In jaar 2 wordt het kaf van het koren gescheidenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:36 schreef MaxC het volgende:
Heb hem gruwelijk hard gefaald, net als alle tentamens dit jaar![]()
Mijn studiedip word nu wel heel erg langHad alles van jaar 1 gehaald maar nu jaar 2 alleen de VGT's, mondeling en KPP. Rest van de tentamens echt verneukt.
Dan zou het helemaal erg zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet![]()
Heb je het gevoel ook hard gestudeerd te hebben voor die tentamens?
enigst kind ja? wat eeeeeeeeeenigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
Wat het is weet ik niet. Maar mijn broertje had dat ook vorig jaar, en ik ben nu enigst kind
Wie dan, een biofysisch geneeskundige?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:04 schreef dotKoen het volgende:
Ik had ook zo'n oorlaesie! Nu is het weg, niet mee naar echte arts gegaan.
Nee, helemaal geen arts eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wie dan, een biofysisch geneeskundige?
lolquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:08 schreef DDM het volgende:
Foto!!!!!!
Dermatologische aandoeningen moeten altijd gezien worden. Er moet PROVOKE plaatsvinden.
P Plaats
R Rangschikking
O Omvang
V Vorm
O Omtrek
K Kleur
E Efflorescentie
Bleh, ik krijg weer flashbacks van het Dermatologie blokquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:08 schreef DDM het volgende:
Foto!!!!!!
Dermatologische aandoeningen moeten altijd gezien worden. Er moet PROVOKE plaatsvinden.
P Plaats
R Rangschikking
O Omvang
V Vorm
O Omtrek
K Kleur
E Efflorescentie
gecondoleerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:26 schreef ralfie het volgende:
JEEEEEEEEEEEJ heb een onderzoeksstage![]()
Als mijn afsluitende stage goed gaat ben ik in September klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |