quote:
Daar heb ik ander gereedschap voor.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef trifko het volgende:
Ik heb nog een lade vol met dildos, ze zijn van mij maar ik gebruik ze om de dames te plezieren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:17 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Hij ging wel door als ie klaar was gekomen
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef BrandX het volgende:
TS kan ze in zijn eigen aars uitproberen natuurlijk
quote:
yup, ik vind TS zijn topics prachtigquote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Smiley-reacties. Stimulerend sinds 1995.
Wat is en wat doet dat daar?quote:
no argument herequote:Op zondag 15 februari 2009 16:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
yup, ik vind TS zijn topics prachtig
tweedehands dildo'squote:Op zondag 15 februari 2009 16:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
advertentie zetten op marktplaats
Dat ding daaronder een batterij, ertussen een veer voor de vering (ah), en bovenaan een trillend onderdeel. Wat het is vraag je maar aan TS.quote:
je weet wel dat een dildo geen batterijen heeft he?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
Geweldig om pannenkoekenbeslag te mixen! Ik zie het al voor me:
Er zijn een aantal vrienden op bezoek, je gaat pannenkoeken bakken. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is pak je je dildo en ga je het beslag mixen.
Mooie variatie is zo'n dildo die beweegt en allemaal lampjes heeft, dat mixed het beste!
o in dat geval:quote:Op zondag 15 februari 2009 16:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, contactadvertentie voor een nieuwe vriendin
Vibrerende dildo's wel, hoer.quote:Op zondag 15 februari 2009 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je weet wel dat een dildo geen batterijen heeft he?
vibrators bedoel je?quote:
das wel erg large danquote:
Handig bij explosieve buikgriepquote:Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef BrandX het volgende:
TS kan ze in zijn eigen aars uitproberen natuurlijk
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:00 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb zeer fijne herinneringen aan mijn oudtante Agaath, die de hare ook als deegroller gebruikte. Haar zelfgemaakte appeltaart was iets waar de hele familie naar uitkeek. We noemden het ook wel gekscherend "Agaath's flostaart", vanwege de kleine haartjes die na het eten tussen onze tanden achterbleven.
Ja je weet toch wat ik bedoelquote:Op zondag 15 februari 2009 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je weet wel dat een dildo geen batterijen heeft he?
da's een vibratorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:42 schreef blubbernek het volgende:
je kan ze op je stoel plakken, aanzetten en voila
beste idee tot nu toequote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef Hyperdude het volgende:
Zijn ze niet handig om je sokken, zonder strijken, toch netjes te laten drogen?
quote:
wat een kutkick.quote:
dat is dan wel weer ontopicquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat is dan wel weer ontopic
snap je hem kuttopic - dildo?
Misschien vind die persoon wel heel lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 00:04 schreef Pollewoppie het volgende:
- op het station op iemands zadel van zijn fiets vastlijmen
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:02 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Het is maat wat je lekker vind he.
Nee joh z'n drink tutje aan de boven kantquote:Op zondag 1 maart 2009 17:03 schreef jorgentol het volgende:
Hol maken, er een dop voor maken en dan gebruiken als bidon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |