quote:
Uhuh. En daarom zou het eigenlijk normaal moeten zijn als je, ook al heb je dikke verkering, af en toe eens zou zoenen met een ander. Puur om het brute bekken, even plat gezegd. Maar die vlieger gaat niet op, meestalquote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo zoenen vind ik eigenlijk alleen maar leuk met een nieuwe verovering
Oh lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]! *knijpt ogen toe*
We waren bij Spies & Boot in Rotterdam, daar hebben ze allerlei soorten spiezen (vis, vegetarisch, biefstuk, lamsvlees) en dan small, medium, large. En die spies wordt dan aan een haak aan je tafel gehangen en dan kan je de stukjes vlees er af schuiven. En die spiezengrillert wéét wat hij doet, want het is zo zacht en mals en je kunt je vlees haast in stukjes ááien ipv snijden. Ik had dus lamsvlees en daarbij krijg je de heerlijkste gebakken aardappeltjes, salade en gegrillde groenten.![]()
En als toetje creme brulee
die spies en boot waren collega's van me laats die vonden er geen tyfus aan.....quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]! *knijpt ogen toe*
We waren bij Spies & Boot in Rotterdam, daar hebben ze allerlei soorten spiezen (vis, vegetarisch, biefstuk, lamsvlees) en dan small, medium, large. En die spies wordt dan aan een haak aan je tafel gehangen en dan kan je de stukjes vlees er af schuiven. En die spiezengrillert wéét wat hij doet, want het is zo zacht en mals en je kunt je vlees haast in stukjes ááien ipv snijden. Ik had dus lamsvlees en daarbij krijg je de heerlijkste gebakken aardappeltjes, salade en gegrillde groenten.![]()
ik mis het wel... en dat weet hij ook, maar voorlopig leidt het niet tot problemen..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. LIjkt me wel moeilijk dan om een relatie te hebben met iemand die sex op een totaal andere manier beleeft dan jij. Gaat dat niet wringen?
Hadden ze daar ook nog een onderbouwing bij? Waarom vonden ze er geen 'tyfus' aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die spies en boot waren collega's van me laats die vonden er geen tyfus aan.....
ik zou er ook geen tyfus aan vinden als ik melaats was!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die spies en boot waren collega's van me laats die vonden er geen tyfus aan.....
Wil je dat niet-meer-doenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]! *knijpt ogen toe*
Whoehahahaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik zou er ook geen tyfus aan vinden als ik melaats was!
padam-pam-PISH
Ik hoop van harte dat jullie eruit komen als je het te erg gaat missen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mis het wel... en dat weet hij ook, maar voorlopig leidt het niet tot problemen..
Ik heb dat een beetje met de TT.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wil je dat niet-meer-doenNou heb ik honger.
Doe gewoon [url= url van het filmpjes] naam of stukje tekst [/url]quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kan je ook een Youtube filmpje plaatsen zonder dat het meteen een filmpje wordt?
Dus als linkje? Want in een spoiler werkt ook al niet voor sommigen heb ik begrepen, dat je het er dan dwars doorheen ziet?
Waar is heer Greys dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje met de TT.
Vik, wil je dat niet meer doen, nou heb ik honger
Je hebt vandaag al buiten de deur gegetenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje met de TT.
Vik, wil je dat niet meer doen, nou heb ik honger
Ze vonden het er saai en bijna niemand vond het lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook nog een onderbouwing bij? Waarom vonden ze er geen 'tyfus' aan?
Want op iens.nl krijgen ze eigenlijk alleen maar prima commentaren
Chocotoff! lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef AKnynke het volgende:
zoenen is gaaf!
Zo. Weer thuis na een dagje stockholm. Ik ben uitgeput, maar heb een erg tof weekend gehad! Even een beetje bijlezen. Heb ik wat belangrijks gemist?
Oh, over eten hebben doe ik het niet, vandaag oa kebab, kaasfondue en chocotof...
Die is gewoon thuis!quote:
Oh, dank je!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:00 schreef neen het volgende:
[..]
Doe gewoon [url= url van het filmpjes] naam of stukje tekst [/url]
* TJDoornbos blijft thuis morgenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is gewoon thuis!
Maar net wat Tink al zei, dat échte ouderwetse urenlange zoenen, dat gaat er toch wel vanaf als je al jaren bij elkaar bent. Geen rode kinnen meer zeg maar. En da's eigenlijk ook alleen maar leuk bij nieuwe veroveringen. Ik ga er niet eentje van straat plukken zometeen ofzo hoorMorgen misschien
![]()
ik weet zonder te klikken welk filmpje dat is!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is gewoon thuis!
Maar net wat Tink al zei, dat échte ouderwetse urenlange zoenen, dat gaat er toch wel vanaf als je al jaren bij elkaar bent. Geen rode kinnen meer zeg maar. En da's eigenlijk ook alleen maar leuk bij nieuwe veroveringen. Ik ga er niet eentje van straat plukken zometeen ofzo hoorMorgen misschien
![]()
[..]
Oh, dank je!
Kijk Tink, zo heb ik het graag, bruut
(Co, jij mag NIET kijken, want het is een Greys Anatomy spoiler als je nog niet bij bent met kijken).
KLIK
Wat????? Komen ze naar Pinkpop????quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef neen het volgende:
Ik zit weer veel naar die kutband te luisterenze komen ook op pinkpop maar daar wil ik niet naartoe
Het is een plaatje!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik weet zonder te klikken welk filmpje dat is!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had het ook niet over oplossingen van dien aard, want geloof me, ik weet al dat het niet leuk is als iemand het alleen voor jou doetquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef mspoez het volgende:
Een beetje spelen is leuk, maar MoBlo heb je niet dat je dat alleen leuk vindt met iemand die ook écht speelt en die niet speelt om jou blij te maken zeg maar? En dat je als dat er niet is het ook zonder best lekker kan hebben?
*ja dus want dat zei je al*
Ik bedoel eigenlijk, dat als René niet zo is dan heeft het ook geen zin als ie gaat spelen dattie wel...
Waarschijnlijk is er wat mis gegaan, want ik zie alleen die vieze stoppelsquote:Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Kijk Tink, zo heb ik het graag, bruut
(Co, jij mag NIET kijken, want het is een Greys Anatomy spoiler als je nog niet bij bent met kijken).
KLIK
Ik had het verkeerde linkjequote:Op zondag 15 februari 2009 22:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik weet zonder te klikken welk filmpje dat is!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat bedoel ik meissie. Maar, ehm, nouja, tis wel erg persoonlijk dit he? Laten we dat maar laten rusten verder, denk je niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had het ook niet over oplossingen van dien aard, want geloof me, ik weet al dat het niet leuk is als iemand het alleen voor jou doet![]()
Droom hier maar van danquote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga maar eens naar bed denk ik. Dromen dat ik nog vrijgezellig en strak en lekker ben enzo.
Ik had het goed woohooquote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Droom hier maar van danKLIK
Nee Co, jij mag niet klikken.
Geintje zeker toch?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
wil je even die greys spoilers niet zomaar posten!?
Zelfs ik; wij hebben onze eigen puber en een vriend in huis. Ik zeg: pffffttttt.... Picture ElisaB (1:64m) tussen twee van die lange, slungelige, lompe puberlummels (1:83m en 1:87)quote:
Owja, dit heeft het volgende met vroeg naar bed gan te maken: ik word moe van ze!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs ik; wij hebben onze eigen puber en een vriend in huis. Ik zeg: pffffttttt.... Picture ElisaB (1:64m) tussen twee van die lange, slungelige, lompe puberlummels (1:83m en 1:87)
Muis dacht natuurlijk dat ze het er niet nog een keer bij hoefde te zettenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
muis niethad jouw post niet gelezen
Ohhhh, ik zei dat laatst he! 'Wat een stelletje treurwilgen'. En toen werd ik heel raar aangekeken en doen dacht ik:quote:Op zondag 15 februari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Elies! Afgepeigerd?*aai*
Adelante, allemachtig.... Wat een treurwilgen
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhh, ik zei dat laatst he! 'Wat een stelletje treurwilgen'. En toen werd ik heel raar aangekeken en doen dacht ik:
What's wrong?
..
..
Ohjaaa
Ja, ik had eigenlijk moeten zeggen 'Ja sorry dat zegt mijn moeder altijdquote:
Een paar, we hebben met z'n allen honderd topics ofzo gesloten en verwijderdquote:Op zondag 15 februari 2009 22:28 schreef Chicolate het volgende:
Arme Adelante. Hadden een paar niets te doen zeker.
Ja ik. Ik buig mij over de vraag "What is the ratio of the rates of effusion of the two gases at 298K?". En weet de betekenis van het woord effusion nietquote:
euh iets van uitstoot?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik. Ik buig mij over de vraag "What is the ratio of the rates of effusion of the two gases at 298K?". En weet de betekenis van het woord effusion niet.
Mja het zit in een flask met een smal gat erin, waar alleen gassen door kunnen. Maar ik denk dat ze gewoon de evenwichtsdruk willen weten ofzoquote:
DOE!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:55 schreef kwakveense het volgende:
(in de hoop dat underkoffer niet meeleest, mijn lijstje van vandaag)
O-cornflakes
T-pretzel en lemonade
T-3 donuts
T-een koud biefstukje van gisteren
D-chicken wings uit de oven met gebakken aardappeltjes en paprika
Ohhhhhhhhhhhhhhh! Niets aan de hand dan!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:58 schreef kwakveense het volgende:
en de lemonade was wel van echte citroenen
Schoolkrijtjes moet je opschrijven, niet opgevenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh! Niets aan de hand dan!
Ik heb na het uit eten nog een heel zakje schoolkrijtjes opgegeven
Jup! En het gaat goed met HAAR!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:
Iemand trouwens nog recent eens contact gehad met HAAR?
Oh ik bedoelde opgegeTenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Schoolkrijtjes moet je opschrijven, niet opgeven
Greys, je verdient een pak voor je broekquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh! Niets aan de hand dan!
Ik heb na het uit eten nog een heel zakje schoolkrijtjes opgegeven
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Precies daarom zijn we ook al een paar keer bij de spiezenboot wezen eten, omdat we ook Madeira-gek zijn natuurlijk en dit jaar al voor de derde keer een weekje gaan! Deze keer in meiquote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Greys, je verdient een pak voor je broek
Die vleesspiezen he. Waren dat een soort espetada's? Die ze op Madeira overal serveren?
Echtgenoots neef uit Kaapstad is getrouwd met een dame die van Madeira komt; hij en zijn schoonmoeder maken verrukkelijke espetada's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |