quote:Op zondag 15 februari 2009 19:33 schreef Sam_Spade het volgende:
Me, I've got a lot to learn
I'm still waiting for your ass to burn
Want Trix loopt opvallend vaak in burka de laatste tijd? Ze weigert haar nasiballen wegens ham?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Sam_Spade het volgende:
Allahu Akbar. Straks, in de Troonrede. Zit er al een tijdje aan te komen.
Ik maakte een grapje. Mag dat niet meer, nu jij de baas bent?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want Trix loopt opvallend vaak in burka de laatste tijd? Ze weigert haar nasiballen wegens ham?
Nee hoor, ik ben gewoon een kuthippiequote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Mag dat niet meer, nu jij de baas bent?
Ha nieuwe baas, sta ik op uw shitlist?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want Trix loopt opvallend vaak in burka de laatste tijd? Ze weigert haar nasiballen wegens ham?
Zie bovenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:25 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ha nieuwe baas, sta ik op uw shitlist?
Houd toch op, man. Er zijn al dertig jaar geen hippies meer. Je praat gewoon South Park na. En ik haat South Park.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik houd niet van hippies, sterker nog, ik haat ze...
Ketterquote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Houd toch op, man. Er zijn al dertig jaar geen hippies meer. Je praat gewoon South Park na. En ik haat South Park.
Ik had jullie nog eens bijna samen in mijn coalitie gezet. Mwanatabu stond reserve voor Floripas.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:18 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Mag dat niet meer, nu jij de baas bent?
Waarom haal je je dat ook op je hals?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Wheelgunner het volgende:
En ik studeer in Nijmegen, maak mij niet wijs dat hippies al 30 jaar niet meer bestaan...
Maastricht had geen letteren-faculteit.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:45 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waarom haal je je dat ook op je hals?
O, meneer wenst niet in Holland te wonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:47 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maastricht had geen letteren-faculteit.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had jullie nog eens bijna samen in mijn coalitie gezet. Mwanatabu stond reserve voor Floripas.
Ich kenne des Menschen nicht.quote:JdW
Eerlijk gezegd niet nee, Utrecht heb ik wel nog overwogen. Groningen was ook een optie, maar wat heb ik daar verloren?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
O, meneer wenst niet in Holland te wonen.
Utrecht en Groningen zijn net als Nijmegen gezellige studentensteden. Je hebt wel de kans op ABN verloren.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet nee, Utrecht heb ik wel nog overwogen. Groningen was ook een optie, maar wat heb ik daar verloren?
Doch is het snapshot uwer lendenen mij een onvergankelijk genoegen, niet-divageerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |