Ja, hij maakte ons blij met een dode mus.... op de site van ze staat trouwens voor dit jaar nog niet een concertquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren bij háár zus op een verjaardagsfeestje. En háár zus had een oogje op me (wat wat lastig was, want háár zus was al 10 jaar getrouwd met háár zwager). Nou goed. Zij zelf was net twee weken daarvoor getrouwd met hém. En toen kwam zij vragen of ik de nacht die zou komen niet bij hém en háár in bed wilde doorbrengen. Ik vroeg nog of hij dat ook al wist (wat niet zo was; ze ging wel even checken). Nou ja, zo ik al zei: breek me de bek niet los over feestjes en drank...
Ik kan me geen posts van jou herinneren waar je je voor zou moeten schamen, Cootje!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:35 schreef conleche het volgende:
Ik probeer zodanig te posten dat ik me niet hoef te schamen, maar heel leuk zou ik het niet vinden nee.
Ik ook nietquote:Op maandag 16 februari 2009 00:35 schreef conleche het volgende:
Ik probeer zodanig te posten dat ik me niet hoef te schamen, maar heel leuk zou ik het niet vinden nee.
En nu luidt de hamvraag natuurlijk: heb je dat gedaan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We waren bij háár zus op een verjaardagsfeestje. En háár zus had een oogje op me (wat wat lastig was, want háár zus was al 10 jaar getrouwd met háár zwager). Nou goed. Zij zelf was net twee weken daarvoor getrouwd met hém. En toen kwam zij vragen of ik de nacht die zou komen niet bij hém en háár in bed wilde doorbrengen. Ik vroeg nog of hij dat ook al wist (wat niet zo was; ze ging wel even checken). Nou ja, zo ik al zei: breek me de bek niet los over feestjes en drank...
Wie maken zich daar vaak schuldig aan?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan me geen posts van jou herinneren waar je je voor zou moeten schamen, Cootje!.
En geloof me: dat soort posts onthoud ik wel.
Nee, háár was zomaar het uitgangspunt voor dit verhaalquote:Op maandag 16 februari 2009 00:36 schreef conleche het volgende:
Ik probeer het te volgen. Maar die háár is dat nu jouw beeb?
Nou ja, het hangt ervan af wat 'gedaan' hier zou moeten inhouden. Ik heb een deel van de nacht in hun bed doorgebracht (op een zolder waar nog een stel sliep dronken lag te wezen), maar ik heb zelf uiteindelijk weinig 'gedaan'. Behalve zoenen en me verwonderenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef Viking84 het volgende:
En nu luidt de hamvraag natuurlijk: heb je dat gedaan?.
Alleen ikzelf voor zover ik me kan herinnerenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:38 schreef neen het volgende:
[..]
Wie maken zich daar vaak schuldig aan?
Ik vind dat ook reuze meevallen, of bewaar je dat voor buiten slank?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen ikzelf voor zover ik me kan herinneren_!
Ik wel; plenty!quote:Op maandag 16 februari 2009 00:44 schreef neen het volgende:
Ik kan me ook geen generende posts van wie dan ook herinneren
Daar baal ik wel van
Ok, pfiew. Ik ben redelijk schaamteloos, eigenlijk, maar dan valt het kennelijk nog wel meequote:Op maandag 16 februari 2009 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat ook reuze meevallen, of bewaar je dat voor buiten slank?
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, pfiew. Ik ben redelijk schaamteloos, eigenlijk, maar dan valt het kennelijk nog wel mee.
Ik ga pitten, dames en een enkele heer. Trusten.
dat zijn de mooiste neenquote:Op maandag 16 februari 2009 00:46 schreef neen het volgende:
Domme, onnozele en onnodige posts heb ik genoeg.... dat dan weer wel
Kan je dit groentje vertellen wat het verhaal met de wekker was?quote:Op maandag 16 februari 2009 00:47 schreef conleche het volgende:
Alhoewel dat met die wekker..........
Vik is slechthorend en ipv dat haar wekker lawaai maakt, trilt ie. En ze heeft ons de details niet bespaard zeg maar, maar die mag ze je zelf vertellen..........quote:Op maandag 16 februari 2009 01:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan je dit groentje vertellen wat het verhaal met de wekker was?
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef conleche het volgende:
Vik is slechthorend en ipv dat haar wekker lawaai maakt, trilt ie. En ze heeft ons de details niet bespaard zeg maar, maar die mag ze je zelf vertellen..........
Dat klinkt als een mager dagjequote:Op maandag 16 februari 2009 08:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ook goedemorgen!
Mijn dagplanning:
O. 1,5 boterham
T. de rest van de boterham
T. peer of yoghurt
L. taco's
T. appel of yoghurt
D. brood
T. sport
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Vik is slechthorend en ipv dat haar wekker lawaai maakt, trilt ie. En ze heeft ons de details niet bespaard zeg maar, maar die mag ze je zelf vertellen..........
Toen ik het overlas dacht ik al: "Hmm, daar zou misschien nog wel over gevallen kunnen worden..."quote:Op maandag 16 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
dus je impliceert dat ik niet netjes ben?
[/huilie]
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn vader niet meeleest maar het was in het kader van dat gedoe in NY waar ik je weleens over heb verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |