Hé daar heb ik de film uit 1962 van gedownload die ik nog wil kijkenquote:
Paolini èn Feistquote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Phenomenon. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuke reeks, die laatste 3
oh ja, die moet ik ook nog eens lezen. heb jij de rest van de serie ook gelezen?quote:
ik heb deze al, maar er staat opeens 1e proloog op de voorkant. Is er nu een 2e proloog?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oh ja, die moet ik ook nog eens lezen. heb jij de rest van de serie ook gelezen?
Het staat niet achter elkaar. Je moet het los van elkaar lezen denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ik heb deze al, maar er staat opeens 1e proloog op de voorkant. Is er nu een 2e proloog?
Het zou een prequel serie moeten worden, maar goed, aangezien de beste man enigzins overleden is, is nog maar de vraag wat ermee gebeurt natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Kahlen het volgende:
[..]
ik heb deze al, maar er staat opeens 1e proloog op de voorkant. Is er nu een 2e proloog?
Ik ook vanmiddag.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:27 schreef Phenomenon. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuke reeks, die laatste 3
Ik geloof het wel namelijk omdat hij namelijk toen zei bij de aankondiging dat er toch nog een boek bij kwam dat hij zijn verhaal in tweeën moest splitsen omdat het anders te lang werd. Dus zeker weten dat er al een stuk van klaar is.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
EragonPrachtige boeken, hoop dat deel 4 snel uitkomt
Of in elk geval sneller dan deel 3
Studeer je toevallig Nederlands? Of heb je Johan Kerstens als docent, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik ga na de zomer Nederlandse taal en cultuur studeren, maar volgens mijn zwager, die 3e jaars Engels is, is taalkunde het lastigste onderdeel van elke letterenstudie. Nadat ik op internet naar de boekenlijst van 2008/2009 had gezocht, stuitte ik op dit boek, dat een inleiding in de generatieve taalkunde is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef alexissi het volgende:
[..]
Studeer je toevallig Nederlands? Of heb je Johan Kerstens als docent, dat kan natuurlijk ook
Zo mee eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 2 jaar Nederlands gestudeerd, maar het was niet mijn studie. Als je het doet omdat je van lezen houdt: doe het nietEcht niet, lezen is niet meer leuk op een gegeven moment
Wel goed dat je dat boek nu al gekocht hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer Nederlandse taal en cultuur studeren, maar volgens mijn zwager, die 3e jaars Engels is, is taalkunde het lastigste onderdeel van elke letterenstudie. Nadat ik op internet naar de boekenlijst van 2008/2009 had gezocht, stuitte ik op dit boek, dat een inleiding in de generatieve taalkunde is.
Ik moet eerst de Noorderlichttrilogie nog uitlezen. Dan ga ik De Voorlezer lezen als tussendoortje en daarna De schaduw van de wind herlezen (heb hem al in 't Engels gelezen, maar in 't Nederlands lees ik snellerquote:
Jaren geleden gelezen in het Duits.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan met Kate Winslet en Ralph Fiennes op de cover.
Pinker ken ik niet. Naar mijn weten wordt het niet gebruikt (of ik heb niet opgelet, en allebei kanquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat boek nu al gekocht hebt. Ik las veel van m'n studieboeken ook voordat ik ze móest lezen
. Ik ken het boek niet (wij gebruikten Pinker, doet de UU daar ook nog wat mee, Erik?), dus ik zal het binnenkort eens doorbladeren in de boekhandel.
Noorderlichttrilogie is ook mooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik moet eerst de Noorderlichttrilogie nog uitlezen. Dan ga ik De Voorlezer lezen als tussendoortje en daarna De schaduw van de wind herlezen (heb hem al in 't Engels gelezen, maar in 't Nederlands lees ik sneller).
En De Vliegeraar is boeiend maar ook een beetje apartquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaren geleden gelezen in het Duits.![]()
Ben wel benieuwd naar de film.
De vliegeraar gekocht. Als ik Child 44 uit heb ga ik daar aan beginnen. Eerder De vliegeraar niet gelezen, omdat het zo'n hype was.
Hoe is Child 44?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddag.
Ben nu al bijna op de helft.
The Language Instinct van Steven Pinker, jaren gebruikt op de RUG. Ik geloof dat hij nog eens student was bij Noam Chomsky. Kwam iig ook van het MITT.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pinker ken ik niet. Naar mijn weten wordt het niet gebruikt (of ik heb niet opgelet, en allebei kan).
quote:
Ik moet eigenlijk aan m'n werk, maar zit steeds met dat boek. Zegt dat genoeg?quote:
Hoi hoi..De vliegeraar is mooi! Daarna Duizend Schitterende Zonnen lezenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaren geleden gelezen in het Duits.![]()
Ben wel benieuwd naar de film.
De vliegeraar gekocht. Als ik Child 44 uit heb ga ik daar aan beginnen. Eerder De vliegeraar niet gelezen, omdat het zo'n hype was.
Tad Williams en wat Dragonlance boeken van Weis & Hickmanquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Kahlen het volgende:
Oh oh oh, door dit topic iets teveel gekocht, te weten:
[ afbeelding ]
Gevonden in dit topic, wat over bekeken en aanschaffen maar
[ afbeelding ]
Gevonden in dit topic, wat over bekeken en aanschaffen maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is mijn boekengeld nu op, wat een lastige keuzes. Er is nog zoveel moois wat ik wil lezen. Bovenstaande weloverwogen gemaakt en in mijn budget gebleven. Helaas moest 1984 van Orwell sneuvelen en die was maar 2 euro, maar ik zou niet meer dan 50 euro uitgeven en het is gelukt
Allemaal besteld op https://www.bookdepository.co.uk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |