idd wat een mallotenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2000 jaar beschaving vastgelegd in 1 foto.
dat soort mensen hoef ik niet eens te kennen om een oordeel te kunnen vellen.quote:
Dan vind ik je sowieso al een kneus.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat soort mensen hoef ik niet eens te kennen om een oordeel te kunnen vellen.
Echt gestoord eigenlijk. Ook alle kleuren van de regenboog door elkaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef Bullebak het volgende:
Iemand hier een hires van?
[ afbeelding ]
Uhm, nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Bullebak het volgende:
Moet echt niet te doen zijn geweest als je er midden in stond
Chemische rotzooiquote:
Capusjonnies it isquote:
Ja dat heb ik even gemist. Heb maar 1 keer gezien bij ingang 424.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Chemische rotzooi
Stewards weer met brandblussers het vak op, mensen die even het bewust zijn verliezen
Ziet er vet uit. Is dat soort vuurwerk nou eigenlijk echt illegaal of wordt het gedoogd?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef Bullebak het volgende:
Iemand hier een hires van?
[ afbeelding ]
Het is illegaal. En ook niet zo goed voor je als je het inademtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ziet er vet uit. Is dat soort vuurwerk nou eigenlijk echt illegaal of wordt het gedoogd?
Kan me niet voorstellen dat als je vanwege een schonere lucht peuken verbiedt en dit gedoogtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ziet er vet uit. Is dat soort vuurwerk nou eigenlijk echt illegaal of wordt het gedoogd?
Ik was binnen 3 minuten binnen bij noord Aquote:Op zondag 15 februari 2009 20:16 schreef RayMania het volgende:
Jezus, wat een dag. Geweldige eerste Ajax - Feyenoord.
Ik wil rond 11:45 naar m'n vak lopen (420, dus Noord A), maar dat ging dus niet. Weet ik veel wat voor chaos het is als de Feyenoord-trein aankomt. Had gisteren wel filmpjes gezien, dus had wel iets verwacht, maar dit....
Moet je gewoon ineens keihard rennen voor paarden die uit het niets komen aanrennen.
Maar het was het meer dan waard.
"Vollllll-gend jaar naar Om-ni-world".
Ik was ook vrij snel binnen, want ik stond redelijk vooraan bij die rij. 12:05 was ik binnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik was binnen 3 minuten binnen bij noord A
Wel achterlijk dat als de Politie Noord-A vrijgeeft, de Arena dik 5 minuten nodig heeft om de toegang weer op te starten. Amateurs.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik was ook vrij snel binnen, want ik stond redelijk vooraan bij die rij. 12:05 was ik binnen.
Je kan ook beter op een hekkie gaan staan, veel meer ruimte daar.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:23 schreef kurk_droog het volgende:
bussen die gewoon tegen je aanrijden![]()
![]()
Toch maar even rennen toen die paarden kwamen maar later gingen velen rennen terwijl er niks was. Stillen nog paar klappen gehad.
Bij de 1ste charge trouwens echt gelachen.. 1 agent was van zijn paard geflikkerd dus dat paard lip zonder ruiter![]()
![]()
Op vak schoenen en broek naar de kloten door 5 rookpotten. Maar genoten
Werkelijk schandalig jaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel achterlijk dat als de Politie Noord-A vrijgeeft, de Arena dik 5 minuten nodig heeft om de toegang weer op te starten. Amateurs.
Dat wel. Maar stond verder prima hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan ook beter op een hekkie gaan staan, veel meer ruimte daar.
Sowieso zijn al die rijen overal echt belachelijk lang. Vond het trouwens tot aan de aftrap ook errug leeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel achterlijk dat als de Politie Noord-A vrijgeeft, de Arena dik 5 minuten nodig heeft om de toegang weer op te starten. Amateurs.
Lol ik zie mezelf, ik ben bekend.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:32 schreef Bullebak het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/12893/veel-politie-rondom-arena
Filmpje at5.
Vooral 410 en 411 bij de aftrap, viel mij op.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Sowieso zijn al die rijen overal echt belachelijk lang. Vond het trouwens tot aan de aftrap ook errug leeg.
Hehe ik zie mezelf alleen op een hekje klimme bij Noord B als de paardjes rennenquote:
Hoogtepunten Eredivisie van AH volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:44 schreef jna het volgende:
Wat voor dvd's werden er nou uitgedeeld bij sommige uitgangen?
Als die paarden komen zijn die hekjes wel lekker inderdaad...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik zie mezelf alleen op een hekje klimme bij Noord B als de paardjes rennen
Wel leuke beelden om te zien![]()
Daarom toen de 2e trein kwam ging ik ook insta tussen de hekjes, want het is elk jaar hetzelfde gezeik als die 2e trein komt.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als die paarden komen zijn die hekjes wel lekker inderdaad...
Die opa nog gezien die vol een fles had gekopt? Kop onder het bloed, de vellen hingen erbij. Toch naar boven willen. Arenahomo: nou meneer, niet verstandig. We bellen ff iemand.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Werkelijk schandalig ja. Ik was blij dat ik vooraan stond, want die massa was echt groot toen ik naar beneden keek vanaf boven. Dat kan nooit voor 12:30 binnen zijn geweest.
Volgens mij zag ik wel iemand met een bloedend hoofd staan bij een friettentje ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die opa nog gezien die vol een fles had gekopt? Kop onder het bloed, de vellen hingen erbij. Toch naar boven willen. Arenahomo: nou meneer, niet verstandig. We bellen ff iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |