Draaide het maar eens om mijquote:Op zondag 15 februari 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als Bt, Allure_ er zijn draait alles om hun, weet je dat nog niet?
Pfieuw.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
Wat voor straf krijgt IQM als hij de lapo pakt?
Als je als een spast zit te F5-en moet dat niet zo moeilijk zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 19:32 schreef wolvendagen het volgende:
Ik word pro in fipo's pakken.
Hophop, post die foto van de kaart nou eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, draaide het maar eens om ons!
Alleen als je het thema verbetert.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn eerste goede sc!!!1 FELICITEER ME.
Ik klik op een andere site waar ik aan het kijken was en f5 na een paar minuten klaagbaak.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je als een spast zit te F5-en moet dat niet zo moeilijk zijn.
Ik heb een potje met vet op de tafel gezetquote:
Verwende nesten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, draaide het maar eens om ons!
Gefeliciteerd Smart_ass.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn eerste goede sc!!!1 FELICITEER ME.
Duh.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Weet je ook wie het gestuurd heeft?
Volgend jaar krijg je een heel mooie van mij.quote:
Inderdaad, echt zo'n mannelijk loser handschrift.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een lts zwakstroom handschrift. Wie o wie heeft dit geschreven
?
Dat zou ik nooit doenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Wat ik ook louche vind, is dat BT haar adres gewoon aan complete strangers geeft. Maar dat kan aan mij liggen.
Deze ga ik even quoten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je een heel mooie van mij.
Noes nu heb je het verklaptquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doenik gaf het aan D_A. En dat kan best, want die ken ik niet uitsluitend van internet en ik heb zijn adres ook
Ik weet de jouwe, maar jij de mijne niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doenik gaf het aan D_A. En dat kan best, want die ken ik niet uitsluitend van internet en ik heb zijn adres ook
NG.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noes nu heb je het verklapt
En wie zegt dat mijn adres klopt?
/carequote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet de jouwe, maar jij de mijne niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noes nu heb je het verklapt
En wie zegt dat mijn adres klopt?
Lol, owned.quote:
Ah oke. In eerste instantie dacht ik dat D_A het had geschreven. Maar waar kennen jullie elkaar dan nog meer vanquote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gewoon IQM op de envelop, komt altijd aan. Net als bij Sinterklaas.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet de jouwe, maar jij de mijne niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had beter geen kutthema neer kunnen zetten.
Onze vele geile seksdatesquote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. In eerste instantie dacht ik dat D_A het had geschreven. Maar waar kennen jullie elkaar dan nog meer van?
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha jij was pas schattig manik zag die foto en ik dacht 'ahhhh
![]()
!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |