Hé daar heb ik de film uit 1962 van gedownload die ik nog wil kijkenquote:
Paolini èn Feistquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Phenomenon. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuke reeks, die laatste 3
oh ja, die moet ik ook nog eens lezen. heb jij de rest van de serie ook gelezen?quote:
ik heb deze al, maar er staat opeens 1e proloog op de voorkant. Is er nu een 2e proloog?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh ja, die moet ik ook nog eens lezen. heb jij de rest van de serie ook gelezen?
Het staat niet achter elkaar. Je moet het los van elkaar lezen denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ik heb deze al, maar er staat opeens 1e proloog op de voorkant. Is er nu een 2e proloog?
Het zou een prequel serie moeten worden, maar goed, aangezien de beste man enigzins overleden is, is nog maar de vraag wat ermee gebeurt natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ik heb deze al, maar er staat opeens 1e proloog op de voorkant. Is er nu een 2e proloog?
Ik ook vanmiddag.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Phenomenon. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuke reeks, die laatste 3
Ik geloof het wel namelijk omdat hij namelijk toen zei bij de aankondiging dat er toch nog een boek bij kwam dat hij zijn verhaal in tweeën moest splitsen omdat het anders te lang werd. Dus zeker weten dat er al een stuk van klaar is.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
EragonPrachtige boeken, hoop dat deel 4 snel uitkomt
Of in elk geval sneller dan deel 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |