Ook niet van mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan krijg je volgend jaar niks voor Valentijn van mij.
Ja kwam er ook net achter, ik las ''Birgit'' en moes tmijn super sexy verhaal vertellen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde? Ik heb het niet over het zusje van Katja, hè.
Birgit Schuurman is welquote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja kwam er ook net achter, ik las ''Birgit'' en moes tmijn super sexy verhaal vertellen.
Zelfs dan kunnen ze lelijk zijn, hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Tattoos zijn lelijk, tenzij ze een boodschap hebben / emotionele waarde.
1 |
Dan zijn ze nog steeds lelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ja want als er een mooie gedachte achter zit kan het onmogelijk lelijk zijn, riiiiiiiiiightquote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Eenschquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds lelijk
Vrouwen moeten zo naturel mogelijk zijn
Komt voor elkaar!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil dit plaatje in de OP zetten in plaats van de huidige:
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
scheelt mijn host wat PHP processing
Jouw buik is daar inderdaad wel groot genoeg voor jaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zou dit staan op mn buik?
[ afbeelding ]
Nee, maar dan vind ik het nog tattoo-waardig, anders zijn tattoo's echt domquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want als er een mooie gedachte achter zit kan het onmogelijk lelijk zijn, riiiiiiiiiight
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe zou dit staan op mn buik?
[ afbeelding ]
Allemaal even lelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Mja, er is duidelijk een verschil tussen tattoos waar lang over gedacht is en met een mooi verhaal erachter en die ook nog eens uniek zijn of van die puberende meisjes-hihi-fase-tattoos.
Dan heb je een tattoo ten nagedachtenis van je puberende-meisjes-hihi-fasequote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Mja, er is duidelijk een verschil tussen tattoos waar lang over gedacht is en met een mooi verhaal erachter en die ook nog eens uniek zijn of van die puberende meisjes-hihi-fase-tattoos.
Met die laatste zin ben ik het sowieso eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog steeds lelijk
Vrouwen moeten zo naturel mogelijk zijn
Whooptie-fucking-doo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heb je een tattoo ten nagedachtenis van je puberende-meisjes-hihi-fase!
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jouw buik is daar inderdaad wel groot genoeg voor ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |