Ik zou het anti-kraak ook weglaten.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Anti kraak dan wel hè, 225 per maand.
Maar dat klinkt minder decadent.
Ligt aan je karakter.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen de voordelen krijgen weigert niemand.
Niks mis meequote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef IQM het volgende:
Wat echt het dieptepunt is, zijn mensen die hun kamertje betaald krijgen door hun ouders. Dan wil je weg van je ouders en zelf verantwoordelijk zijn...... [ afbeelding ]
Te laat!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik zou het anti-kraak ook weglaten.
Ik betaalde 125 voor mijn anti-kraakquote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh 225 is nog minder dan een normale kamer.Heb je wel gas/water/licht?
Allemaal, CV zelfs.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh 225 is nog minder dan een normale kamer.Heb je wel gas/water/licht?
Das wel beter. Maar zoals ik al zei (ligt wel aan de stad natuurlijk) maar meestal is alleen een kamer al duurder.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik betaalde 125 voor mijn anti-kraak
Ik betaal nu 420quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel beter. Maar zoals ik al zei (ligt wel aan de stad natuurlijk) maar meestal is alleen een kamer al duurder.
Daar gaan we daar samen wonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:18 schreef gers het volgende:
weet er nog iemand een antikraakpand of een leeg pand in nijmegen
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow das veel? Voor hoeveel geld?
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
Leuk dat je anti-kraak zit Krentenbol, hoe lang zit je er al? Enig idee hoe lang je mag blijven?
Ik overweeg het zelf ook!
Hihi, misschien wel bij iemand die ik ken!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb het op zich ook niet slecht getroffen.
350 voor twee slaapkamers, gedeelde keuken, douche, toilet en woonkamer met nog één andere huisgenoot in Amsterdam
Doe je netjes. Geef een gil als je huisgenoot vertrekt. Misschien dat ik over een tijdje wel naar A'dam ga.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
350 voor twee slaapkamers, gedeelde keuken, douche, toilet en woonkamer met nog één andere huisgenoot in Amsterdam
gewoon bezwaar maken tegen het slopen als het nog kan bij de gemeentequote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.Verder geen duidelijkheid.
Mijn huisgenoot vertrekt pas als de boel gesloopt wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe je netjes. Geef een gil als je huisgenoot vertrekt. Misschien dat ik over een tijdje wel naar A'dam ga.
Alle twee je ouders verloren?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
Hmm als ik straks op kamers ga betalen mijn ouders het niet, maar dat komt doordat ik heel veel stufi krijg plus nog extra toeslag en een soort nabestaandenuitkering. Anders hadden mijn ouders ook wel wat betaalt denk ik.
Denk dat het toch lastig is hoor. Even een rekensommetje:quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kan ik ook best begrijpen vanuit jouw oogpunt.
Ik zou het in ieder geval anders doen.
Mijn huisgenoot is 35quote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi, misschien wel bij iemand die ik ken!
Nee maar, ik ken iemand (oud klasgenoot) die woont ook in A'dam en die huurt een hele flat voor 450 ofzo, en die laat zijn huisgenoot 350 betalen voor een kamer. Echt ideaal.
gezelligquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaan we daar samen wonen.
Ik wil wel alles roze.
Hmhm, is idd niet te doenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat het toch lastig is hoor. Even een rekensommetje:
190 per maand studie
300 huur (ongeveer)
60 boeken
100 verzekering
150 eten
Inkomsten:
250 stufi
40 verzekering
Komt uit op minus 500 euro en dat zijn alleen de primaire dingen![]()
Goede baan heb je nodig dan om nog tijd over te hebben voor leuke dingen.
Nee 1. Wel al super lang een (stief)vader, maar aangezien ze alleen naar het inkomen van je biologische ouders kijken en mijn moeder parttime werkt, krijg ik het maximale.quote:
Het heeft ook nadelen. Veel poetsen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Betaal je 60 euro aan boeken per maand, ja?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat het toch lastig is hoor. Even een rekensommetje:
190 per maand studie
300 huur (ongeveer)
60 boeken
100 verzekering
150 eten
Inkomsten:
250 stufi
40 verzekering
Komt uit op minus 500 euro en dat zijn alleen de primaire dingen![]()
Goede baan heb je nodig dan om nog tijd over te hebben voor leuke dingen.
Watergraafsmeer, hmmm is dat noord west zuid of oost?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, 30 vierkante meter en krijg 120 euro huurtoeslag dus betaal eigenlijk 300
Dat is het enige nare, dat je nooit weet wanneer je precies weg moetquote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na mijn eindexamen en kan hopelijk blijven zitten, maar misschien gaan ze het dit jaar nog slopen.Verder geen duidelijkheid.
Och, één keer in de week poetsen is voldoende.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen. Veel poetsen.En ik kan geen TV kijken van achter mijn computer omdat ik een 'studeerkamer' heb en de TV in de woonkamer staat.
Dat is in het waterquote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, hmmm is dat noord west zuid of oost?
Oo, geluk bij een ongeluk ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee 1. Wel al super lang een (stief)vader, maar aangezien ze alleen naar het inkomen van je biologische ouders kijken en mijn moeder parttime werkt, krijg ik het maximale.
Bij Amstelstation, Oost officieel.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, hmmm is dat noord west zuid of oost?
Oh, en ik haat het om met laptop op mijn schoot te zitten.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen. Veel poetsen.En ik kan geen TV kijken van achter mijn computer omdat ik een 'studeerkamer' heb en de TV in de woonkamer staat.
Geuzenveld, nieuw west geloof ikquote:
Is dat een goede of een slechte buurt?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Watergraafsmeer, 30 vierkante meter en krijg 120 euro huurtoeslag dus betaal eigenlijk 300
Boeken is variabel maar aangezien je naar maand moet omrekenen. Ligt ook aan je studie, bij sommige betaal je echt veel meer dan bij anderen. En verzekering is minimaal 90 dacht ik, mijne is 100 omdat ik extra fysio heb.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Betaal je 60 euro aan boeken per maand, ja?En 100 aan verzekeringen?
Ah, naar welke faculteit moet je dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij Amstelstation, Oost officieel.
Ja ik had erbij moeten zeggen dat ik op een stoel wil zitten aan een tafel ook al heb ik een laptop.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Och, één keer in de week poetsen is voldoende.
Dat heeft ook weer met verantwoordelijkheid te maken.
En ik heb tv in woonkamer en heb laptop met draadloze verbinding, no problems her ^^
Ik had gewoon een datum in mijn contract staan. Ik had eerst een jaar en daarna kwamen er nog 8 maanden bij omdat de renovatie uitgesteld was.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het enige nare, dat je nooit weet wanneer je precies weg moet..
Maar verder is het ideaal vind ik
Nee. Ik was net 1. Das maar beter ook, wat je niet kent kun je ook niet missen he.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Oo, geluk bij een ongeluk ofzo.
Je biologische vader wel 'gekend' zeg maar?
Pc hooft en Oudemanhuispoort. 15/20 minuten op de fiets.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah, naar welke faculteit moet je dan?
Want dan doe je er wel even over om naar oudemanhuispoort te moeten
De woningbouwvereniging moet een ander onderkomen voor me vinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het enige nare, dat je nooit weet wanneer je precies weg moet..
Maar verder is het ideaal vind ik
Tsja, als je eisen gaat stellen dan lukt het inderdaad niet altijd.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja ik had erbij moeten zeggen dat ik op een stoel wil zitten aan een tafel ook al heb ik een laptop.
Maar ik poets best goed.
Ah okayquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had gewoon een datum in mijn contract staan. Ik had eerst een jaar en daarna kwamen er nog 8 maanden bij omdat de renovatie uitgesteld was.
Oh das best handig nog.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De woningbouwvereniging moet een ander onderkomen voor me vinden.
Maar ik weet niet wat dat dan is.
Ik ben vast al meerdere malen jou onbewust tegen gekomenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pc hooft en Oudemanhuispoort. 15/20 minuten op de fiets.
Quote je die ook ff IQM?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik echt NIET mis he. Ik haat die twee oh-kijk-mij-apart-en-quasi-eloquent-zijn mannetjes. Stelletje latente fags, dat waren 't.
Multitasken he. Niets voor mannen.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, als je eisen gaat stellen dan lukt het inderdaad niet altijd.
Ach, ik kan toch niet computeren en tv kijken tegelijk
Is ook overal anders, ligt aan de woningmaatschappij.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah okayhier in den helder krijgen ze nooit data.
Multitasking.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tsja, als je eisen gaat stellen dan lukt het inderdaad niet altijd.
Ach, ik kan toch niet computeren en tv kijken tegelijk
Waarom dat?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben vast al meerdere malen jou onbewust tegen gekomen![]()
Nohh, gevaarlijke opmerking!!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Multitasken he. Niets voor mannen.
Ik heb altijd de tv en pc tegelijk aan. Ik kijk nu ook Studio Voetbal.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Multitasken he. Niets voor mannen.
Omdat ik daar ook vier dagen in de week rondloopquote:
Waar is dat van?quote:
Zwaai eens een keer danquote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omdat ik daar ook vier dagen in de week rondloop
Sorry.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nohh, gevaarlijke opmerking!!
Ik kan zeker multitasken, maar computeren en tv kijken schiet gewoon niet op.
Ik kan het wel, maar vind het gewoon irritant
11/13 op OMHPquote:Op zondag 15 februari 2009 23:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zwaai eens een keer dan
Ik ben morgen van 9/11 op de PC en zal mijn Kobayashi shirt aandoen, dan moet je me wel herkennen
Draai je PC dan gewoon omquote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sorry.
Nee is ook wel zo hoor. Meestal als ik het tegelijk doe dan hoor ik de televisie alleen. Eerst draaide ik de tv weleens om zodat ik 'm vanuit m'n bureaustoel kon zien, maar nu heb ik zo'n megabreedbeeld televisie die ik met geen mogelijkheid kan omdraaien.
Paint!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dan kan het nog niet eigenlijk. Complexe situatie.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, heb toch niets beters te doen.
Nouja, als het je is gelukt om die breedbeeld-televisie naar binnen te krijgen, dan moet je hem toch ook weer kunnen draaien of zie ik het nou verkeerdquote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dan kan het nog niet eigenlijk. Complexe situatie.
Tafeltje waar die op staat is te klein.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nouja, als het je is gelukt om die breedbeeld-televisie naar binnen te krijgen, dan moet je hem toch ook weer kunnen draaien of zie ik het nou verkeerd
echt overal op /b/ nuquote:http://tinyurl.com/cw6pv2
Brix will be shat
Beetje.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Met paint is het nog steeds raar. Maar ik kan dus televisie kijken als ik mijn bureaustoel omdraai, en de tv omdraai. Alleen de tv kan alleen op de manier staan zoals die staat omdat het tafeltje anders te klein is. SNAPPEN WE 'M?!
Ik snap hetquote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Met paint is het nog steeds raar. Maar ik kan dus televisie kijken als ik mijn bureaustoel omdraai, en de tv omdraai. Alleen de tv kan alleen op de manier staan zoals die staat omdat het tafeltje anders te klein is. SNAPPEN WE 'M?!
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang om iets verkeerds te zeggen.
Just like I said.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik de laatste tijd wel vaker verkeerd/te serieus begrepen ben.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Just like I said.Ik ben ervandoor.
wat is een M ?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Smart_ass het volgende:
Nee want dan zie ik mijn tv alsnog niet. Het is overigens mijn slaapkamer, en niet woonkamer.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
wat is een M ?![]()
maar als ik die foto van je huiskamer zo zie dan hoef je toch alleen maar je buro een keer om te draaien en het tafeltje waar je pc opstaat een kwartslag naar links, en dan is het goed
huh =quote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha mag ik hier even die Glenn nog wat uitlachen over het feit dat hij heel 4chan op z'n dak heeft![]()
I als in IQM? Euroland?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:40 schreef Svensational het volgende:
I., ken jij een winkel die dingen verkoopt voor een euro?
Neuh, niks.quote:
Serieus?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef IQM het volgende:
Neuh, niks.Maar ik ben weg (van jou, hihihihih).
Hoe bedoel jequote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
Hee, DutchErrorist, wat doet een jongen zoals jij op een plek als deze?
Katje mishandeld -> filmpje geplaatst op youtube -> opgepikt door /b/ -> veel pizza's op zijn adresquote:
linkjequote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe bedoel je
[..]
Katje mishandeld -> filmpje geplaatst op youtube -> opgepikt door /b/ -> veel pizza's op zijn adres
wat een idioot hequote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha mag ik hier even die Glenn nog wat uitlachen over het feit dat hij heel 4chan op z'n dak heeft![]()
Grapje.quote:
is het dan een paint ? Ik dacht dat dat je echte huis wasquote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee want dan zie ik mijn tv alsnog niet. Het is overigens mijn slaapkamer, en niet woonkamer.
Wel bedankt dat je foto zegt, mijn paintskills zijn goed begrijp ik?
En mijn naam is weg.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik schrik altijd een beetje als ik opeens mn username in de sig van DE zie!
Gelukkig niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
is het dan een paint ? Ik dacht dat dat je echte huis was
ziekquote:
Bedankt.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij doet niet intressant meer
Wie zou ik anders om wijs advies vragenquote:
Ja en van mij daarentegenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en je hebt nog steeds geen foto's laten zien en iemand stalken die ik niet eens op een foto heb gezien is wel heeel triest
Mij? Ik ben I. IQM is alleen een internet-I.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie zou ik anders om wijs advies vragen?
Hoe ziet je echte blokhut eruit ?quote:
Had je beter moeten opletten, ze zijn ooit gepost.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en je hebt nog steeds geen foto's laten zien en iemand stalken die ik niet eens op een foto heb gezien is wel heeel triest
Bt geeft goed advies inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij? Ik ben I. IQM is alleen een internet-I.
Jaja je mist de aandacht wel he Pleunquote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Had je beter moeten opletten, ze zijn ooit gepost.
Maargoed, maakt niet uit hoor!
Stiekem mis ik mijn naam in je ondertitel!!11quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jaja je mist de aandacht wel he Pleun
I knew it!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stiekem mis ik mijn naam in je ondertitel!!11
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, ben ik weer.
skaff-a en ik gingen peuken uitdrukken op elkaars been
hihi, ben ik weer.
Ah, weet jij dan een winkel die dingen voor een euro verkooptquote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij? Ik ben I. IQM is alleen een internet-I.
hip.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, ben ik weer.
gister bij de AH zag ik een fles limonade die een euro kostte, heb je daar wat aan ?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, weet jij dan een winkel die dingen voor een euro verkoopt?
hihi, ben ik weer.
ze heeft gewoon een goeie veegbeurt nodigquote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt geeft goed advies inderdaad.
en wat is nou de clou van je grapquote:Op maandag 16 februari 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Het deed best pijn, maar ik hield het wel
Het is geen grapquote:Op maandag 16 februari 2009 00:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en wat is nou de clou van je grap
Nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
hihi, ben ik weer.
Ja, uiteraard! Euroland natuurlijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, weet jij dan een winkel die dingen voor een euro verkoopt?
Vind ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Skaff-a het volgende:
Gers op msn, irritanter dan John van den Heuvel op sbs6.
Thanxquote:Op maandag 16 februari 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, uiteraard! Euroland natuurlijk.
En op internet hebben we deze
Wel veel reclame in die uitzending .quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Skaff-a het volgende:
Gers op msn, irritanter dan John van den Heuvel op sbs6.
Ze hebben aardig wat filialen tochquote:Op maandag 16 februari 2009 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thanx! Alleen is Euroland veel te ver weg
quote:
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vieren ze in Arnhem ook carnaval?
Hoezo?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vieren ze in Arnhem ook carnaval?
quote:
Nou gelukkig ...quote:
Wat de gaar is dat.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Svensational het volgende:
Nou, bij die Euroshop schijnen ze dit te verkopen:
[ afbeelding ]
En die wil ik!
slaap lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nou gelukkig ...
Ik ga waarsch volgende week naar Arnhem![]()
Maar liever niet wanneer: carnaval...![]()
En nu ga ik slaapjes doen
Slaap lekker!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nou gelukkig ...
Het ziet eruit als shizzle waarmee je shizzle kunt maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:33 schreef NoelGallagher het volgende:
wat zijn dat en wat moet je ermee?
Oke.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nou gelukkig ...
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat de gaar is dat.
Van die spelletjes ofzo?
Zo'n onmogelijke puzzel!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ziet eruit als shizzle waarmee je shizzle kunt maken.
Puzzels.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Zo'n onmogelijke puzzel!
Had ik toch een ander kerstpakket moeten kiezen zodat ik je die voor valentijn kon sturen.quote:
Ik zou heel graag een puzzel van je penis hebbenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Had ik toch een ander kerstpakket moeten kiezen zodat ik je die voor valentijn kon sturen.
Een puzzel waar ze een foto op plaatsen die je dan aan iemand kan geven, heb nog wel een schokkende foto van mijzelf.
Kheb alleen een foto van mijn penis van toen ik iets van 12 wasquote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou heel graag een puzzel van je penis hebben
Ik praat niet met MBO'ersquote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyy, d_a
Primaquote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb alleen een foto van mijn penis van toen ik iets van 12 was
Je hebt wel masochistische trekjes zegquote:
Wtf.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb alleen een foto van mijn penis van toen ik iets van 12 was
Ik was wel afgetraind op die fotoquote:Op maandag 16 februari 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Primafap fap.
[..]
Je hebt wel masochistische trekjes zeg
Loop ik in mijn nakie met een voetbal (ik had altijd een voetbal bij me of een voetbalshirt aanquote:
Het is een modderfokking IQ Teaser Ringquote:
Je zegt dat zodat NG een opmerking gaat maken over jouw niet-slagen voor je MBOquote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik was wel afgetraind op die foto
En hoezo?
Het is een puzzeltjequote:Op maandag 16 februari 2009 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is een modderfokking IQ Teaser Ring
Op je twaalfde nog? Oke.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Loop ik in mijn nakie met een voetbal (ik had altijd een voetbal bij me of een voetbalshirt aan) bij mijn oom en tante bij hun vakantie huis.
JA MAAR IK KAN 'M DUS NIET KOPENquote:
Je hebt me doorquote:Op maandag 16 februari 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zegt dat zodat NG een opmerking gaat maken over jouw niet-slagen voor je MBOdus je wil jezelf gewoon indirect pijnigen.
Ik liep tot m'n 15de in voetbalshirts rond op school.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op je twaalfde nog? Oke.
Godverdomme, Harajuku. disst me in m'n fobo.
Haha, vakantieloze pauperquote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt me door
Ik verveel me gewoon.
Ga slapen, om 8 uur weer opstaan
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik liep tot m'n 15de in voetbalshirts rond op school.
Hihihihiihi dat is vast heul frustrerendquote:Op maandag 16 februari 2009 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
JA MAAR IK KAN 'M DUS NIET KOPEN!
Je brengt me op een idee, morgen m'n Ajax shirt weer aan naar college.quote:
Sterfquote:Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihihiihi dat is vast heul frustrerendwant je wil zo graag puzzelen..
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee, morgen m'n Ajax shirt weer aan naar college.
Vorige week in Ajax shirt naar borrel van m'n vereniging
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:04 schreef Svensational het volgende:
Dat zijn wel zulke klotedingen![]()
. Ik wil die ringen
.
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:07 schreef Breathtaking het volgende:
Kan ik je hier wel mee pleasen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:08 schreef Svensational het volgende:
Woon jij toevallig vlak bij of in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Beek, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Emmen, Enschede, Groningen, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Leeuwarden, Lelystad, Nijmegen, Oosterhout, Rijswijk, Roosendaal, Rotterdam, Steenwijk, Tiel, Tilburg, Utrecht, Veenendaal of Zeist, BT?
IQM, pauper, jij sliep alquote:Op maandag 16 februari 2009 01:09 schreef IQM het volgende:
Ik heb die ringen (en zo'n varken) thuis, Sven. En ik woon in de buurt van Arnhem. HA! Nu jij weer.
Dichtstbijzijnde is een halfuur met de treinquote:Op maandag 16 februari 2009 01:08 schreef Svensational het volgende:
Woon jij toevallig vlak bij of in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Beek, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Emmen, Enschede, Groningen, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Leeuwarden, Lelystad, Nijmegen, Oosterhout, Rijswijk, Roosendaal, Rotterdam, Steenwijk, Tiel, Tilburg, Utrecht, Veenendaal of Zeist, BT?
quote:
quote:
Zoietsquote:Op maandag 16 februari 2009 01:13 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Sven? Geef mn topic eens even een mooie TT
? Het is zo saai nu.
Heb jij echt die puzzelsquote:Op maandag 16 februari 2009 01:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet wanneer je met quotes fuckt, doerak! Dit is zo'n moment.
Ik heb geprobeerd om er mijn naam mee te schrijven maar dat was best lastig, er kwam niet genoeg uitquote:
Had je niet wat vaginale afscheiding van de dames kunnen gebruiken?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om er mijn naam mee te schrijven maar dat was best lastig, er kwam niet genoeg uit
Daarvoor had ik niet genoeg GHB gebruikt ben ik bang, ze zouden wakker worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Had je niet wat vaginale afscheiding van de dames kunnen gebruiken?
Lang leve de arrogantiequote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, geen naamtopic. Wordt ze arrogant van.
Comaswaffelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarvoor had ik niet genoeg GHB gebruikt ben ik bang, ze zouden wakker worden.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb jij echt die puzzels? En zijn ze moeilijk
?
Ja maar een ananas is ook altijd nog gewoon FRUIT, jwz. Dus ze hoeven het niet over je te hebbenquote:
Jij hebt tieten. Dan heb je sowieso een voorsprong.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar een ananas is ook altijd nog gewoon FRUIT, jwz. Dus ze hoeven het niet over je te hebben!
Beat thisquote:
Heul niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, daar schept 'ie vaak genoeg mee open dat wíl ik niet eens ownen
!
Sorry, iemand zei tietenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij hebt tieten. Dan heb je sowieso een voorsprong.
Wat loop je je nou in te likken bij de mannelijke users?quote:Op maandag 16 februari 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, iemand zei tieten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
"Lieve Ilse,
Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
P.S.
Whehe, ik heb vet veel naamtopics!![]()
"
Tieten werken altijdquote:Op maandag 16 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat loop je je nou in te likken bij de mannelijke users?
Het werkt.
Ik heb dat serieus een keer zo gedaan op het condoleancekaartje voor m'n overleden buurman.quote:
Je leert veel van Oprah, hè!quote:Tieten werken altijdéén van mijn wijze levenslessen.
Mag ik je bitchslappenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. En ja, wel als je zo dom bent als jij.
Sleep forever, my friend.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:30 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ervandoor, slaap lekker IQM!
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt arrogantie en je hebt het terecht een hoge dunk hebben van jezelf.
Dawasheulniegrappig.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus een keer zo gedaan op het condoleancekaartje voor m'n overleden buurman.
De buurvrouw snapte er geen zak van.
[..]
Je leert veel van Oprah, hè!
Nee, dat zei zij ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dawasheulniegrappig.
En ik kijk nooit Oprah, Oprah is a bitch.
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:33 schreef Svensational het volgende:
Wat voor abonnement heb jij Paaskonijn, dat je alleen maar smilies post? Die wil ik ook
Hihi, dat is mij ook wel eens overkomenquote:Op maandag 16 februari 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
Ik heb m'n tanden gepoetst. Maar ik heb honger.
Wat nu?
Ik eet eigenlijk bijna altijd wel wat na elven, terwijl dat van sommige mensen niet 'mag'.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, dat is mij ook wel eens overkomengewoon eten, poets je daarna nog maar een keertje.
Met een lege maag kun je niet slapen!
Ik slaap altijd na elven.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk bijna altijd wel wat na elven, terwijl dat van sommige mensen niet 'mag'.
Ik bedoelde dat ik echt SLAAP na elven. Dus dan kun je ook niet eten.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ook. En dus ook eten na elven. Jij ook?
Ja, maar... Jij slaapt (sinds een tijdje) toch niet meer OM elven, of ROND elven? Slapen OM twaalf uur is ook slapen NA elven, maar dan heb je dus wel genoeg tijd om te eten.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik echt SLAAP na elven. Dus dan kun je ook niet eten.
ECHT WEL, ROND ELVEN!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar... Jij slaapt (sinds een tijdje) toch niet meer OM elven, of ROND elven? Slapen OM twaalf uur is ook slapen NA elven, maar dan heb je dus wel genoeg tijd om te eten.
Wij ook van jou.quote:Op maandag 16 februari 2009 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
praat lekker met elkaar op msn zeg, jezus
*terugscrollt*quote:Op maandag 16 februari 2009 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
praat lekker met elkaar op msn zeg, jezus
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:48 schreef IQM het volgende:
Alle Bt's die nu gaan slapen, zijn homo's!
HA! Nu ben je homo!quote:Op maandag 16 februari 2009 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]ik had moeten f5en voor ik mn vorige reactie postte
!
quote:Op maandag 16 februari 2009 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
wat is het rustig hier. Ligt iedereen al op 1 oor?
quote:
Wat is er stuk dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 07:58 schreef jitzzzze het volgende:
Godverkut, dacht ik lekker wakker te kunnen worden hier, is alles stuk. En aangezien ik als enige hier ben; drie keer raden wie alles moet gaan fixen?
De complete rapportageomgeving van de toko die mij ingehuurd heeft. En die rapportages worden voor de dagelijkse sturing van de toko gebruiktquote:
Of krentenbol? Of wolvendagen?quote:
Doe niet zo flauwquote:Op maandag 16 februari 2009 07:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik viel net bijna flauw onder de douche.
Haha, dat is wel mooi genaaid danquote:Op maandag 16 februari 2009 09:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De complete rapportageomgeving van de toko die mij ingehuurd heeft. En die rapportages worden voor de dagelijkse sturing van de toko gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |