Owja, dit heeft het volgende met vroeg naar bed gan te maken: ik word moe van ze!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs ik; wij hebben onze eigen puber en een vriend in huis. Ik zeg: pffffttttt.... Picture ElisaB (1:64m) tussen twee van die lange, slungelige, lompe puberlummels (1:83m en 1:87)
Muis dacht natuurlijk dat ze het er niet nog een keer bij hoefde te zettenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
muis niethad jouw post niet gelezen
Ohhhh, ik zei dat laatst he! 'Wat een stelletje treurwilgen'. En toen werd ik heel raar aangekeken en doen dacht ik:quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Elies! Afgepeigerd?*aai*
Adelante, allemachtig.... Wat een treurwilgen
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, ik zei dat laatst he! 'Wat een stelletje treurwilgen'. En toen werd ik heel raar aangekeken en doen dacht ik:
What's wrong?
..
..
Ohjaaa
Ja, ik had eigenlijk moeten zeggen 'Ja sorry dat zegt mijn moeder altijdquote:
Een paar, we hebben met z'n allen honderd topics ofzo gesloten en verwijderdquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Chicolate het volgende:
Arme Adelante. Hadden een paar niets te doen zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |