Niemand?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:56 schreef jordy94 het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar het nummer wat je hoort in de jingle van SlamFM het is een wat drukker stukje wat je voor "The new music station" hoort. Kan iemand me daarmee helpen?
Bedankt alvast!
Heb je geen voorbeeld?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:55 schreef jordy94 het volgende:
[..]
Niemand?Of ben ik niet duidelijk genoeg?
ik moest denken aan dezequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:35 schreef BOVICE het volgende:
Ik zoek een nummer, ik denk van Barry White/Marvin Gaye/Isaac Hayes oid. met een hele diepe soort kreun in het begin.
hij zit ook in veel films.
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:25 schreef laundromath het volgende:
Clip: kill bill/micheal jackson-achtige sfeer, een chick met jeansrokje, zwart shirt danst met een heel stel andere mensen voor een caravan (volgens mij), buiten staat een militia aan agenten en politie-auto's.
Het nummer: disco/soul-achtig, refrein wordt meerstemmig gezongen, vrij hoog.
Juist, dit moet wel 's werelds meest duidelijke omschrijving zijn, niet!
Help!?
Dank!
Duizendmaal dank!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Sonny J - Handsfree (If You Hold My Hand)
Geen dankquote:
Ik heb het even geupload:quote:
Doet me geen belletje rinkelen helaas, kan het niet echt een jingle zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:44 schreef jordy94 het volgende:
[..]
Ik heb het even geupload:
http://www.mediafire.com/download.php?dnilzuz5imm
Dat stukje komt ongeveer na 6 seconden.
Dat kan ik me haast niet voorstellen want ik heb dat dreuntje wel is eerder gehoord in een lied maar ik heb echt geen idee meer welk lied dat zal zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doet me geen belletje rinkelen helaas, kan het niet echt een jingle zijn?
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
Zou ook een clubremix kunnen zijn!
BVD!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:35 schreef Myster_E het volgende:
Het nummer wat in deze geweldige sketch is gebruik:
Kopen, kopen, kopen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:10 schreef cherrycoke het volgende:
ik zoek een oud nummer
B.E.D ik spring van de hoogste berg
ik kan hem niet meer vinden
das een encyclopedie ik zoek het nummerquote:
Ben geen hardstyle-kenner, maar als het goed is, moet hij hier tussen staan:quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:28 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Help!
Kwam vanmorgen een supermooi nummer tegen op slam!FM, op de beat goes on. Het was denk ik een soort hardstyle nummer met een vrouwenstem er tussendoor die heel rustig zong (af en toe, meestal gewoon muziek). Ik keek om m'n horloge om hem terug te kunnen vinden op tijd, het was om 11:15 precies. (van 11:14 tot 11:16 ongeveer). Heb al geprobeerd het via de slam!fm site op te zoeken, maar dit werkte ook al niet. Wie kan mij helpen?
Kloontje
http://www.zoekmuziek.com(...)%20-%20Deel%2011.htmquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:40 schreef dj_kris het volgende:
Hoi,
Weet iemand waar ik de instrumentele versie van Bloed, zweet en tranen (André Hazes) kan vinden?
Alvast bedankt!
Ik vind het niet erg om ervoor te betalen maar ik wil wel eerst horen hoe die gaatquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://www.zoekmuziek.com(...)%20-%20Deel%2011.htm
quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Luister het origineel maar dan zonder tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |