Nasaal + Pity The Fool =quote:Op zondag 22 februari 2009 22:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zoek een nummer!
In de tekst zit volgens mij iets van; 'i pity the fool', en de zangers heeft een beetje nasale stem. Hij komt regelmatig op de radio voorbij. Beetje dance-achtig volgens mij.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Dank.
Groetjes.
Dat is 'em, dank je!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nasaal + Pity The Fool =
Niet echt dance-achtig, maar wieweet is er een remix van...
Ik heb beter geluisterd, maar het ging dus om "begging you" en blijkt van Madcon te zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:53 schreef Omega het volgende:
Ik kijk graag NBA basketbal op sport 1. Daarin komt een tussenfilmpje met een heel aanstekelijk nummer. Het refrein wordt gezongen over Baby blue (???) en het couplet wordt gerapt. Erg snel en volgens mij ook offbeat. Hoop dat iemand anders weet welk liedje ik bedoel.
Dan had ik 'm wel geweten, tof dat je het nog komt meldenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik heb beter geluisterd, maar het ging dus om "begging you" en blijkt van Madcon te zijn.
Ik zoek het nummer ook! Via deze link:quote:Op zondag 22 februari 2009 19:44 schreef moby92 het volgende:
RTL Nieuws!! Nu (19:40) een reportage over de kredietcrisis. Welk nummer werd daarvoor gebruikt? Het is een beetje klassiek zwijmelig, met een duidelijke viool.
CK & Supreme Dream Team - Dreamerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef Flaccid het volgende:
6 jaar terug op TMF of MTV zag ik een danceachtige versie van Dreamer. Het was een super toffe clip, tekenfilm stijlig. Weet iemand wat ik bedoel? Refrein was hetzelfde als originele dreamer
Danku!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
CK & Supreme Dream Team - Dreamer
Geen dankquote:
1 en 2 zijn inmiddels binnen. Nummer 2 was de Dave Aude remix van, inderdaad, Single Ladies van Beyoncé. Bedankt nog aan degene die dat opperde! Het was dus niet het origineel maar een remix.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:07 schreef PAA-053 het volgende:
Deze stond vanuit het vorige topic nog open, even aangevuld met 2 nieuwe
1. Een nummer in het IJslands, dat in IJsland behoorlijk populair is, met name onder homo's en lesbiennes. Het nummer gaat over liefde, in het bijzonder vrije liefde tussen homo's en lesbiennes. Het is een dancenummer, gezongen door een man. De naam werd in mijn oor geschreeuwd maar dat was ten eerste onverstaanbaar en ten tweede IJslands, wat ik maar een heel klein beetje spreek. Het schijnt een beetje het lijfnummer van de gayscene in IJsland te zijn. Echt diep respect voor degene die deze weet
2. Dancenummer met iets wat lijkt op de volgende tekst erin: oo singulek (een aantal keren achter elkaar).
3. Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
BVD!
Orjan Nilsen - Be As One (La Guitarra) ??quote:Op maandag 23 februari 2009 19:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
1 en 2 zijn inmiddels binnen. Nummer 2 was de Dave Aude remix van, inderdaad, Single Ladies van Beyoncé. Bedankt nog aan degene die dat opperde! Het was dus niet het origineel maar een remix.
Alleen nummer 3 zoek ik nog, zou toch moeten kunnen...maar heb zelf geen idee.
Dus:
Dancenummer met de vorige tekst erin, zoals ik het verstond:
You'll be mine (2x)
freedom my home
the place
Zou ook een clubremix kunnen zijn!
BVD!
Ik hoor eerder een soort Pirates At The Caribbean-stukje muziek op meer dan een uur..quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:47 schreef devuser_250 het volgende:
Ik hoor echt iets van Earth, Wind & Fire op dat uur
quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef devuser_250 het volgende:
aja donroyco, je hebt gelijk, mijn excuses
Ik hoorde net een aankondiging met een liedje van A Perfect Circle, weet alleen niet of het een aankondiging van Steven Seagal-films was...quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef markiey het volgende:
Wat is het liedje van de aankondigingen van steven segal films bij rtl 7 van die aankondigingen die al 1 week van tevoren zijn. Dat liedje die je daar hoort wie kan mij die naamt vertellen.?
Alvast Bedankt.
MVG,
Markiey
Kun je wat specifieker zijn? Ik kan tientallen rocknummers met lange intro bedenken...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:29 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik zoek een liedje, maar het enige dat ik me ervan herinner is dat het ongeveer een minuut duurde voor het nummer echt begon. In die minuut hoorde je alleen maar een beetje een duister deuntje ofzoiets. En volgens mij was het rock achtig. Sorry voor deze vage omschrijving, maar misschien herkent iemand het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |