Owja, dit heeft het volgende met vroeg naar bed gan te maken: ik word moe van ze!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs ik; wij hebben onze eigen puber en een vriend in huis. Ik zeg: pffffttttt.... Picture ElisaB (1:64m) tussen twee van die lange, slungelige, lompe puberlummels (1:83m en 1:87)
Muis dacht natuurlijk dat ze het er niet nog een keer bij hoefde te zettenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
muis niethad jouw post niet gelezen
Ohhhh, ik zei dat laatst he! 'Wat een stelletje treurwilgen'. En toen werd ik heel raar aangekeken en doen dacht ik:quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Elies! Afgepeigerd?*aai*
Adelante, allemachtig.... Wat een treurwilgen
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, ik zei dat laatst he! 'Wat een stelletje treurwilgen'. En toen werd ik heel raar aangekeken en doen dacht ik:
What's wrong?
..
..
Ohjaaa
Ja, ik had eigenlijk moeten zeggen 'Ja sorry dat zegt mijn moeder altijdquote:
Een paar, we hebben met z'n allen honderd topics ofzo gesloten en verwijderdquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Chicolate het volgende:
Arme Adelante. Hadden een paar niets te doen zeker.
Ja ik. Ik buig mij over de vraag "What is the ratio of the rates of effusion of the two gases at 298K?". En weet de betekenis van het woord effusion nietquote:
euh iets van uitstoot?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik. Ik buig mij over de vraag "What is the ratio of the rates of effusion of the two gases at 298K?". En weet de betekenis van het woord effusion niet.
Mja het zit in een flask met een smal gat erin, waar alleen gassen door kunnen. Maar ik denk dat ze gewoon de evenwichtsdruk willen weten ofzoquote:
DOE!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef kwakveense het volgende:
(in de hoop dat underkoffer niet meeleest, mijn lijstje van vandaag)
O-cornflakes
T-pretzel en lemonade
T-3 donuts
T-een koud biefstukje van gisteren
D-chicken wings uit de oven met gebakken aardappeltjes en paprika
Ohhhhhhhhhhhhhhh! Niets aan de hand dan!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:58 schreef kwakveense het volgende:
en de lemonade was wel van echte citroenen
Schoolkrijtjes moet je opschrijven, niet opgevenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh! Niets aan de hand dan!
Ik heb na het uit eten nog een heel zakje schoolkrijtjes opgegeven
Jup! En het gaat goed met HAAR!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:
Iemand trouwens nog recent eens contact gehad met HAAR?
Oh ik bedoelde opgegeTenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Schoolkrijtjes moet je opschrijven, niet opgeven
Greys, je verdient een pak voor je broekquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh! Niets aan de hand dan!
Ik heb na het uit eten nog een heel zakje schoolkrijtjes opgegeven
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Precies daarom zijn we ook al een paar keer bij de spiezenboot wezen eten, omdat we ook Madeira-gek zijn natuurlijk en dit jaar al voor de derde keer een weekje gaan! Deze keer in meiquote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Greys, je verdient een pak voor je broek
Die vleesspiezen he. Waren dat een soort espetada's? Die ze op Madeira overal serveren?
Echtgenoots neef uit Kaapstad is getrouwd met een dame die van Madeira komt; hij en zijn schoonmoeder maken verrukkelijke espetada's
Oh bedankt, ik deed het dus helemaal foutquote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
Effe Googlen Chico op effusion op Wiki, dan staat er iets waar je vast iets aan hebt.
Ik snap er geen kont van, maar jij vast wel! Iets met Grahams Law
Mocht je D'R weer eens spreken, wil je HAAR dan mijn hartelijke groeten overbrengen? En dat ik D'R ook mis?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup! En het gaat goed met HAAR!
Ze mist de Slankie chicks wel.
Goed zoquote:Op zondag 15 februari 2009 23:07 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh, ik ben trots op mezelf.
Ik heb voor het eerst schimmelkaas gegeten. (ok, slanktechnisch iets minder om trots op te zijn).
En ik vond het bijna niet eng. Dat is tof, want ik word al misselijk en belachelijk panisch als ik ergens een schimmeltje tegenkom in de koelkast ofzo.
En verder was het slanktechnisch ook minder, want verjaardag van schoonmoeder. Maar het was leuk dus ik kan er niet rouwig om zijn.
Ik vond het heerlijk, als ik er maar niet naar keek.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik vind het niet eng maar wel verschikkelijk smerig![]()
Doe ik! Maar ik gok dat je het bij deze ook al overgebracht hebt!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mocht je D'R weer eens spreken, wil je HAAR dan mijn hartelijke groeten overbrengen? En dat ik D'R ook mis?
Dat is cultuur daar, dan is het lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
jullie zijn lief. nogmaals.
ik ga zo lekker eten maken, en een blogje schrijven, en foto's uploaden, en een filmpje kijken. komt goed.
ik heb even geen zin in conversatie met de italiaan in de woonkamer beneden, maar de stoelen daar zitten wel veel lekkerder... misschien ga ik zo toch maa verhuizen. (hij eet cht heel smerig, vol overtuiging smakkend met open mond)
ik vind met vrouwen zoenen echt heel anders dan met mannen zoenen. Ik heb natuurlijk niet mega veel vergelijking materiaal kwa vrouwen (heb er met 2 gezoend) maar vrouwen zoenen zachter en subtieler .. tenminste dat is mijn ervaring.. en vrouwen zijn lekker zachtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, als je geen vergelijkingsmateriaal hebt kun je ook niet zeggen dat iets gek zoent. Iig vond ik het zoenen met mannen weinig interessant en dacht ik nog dat zoenen gewoon niks voor mij was.
Als we aan het opbieden zijn, ik was 18 en de persoon in kwestie bleek achteraf emotioneel nogal van de rails, waardoor ik heel lang niet eens naar jongens durfde te kijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:46 schreef kwakveense het volgende:
zoenen: ik was 17 toen ik voor t eerst zoende (nummer 1 en 2 op 1 avond)... en nummer 3 was... op mn 25e ;') erg he?
Ik wil (ook) een plaatje van kussende vrouwenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze misschien?
[ afbeelding ]
Of dit beter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lees eens verder mutsie!!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil (ook) een plaatje van kussende vrouwen.
Ik wist dat je dat gezegd had toen ik het plaatje zag. Luv yaquote:
Ik heb wel eens filpjes gepost heir van zoenende mevrouwen en toen was je gepikeerd omdat ze 'kuslessen' heetten!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil (ook) een plaatje van kussende vrouwen.
Ik hoop dat mijn vader niet meeleest maar het was in het kader van dat gedoe in NY waar ik je weleens over heb verteld.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Ik had voor jou die aap gepost Vik!
Co, hoe kwam dat zo bij jou, dat zoenen met een vrouw?
Bij mij kwam het door een spelletje, Mens Erger Je Niet en dan de vrouwen tegen de mannen en als dan je pion geslagen werd mochten de mannen een opdracht voor de dames bedenken en andersom. Drie keer raden wat de eerste opdracht was die de mannen verzonnenMaar het viel niet tegen!
Oh ja, ik weet wat je bedoelt!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vader niet meeleest maar het was in het kader van dat gedoe in NY waar ik je weleens over heb verteld.
En waarom?quote:
Mannen zijn zo voorspelbaarquote:Co, hoe kwam dat zo bij jou, dat zoenen met een vrouw?
Bij mij kwam het door een spelletje, Mens Erger Je Niet en dan de vrouwen tegen de mannen en als dan je pion geslagen werd mochten de mannen een opdracht voor de dames bedenken en andersom. Drie keer raden wat de eerste opdracht was die de mannen verzonnenMaar het viel niet tegen!
Inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En waarom?.
[..]
Mannen zijn zo voorspelbaar.
Ik verwachtte eerder dat je zou zeggen: "Die opdracht zou je zelf ook bedacht hebben"quote:Op maandag 16 februari 2009 00:27 schreef neen het volgende:
[..]
Inderdaad.
wees eerlijk, je verwachtte dat ik nee zou zeggen
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
Ik hoop dat mijn vader niet meeleest maar het was in het kader van dat gedoe in NY waar ik je weleens over heb verteld.
Die moesten uiteraard ook zoenenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
Wat hadden jullie voor de mannen bedacht trouwens??
Dat zei een vriend van mij! Ik ga het even checken, momentquote:Op maandag 16 februari 2009 00:28 schreef conleche het volgende:
neen, komen de Stereophonics nu op pinkpop??
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
Die moesten uiteraard ook zoenenHoe kinderachtig
En in hun blote kont op het balkon gaan staan en iets roepen ofzo. Geen flauw idee meer
Oh en we gingen ook nog ijsblokjes doorgeven aan elkaar (drank.....) en toen heb ik ook nog met háár vriend gezoend waar mijn meneer en zij bij waren. En toen gingen zij ook maar zoenen. Interessant avondje
O inderdaad!!! Dat had heel verkeerd kunnen aflopen!!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Die moesten uiteraard ook zoenenHoe kinderachtig
En in hun blote kont op het balkon gaan staan en iets roepen ofzo. Geen flauw idee meer
Oh en we gingen ook nog ijsblokjes doorgeven aan elkaar (drank.....) en toen heb ik ook nog met háár vriend gezoend waar mijn meneer en zij bij waren. En toen gingen zij ook maar zoenen. Interessant avondje
Krák, krák.......quote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Het is ruim 23:30 geweest. Ow mên, breek me de bek niet los
De horror!!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]Hi pappa van Co
(voor als ie wel meeleest; wel zo vriendelijk)
Hiquote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef progje het volgende:
nu heb ik weer zin om met een vrouw te zoenen
Ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef progje het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hi.
En ik heb net m'n tanden gepoetst.
Anders ik wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef progje het volgende:
Als mijn ouders mijn berichten op FOK zouden lezen raken ze volgens mij in een shockquote:
Anders de mijne welquote:Op maandag 16 februari 2009 00:32 schreef progje het volgende:
[..]
Als mijn ouders mijn berichten op FOK zouden lezen raken ze volgens mij in een shock
We waren bij háár zus op een verjaardagsfeestje. En háár zus had een oogje op me (wat wat lastig was, want háár zus was al 10 jaar getrouwd met háár zwager). Nou goed. Zij zelf was net twee weken daarvoor getrouwd met hém. En toen kwam zij vragen of ik de nacht die zou komen niet bij hém en háár in bed wilde doorbrengen. Ik vroeg nog of hij dat ook al wist (wat niet zo was; ze ging wel even checken). Nou ja, zo ik al zei: breek me de bek niet los over feestjes en drank...quote:Op maandag 16 februari 2009 00:30 schreef conleche het volgende:
Krák, krák.......
Ja, hij maakte ons blij met een dode mus.... op de site van ze staat trouwens voor dit jaar nog niet een concertquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren bij háár zus op een verjaardagsfeestje. En háár zus had een oogje op me (wat wat lastig was, want háár zus was al 10 jaar getrouwd met háár zwager). Nou goed. Zij zelf was net twee weken daarvoor getrouwd met hém. En toen kwam zij vragen of ik de nacht die zou komen niet bij hém en háár in bed wilde doorbrengen. Ik vroeg nog of hij dat ook al wist (wat niet zo was; ze ging wel even checken). Nou ja, zo ik al zei: breek me de bek niet los over feestjes en drank...
Ik kan me geen posts van jou herinneren waar je je voor zou moeten schamen, Cootje!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:35 schreef conleche het volgende:
Ik probeer zodanig te posten dat ik me niet hoef te schamen, maar heel leuk zou ik het niet vinden nee.
Ik ook nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:35 schreef conleche het volgende:
Ik probeer zodanig te posten dat ik me niet hoef te schamen, maar heel leuk zou ik het niet vinden nee.
En nu luidt de hamvraag natuurlijk: heb je dat gedaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren bij háár zus op een verjaardagsfeestje. En háár zus had een oogje op me (wat wat lastig was, want háár zus was al 10 jaar getrouwd met háár zwager). Nou goed. Zij zelf was net twee weken daarvoor getrouwd met hém. En toen kwam zij vragen of ik de nacht die zou komen niet bij hém en háár in bed wilde doorbrengen. Ik vroeg nog of hij dat ook al wist (wat niet zo was; ze ging wel even checken). Nou ja, zo ik al zei: breek me de bek niet los over feestjes en drank...
Wie maken zich daar vaak schuldig aan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me geen posts van jou herinneren waar je je voor zou moeten schamen, Cootje!.
En geloof me: dat soort posts onthoud ik wel.
Nee, háár was zomaar het uitgangspunt voor dit verhaalquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef conleche het volgende:
Ik probeer het te volgen. Maar die háár is dat nu jouw beeb?
Nou ja, het hangt ervan af wat 'gedaan' hier zou moeten inhouden. Ik heb een deel van de nacht in hun bed doorgebracht (op een zolder waar nog een stel sliep dronken lag te wezen), maar ik heb zelf uiteindelijk weinig 'gedaan'. Behalve zoenen en me verwonderenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef Viking84 het volgende:
En nu luidt de hamvraag natuurlijk: heb je dat gedaan?.
Alleen ikzelf voor zover ik me kan herinnerenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef neen het volgende:
[..]
Wie maken zich daar vaak schuldig aan?
Ik vind dat ook reuze meevallen, of bewaar je dat voor buiten slank?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen ikzelf voor zover ik me kan herinneren_!
Ik wel; plenty!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:44 schreef neen het volgende:
Ik kan me ook geen generende posts van wie dan ook herinneren
Daar baal ik wel van
Ok, pfiew. Ik ben redelijk schaamteloos, eigenlijk, maar dan valt het kennelijk nog wel meequote:Op maandag 16 februari 2009 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat ook reuze meevallen, of bewaar je dat voor buiten slank?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, pfiew. Ik ben redelijk schaamteloos, eigenlijk, maar dan valt het kennelijk nog wel mee.
Ik ga pitten, dames en een enkele heer. Trusten.
dat zijn de mooiste neenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:46 schreef neen het volgende:
Domme, onnozele en onnodige posts heb ik genoeg.... dat dan weer wel
Kan je dit groentje vertellen wat het verhaal met de wekker was?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:47 schreef conleche het volgende:
Alhoewel dat met die wekker..........
Vik is slechthorend en ipv dat haar wekker lawaai maakt, trilt ie. En ze heeft ons de details niet bespaard zeg maar, maar die mag ze je zelf vertellen..........quote:Op maandag 16 februari 2009 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je dit groentje vertellen wat het verhaal met de wekker was?
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef conleche het volgende:
Vik is slechthorend en ipv dat haar wekker lawaai maakt, trilt ie. En ze heeft ons de details niet bespaard zeg maar, maar die mag ze je zelf vertellen..........
Dat klinkt als een mager dagjequote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen!
Mijn dagplanning:
O. 1,5 boterham
T. de rest van de boterham
T. peer of yoghurt
L. taco's
T. appel of yoghurt
D. brood
T. sport
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Vik is slechthorend en ipv dat haar wekker lawaai maakt, trilt ie. En ze heeft ons de details niet bespaard zeg maar, maar die mag ze je zelf vertellen..........
Toen ik het overlas dacht ik al: "Hmm, daar zou misschien nog wel over gevallen kunnen worden..."quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
dus je impliceert dat ik niet netjes ben?
[/huilie]
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |