Ik zou het anti-kraak ook weglaten.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Anti kraak dan wel hè, 225 per maand.
Maar dat klinkt minder decadent.
Ligt aan je karakter.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen de voordelen krijgen weigert niemand.
Niks mis meequote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
Wat echt het dieptepunt is, zijn mensen die hun kamertje betaald krijgen door hun ouders. Dan wil je weg van je ouders en zelf verantwoordelijk zijn...... [ afbeelding ]
Te laat!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik zou het anti-kraak ook weglaten.
Ik betaalde 125 voor mijn anti-kraakquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh 225 is nog minder dan een normale kamer.Heb je wel gas/water/licht?
Allemaal, CV zelfs.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh 225 is nog minder dan een normale kamer.Heb je wel gas/water/licht?
Das wel beter. Maar zoals ik al zei (ligt wel aan de stad natuurlijk) maar meestal is alleen een kamer al duurder.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik betaalde 125 voor mijn anti-kraak
Ik betaal nu 420quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel beter. Maar zoals ik al zei (ligt wel aan de stad natuurlijk) maar meestal is alleen een kamer al duurder.
Daar gaan we daar samen wonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef gers het volgende:
weet er nog iemand een antikraakpand of een leeg pand in nijmegen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow das veel? Voor hoeveel geld?
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk dat je anti-kraak zit Krentenbol, hoe lang zit je er al? Enig idee hoe lang je mag blijven?
Ik overweeg het zelf ook!
Hihi, misschien wel bij iemand die ik ken!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb het op zich ook niet slecht getroffen.
350 voor twee slaapkamers, gedeelde keuken, douche, toilet en woonkamer met nog één andere huisgenoot in Amsterdam
Doe je netjes. Geef een gil als je huisgenoot vertrekt. Misschien dat ik over een tijdje wel naar A'dam ga.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
350 voor twee slaapkamers, gedeelde keuken, douche, toilet en woonkamer met nog één andere huisgenoot in Amsterdam
gewoon bezwaar maken tegen het slopen als het nog kan bij de gemeentequote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.Verder geen duidelijkheid.
Mijn huisgenoot vertrekt pas als de boel gesloopt wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe je netjes. Geef een gil als je huisgenoot vertrekt. Misschien dat ik over een tijdje wel naar A'dam ga.
Alle twee je ouders verloren?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
Hmm als ik straks op kamers ga betalen mijn ouders het niet, maar dat komt doordat ik heel veel stufi krijg plus nog extra toeslag en een soort nabestaandenuitkering. Anders hadden mijn ouders ook wel wat betaalt denk ik.
Denk dat het toch lastig is hoor. Even een rekensommetje:quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan ik ook best begrijpen vanuit jouw oogpunt.
Ik zou het in ieder geval anders doen.
Mijn huisgenoot is 35quote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi, misschien wel bij iemand die ik ken!
Nee maar, ik ken iemand (oud klasgenoot) die woont ook in A'dam en die huurt een hele flat voor 450 ofzo, en die laat zijn huisgenoot 350 betalen voor een kamer. Echt ideaal.
gezelligquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaan we daar samen wonen.
Ik wil wel alles roze.
Hmhm, is idd niet te doenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat het toch lastig is hoor. Even een rekensommetje:
190 per maand studie
300 huur (ongeveer)
60 boeken
100 verzekering
150 eten
Inkomsten:
250 stufi
40 verzekering
Komt uit op minus 500 euro en dat zijn alleen de primaire dingen![]()
Goede baan heb je nodig dan om nog tijd over te hebben voor leuke dingen.
Nee 1. Wel al super lang een (stief)vader, maar aangezien ze alleen naar het inkomen van je biologische ouders kijken en mijn moeder parttime werkt, krijg ik het maximale.quote:
Het heeft ook nadelen. Veel poetsen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Betaal je 60 euro aan boeken per maand, ja?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat het toch lastig is hoor. Even een rekensommetje:
190 per maand studie
300 huur (ongeveer)
60 boeken
100 verzekering
150 eten
Inkomsten:
250 stufi
40 verzekering
Komt uit op minus 500 euro en dat zijn alleen de primaire dingen![]()
Goede baan heb je nodig dan om nog tijd over te hebben voor leuke dingen.
Watergraafsmeer, hmmm is dat noord west zuid of oost?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, 30 vierkante meter en krijg 120 euro huurtoeslag dus betaal eigenlijk 300
Dat is het enige nare, dat je nooit weet wanneer je precies weg moetquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.Verder geen duidelijkheid.
Och, één keer in de week poetsen is voldoende.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen. Veel poetsen.En ik kan geen TV kijken van achter mijn computer omdat ik een 'studeerkamer' heb en de TV in de woonkamer staat.
Dat is in het waterquote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, hmmm is dat noord west zuid of oost?
Oo, geluk bij een ongeluk ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee 1. Wel al super lang een (stief)vader, maar aangezien ze alleen naar het inkomen van je biologische ouders kijken en mijn moeder parttime werkt, krijg ik het maximale.
Bij Amstelstation, Oost officieel.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, hmmm is dat noord west zuid of oost?
Oh, en ik haat het om met laptop op mijn schoot te zitten.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen. Veel poetsen.En ik kan geen TV kijken van achter mijn computer omdat ik een 'studeerkamer' heb en de TV in de woonkamer staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |