tvpquote:
Heb je die LaLa?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef bloodysunday het volgende:
heb ik een HQ sopcast stream, zit er geen geluid onder
ctrl + scrollquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik klikte op ctrl + nogwat en nu is de verhouding anders denk ik. Weet iemand hoe ik dat terug kan zetten?
Thnx man!!!quote:Op zondag 15 februari 2009 12:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
http://www.nkora.net/Dutch-E.html
Is ook puike kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ctrl+shiftquote:Op zondag 15 februari 2009 12:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik klikte op ctrl + nogwat en nu is de verhouding anders denk ik. Weet iemand hoe ik dat terug kan zetten?
Ja inderdaad, het was ctrl+scroll. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ctrl+shift
Oh nee, is voor verwisseling van tekentjes
Wat moest je daar ook alweer voor downloaden? Sopcast?quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef bloodysunday het volgende:
sop://broker.sopcast.com:3912/71188
perfecte stream
Jaquote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat moest je daar ook alweer voor downloaden? Sopcast?
Kijk dan zonder te downloaden: http://www.justin.tv/onsubatquote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.nkora.net/Dutch-E.htmlquote:Op zondag 15 februari 2009 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk dan zonder te downloaden: http://www.justin.tv/onsubat
Wat zou TV nog mooi zijn met hemquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 12:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Bel me op en ik commentariseer wel voor jouquote:
Zet de radio aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:10 schreef bloodysunday het volgende:
heb ik een HQ sopcast stream, zit er geen geluid onder
Hier ookquote:
Godver. Het sneeuwt hier nooit.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Al bijna zo'n dikke laag!
[ afbeelding ]
Hoax. Het is alweer gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik luister naar je naam.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook sneeuw...![]()
Maar het liefst morgen niet.
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:23 schreef Fascination het volgende:
Mien god, de hele straat is hier versierd met slingers en ballonnen en elke tuin bevat een bord met huis verkocht erop.Carnaval in twenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!1
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
GODVERDOMMEquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zocht een linkje naar het script van Knocked Up. Toen kwam ik dit tegen.
Shut up.quote:
heb ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shut up.
Picca's van carnaval in Oss.
Aichiwowaquote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 13:23 schreef Fascination het volgende:
Mien god, de hele straat is hier versierd met slingers en ballonnen en elke tuin bevat een bord met huis verkocht erop.Das toch pas volgende week (niet morgen, maar de week erna)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kssss.quote:
Ja klopt, maar dan zit de sfeer er alvast goed in.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das toch pas volgende week (niet morgen, maar de week erna)?
Die foto's zijn toch ook zo bewerkt als de motherfucker.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
carnaval is alleen leuk onder de rivierenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kssss.
[..]
Ja klopt, maar dan zit de sfeer er alvast goed in.![]()
Die onderste valt nog wel meequote:Op zondag 15 februari 2009 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die foto's zijn toch ook zo bewerkt als de motherfucker.
quote:
sorryquote:Op zondag 15 februari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet verklappen. M'n stream loopt minuten achter.
1-1!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet verklappen. M'n stream loopt minuten achter.
Heb je 't al eens boven de rivieren gevierd dan? Zo nee, dan kun je er niet over oordelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:39 schreef gers het volgende:
[..]
carnaval is alleen leuk onder de rivieren
ja 1 keerquote:Op zondag 15 februari 2009 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je 't al eens boven de rivieren gevierd dan? Zo nee, dan kun je er niet over oordelen.
Ja Nijmegen is daar ook niet geschikt voor.quote:
Want?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja Nijmegen is daar ook niet geschikt voor.
waar moet ik dan carnaval vierenquote:Op zondag 15 februari 2009 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja Nijmegen is daar ook niet geschikt voor.
Weet ik veel. Ik weet wel dat ze er ooit in zat.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
Zij gaat toch ook uit Greys Anatomy?
duhquote:
Afrika.quote:
Ik kom niet uit brabant, maar ik vind het wel achterlijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind carnaval echt zo achterlijk he.En ik kom nog wel uit brabant. Maar nee, niets voor mij.
Hier nog éénquote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind carnaval echt zo achterlijk he.En ik kom nog wel uit brabant. Maar nee, niets voor mij.
Het staat 1-1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijmegen is geen carnavalsstad.quote:
Als ik jou was zou ik Brabant doen.quote:
ja ben nu weer sopcaste maar die loopt eeuwen achter maar dan volg ik wel allesquote:
Oh dat vind ik eigenlijk ook niets.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hier nog één
Debiel feest
Gelukkig volgende week op wintersport
Meer dan alles wat zich in Twente begeeft, nietwaar?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nijmegen is geen carnavalsstad.
woepie.. groningen..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk ook niets.
Wij zouden misschien naar Curaçao gaan maar was al volgeboekt!
Maar ik ga volgende week voor 't eerst in m'n leven naar Groningen, das ook wel leuk.
Daar praten ze net zo raar als op Curaçao.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik ga volgende week voor 't eerst in m'n leven naar Groningen, das ook wel leuk.
Daarom, dan val je ook niet op.quote:
Lekker.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
woepie.. groningen..
ik ga ook naar curacao volgend jaar
Het kan soms echt hilarisch zijn hoor, er heerst dan sowieso een heel gemoedelijke sfeer. Maar meestal verpest het dronkenmanvolk het weer.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Groningen is wel leuk hoor, maar als ik moest kiezen tussen Groningen en Curaçao, dan zou ik het wel weten.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Godver, weet je hoe relaxedquote:Op zondag 15 februari 2009 13:51 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Even een zelfgemaakte foto om in de sfeer te komen.
Nee, hoor, je was er gewoon bij.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had gister 6000, maar die heb ik gemist.
Theo Maassen is sowieso een held.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb die show op dvd en al heel vaak gezien. Blijft echt geweldig.
Wat slecht.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
maar dat ging niet door omdat er te weinig kaartjes verkocht waren.
3 keer raden, een civic coupe?quote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
Kanker, er staan 2 negers hier met hun 'opgepimpte' honda's te showen.. mennus herrie
Moet je dat zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2009 13:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet met mijn gedachte bij de 6000ste post.
Nee nee, een honda del sol met roestgaten erin..quote:Op zondag 15 februari 2009 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
3 keer raden, een civic coupe?
Die nieuwe Seat Ibiza is echt mooi.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee nee, een honda del sol met roestgaten erin..
en een seat ibiza...
ik dacht dat het 2honda's waren
Wateringen de gekstequote:Op zondag 15 februari 2009 13:57 schreef Devvie het volgende:
Kanker, er staan 2 negers hier met hun 'opgepimpte' honda's te showen.. mennus herrie
Ja maar dan niet met zo'n net-niet kleur.quote:
Spijkermatten zijn ook heel effectief, trouwens.quote:
Vind je dat erg?quote:
Dan voel ik me zo buitengesloten als het gesprek over auto's gaat.quote:
Ja soms wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef Fascination het volgende:
Krentenbol. luister jij Kate Bush?
jouwquote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wasch even inhoudeleik as jou opmerking.
ik zet ze liever op een stapel stenen.. zitten wel mooie velgen onderquote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spijkermatten zijn ook heel effectief, trouwens.
Welke liedjes?quote:
Dat heb ik met voetbal: het interesseert me ook niet echt, eigenlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo buitengesloten als het gesprek over auto's gaat.![]()
We keken Hard Candy.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft iemand gisteren trouwens die film van Michel Houellebecq gezien?
Niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wasch even inhoudeleik as jou opmerking.
Heb je een auto dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zet ze liever op een stapel stenen.. zitten wel mooie velgen onder
Idd, al heb ik het laatste stuk gemist...quote:
Why?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, al heb ik het laatste stuk gemist...![]()
Ik was gestopt bij de castratie.
Eigenlijk interesseert 't me ook niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met voetbal: het interesseert me ook niet echt, eigenlijk
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, maar wel internetverbinding met marktplaats..
Weggejaagd bij de tv.quote:
als ze betalen krijgen ze ze terug, hihiquote:Op zondag 15 februari 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O zo...
Dan moet je het wel slim doen, anders heb je alsnog de rechtmatige eigenaren over de vloer (rollen)
Welke cd's?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon hele cd's.Ik luister bijna nooit losse nummers.
Ben jij net zo groot en sterk dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
als ze betalen krijgen ze ze terug, hihi
Matig hoor.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weggejaagd bij de tv.
Bovendien ging ik een dvd kijken
Androgyne personen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
En ik maar de hele tijd denken dat dat meisje een jongetje was
De hele discography staat hier op de muziekschijf.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke cd's?![]()
The dreaming is m'n favoriet.Maar de andere cd's zijn ook super.
Ik heb gister ook Hard Candy gekeken.We hebben volledig in een scheur gelegen.
Ja stom he, nou heb ik zeker het sappige gedeelte van de hele film gemist..quote:
Tenminste, ik denk dat het de hele is.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De hele discography staat hier op de muziekschijf.
Nevermind.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De hele discography staat hier op de muziekschijf.
Olol. Vriendin en ik gingen helemaal uit ons dak toen we vooraan stonden op Lowlands, achteraf hoorde we iedereen zeggen dat ze het een van de slechtste optredens vonden.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die staan ook op de dvd LDSMD van Oasis
Tsja... daar zul je nooit achterkomen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja stom he, nou heb ik zeker het sappige gedeelte van de hele film gemist..
quote:
Shoot...quote:Op zondag 15 februari 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja... daar zul je nooit achterkomen.
[..]
Mijn pappie welquote:Op zondag 15 februari 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij net zo groot en sterk dan?
Precies :quote:Op zondag 15 februari 2009 14:22 schreef Lakitu het volgende:
Damn, wat een ontlading. 6-0 trouwens, als je naar al die kut-paalschoten kijkt.
Maar alsnog:quote:
Kate Winslet?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zij is echt veel afgevallen he! Ik vond haar in Titanic heel mooi.
Nohhhquote:
Door die film ben ik haar gaan waarderen, ik haatte haar eerst.quote:
Ja klopt, daar was ook mooi.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zij is echt veel afgevallen he! Ik vond haar in Titanic heel mooi.
We gaan toch niet weer beginnen over die kutfilm he?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat haar leuk, die kleur.
Ontken eens dat het haar leuk staat.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer beginnen over die kutfilm he?
Nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken eens dat het haar leuk staat.
Ik wou net zeggen, alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haar eigen haarkleur staat haar leuker.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ontken eens dat het haar leuk staat.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, alsjeblieft zeg.![]()
![]()
[..]
Haar eigen haarkleur staat haar leuker.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat haar leuk, die kleur.
It's way beyond chickflick.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
En dit is nog steeds een AJAX SC jongens, we gaan het niet over chickflicks hebben.
Nu wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
En dit is nog steeds een AJAX SC jongens, we gaan het niet over chickflicks hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Vraag of ze willen webcammen met me.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk zeg, neefjes en nichtjes zijn ook mee
Ik welquote:Op zondag 15 februari 2009 14:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag of ze willen webcammen met me.
Wat? Haar eigen haarkleur staat 102387 keer beter.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu wel.MN OGEN, WTF IS DAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
Nee, ik wil je neefjes en nichtjes zien.quote:
*Kan het niet laten*quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH GOD, GEEN QUOTESquote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*Kan het niet laten*
My crotch is still here, just as you remembered it.
Yuck.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*Kan het niet laten*
My crotch is still here, just as you remembered it.
Naakt meisje met sleeve.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat? Haar eigen haarkleur staat 102387 keer beter.
[..]
MN OGEN, WTF IS DAT?
Dat noem ik geen meisje.quote:
Je mag best wat quotes van andere films postenquote:
You wake up at Seatac, SFO, LAX. You wake up at O'Hare, Dallas-Fort Worth, BWI. Pacific, mountain, central. Lose an hour, gain an hour. This is your life, and it's ending one minute at a time. You wake up at Air Harbor International. If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag best wat quotes van andere films posten
Raad maar:quote:Op zondag 15 februari 2009 14:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag best wat quotes van andere films posten
Ik kwam spontaan klaar.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herkende 'm.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You wake up at Seatac, SFO, LAX. You wake up at O'Hare, Dallas-Fort Worth, BWI. Pacific, mountain, central. Lose an hour, gain an hour. This is your life, and it's ending one minute at a time. You wake up at Air Harbor International. If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?
Ehm. Fight club?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You wake up at Seatac, SFO, LAX. You wake up at O'Hare, Dallas-Fort Worth, BWI. Pacific, mountain, central. Lose an hour, gain an hour. This is your life, and it's ending one minute at a time. You wake up at Air Harbor International. If you wake up at a different time, in a different place, could you wake up as a different person?
YEAHquote:
The truman show.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Raad maar:
- "Somebody help me, I'm being spontaneous!"
- "Distraction is an obstruction to the construction."
- "You're so money and you don't even know it!"
- "It's never anything...until it's something."
- "If you wanna make an omelet you've gotta break some eggs"
- "Les temps sont durs pour les rêveurs"
- "Love is a mysterious fig"
- "You're insane, but you might also be brilliant."
De naam verklapt alles al, hè.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
YEAH![]()
Als jij nou deze raadt:
Ron Burgundy: Discovered by the Germans in 1904, they named it San Diego, which of course in German means a whale's vagina.
Veronica Corningstone: No, there's no way that's correct.
Ron Burgundy: I'm sorry, I was trying to impress you. I don't know what it means. I'll be honest, I don't think anyone knows what it means anymore. Scholars maintain that the translation was lost hundreds of years ago.
Veronica Corningstone: Doesn't it mean Saint Diego?
Ron Burgundy: No. No.
Veronica Corningstone: No, that's - that's what it means. Really.
Ron Burgundy: Agree to disagree.
I know, ik wou het ook niet te moeilijk maken.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
De naam verklapt alles al, hè. [ afbeelding ]
Geniale film, btw. Boordevol geniale quotes.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
The truman show
-
Swingers.
-
-
Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain.
Rest is voor iemand anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar +1 omdat je Swingers blijkbaar hebt gezien.![]()
Ik snap het Scaicha niet hoe het werkt.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
Ik heb een Scaicha-score van 127. Aanbid me.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]I must shoot myself. Ik had die van Fight Club kunnen weten, die film heb ik echt 30 keer gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar +1 omdat je Swingers blijkbaar hebt gezien.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
http://scaicha.helld.ru/ -> username invullen. Maar waarschijnlijk heb jij nog te weinig muziek geluisterd.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap het Scaicha niet hoe het werkt.
Gewoon je last.fm naam invullen.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap het Scaicha niet hoe het werkt.
Krent heeft in 1 dag meer geluisterd dan ik in een halfjaar onderhand.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
http://scaicha.helld.ru/ -> username invullen. Maar waarschijnlijk heb jij nog te weinig muziek geluisterd.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
http://scaicha.helld.ru/ -> username invullen. Maar waarschijnlijk heb jij nog te weinig muziek geluisterd.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon je last.fm naam invullen.
Werkt niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Krent heeft in 1 dag meer geluisterd dan ik in een halfjaar onderhand.
Dat ding is waardeloos. Als ik mijn naam invul krijg ik een kruisje en als ik een random naam invul zie ik hem wel gewoon.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
[..]
FM!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet.
Last.am heeft alles uit iTunes geïmporteerd, ik snapte het eerst ook niet.
Negermuziek.quote:
Hmm, weird. Als ik jouw of Kb's username invul, doet 'ie het niet, vul ik de mijne in, weer wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ding is waardeloos. Als ik mijn naam invul krijg ik een kruisje en als ik een random naam invul zie ik hem wel gewoon.
19? Niet liegen, Kb.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]![]()
Krentenbol., 19, Female, Netherlands
2503 plays since 14 Feb 2009
quote:
Hat0rzquote:Op zondag 15 februari 2009 14:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, weird. Als ik jouw of Kb's username invul, doet 'ie het niet, vul ik de mijne in, weer wel.
Ze was toch ook 19?quote:
Wat jij wil, eindtwintiger.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij lijkt 40, maar je bent al bijna 30 dus.
Haha das wel dom.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
placebo 0.170952912772 %
Placebo is een genre.
Hmm, daar krijgen jullie volgens mij ook al geen plaatje.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
Deze dan:
http://omr.musiqum.net/Krentenbolletje/overall/charts
http://omr.musiqum.net/killtheuglykids/overall/charts
Daar scoor ik 109.
Ja, waaronder ik. Ze lijkt meer 23, maar ik geloof wel dat ze 19 is. Alsnog, al was ze 23, is ze alsnog jonger dan jij bent.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden van niet. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, daar krijgen jullie volgens mij ook al geen plaatje.Falers!
Iemand in een foto topic zei dat ik er uitzag als eind-twintig en opa IQM vind dat grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, waaronder ik. Ze lijkt meer 23, maar ik geloof wel dat ze 19 is. Alsnog, al was ze 23, is ze alsnog jonger dan jij bent.
quote:Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je wel stoer doen met je PI, maar ik zie weer geen plaatje.
Ja, omdat het gewoon dikke vette karma was.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iemand in een foto topic zei dat ik er uitzag als eind-twintig en opa IQM vind dat grappig.Ouwe mannen humor.
Tof, dat wist ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
placebo 0.170952912772 %
Placebo is een genre.
Van wat dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, omdat het gewoon dikke vette karma was.
Hoe oud is IQM dan ?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, waaronder ik. Ze lijkt meer 23, maar ik geloof wel dat ze 19 is. Alsnog, al was ze 23, is ze alsnog jonger dan jij bent.
Jij begon met de opa-grapjesquote:
Daar heb ik maar 100.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
Deze dan:
http://omr.musiqum.net/Krentenbolletje/overall/charts
http://omr.musiqum.net/killtheuglykids/overall/charts
Daar scoor ik 109.
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Sorry, veel te onduidelijk al die cijfertjes... Heb je er geen plaatje van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, uiteraard, maar ik bedoelde meer fysieke leeftijd, maar aangezien jij daar toch geen antwoord op gaat gevenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijsheidstechnisch gezien? Hoogbejaard.
Het zou Kb.'s running gag verpesten.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik bedoelde meer fysieke leeftijd, maar aangezien jij daar toch geen antwoord op gaat geven
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik bedoelde meer fysieke leeftijd, maar aangezien jij daar toch geen antwoord op gaat geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |