Ondanks alles nog steeds de aartsrivaal.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk ze eens trots zijn met een 1-0 overwinning op de nummer 12
gewoon een hekel aan timmer, hij schiet de hele tijd tegen 'm aanquote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef sezten het volgende:
Zou Suarez stiekem een oogje op die harde paal hebben?
Hoewel hij die ballen die hij steeds tegen de paal en lat tikt natuurlijk ook gewoon 10 meter naast had kunnen stompen, maar goedquote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef Sloggi het volgende:
Timmer keept heel aardig, voor de verandering. Wel jammer dat hij weer blunderde bij de 1-0.
Speelt die ook?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef Palmboom313 het volgende:
Zucht die makaay wat is die slecht zeg.
Had je al gezegd.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk ze eens trots zijn met een 1-0 overwinning op de nummer 12
Misschien is dat de reden dat jullie nooit kampioen worden.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ondanks alles nog steeds de aartsrivaal.
En hij speelde ook wel erg slecht.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef venomsnake het volgende:
Lullo die Tiendalli.
Hebben ze al zoveel problemen in de verdediging, pakt ie ook nog rood.
half 11quote:Op zondag 15 februari 2009 14:15 schreef trifko het volgende:
hoe laat is het begonnen en hoeveel staat het nu?
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax dat moet tijdrekken tegen de nr 13
Gelukkig wil Been niet met hem verder. Arnautovic moeten ze halenquote:
Slechts een 1-0 overwinning op Feyenoord is het probleem?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat jullie nooit kampioen worden.
Voor dat soort overschatte figuren betalen ze 5 mio in Rotterdam en dan zeuren dat ze geen geld hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:15 schreef SimK het volgende:
Ongelooflijk wat speelt El Ahmadi beroerd
Wat ben jij een epische falerquote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef VatosLoco het volgende:
12quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef VatosLoco het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Ik gok op een nipte overwinning voor Ajax.
Suljemaniquote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor dat soort overschatte figuren betalen ze 5 mio in Rotterdam en dan zeuren dat ze geen geld hebben.
Dat is een minpuntje van suarez... hij is zo iemand die schiet op wat beweegt, en dus vaak op de keeper schiet... als ie nou eens de doelgerichtheid van een echte spits zou hebben zou ie helemaal veel scoren. Koevermans is bv traag en absoluut geen voetballer zoals suarez maar hij weet altijd de hoeken van de goal te vinden.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef sammeh het volgende:
[..]
gewoon een hekel aan timmer, hij schiet de hele tijd tegen 'm aan
Hij is wel goed, maar hij speelt vaak zo nonchalant als het niet lekker loopt.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor dat soort overschatte figuren betalen ze 5 mio in Rotterdam en dan zeuren dat ze geen geld hebben.
Ajax - Feyenoord zijn wedstrijden op zich, de huidige stand maakt niets uit bij deze wedstrijden. Maar goed, met jouw boerenverstand begrijp jij dat toch niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
12
1 en al wanvertoning dat ajax. En dan maar psv uitlachen toen het slecht ging.
Jawel, maar dat schot was echt triestquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:18 schreef FL_Freak het volgende:
feyenoord gaat scoren in de blessuretijd
Maar niets in op Twente weer geen champions leaguequote:Op zondag 15 februari 2009 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Ajax loopt 2 punten in op AZ! Het kan nog!
Het is iemand die leuk kan voetballen in de middencirkel, maar je ziet hem nooit een beslissende actie maken, hij maakt ook niet veel goals en geeft ook weinig assists.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is wel goed, maar hij speelt vaak zo nonchalant als het niet lekker loopt.
Lol, 3 punten achter op Twente met nog 11 wedstrijden?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Maar niets in op Twente weer geen champions league
Je kan er echt niet tegen he.. Dat Ajax wint?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
jongens, de crisis in amsterdam is over
Nee, Gio kan ineens niet meer voetballen natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef Halcon het volgende:
Ik snap trouwens ook niet dat Feyenoord al een tijd roept dat ze weer mee willen doen maar wel vliegenvanger Timmer in de goal hebben staan.
Met jongens als Tiendalli, Timmer, Hofland, El Ahmadi en Gio ga je echt nooit kampioen worden...
Wat een frusti ben jij zegquote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
Dat zeker niet, maar wel weer eens winst!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef FL_Freak het volgende:
Nee, nog lang nietquote:
Die viel zeker goed inquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef erikh het volgende:Leonardo, man of the match wat mij betreft
Voor mij toch echt Timmer.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef erikh het volgende:
Leonardo, man of the match wat mij betreft
Och nee, maar nu zijn alle ajaxieden ineens zo blij dat ze winnen met 2-0 van feyenoordquote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kan er echt niet tegen he.. Dat Ajax wint?
Gio is zwaar overschat. Wat voegt hij toe bij Feyenoord? Nauwelijks wat. Vergelijk het met een Cocu of Rijkaard destijds bij resp. PSV en Ajax en Gio valt zwaar door de mand.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, Gio kan ineens niet meer voetballen natuurlijk.
AjaCieden.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Och nee, maar nu zijn alle ajaxieden ineens zo blij dat ze winnen met 2-0 van feyenoord
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Och nee, maar nu zijn alle ajaxieden ineens zo blij dat ze winnen met 2-0 van feyenoord
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met Hofland erin was het minimaal 4-0 geworden voor Ajax.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Naja zonder hofland, gio, tomasson zat er niet meer in.
De ballenjongen heeft meer ballen aangeraakt dan Makaayquote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef NoizEkick het volgende:
Vreemd dat Makaay niet opgesteld stond.
Oh, wacht...
Ja, want dat is de klassieker namelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie is die gast naast Stam?
Das Phantomquote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef NoizEkick het volgende:
Vreemd dat Makaay niet opgesteld stond.
Oh, wacht...
Nee, Hofland was best goed bezig de laatste weken. Met Hofland twee wedstrijden op rij de 0 gehouden, zonder Hofland meteen twee doelpunten tegen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met Hofland erin was het minimaal 4-0 geworden voor Ajax.
Veel homo's in griekenland, krijgt ie nog spijt vanquote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leonardo heeft al een mooiboy kapsel genomen
Eindstand is 2-0 simpel, anders stond PSV en Heerenveen ook boven Ajax, als we virtueel moeten gaan tellenquote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef Fiskus het volgende:
Virtuele eindstand is gewoon minstens 5-0.
Juiste samenvatting. Vermaelen was ook goed vandaag trouwens. En Oleguer viel mij ook helemaal niet tegen. Dik verdiend gewonnen in elk geval!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef BigKahuna het volgende:
Dramatische eerste helft.
Goede Leonardo.
Goede Anita.
Goede Urby.
Veel te weinig gescoord, had zo 6-0 kunnen zjin.
quote:
Die floot idd erg makkelijk... Wat een domme overtreding van Tiendalli trouwens....quote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
En Vink floot ook belachelijk.
En die wedstrijden daarvoor met Hofland?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Hofland was best goed bezig de laatste weken. Met Hofland twee wedstrijden op rij de 0 gehouden, zonder Hofland meteen twee doelpunten tegen.
Jij ook met je nieuwe UI.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, jij bent ajacied, dan snap dat je hem goed vond
Vergelijkbaar met jouw Nederlands ongeveer.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef Dos37 het volgende:
Dramatische klassieker wat een niveau
Hij heeft maar 9 jaar bij Feyenoord gespeeld.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
voor feyenoorders een held, voor de rest een nobody. "" is dan ook niet op z'n plaats
of te jong... ik kan me voorstellen dat je hem niet herkent als je een jaar of 15 bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 9 jaar bij Feyenoord gespeeld.Je bent gewoon een idioot als je hem niet herkent.
Moet je nagaan wat er met Feyenoord zal gebeuren...quote:Op zondag 15 februari 2009 14:21 schreef VatosLoco het volgende:
Ajax zwaar verdiend gewonnen. Maar wat gaat Ajax het nog zwaar krijgen in de competitie, een betere tegenstander zal dit Ajax makkelijk oprollen.
Ajax proficiat
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met jouw Nederlands ongeveer.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwah.
Tweede helft was van hoog niveau. De eerste helft kan ik je gelijk ingeven.
Meen je dit nou echt? Ajax viel dreigender aan, maar uitgespeelde kansen zag ik nog steeds nauwelijks, en combinaties waren al helemaal nauwelijks te ontdekken.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Mwah.
Tweede helft was van hoog niveau. De eerste helft kan ik je gelijk ingeven.
Niet van Feyenoord kant, 1e helft dreigender met aanvallen dan 2equote:Op zondag 15 februari 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tweede helft was wel echt Klassieker-waardig hoor.
Heb eigenlijk maar 1 aanval van Feyenoord gezien.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Niet van Feyenoord kant, 1e helft dreigender met aanvallen dan 2e
Mwah 1e helft schot van Leerdam, en nog wat dreiging, die was 2e helft toch wel erg matigquote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb eigenlijk maar 1 aanval van Feyenoord gezien.
En hij speelde goedquote:Op zondag 15 februari 2009 17:50 schreef Spougle het volgende:
[..]
Maar natuurlijk Oleguer was er weer bij he
Kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Hele eerste wedstrijd niet gehoord. Als wij wat zongen floten ze massaal ipv van zelf wat in te zetten. Pas toen Ajax scoorde kregen ze opeens een grote smoel.
Ja kloptquote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Hele eerste wedstrijd niet gehoord. Als wij wat zongen floten ze massaal ipv van zelf wat in te zetten. Pas toen Ajax scoorde kregen ze opeens een grote smoel.
Ach ja, als je 2-0 verliest moet je ergens je gelijk uit halen he? Slaap je nu wel lekker?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Zelfs de grootste jood uit het dorp hier die alles door een Ajax bril bekijkt smste me dat de Ajax supporters wel erg stil waren. Maar zo joods als hij is smste hij na de 1-0 meteen "Wat een sfeer he"quote:
90 procent van ajax fans wat ik hier lees is wat een mooie rook, nee dat is fijnquote:Op zondag 15 februari 2009 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, als je 2-0 verliest moet je ergens je gelijk uit halen he? Slaap je nu wel lekker?.
Wat een mooie rook?? Ze bedoelen toch niet de rook die van 410 af kwam? Leek wel carnaval met al die kleuren (groon, geel, paars, oranje etc)quote:Op zondag 15 februari 2009 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
90 procent van ajax fans wat ik hier lees is wat een mooie rook, nee dat is fijn
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een mooie rook?? Ze bedoelen toch niet de rook die van 410 af kwam? Leek wel carnaval met al die kleuren (groon, geel, paars, oranje etc)
Jullie waren op Zuid ook totaal niet te horen dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oja het Ajax publiek!
Echt?quote:
AFC Ajax topic #1207 Twee nulquote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat hadden die kleuren met Ajax te maken dan?
Ow wacht ze deden natuurlijk alle kleuren van de stoeltjes van de ArenA na met een rookvakkel!
Op TV blijkbaar wel erg goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jullie waren op Zuid ook totaal niet te horen dus.
Wat is een vakkel? Vak L?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat hadden die kleuren met Ajax te maken dan?
Ow wacht ze deden natuurlijk alle kleuren van de stoeltjes van de ArenA na met een rookvakkel!
TV is vertekenend beeld, dat is nu al jaren bekendquote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op TV blijkbaar wel erg goed.
Ik heb zat momenten gehad dat ik bij wijzen van spreken gewoon spelers kan horen die aan de andere kant van het veld stonden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1207 Twee nul
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
TV is vertekenend beeld, dat is nu al jaren bekend![]()
Ajax was idd erg stil eerste 50 minuten, maar jullie waren helemaal niet bijzonder aanwezig ofzo hoor
dat zijn de zeven kleuren dirkie, weet je dat niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een mooie rook?? Ze bedoelen toch niet de rook die van 410 af kwam? Leek wel carnaval met al die kleuren (groon, geel, paars, oranje etc)
??????quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef BAAZ. het volgende:
Leuke wedstrijd, Ajax die eigenlijk totaa zonder inzet voetbalde en met speels gemak de doelpunten scoorden en Feyenoord dat zwoegend hun beste spel op tafel gooide maar niet goed genoeg was. Ik denk dat als Ajax had gespeeld zoals ze kunnen het nog wel eens 14-0 of 16-0 had kunnen worden.
Die fakkels boeien me ook niet hoor. En feyenoord was gewoon drama, maar ja altijd hequote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
jorien en D-K, ik zou me meer zorgen maken over het vertoonde spel van Feyenoord dan over het wel of niet hoorbaar zijn van supporters en fakkels.
Ik zou je maar zorgen gaan maken over het eventuele vertrek van Suarez. Zonder hem is Ajax een stuk minder.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
jorien en D-K, ik zou me meer zorgen maken over het vertoonde spel van Feyenoord dan over het wel of niet hoorbaar zijn van supporters en fakkels.
Zal ik ff happen? 'Sportieve plicht' slaat natuurlijk nergens op in dit verband. Lijkt me vanzelfsprekend dat Groningen wil winnen in deze fase van de competitie. Als het nu de laatste wedstrijd was, waarin er voor Groningen niks meer op 't spel zou hebben gestaan, dán had je over sportieve plicht kunnen spreken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Barca het volgende:
Straks maar even Studio Sport kijken. Feyenoord mag de fc Groningen wel bedanken dat zij hun sportieve plicht deden tegen Heracles. Anders zou de ploeg uit Rotterdam - Zuid nog lager staan.
Parapapapapapapapannenkoek!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Die was niet te horen (op tv)
ik vond het een geweldig lied, erg leuk verzonnenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van ons pannenkoeken lied?
Maar wel klop krijgen van die pannenkoek en zijn 11 jodenkoeken.quote:
TV vertekent toch, zei ooit een wijze userquote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef Jasza het volgende:
1e moment bij Studio Sport en je hoorde de Ajax supporters.
En bij het 2e moment ook![]()
Dit seizoen boeit niet meer joh..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat die knuppel nou met een microfoon?
Lief en leed?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat zijn de zeven kleuren dirkie, weet je dat niet?
Dat is het enige wat ik van de bewegende hand op foto gezet met een zwart iets in z'n hand kan makenquote:
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef BAAZ. het volgende:
Leuke wedstrijd, Ajax die eigenlijk totaa zonder inzet voetbalde en met speels gemak de doelpunten scoorden en Feyenoord dat zwoegend hun beste spel op tafel gooide maar niet goed genoeg was. Ik denk dat als Ajax had gespeeld zoals ze kunnen het nog wel eens 14-0 of 16-0 had kunnen worden.
Beetje respect ja. Hij mag op het plateau staan want hij is de capo.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik van de bewegende hand op foto gezet met een zwart iets in z'n hand kan maken
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van testquote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ajax 1-0 voor, Longmen in the house
Miste je vorige week al ?
Leven = FP, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef Longmen het volgende:
Late reactie:
[..]
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van test) , kon niet kijken vandaar. Zelfde geldt voor vorige week, deed ik andere dingen. Ik heb een leven naast t forum.
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Conclusie van vandaag
Feyenoord heeft de betere supporters
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef firecow het volgende:
[..]
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??
Ben je nou serieus of zit je te dollen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Huh? Ik dacht dat hij altijd een megafoon had... Daarmee legde hij als dictator van 410 zijn teksten op aan zijn volgelingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij willen HOEMPAPA Wij willen HOEMPAPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |