quote:
Uhuh. En daarom zou het eigenlijk normaal moeten zijn als je, ook al heb je dikke verkering, af en toe eens zou zoenen met een ander. Puur om het brute bekken, even plat gezegd. Maar die vlieger gaat niet op, meestalquote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo zoenen vind ik eigenlijk alleen maar leuk met een nieuwe verovering
Oh lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]! *knijpt ogen toe*
We waren bij Spies & Boot in Rotterdam, daar hebben ze allerlei soorten spiezen (vis, vegetarisch, biefstuk, lamsvlees) en dan small, medium, large. En die spies wordt dan aan een haak aan je tafel gehangen en dan kan je de stukjes vlees er af schuiven. En die spiezengrillert wéét wat hij doet, want het is zo zacht en mals en je kunt je vlees haast in stukjes ááien ipv snijden. Ik had dus lamsvlees en daarbij krijg je de heerlijkste gebakken aardappeltjes, salade en gegrillde groenten.![]()
En als toetje creme brulee
die spies en boot waren collega's van me laats die vonden er geen tyfus aan.....quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]! *knijpt ogen toe*
We waren bij Spies & Boot in Rotterdam, daar hebben ze allerlei soorten spiezen (vis, vegetarisch, biefstuk, lamsvlees) en dan small, medium, large. En die spies wordt dan aan een haak aan je tafel gehangen en dan kan je de stukjes vlees er af schuiven. En die spiezengrillert wéét wat hij doet, want het is zo zacht en mals en je kunt je vlees haast in stukjes ááien ipv snijden. Ik had dus lamsvlees en daarbij krijg je de heerlijkste gebakken aardappeltjes, salade en gegrillde groenten.![]()
ik mis het wel... en dat weet hij ook, maar voorlopig leidt het niet tot problemen..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. LIjkt me wel moeilijk dan om een relatie te hebben met iemand die sex op een totaal andere manier beleeft dan jij. Gaat dat niet wringen?
Hadden ze daar ook nog een onderbouwing bij? Waarom vonden ze er geen 'tyfus' aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die spies en boot waren collega's van me laats die vonden er geen tyfus aan.....
ik zou er ook geen tyfus aan vinden als ik melaats was!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die spies en boot waren collega's van me laats die vonden er geen tyfus aan.....
Wil je dat niet-meer-doenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]! *knijpt ogen toe*
Whoehahahaaaaaaaaaaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ik zou er ook geen tyfus aan vinden als ik melaats was!
padam-pam-PISH
Ik hoop van harte dat jullie eruit komen als je het te erg gaat missen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik mis het wel... en dat weet hij ook, maar voorlopig leidt het niet tot problemen..
Ik heb dat een beetje met de TT.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wil je dat niet-meer-doenNou heb ik honger.
Doe gewoon [url= url van het filmpjes] naam of stukje tekst [/url]quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Kan je ook een Youtube filmpje plaatsen zonder dat het meteen een filmpje wordt?
Dus als linkje? Want in een spoiler werkt ook al niet voor sommigen heb ik begrepen, dat je het er dan dwars doorheen ziet?
Waar is heer Greys dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje met de TT.
Vik, wil je dat niet meer doen, nou heb ik honger
Je hebt vandaag al buiten de deur gegetenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje met de TT.
Vik, wil je dat niet meer doen, nou heb ik honger
Ze vonden het er saai en bijna niemand vond het lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hadden ze daar ook nog een onderbouwing bij? Waarom vonden ze er geen 'tyfus' aan?
Want op iens.nl krijgen ze eigenlijk alleen maar prima commentaren
Chocotoff! lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:01 schreef AKnynke het volgende:
zoenen is gaaf!
Zo. Weer thuis na een dagje stockholm. Ik ben uitgeput, maar heb een erg tof weekend gehad! Even een beetje bijlezen. Heb ik wat belangrijks gemist?
Oh, over eten hebben doe ik het niet, vandaag oa kebab, kaasfondue en chocotof...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |