Ik zou het anti-kraak ook weglaten.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Anti kraak dan wel hè, 225 per maand.
Maar dat klinkt minder decadent.
Ligt aan je karakter.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen de voordelen krijgen weigert niemand.
Niks mis meequote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
Wat echt het dieptepunt is, zijn mensen die hun kamertje betaald krijgen door hun ouders. Dan wil je weg van je ouders en zelf verantwoordelijk zijn...... [ afbeelding ]
Te laat!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik zou het anti-kraak ook weglaten.
Ik betaalde 125 voor mijn anti-kraakquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh 225 is nog minder dan een normale kamer.Heb je wel gas/water/licht?
Allemaal, CV zelfs.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh 225 is nog minder dan een normale kamer.Heb je wel gas/water/licht?
Das wel beter. Maar zoals ik al zei (ligt wel aan de stad natuurlijk) maar meestal is alleen een kamer al duurder.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik betaalde 125 voor mijn anti-kraak
Ik betaal nu 420quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel beter. Maar zoals ik al zei (ligt wel aan de stad natuurlijk) maar meestal is alleen een kamer al duurder.
Daar gaan we daar samen wonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef gers het volgende:
weet er nog iemand een antikraakpand of een leeg pand in nijmegen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow das veel? Voor hoeveel geld?
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk dat je anti-kraak zit Krentenbol, hoe lang zit je er al? Enig idee hoe lang je mag blijven?
Ik overweeg het zelf ook!
Hihi, misschien wel bij iemand die ik ken!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb het op zich ook niet slecht getroffen.
350 voor twee slaapkamers, gedeelde keuken, douche, toilet en woonkamer met nog één andere huisgenoot in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |