idd wat een mallotenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2000 jaar beschaving vastgelegd in 1 foto.
dat soort mensen hoef ik niet eens te kennen om een oordeel te kunnen vellen.quote:
Dan vind ik je sowieso al een kneus.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat soort mensen hoef ik niet eens te kennen om een oordeel te kunnen vellen.
Echt gestoord eigenlijk. Ook alle kleuren van de regenboog door elkaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef Bullebak het volgende:
Iemand hier een hires van?
[ afbeelding ]
Uhm, nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Bullebak het volgende:
Moet echt niet te doen zijn geweest als je er midden in stond
Chemische rotzooiquote:
Capusjonnies it isquote:
Ja dat heb ik even gemist. Heb maar 1 keer gezien bij ingang 424.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Chemische rotzooi
Stewards weer met brandblussers het vak op, mensen die even het bewust zijn verliezen
Ziet er vet uit. Is dat soort vuurwerk nou eigenlijk echt illegaal of wordt het gedoogd?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:25 schreef Bullebak het volgende:
Iemand hier een hires van?
[ afbeelding ]
Het is illegaal. En ook niet zo goed voor je als je het inademtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ziet er vet uit. Is dat soort vuurwerk nou eigenlijk echt illegaal of wordt het gedoogd?
Kan me niet voorstellen dat als je vanwege een schonere lucht peuken verbiedt en dit gedoogtquote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ziet er vet uit. Is dat soort vuurwerk nou eigenlijk echt illegaal of wordt het gedoogd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |