AFC Ajax topic #1207 Twee nulquote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat hadden die kleuren met Ajax te maken dan?
Ow wacht ze deden natuurlijk alle kleuren van de stoeltjes van de ArenA na met een rookvakkel!
Op TV blijkbaar wel erg goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jullie waren op Zuid ook totaal niet te horen dus.
Wat is een vakkel? Vak L?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat hadden die kleuren met Ajax te maken dan?
Ow wacht ze deden natuurlijk alle kleuren van de stoeltjes van de ArenA na met een rookvakkel!
TV is vertekenend beeld, dat is nu al jaren bekendquote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op TV blijkbaar wel erg goed.
Ik heb zat momenten gehad dat ik bij wijzen van spreken gewoon spelers kan horen die aan de andere kant van het veld stonden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
AFC Ajax topic #1207 Twee nul
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
TV is vertekenend beeld, dat is nu al jaren bekend![]()
Ajax was idd erg stil eerste 50 minuten, maar jullie waren helemaal niet bijzonder aanwezig ofzo hoor
dat zijn de zeven kleuren dirkie, weet je dat niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een mooie rook?? Ze bedoelen toch niet de rook die van 410 af kwam? Leek wel carnaval met al die kleuren (groon, geel, paars, oranje etc)
??????quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef BAAZ. het volgende:
Leuke wedstrijd, Ajax die eigenlijk totaa zonder inzet voetbalde en met speels gemak de doelpunten scoorden en Feyenoord dat zwoegend hun beste spel op tafel gooide maar niet goed genoeg was. Ik denk dat als Ajax had gespeeld zoals ze kunnen het nog wel eens 14-0 of 16-0 had kunnen worden.
Die fakkels boeien me ook niet hoor. En feyenoord was gewoon drama, maar ja altijd hequote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
jorien en D-K, ik zou me meer zorgen maken over het vertoonde spel van Feyenoord dan over het wel of niet hoorbaar zijn van supporters en fakkels.
Ik zou je maar zorgen gaan maken over het eventuele vertrek van Suarez. Zonder hem is Ajax een stuk minder.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
jorien en D-K, ik zou me meer zorgen maken over het vertoonde spel van Feyenoord dan over het wel of niet hoorbaar zijn van supporters en fakkels.
Zal ik ff happen? 'Sportieve plicht' slaat natuurlijk nergens op in dit verband. Lijkt me vanzelfsprekend dat Groningen wil winnen in deze fase van de competitie. Als het nu de laatste wedstrijd was, waarin er voor Groningen niks meer op 't spel zou hebben gestaan, dán had je over sportieve plicht kunnen spreken.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:39 schreef Barca het volgende:
Straks maar even Studio Sport kijken. Feyenoord mag de fc Groningen wel bedanken dat zij hun sportieve plicht deden tegen Heracles. Anders zou de ploeg uit Rotterdam - Zuid nog lager staan.
Parapapapapapapapannenkoek!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Die was niet te horen (op tv)
ik vond het een geweldig lied, erg leuk verzonnenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van ons pannenkoeken lied?
Maar wel klop krijgen van die pannenkoek en zijn 11 jodenkoeken.quote:
TV vertekent toch, zei ooit een wijze userquote:Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef Jasza het volgende:
1e moment bij Studio Sport en je hoorde de Ajax supporters.
En bij het 2e moment ook![]()
Dit seizoen boeit niet meer joh..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat die knuppel nou met een microfoon?
Lief en leed?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat zijn de zeven kleuren dirkie, weet je dat niet?
Dat is het enige wat ik van de bewegende hand op foto gezet met een zwart iets in z'n hand kan makenquote:
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef BAAZ. het volgende:
Leuke wedstrijd, Ajax die eigenlijk totaa zonder inzet voetbalde en met speels gemak de doelpunten scoorden en Feyenoord dat zwoegend hun beste spel op tafel gooide maar niet goed genoeg was. Ik denk dat als Ajax had gespeeld zoals ze kunnen het nog wel eens 14-0 of 16-0 had kunnen worden.
Beetje respect ja. Hij mag op het plateau staan want hij is de capo.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik van de bewegende hand op foto gezet met een zwart iets in z'n hand kan maken
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van testquote:Op zondag 15 februari 2009 13:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ajax 1-0 voor, Longmen in the house
Miste je vorige week al ?
Leven = FP, bedoel je neem ik aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:34 schreef Longmen het volgende:
Late reactie:
[..]
Ik zat dus op mn mobiel te kijken in het forum (soort van test) , kon niet kijken vandaar. Zelfde geldt voor vorige week, deed ik andere dingen. Ik heb een leven naast t forum.
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??quote:Op zondag 15 februari 2009 20:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Conclusie van vandaag
Feyenoord heeft de betere supporters
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef firecow het volgende:
[..]
Die vandaag niet te horen zijn geweest ??
Ben je nou serieus of zit je te dollen?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Huh? Ik dacht dat hij altijd een megafoon had... Daarmee legde hij als dictator van 410 zijn teksten op aan zijn volgelingen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Keltie weet zelf ook wel dat ie een microfoon heeft, dat heeftie al langer dan dit seizoen
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij willen HOEMPAPA Wij willen HOEMPAPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |