Draaide het maar eens om mijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als Bt, Allure_ er zijn draait alles om hun, weet je dat nog niet?
Pfieuw.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
Wat voor straf krijgt IQM als hij de lapo pakt?
Als je als een spast zit te F5-en moet dat niet zo moeilijk zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik word pro in fipo's pakken.
Hophop, post die foto van de kaart nou eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, draaide het maar eens om ons!
Alleen als je het thema verbetert.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn eerste goede sc!!!1 FELICITEER ME.
Ik klik op een andere site waar ik aan het kijken was en f5 na een paar minuten klaagbaak.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je als een spast zit te F5-en moet dat niet zo moeilijk zijn.
Ik heb een potje met vet op de tafel gezetquote:
Verwende nesten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, draaide het maar eens om ons!
Gefeliciteerd Smart_ass.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn eerste goede sc!!!1 FELICITEER ME.
Duh.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet je ook wie het gestuurd heeft?
Volgend jaar krijg je een heel mooie van mij.quote:
Inderdaad, echt zo'n mannelijk loser handschrift.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een lts zwakstroom handschrift. Wie o wie heeft dit geschreven
?
Dat zou ik nooit doenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Wat ik ook louche vind, is dat BT haar adres gewoon aan complete strangers geeft. Maar dat kan aan mij liggen.
Deze ga ik even quoten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je een heel mooie van mij.
Noes nu heb je het verklaptquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doenik gaf het aan D_A. En dat kan best, want die ken ik niet uitsluitend van internet en ik heb zijn adres ook
Ik weet de jouwe, maar jij de mijne niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doenik gaf het aan D_A. En dat kan best, want die ken ik niet uitsluitend van internet en ik heb zijn adres ook
NG.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noes nu heb je het verklapt
En wie zegt dat mijn adres klopt?
/carequote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet de jouwe, maar jij de mijne niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noes nu heb je het verklapt
En wie zegt dat mijn adres klopt?
Lol, owned.quote:
Ah oke. In eerste instantie dacht ik dat D_A het had geschreven. Maar waar kennen jullie elkaar dan nog meer vanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon IQM op de envelop, komt altijd aan. Net als bij Sinterklaas.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet de jouwe, maar jij de mijne niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had beter geen kutthema neer kunnen zetten.
Onze vele geile seksdatesquote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. In eerste instantie dacht ik dat D_A het had geschreven. Maar waar kennen jullie elkaar dan nog meer van?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jij was pas schattig manik zag die foto en ik dacht 'ahhhh
![]()
!'
Ik had het ook geschrevenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. In eerste instantie dacht ik dat D_A het had geschreven. Maar waar kennen jullie elkaar dan nog meer van?
Goede film ook, Virgin suicides.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
Wie krijgt hier nog meer zwoelezomerkriebels van?
Jaren 80 en 90 kledij is geweldig.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kledij is veel stoerder.
Hahaha jezus wat was jij breed.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kledij is veel stoerder.
OMG, ik heb bovennatuurlijke gavenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik had het ook geschreven
Bedankt voor je compliment over mijn handschrift[ afbeelding ]
Ik was Donatello tijdens carnavalquote:Op zondag 15 februari 2009 19:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jaren 80 en 90 kledij is geweldig.![]()
Ja, heel mooi vond ik hem. (Josh Hartnett was smexyquote:Op zondag 15 februari 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goede film ook, Virgin suicides.
Wie?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik was Donatello tijdens carnaval
Wil ik nog wel weten wie de foto heeft genomen?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien was het wel een piemel, wie weet
O mijn god welke dwaas heeft dit gedaanquote:
Oh.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven, Krent.De eerste foto van Bt.
Wat woonde je mooi.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
De laatste stoere foto dan maar.
[ afbeelding ]
Ben de één na rechtse.
Hehe.quote:
Hahahaha. Of andersom.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.
Vind het altijd wel grappig te zien dat er kinderen bij zijn die als kind graflelijk zijn maar toch uitgroeien tot een knappe volwassene.
Verkapt De_Ananas-was-vroeger-lelijk-maar-is-nu-fucking-sexy-geworden post?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.
Vind het altijd wel grappig te zien dat er kinderen bij zijn die als kind graflelijk zijn maar toch uitgroeien tot een knappe volwassene.
Ik was vroeger al een heel mooi kindquote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.
Je piemel in een doosje.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
Bt, wat dacht je eigenlijk dat ik je op zou sturen?
Fixtquote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt De_Ananas-was-vroeger-lelijk-maar-is-nu-fucking-sexy-geworden en-is-nog-steeds-graflelijk post?
EEN ENORM CADEAU, godverdomme.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef De_Ananas het volgende:
Bt, wat dacht je eigenlijk dat ik je op zou sturen?
Bij mij is het het omgekeerde.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was vroeger al een heel mooi kind
Heeft ze nog niet gevonden.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo, dat heb je de eerste keer toch wel achtergelaten?
Je wilde je adres niet gevenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
Annie, waarom heb je mij niks gestuurd?
Hahaha die oven van Mandy he, is nu echt raaaanzigquote:Op zondag 15 februari 2009 19:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft ze nog niet gevonden.
Hint: Poets de magnetron nog maar even goed![]()
Die eenzame turk?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Dat kind achterin lijkt op mijn neefje.
Browniesquote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha die oven van Mandy he, is nu echt raaaanziger was een brownie tegen ontploft
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Naast het meisje met het pakje aan de rechterkant.
Dat is de broer van het meisje naast me.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef Smart_ass het volgende:
Dat kind achterin lijkt op mijn neefje.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Naast het meisje met het pakje aan de rechterkant.
When you see him, you'll shit bricks.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezien!!
Als ik je niet zou kennen en die foto zou zien zou ik denken dat je bouwvakker zou zijn geworden.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, meisje, kom je hier vaker?
Je kan geen eens Italiaans hequote:Op zondag 15 februari 2009 20:01 schreef dagdag het volgende:
Juve 1-1
INTER campione ohoohohohohohoho siamo noi siamo noi forza inter milan
Ik hoopte van naakt in een tuinbroek stappen een ware hype te maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik je niet zou kennen en die foto zou zien zou ik denken dat je bouwvakker zou zijn geworden.
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen je 6 was was je al het sletje van de klas?
Dat deed ik ook.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoopte van naakt in een tuinbroek stappen een ware hype te maken.
En wie zegt dat ik nu geen bouwvakker ben?
Leugens, lasterquote:Op zondag 15 februari 2009 20:07 schreef Allure_ het volgende:
30 Ajax supporters opgepakt. Dat ze allemaal worden opgesloten.
Ik ben fucking knap.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Van die mensen die zichzelf in dat topic cute noemen.
Jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Smart_ass het volgende:
Nou dr zitten me toch ook een paar lelijke koters bij.
Niet zo knap als mijquote:
"...als ik."quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet zo knap als mij.
Ik moet wel toegeven, vroeger was ik ook graf lelijk. Okay, niet als peutertje
. Maar daarna echt heul wel
.
Jawel men, op foto's zie je me niet zo knap vandaar dat ik geen model kan wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet zo knap als mij.
.
Pics willen we zien van de tijd dat je gepest werd omdat je zo fucking lelijk was dat je better je kont op je gezicht kon plakkenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet zo knap als mij.
.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Van die mensen die zichzelf in dat topic cute noemen.
Same shit als met je verkeerd gespelde naam.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks. Anders zou echt niemand weten waar ik het over had!
Ik was al even in de war ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks. Anders zou echt niemand weten waar ik het over had!
Dan ben je wel heul goed opgeknapt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet zo knap als mij.
.
Gepest ben ik nooit, eerder andersomquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pics willen we zien van de tijd dat je gepest werd omdat je zo fucking lelijk was dat je better je kont op je gezicht kon plakken
Godver dit doet me aan wetenschapsfilosofie denken. Wát een dramavak is dat zegquote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
'The deepest problems of modern life derive from the claim of the individual to preserve the autonomy and individuality of his existence in the face of overwhelming social forces'.
Dat heeft niets met grammatica te maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Same shit als met je verkeerd gespelde naam.
Pics van je 18 jarige zus aubquote:Op zondag 15 februari 2009 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik kan het niet hebben dat mijn broertje een babyfoto heeft die cute is
Well thank youquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ben je wel heul goed opgeknapt.
Toch wel met de ergernis en jouw "Anders zou echt niemand weten waar ik het over had!"?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heeft niets met grammatica te maken.
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Toch wel met de ergernis en jouw "Anders zou echt niemand weten waar ik het over had!"?
Heb ik weer eens foto's van Allure_ gemistquote:Op zondag 15 februari 2009 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ben je wel heul goed opgeknapt.
Daar is toch ook geen speld tussen te krijgen? True, het is mierenneukerig, maar niet minder onwaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Godver dit doet me aan wetenschapsfilosofie denken. Wát een dramavak is dat zeg
''Hoe kan je iets makkelijks zo moeilijk mogelijk uitleggen'' was een betere benaming geweest
Een universele uitspraak zoals ''Alle eenden hebben snavels'' is niet waar want je kan niet alle eenden zien
quote:
I'd hit it, in my basement.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De voorste is mijn zusje.
Er staan foto's in dat kinderfototopic.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Well thank you. Van jou kan ik niet zo goed beoordelen
.
En dus fucking debiel, je hebt er totaal geen ene tyfus aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar is toch ook geen speld tussen te krijgen? True, het is mierenneukerig, maar niet minder onwaar.
Staartjes.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De voorste is mijn zusje.Het is btw de douche kuip op vakantie.
Beter dan in m'n hoofdquote:Op zondag 15 februari 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ER ZIT EEN BEHAARDE PIEMEL OP JE HOOFD@!1!1!
Liefquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb ik weer eens foto's van Allure_ gemist
Of na gaan denken over de meest onzinnige dingen die er bestaan. Get a life ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dus fucking debiel, je hebt er totaal geen ene tyfus aan.
Filosofie is voor mensen die denken dat ze slim zijn en dan maar heel ingewikkelt gaan denken zodat niemand ze kan volgen en zich dan wetenschapper noemen.
In de wetenschap mag je niet gissen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dus fucking debiel, je hebt er totaal geen ene tyfus aan.
Filosofie is voor mensen die denken dat ze slim zijn en dan maar heel ingewikkelt gaan denken zodat niemand ze kan volgen en zich dan wetenschapper noemen.
Ja, die zijn leukquote:Op zondag 15 februari 2009 20:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er staan foto's in dat kinderfototopic.
Dat zijn geen regels van het vak, het interesseert namelijk helemaal niemand of er vogels zonder snavel zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[..]
In de wetenschap mag je niet gissen.Ze willen toch alles met zekerheid weten... Dan mogen ze snavelloze eenden dus niet uitsluiten. Dat zijn gewoon de 'regels van het vak'.
Spreek voor jezelf he. Ik vind dat enorm interessant.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zijn geen regels van het vak, het interesseert namelijk helemaal niemand of er vogels zonder snavel zijn.
quote:
Het zou de wetenschappers die er mee bezig zijn moeten interesseren.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zijn geen regels van het vak, het interesseert namelijk helemaal niemand of er vogels zonder snavel zijn.
Je hebt toch wel wat gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die zijn leuk. Maar ik bedoel recent pics van je
.
Conrad?quote:
Maar dan zie je toch alleen dat iemand luistert, niet wat diegene luistert? Of wel?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik keek in mijn friends scherm.
Ja, ik haat hem ook echt. Arrogante zakquote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef De_Ananas het volgende:
Serieus, wtf doet die Spencer in die serie. Hij praat fucking debiel, hij is debiel, hij doet debiel, hij heeft een IQ van 30 ofzoMaakt met iedereen ruzie. Weet niet wat emancipatie is
!
Ik schrik altijd als ik mezelf op foto's zie. Serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Bij mij wel in elk geval?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar dan zie je toch alleen dat iemand luistert, niet wat diegene luistert? Of wel?
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik schrik altijd als ik mezelf op foto's zie. Serieus.Vandaar.
Post jij eens foto's van toen je kind was.Ik schrik als ik mijn eigen stem hoor, wat een kutstem heb ik zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh echt? Ja als je op diegenes profiel kijkt inderdaad, dan wel.quote:
Op dit moment ZZ Top.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh echt? Ja als je op diegenes profiel kijkt inderdaad, dan wel.
Ik dacht dat jij wat softere muziek luisterde eigenlijk.
Ik zie het inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op dit moment ZZ Top.Maar verder van harde metal tot 60's muziek.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik schrik altijd als ik mezelf op foto's zie. Serieus.Vandaar.
Post jij eens foto's van toen je kind was.Doe normaal, je bent geen gedrochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hmm, ja ik heb helemaal geen kinderfoto's op de computer staan. Die zitten allemaal in stoffige fotoboeken. En ik heb hier ook geen scanner, dus ik zou niet weten hoe ik die erop kan zetten
.
Waarom zegt ie Emma en niet gewoon wij? Hij praat toch met haar, of whaatttttttt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef Silentalarm het volgende:
Jelle. geweldig zegt:
weer even centraal
Jelle. geweldig zegt:
waar waren we geblevne
Jelle. geweldig zegt:
ojha waar emma en ik seks moeten hebben
Jelle. geweldig zegt:
Mij leek de tafel wel wat.
Emma zegt:
die is koud
dat heb ik ook altijd. ik heb ook echt zon klootestem.,quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik schrik als ik mijn eigen stem hoor, wat een kutstem heb ik zeg
Omdat ie ik ben, en omdat er nog iemand in dat gesprek zat.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zegt ie Emma en niet gewoon wij? Hij praat toch met haar, of whaatttttttt.
Eet je je oog dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef IQM het volgende:
Note to myself: niet in m'n oog wrijven na het eten ervan.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad.
Your musical compatibility with Krentenbolletje is Medium.
Music you have in common includes Led Zeppelin, Damien Rice, The Beatles, Rammstein and Dire Straits.
Maar ik heb al de baard in de keel bij jou moet die nog komen dus je stem wordt nog wel beterquote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd. ik heb ook echt zon klootestem.,
Ik schrik als ik in de spiegel kijk, serieus, schokkend dat mensen zó knap kunnen zijn!quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik schrik als ik mijn eigen stem hoor, wat een kutstem heb ik zeg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vertelperspectiefquote:Op zondag 15 februari 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zegt ie Emma en niet gewoon wij? Hij praat toch met haar, of whaatttttttt.
Dus jullie gaan met zijn drieën praten over waar jij dat meisje gaat palen? Pleaseeeeeeeee.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Omdat ie ik ben, en omdat er nog iemand in dat gesprek zat.
Ahh jammer, had ik wel willen zien.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe normaal, je bent geen gedrocht.
Hmm, ja ik heb helemaal geen kinderfoto's op de computer staan. Die zitten allemaal in stoffige fotoboeken. En ik heb hier ook geen scanner, dus ik zou niet weten hoe ik die erop kan zetten
.
?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik heb al de baard in de keel bij jou moet die nog komen dus je stem wordt nog wel beter
Ja zo ver was ik ook nog wel. Maar er zat dus iemand in dat gesprek, dat verklaart het.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vertelperspectief
Slechte grapquote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schrik als ik in de spiegel kijk, serieus, schokkend dat mensen zó knap kunnen zijn!
Mijn stem slaat altijd over.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar ik heb al de baard in de keel bij jou moet die nog komen dus je stem wordt nog wel beter
Weet ik, zeer matig. En neequote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Slechte grap
Maar ik had toch ook een best kut stem of niet?
Het is in ieder geval een gangbare Engelse term.quote:
Maar de baard in de keel is toch meestal iets wat je rond je 16e hebt? Dacht ik tenminste..quote:
na je 16e valt je keel baard uit ofzo? of is het iets anders? scheer je hem na je 16e? chemokuurtje?quote:
Je kan best zeggen hoor dat ik een kutstem hebquote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik, zeer matig. En nee?
JAAAA IK VAT 'M AL.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
na je 16e valt je keel baard uit ofzo? of is het iets anders? scheer je hem na je 16e? chemokuurtje?
En het mooie is. Zo hoort iedereen je dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kan best zeggen hoor dat ik een kutstem heb![]()
Als ik filmpjes kijk waar ik zit te praten klinkt het echt fucking debiel, heel krijserig ofzo
Lichtelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Worden er mensen jaloers als ik zeg dat ik donderdag naar Bloc Party ga?![]()
Laat ons dat dan beoordelenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik filmpjes kijk waar ik zit te praten klinkt het echt fucking debiel, heel krijserig ofzo
Ja klopt, eigenlijk best kutquote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En het mooie is. Zo hoort iedereen je dus.
Ik vind niet dat je een kutstem hebt, en dan ben ik 100 % eerlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik klink net als een wijfquote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een kutstem hebt, en dan ben ik 100 % eerlijk.
En nu wil ik er geen gezeik meer over horen, jankerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wachtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan een iflmpje van m'n huis sturen wara ik op praat
Ook een kwestie van gewenning, lijkt me. Jij bent het niet gewend om je eigen stem te horen, dus je zal er anders over oordelen dan anderen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja klopt, eigenlijk best kut
Die meidenvereniging nu op RTL 7
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik klink net als een wijf
Goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PMquote:Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat stuur dan? Via telepathie?
Jah nogalquote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
Bij mij is ie net afgelopen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:50 schreef IQM het volgende:
* IQM luistert toevallig nu naar Bloc Party - This Modern Love
Nog een keer luisteren dan.quote:
Gaat enorm traag. En ik heb utorrent niet altijd aanstaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog een keer luisteren dan.
Heb je HIMYM al gedownload?Aan het eind van seizoen 1 wordt dit nummer ook gespeeld.
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef IQM het volgende:
Iemand die de dochter van Bob Geldof halfnaakt wil zien?
Tsja, I know.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gaat enorm traag. En ik heb utorrent niet altijd aanstaan.
Niet jaloers. Ik weet wel dat je een geweldige avond gaat krijgen. ze zijn echt geniaal live.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
We zijn er stil van.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina wat een afzichtelijke tattoo heeft dat mens.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, je moet zeggen "Inderdaad!" of "Nee, precies!".
Nee, Wipe Out.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
Iedereen kijkt Revenge of the Nerds.
Gofferdomme zeg, wat een meidquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef IQM het volgende:
Iemand die de dochter van Bob Geldof halfnaakt wil zien?
Ich auch...quote:
Ik vind ze wel mooi staan bij haarquote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina wat een afzichtelijke tattoo heeft dat mens.
Jij bent dan ook een fucking mongolische kut emo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi staan bij haar
Op nederland 3?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ich auch...
Nu is little britain
Die kleintjes vind ik wel meevallen, maar die doorlopende bloem ofzo..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi staan bij haar
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, Wipe Out.
Klaas van der Eerden is tof.Vooral z'n eerste voorstelling, 'Extreem!'.
Omdat ze vier armen heeft?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:12 schreef Acinonyx het volgende:
Deze foto is een beetje.... vreemd....wel lekker, dat wel (
) maar vreemd..
[ afbeelding ]
tattoos hebben niks met emos te maken, die lui dragen nog geeneens tattoosquote:Op zondag 15 februari 2009 21:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fucking mongolische kut emo.
Jaa daaromquote:
Boeiend, je bent nog steeds een kut emo.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
tattoos hebben niks met emos te maken, die gasten dragen ze niet eens_!!
jij bent nog steeds een rotte kut ananasquote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, je bent nog steeds een kut emo.
Zo: "jij bent nog steeds een rotte kut, ananas"quote:Op zondag 15 februari 2009 21:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
jij bent nog steeds een rotte kut ananas
Ey, ik dacht dat jij het wel voor mij op zou nemenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo: "jij bent nog steeds een rotte kut, ananas"
Of: "jij bent nog steeds een rotte, kut ananas"
?
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
?
Interpunctie. Bést belangrijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
?
Tattoos zijn voor de echte mannen, en een hoop stoere vrouw-mensen, geen wonder dat je ze debiel vindquote:
Leugensquote:Op zondag 15 februari 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens dat vogeltje uit mn fobo laten tattoeren
Die zag ik pasgeleden in het echt langs de Amstle fietsen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:22 schreef IQM het volgende:
Die blonde Birgit op RTL 5.
OHHHH NOOOOO!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
NOTHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!
Hebben we het over dezelfde? Ik heb het niet over het zusje van Katja, hè.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die zag ik pasgeleden in het echt langs de Amstle fietsen.
Ik dacht dat ze een Aziatische was
Dan krijg je volgend jaar niks voor Valentijn van mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee serieus, dat vind ik mooiwil ik al een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |