevolgd worden door de Luxemburger Roland Junck, die al bestuurder was bij Nyrstar. Junck is de vroegere gedelegeerd bestuurder van de staalgroep ArcelorMittal.
Op de brede markt wint Van de Velde 0,2 procent tot 24,8 euro bij een volume van 10 stuks. De lingerieproducent heeft in het boekjaar 2008 een winst per aandeel geboekt van 2,13 euro, licht onder de analistenverwachting van 2,31 euro. Het resultaat werd echter negatief beïnvloed door een minwaarde van 2,25 miljoen euro op een pakket cdo's. Voor 2009 verwacht Van de Velde een gelijke omzet te realiseren.
dan moeten we nu dus nog massaal shorts bijkopen! ghequote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef edwinh het volgende:
ben benieuwd vanmiddag dit kan wel eens een -5% worden vandaag gezien de futs in america
kan alleen ik zit al goed short en ben vanmorgen weer 110 euro kwijt gespeeld dus ik doe effe niks.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
dan moeten we nu dus nog massaal shorts bijkopen! ghe
Veel risico neem je dan. Ik denk niet dat de AEX naar -5% gaat. Waarschijnlijker -3%quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:38 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
dan moeten we nu dus nog massaal shorts bijkopen! ghe
Joh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:46 schreef appelsientje het volgende:
de beurs is aardig aan het inzakken..
ik brand me er niet aan. zeker niet met aandelen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef pberends het volgende:
ING nieuw dieptepunt op 5,20 wie durft?
paar week terug op 4,95 ofzo toch al?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef pberends het volgende:
ING nieuw dieptepunt op 5,20 wie durft?
Lama, heb de persconferentie al gevonden. Zal zo eens kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:01 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Wat heeft Balkie gezegd vanmorgen?
Financials zijn sowieso een no-go area de komende jarenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:03 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik brand me er niet aan. zeker niet met aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |