Ja kan idd weg was iets te snelquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef PiRANiA het volgende:
Niet echt een live topic meer dit of wel?
Tuurlijk nietquote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vandaag in de Arena gezongen ??
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wij willen HOEMPAPA Wij willen HOEMPAPA
mijn godquote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Werd door de 127-zanggroep (quote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het was dan wel de eerste keer, maar het is niet zo dat ik niets van vorige klassiekers af weet.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..
Hoe mooi was het dat ze zongen "Joden lopen altijd weg" en dan na de 2-0 met zijn allen richting de uitgang rennen
Johquote:Op zondag 15 februari 2009 21:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat "joden lopen altijd weg" slaat niet op het feit dat er eerder weg gegaan wordt, maar dat jullie altijd een grote waffel achter het hek hebben.
Hij was aangeslagen en durfde waarschijnlijk niet meer verder. Een loopjood dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Joh![]()
Maar om het dan te zingen bij een wissel
Kunnen ze beter bij PSV gaat zitten daar zou die wel lukken denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Werd door de 127-zanggroep () geprobeerd erin te krijgen vandaag. Godzijdank is dat ze niet gelukt.
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 15 februari 2009 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kunnen ze beter bij PSV gaat zitten daar zou die wel lukken denk ik
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
nou verdiende overwinning voor Ajax maar echt heel best was het ook weer niet. Feyenoord was gewoon onthutsend slecht
Dat laatste komt me bekend voorquote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel waarom dat kwam? het is toch je 1e keer..
Hoe mooi was het dat ze zongen "Joden lopen altijd weg" en dan na de 2-0 met zijn allen richting de uitgang rennen
Hebben die uberhaupt wel een kans gehad ?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
nou verdiende overwinning voor Ajax maar echt heel best was het ook weer niet. Feyenoord was gewoon onthutsend slecht
Je bedoeld feyenoordersquote:Op zondag 15 februari 2009 21:57 schreef rubbereend het volgende:
bij elke corner van Ajax stonden er meerdere Ajacieden vrijandersom werden meestal wel alle Ajacieden gedekt
gewoon dat soort simpele basis dingen ginen al mis bij de Rotterdammers. Been heeft een hoop werk te verzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |