Hey Rogier. Jij bent dus wel aangenomen, ik niet. Ze zeiden dat ik te lang op vakantie ben in de zomer (6 weken) . Veel plezier met je nieuwe baan, kom binnenkort wel is etenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:41 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Ey Ey Ey !
Nee bedieningWe hebben wel een afwashulpje!
ok gezellig!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hey Rogier. Jij bent dus wel aangenomen, ik niet. Ze zeiden dat ik te lang op vakantie ben in de zomer (6 weken) . Veel plezier met je nieuwe baan, kom binnenkort wel is eten
Zie je binnenkort wel weer, werk je er fulltime? Al rare dingen gebeurd in Apeldoorn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ok gezellig!
zit wel veel vol al komende weken!
Is het bekend waarom ze de tent verkocht hebben?quote:LET OP: PER 18/2/2009 IS SUISSE GEHEEL VERNIEUWD!!
Onder de nieuwe eigenaar is Suisse geheel vernieuwd en omgetoverd tot 's lands eerste GRIEKSE BRASSERIE! Bekijk onze geheel vernieuwde menukaart en zie hiernaast enkele foto's van ons nieuwe interieur. Wij werken momenteel hard aan additioneel nieuw presentatiemateriaal, binnenkort on-line!
Ik vond het ook raar. Alleen niet erg, want ik heb een hekel aan delftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:48 schreef Honeymooner het volgende:
Vond het ook een vreemde uitslag. Maar op zich wel prima, want Amersfoort had de vorige keer ook al gevonden. En ik erger me ongelooflijk aan 1 van de 2. Die kijkt zooo kwaad & ongeïnteresseerd altijd. Degene die voor de kijker rechts stond bij het juryberaad.
Ja, dat vond ik ook erg apart. Vond het commentaar in het jury-overleg ook erg positief juist.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:32 schreef RoelerMF het volgende:
Raar juryberaad hoor. Delft had alleen schoonmaak problemen, maar ze lieten geen klachten van klanten zien. Maar dan toch als slechts derde wegsturen... terwijl Apeldoorn en Amersfoort flinke kritiek kregen en er gewoon met de prijs vandoor gaan.
die gozer kan nog wel aardig koken volgens mij, maar zijn vrouw vind ik echt helemaal niks. Het advies van de jury was ook om haar rol behoorlijk te verkleinen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat stel dat nu weer gewonnen had echt het stomste...
Ach, er was iig meer aandacht aan besteed dan bij Bül en Gülent.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Karina het volgende:
De opening van Pastinaak met de "koningin" vond ik echt tenenkrommend. Ik heb nog geen voorkeur eigenlijk voor een van de restaurants het moet allemaal nog een beetje vorm krijgen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, er was iig meer aandacht aan besteed dan bij Bül en Gülent.
"Tja, en nu?"
"Ach, gewoon maar naar binnen laten gaan"
Haha, kan me voorstellen. Wel leuke actie, though.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Merel het volgende:
Delft stond vanochtend croissantjes uit te delen op het station. Ik heb maar de zij-ingang genomen om ze te ontlopen, ik hoef 's ochtends vroeg geen camera in m'n gezicht geduwd te krijgenEn zo te zien een hoop andere Delftenaren ook niet, je zag heel veel mensen die aan kwamen lopen opeens uitwijken naar de zij-ingang omdat ze geen zin hadden in die camera.
Dat was meer dan tenenkrommend. Hoezo een feestelijke opening?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, er was iig meer aandacht aan besteed dan bij Bül en Gülent.
"Tja, en nu?"
"Ach, gewoon maar naar binnen laten gaan"
Waaat? Ik was zeker net te laat op het station. Had toevallig geen tijd om te ontbijten, dus een croissantje was lekker geweest! (die camera die pik ik daarvoor wel ff mee)quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Merel het volgende:
Delft stond vanochtend croissantjes uit te delen op het station. Ik heb maar de zij-ingang genomen om ze te ontlopen, ik hoef 's ochtends vroeg geen camera in m'n gezicht geduwd te krijgenEn zo te zien een hoop andere Delftenaren ook niet, je zag heel veel mensen die aan kwamen lopen opeens uitwijken naar de zij-ingang omdat ze geen zin hadden in die camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |