abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2009 @ 19:01:40 #67
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_66092760
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:47 schreef Yildiz het volgende:

[..]
De pers is -financieel- onafhankelijk van de overheid.

De media zijn niet financieel onafhankelijk, publieke omroep, mogelijke financiering van kranten.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:03:21 #68
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66092828
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:01 schreef Sargon het volgende:

[..]

De media zijn niet financieel onafhankelijk, publieke omroep, mogelijke financiering van kranten.
Commerciële omroepen hebben ook nieuwsprogramma's. Grote kranten zijn niet afhankelijk van financiering van de overheid.

Nogmaals, waarom is of zou er geen 'rechtse' media zijn?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66092980
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Commerciële omroepen hebben ook nieuwsprogramma's. Grote kranten zijn niet afhankelijk van financiering van de overheid.

Is er wel, zij het marginaal. Bijvoorbeeld Harry Mens, die geven ze in ieder geval een podium
  zondag 15 februari 2009 @ 19:11:01 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66093099
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:07 schreef Gulo het volgende:

[..]

Is er wel, zij het marginaal. Bijvoorbeeld Harry Mens, die geven ze in ieder geval een podium
Oh, is Harry Mens rechtse media? Ik dacht dat het iemand was die zich liet omkopen om een 'interview' te doen.
  zondag 15 februari 2009 @ 19:18:48 #71
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_66093352
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Jij claimde dat de media onafhankelijk waren van overheidsfinanciering, dat is dus niet zo.
pi_66093579
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Oh, is Harry Mens rechtse media? Ik dacht dat het iemand was die zich liet omkopen om een 'interview' te doen.
Het is net welke definitie je hanteert natuurlijk. Maar hem werd een podium geboden om zijn ideeën te ventileren. Hij heeft ook meermaals Pim Fortuyn de gelegenheid gegeven zijn gedachtegoed toe te lichten, zonder hem van een eindeloze stroom van kritiek te voorzien. Wat dat betreft scheelde dat al van de gemiddelde interviews met lieden van de linkse omroepen.

Bovendien is internet ook een medium, er zijn talrijke rechtse websites.

Maar goed, onder de geijkte media worden natuurlijk voornamelijk televisie, krant & radio verstaan. En met name de televisie heeft veelal een linkse insteek. Journalisten zijn over het algemeen ook linkser ingesteld. Om dit te staven zou je onder andere een enquêtes, gehouden onder studenten journalistiek, er op na kunnen slaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulo op 15-02-2009 19:32:59 ]
pi_66093932
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:17 schreef Lemmeb het volgende:
Vooral niks doen aan criminaliteit onder moslims, dan komt het allemaal vast vanzelf wel goed!
Ja wat wil je nou? Eerst zeg je tegen de islam te zijn, en daarna wil je de "criminaliteit onder moslims" oplossen. De islam weet blijkbaar wel hoe effectief om te gaan met criminaliteit onder moslims. By the way, volgens mij kun je jezelf niet eens moslim noemen als je een crimineel bent.
pi_66094246
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:31 schreef thestoryofus2009 het volgende:
worden leuke verkiezingen straks als dit door gaat
Misschien zijn de verkiezingen in Belgie een mooi voorafje ? (coalities met vlaams belang zijn daar verboden, ook typisch z'n zet van de zittende orde die enkel averechts werkt.)
pi_66094281
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef PietjeDuck het volgende:

[..]

Ja wat wil je nou? Eerst zeg je tegen de islam te zijn, en daarna wil je de "criminaliteit onder moslims" oplossen. De islam weet blijkbaar wel hoe effectief om te gaan met criminaliteit onder moslims. By the way, volgens mij kun je jezelf niet eens moslim noemen als je een crimineel bent.
Crimineel en moslim zijn kan best naast elkaar hoor.
Het een versterkt het ander op sommige punten zelfs.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_66096199
Goedzo! Vasthouden tot aan de verkiezingen dit. Mijn stem heeft ie in ieder geval sowiezo net als verleden keer!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 15 februari 2009 @ 20:52:22 #77
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66096826
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:18 schreef Sargon het volgende:

[..]

Jij claimde dat de media onafhankelijk waren van overheidsfinanciering, dat is dus niet zo.
Point taken, ik doelde daar op de kranten.
pi_66097713
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

De angst regeert wel erg bij jou.
De angst regeert juist bij alle mensen die aangeven Wilders te willen stemmen.
pi_66098045
Ik vind het rondom Rita Verdonk wel erg stil ?
  zondag 15 februari 2009 @ 21:27:09 #80
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_66098272
Voor de PVV is alle publiciteit reclame.
Ieder item in het nieuws, zelfs dit topic, allemaal zetels.
pi_66098434
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef m1155 het volgende:
Ik vind het rondom Rita Verdonk wel erg stil ?
Het zou verstandiger zijn voor haar als zij haar krachten bundelt met Wilders samen, of zichzelf opheft.
Want nu is er iets te veel versplintering ter rechterzijde.
Faal van de eeuw.
pi_66098553
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:31 schreef huhggh het volgende:

[..]

Het zou verstandiger zijn voor haar als zij haar krachten bundelt met Wilders samen, of zichzelf opheft.
Want nu is er iets te veel versplintering ter rechterzijde.
Denk dat de PVV Rita er nu niet meer bij wil, ze stelt niet zoveel meer voor om diverse redenen.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66100220
quote:
Op zondag 15 februari 2009 21:34 schreef qonmann het volgende:

[..]

Denk dat de PVV Rita er nu niet meer bij wil, ze stelt niet zoveel meer voor om diverse redenen.
Ze begint wel steeds meer in de vergetelheid te verdwijnen......en daar staat ze natuurlijk wel zelf bij.
Faal van de eeuw.
pi_66100536
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:05 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ze begint wel steeds meer in de vergetelheid te verdwijnen......en daar staat ze natuurlijk wel zelf bij.
Misschien is de partij op de achtergrond druk bezig met een stabiel fundament voor de partij.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:14:53 #85
203688 Drijfzand
account closed
pi_66100683
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:42 schreef m1155 het volgende:

[..]

Misschien zijn de verkiezingen in Belgie een mooi voorafje ? (coalities met vlaams belang zijn daar verboden, ook typisch z'n zet van de zittende orde die enkel averechts werkt.)
VB verliest in de peilingen een hoop kiezers aan Lijst Dedecker.
too much to do in the real world.
  zondag 15 februari 2009 @ 22:29:11 #86
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_66101452
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef qonmann het volgende:
Het zal steeds lastiger worden een regering te vormen..
Dan moeten we weldra zelfs twee keer stemmen. Wat een bedoeling is het toch ook...
pi_66101925
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef m1155 het volgende:

[..]

Misschien is de partij op de achtergrond druk bezig met een stabiel fundament voor de partij.
Wie weet.
Ach, al dat gespeculeer ook nu.
We zien het wel tijdens de Tweede Kamer-verkiezingen.
Ook met al die politieke "waan-van-de-dag"-polls tegenwoordig, en er zijn nog niet eens verkiezingen.
Faal van de eeuw.
  maandag 16 februari 2009 @ 00:42:38 #88
203688 Drijfzand
account closed
pi_66106502
quote:
Op zondag 15 februari 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dan moeten we weldra zelfs twee keer stemmen. Wat een bedoeling is het toch ook...
bedoening?
too much to do in the real world.
  maandag 16 februari 2009 @ 00:55:22 #89
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_66106789
Ik zag Dijsselbloem op het journaal schande spreken over het feit dat Wilders geweigerd was.

Dat vond ik dan weer opmerkelijk, voor een PvdA'er. Of wordt hij beschouwd als de 'rechtervleugel' ofzo?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_66106953
quote:
Op maandag 16 februari 2009 00:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag Dijsselbloem op het journaal schande spreken over het feit dat Wilders geweigerd was.

Dat vond ik dan weer opmerkelijk, voor een PvdA'er. Of wordt hij beschouwd als de 'rechtervleugel' ofzo?
Ach wel nee, ze roepen even "schande", omdat ze toch wel weten dat ze er feitelijks niks tegen kunnen doen.
Maar dat WILLEN ze eigenlijk ook niet, maar om het eigen straatje schoon te vegen moeten ze dit even "on the record" gezegd hebben.

Doen PVDA'ers wel vaker hoor.
Faal van de eeuw.
pi_66109880
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
We mogen toch echt hopen dat Wilders nooit gaat regeren. Als schreeuwlelijk doet hij het leuk in de kamer, maar echte macht is niet aan Geertje besteedt
Met andere woorden wil je zeggen dat we nu goed boeren! Waarom zou een partij die zoveel stemmers zou hebben niet in de regering mogen?????

Waarom zou een iemand nog vertrouwen hebben in de pvda die samen met cda de laatste 15 jaar nederland gebracht hebben naar een financiele bankroet. En opgescheept hebben met een opgedrongen multiculturele samenleving , grote problemen met allochtonen reljeugd in bijna iedere stad. Een run van tig duizende oostblokkers ieder jaar die Olland overspoelen met niet alleen zwartwerk maar ook met criminaliteit!

Er komen hier momenteel maandelijks 10.000 werkelozen bij, maar ze blijven komen heerlijk omdat het zo goed gaat prima gedaan die aktie om onze grenzen wijd open te gooien voor dit soort gasten. In Olland is niets aan de hand alles loopt op rolletje's zullen we maar zegge.

Ja ze hebben het goed gedaan Karloff
pi_66110051
Hoe slechter het gaat hoe meer de mensen geneigd zijn achter de grootste schreeuwerd aan te hollen.

" Waarom zou een iemand nog vertrouwen hebben in de pvda die samen met cda de laatste 15 jaar nederland gebracht hebben naar een financiele bankroet. " Laat ook zien dat mensen erg kort van memorie zijn en vaak een bevooroordeelde kijk hebben en niet op de feiten een keuze maken.
pi_66110328
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef jahetiswat het volgende:
[knip]
Waarom zou een iemand nog vertrouwen hebben in de pvda die samen met cda de laatste 15 jaar nederland gebracht hebben naar een financiele bankroet.
Ten tijde van Paars zat het CDA niet in de regering en ten tijde van de eerste paar Balkenendes zat de PvdA niet in de regering.
De enige stabile factor al die tijd (behalve de laatste Balkenende) was de VVD.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_66110473
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef jahetiswat het volgende:

[..]

Met andere woorden wil je zeggen dat we nu goed boeren! Waarom zou een partij die zoveel stemmers zou hebben niet in de regering mogen?????
Er is nu ook geen sprake van een internationale crisis natuurlijk. We hebben het allemaal aan de NLse regering te danken...
En als de PVV nu eens zou laten zien dat ze meer noten op hun zang hebben dan het anti-Islam-riedeltje dat we de afgelopen jaren horen, misschien dat ze dan recht hebben op een plaatsje in de regering. Regeren gaat namelijk over meer dan één onderwerp...
quote:
Waarom zou een iemand nog vertrouwen hebben in de pvda die samen met cda de laatste 15 jaar nederland gebracht hebben naar een financiele bankroet.
Wat is dat toch voor selectieve verontwaardiging richting het CDA en de PvdA? De afgelopen vijftien jaar heeft de VVD het meest in de regering gezeten, waarom treft hen geen blaam? En hoezo is Nederland financieel bankroet? Dat lijkt me verre van het geval. Je kunt wellicht spreken over een bankroet van Nederland-Kennisland ofn de verzorgingsstaat, maar financieel staan we nog best aardig hoor...
quote:
En opgescheept hebben met een opgedrongen multiculturele samenleving , grote problemen met allochtonen reljeugd in bijna iedere stad. Een run van tig duizende oostblokkers ieder jaar die Olland overspoelen met niet alleen zwartwerk maar ook met criminaliteit!
Die Oostblokkers worden door (hee, alweer) de VVD met open armen binnen gehaald, want het zijn goedkope arbeiders. Verder heeft ieder welvarend land te maken met de instroom van Oost-Europese criminelen want hier valt wat te halen.
quote:
Er komen hier momenteel maandelijks 10.000 werkelozen bij, maar ze blijven komen heerlijk omdat het zo goed gaat prima gedaan die aktie om onze grenzen wijd open te gooien voor dit soort gasten. In Olland is niets aan de hand alles loopt op rolletje's zullen we maar zegge.

Ja ze hebben het goed gedaan Karloff
Dat er werkelozen bijkomen is natuurlijk iets van de laatste maanden/het laatste jaar. Volgens het NRC zijn er op dit moment nog 200.000 vacatures, als het werkelijk zo ernstig gesteld is in Nederland, waarom worden die dan niet vervuld door de hordes Nederlandse werkelozen?

En waar TS het vandaan haalt om de opmars van de PVV toe te schrijven aan de Partij van de Arbeid's (?) weet ik ook niet. Het CDA staat bijvoorbeeld ook op verlies...

Maar ja, PvdA bashen is hip
pi_66271971
in de krant staat ook weer een aardig artikel, de gemeente utrecht opent 2 loketten in een moskee, eentje voor vrouwen en eentje voor manne vindt u het gek dat wilders iedere week meer stemmen krijgt, hij is de enige die kritiek heeft op dergelijk stupide overheidsmaatregelen.

Wanneer wordt Fok! eigenlijk opgesplitst in 2 delen, een forum voor mannen en een forum voor vrouwen?
pi_66272233
Ministerie van uitburgering is wel aardig gevonden, vind ik.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:17:53 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66272324
Ik lach me rot als Wilders daadwerkelijk aan de macht komt. Wat een enorm kutlandje krijg je dan. .

Zomaar decennia van beschaving in 1 klap weg en het buitenland kijkt je niet eens meer aan. .

Maar elk volk krijgt wat het verdient of zo.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:21:26 #98
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66272433
Het leukste is dat men altijd 'links' en de PvdA, VARA en alles wat men daar onder schaart de schuld geeft van de opkomst van Wilders. hahaha.

Net alsof het niet aan de gemiddelde hersenloze Nederlander ligt die zo weinig meer voor zichzelf nadenkt dat hij GTST prefereert boven het journaal, De Telegraaf leest voor het shownieuws en zich verder meer interesseert voor voetbalplaatjes, 'leuke' banale grapjes van Jensen en Paul de Leeuw en de nieuwe show van Borsato dan de kredietcrisis, energieprobleem en wat er verder gebeurt in de wereld.
pi_66272464
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Posdnous het volgende:
Ik lach me rot als Wilders daadwerkelijk aan de macht komt. Wat een enorm kutlandje krijg je dan. .

Zomaar decennia van beschaving in 1 klap weg en het buitenland kijkt je niet eens meer aan. .
...
Tuurlijk hoor
Maar laat je vooral niet leiden door de angstgevoelens van jouw Wilders-fobie.
Faal van de eeuw.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:23:42 #100
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66272535
Ja, want ik ben echt bang voor Wilders. . Ik hoop juist dat hij aan de macht komt, net zoals bij die idioot van een Fortuyn toen, met hun holle retoriek.

Dan ziet tenminste iedereen binnen een maand wat voor gigantische fout ze gemaakt hebben en laten ze het daarna wel weer over aan mensen die zowaar enige basis voor hun beleid hebben.
pi_66272599
quote:

Maar elk volk krijgt wat het verdient of zo.
Als beschaving een gemeenteloket in een moskee betekent die ook nog eens onderverdeeld is in een aparte mannen- en vrouwenbalie, dan mag de beschaving wel weer tien jaar terug in de tijd.
pi_66272634
Er valt geen kabinet te vormen met de PVV, want niemand wil.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:27:08 #103
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66272668
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:25 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Als beschaving een gemeenteloket in een moskee betekent die ook nog eens onderverdeeld is in een aparte mannen- en vrouwenbalie, dan mag de beschaving wel weer tien jaar terug in de tijd.
een gemeenteloket in een moskee!!!!111eins

Nee toch?
pi_66272694
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want ik ben echt bang voor Wilders. . Ik hoop juist dat hij aan de macht komt, net zoals bij die idioot van een Fortuyn toen, met hun holle retoriek.

Dan ziet tenminste iedereen binnen een maand wat voor gigantische fout ze gemaakt hebben en laten ze het daarna wel weer over aan mensen die zowaar enige basis voor hun beleid hebben.
binnen een half jaar botsen de ego's (of de zakenbelangen van de PVV-"kamerleden") en zal de ellende beginnen. Leuk om naar te kijken war ehet niet dat dan nederland weer eens niet fatsoenlijk zal worden bestuurd.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:28:21 #105
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66272710
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee toch?
Jazeker. Je komt zeker weinig in de Randstad?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66272718
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:27 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Nee toch?
Vooral omdat het argument is:
quote:
dat een gemeentelijk loket in de bibliotheek in Overvecht door de Utrechters van allochtone afkomst als te hoogdrempelig wordt ervaren. ,,Het loket zit helemaal achter in de zaal. Dat is voor veel allochtonen net iets te ver.’’
Come on, please, get real!!!!!!!

En binnen het kader van uitburgering is een gescheiden mannen- en vrouwenbalie natuurlijk euforisch toe te juichen!!!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:29:48 #107
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66272765
Als dit een reden zou moeten zijn om op Wilders te stemmen is het nog veel triester dan ik al dacht.
pi_66272894
Jij hebt het over beschaving. Een patriarchale beschaving, zo te merken.
Ik kan het me heel goed voorstellen, anders dan jij, dat velen het daar niet mee eens zijn. Die hebben een ander beeld over wat beschaving inhoudt.
pi_66272936
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Posdnous het volgende:

Ik wil niet heel vervelend zijn maar Fortuyn heeft 14 boeken geschreven over hoe hij het wilde hebben, die holle retoriek zit in je eigen denkbeelden
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:36:16 #110
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66273027
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Ik wil niet heel vervelend zijn maar Fortuyn heeft 14 boeken geschreven over hoe hij het wilde hebben,
Ja, en heb je die wel eens gelezen, wat hij voorstelt zou Nederland aan de rand van de afgrond brengen in een open economisch wereldsysteem.

Werkelijk geen enkele van zijn denkbeelden die echt enige diversiteit zouden aanbrengen in het huidige machtssysteem waren haalbaar op de lange termijn.
Echt een lachertje die man.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:38:52 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66273130
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Posdnous het volgende:
Als dit een reden zou moeten zijn om op Wilders te stemmen is het nog veel triester dan ik al dacht.
Voor jou zal er nooit reden genoeg zijn om op Wilders te stemmen, al staan de moslimextremisten voor je deur om je nek door te snijden. Het is allang duidelijk dat je op sentimentele gronden (je bent waarschijnlijk zelf allochtoon) een persoonlijke, irrationele antipathie hebt tegen die man. Daar is overigens niks mis mee, dat heeft iedereen wel met bepaalde personen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:45:57 #112
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66273380
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:38 schreef Lemmeb het volgende:

Het is allang duidelijk dat je op sentimentele gronden (je bent waarschijnlijk zelf allochtoon) een persoonlijke, irrationele antipathie hebt tegen die man. Daar is overigens niks mis mee, dat heeft iedereen wel met bepaalde personen.
Welnee, ik heb helemaal niks tegen de man, vind hem zelfs 100 keer leuker dan een Fortuyn of Verdonk of zo. Maar hij lult wel erg dom, kan er ook weinig aan doen.
pi_66273459
quote:
Zomaar decennia van beschaving in 1 klap weg
Wilders dit verwijt maken terwijl er twee posts boven je geschreven wordt over een door de overheid gesteund sekse-onderscheid. Kansloze hypocrisie van oud-links.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:09:54 #114
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66274165
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Welnee, ik heb helemaal niks tegen de man, vind hem zelfs 100 keer leuker dan een Fortuyn of Verdonk of zo.
Natuurlijk heb je wat tegen die man, het druipt er aan alle kanten vanaf. Wees eens een vent en geef het gewoon toe.

Het geeft verder niks. Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde met Job Cohen en Diederik Zwamzwam.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:38:58 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66275095
Ik heb niks persoonlijks tegen hem. Wat kan mij zo'n figuur nou schelen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:40:23 #116
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66275148
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:48 schreef knowall het volgende:

[..]

Wilders dit verwijt maken terwijl er twee posts boven je geschreven wordt over een door de overheid gesteund sekse-onderscheid. Kansloze hypocrisie van oud-links.
Als je oud-links bent wanneer je geen zielig jankertje bent dat zo'n voorbeeld uit de marge als leidraad ziet, dan maar oud-links.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:44:50 #117
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66275335
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:38 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb niks persoonlijks tegen hem. Wat kan mij zo'n figuur nou schelen.
Ik heb inderdaad geen idee waarom Wilders bij jou zo negatief op je gemoed werkt. Die vraag zul je toch echt zelf moeten beantwoorden.

Ik vermoed dat je allochtoon bent en je je daarom sterk verbonden voelt met je islamitische mede-allochtonen. Snappen doe ik dat niet helemaal, maar ik heb die houding al vaker bij allochtone vrienden bespeurd. Als het om Wilders gaat verdwijnt alle ratio. Terwijl ze niet in de gaten hebben dat ze uiteindelijk genaaid worden door hun multicriminele, asociale mede-allochtonen i.p.v. door Wilders.
pi_66275544
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je wat tegen die man, het druipt er aan alle kanten vanaf. Wees eens een vent en geef het gewoon toe.

Het geeft verder niks. Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde met Job Cohen en Diederik Zwamzwam.
En Marcel van Dam, Wim Kok en Wouter Bos
Links lullen, rechts graaien tot je nagels er tot bloedens toe af vallen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:50:40 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66275552
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Lemmeb het volgende:
.

Ik vermoed
Daar ga je al de mist in.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:53:13 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66275664
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Daar ga je al de mist in.
Neehoor. Je bent gewoon een allochtoon met een islamitische vriendin. En nu ben je bang dat Wilders je lieve vriendinnetje gaat pesten.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 13:55:41 #121
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66275755
Oke.

Ik ben wel blij dat je het niveau bevestigt dat ik al aangaf.
pi_66275976
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als je oud-links bent wanneer je geen zielig jankertje bent dat zo'n voorbeeld uit de marge als leidraad ziet, dan maar oud-links.
Vind je het nu werkelijk beschaving dat de overheid mannen- en vrouwenonderscheid faciliteert om moslims te behagen?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:02:02 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_66276054
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 14:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vind je het nu werkelijk beschaving dat de overheid mannen- en vrouwenonderscheid faciliteert om moslims te behagen?
Nee, dat zeg ik toch ook helemaal niet?
pi_66276141
Prima. Ik had even de indruk dat het anders was.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 14:04:54 #125
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66276185
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:55 schreef Posdnous het volgende:
Oke.

Ik ben wel blij dat je het niveau bevestigt dat ik al aangaf.
Geef gewoon toe dat het een schot in de roos is.
pi_66295351
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:02 schreef Gulo het volgende:
PVV 25 zetels?

Wat mij betreft een duidelijk teken van het failliet van de democratie.

Er van uitgaande dat het leeuwendeel der allochtonen (en met name islamieten) niet op Wilders en trawanten zal stemmen, betekent dat er relatief nog meer (dan de 25/150) blanke Nederlanders op de PVV stemmen.
Democratie??
Hier??
In Nederland??
Waardan??

Kijk,.....
Zolang Wilders en Nekschot vervolgt worden voor onbenullige zaken,is hier geen democratie.
Duidelijk??
pi_66295702
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat is daar ondemocratisch aan ?

Moslims veel te veel hun zin geven tegen de wil van het merendeel van de bevolking in, dát is ondemocratisch.

Eisen dat wij ons aanpassen aan een vreemde * religie * en cultuur dát is ondemocratisch....

Waarom denk je dat Wilders ondanks alles wat er tegen hem in valt te brengen toch zoveel bijval krijgt ?
Helemaal mee eens.
Dit zou eigenlijk op een wandtegel moeten staan,en die uitgeven aan iedere politicus.
Of eigenlijk op de binnenkant van de wc deur,kunnen ze mooi naar kijken als ze aan het downloaden zijn.
Amen.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 22:01:07 #128
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66295725
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef detlevico het volgende:

[..]

Democratie??
Hier??
In Nederland??
Waardan??

Kijk,.....
Zolang Wilders en Nekschot vervolgt worden voor onbenullige zaken,is hier geen democratie.
Duidelijk??
Dat heeft vrij weinig met democratie te maken.
pi_66295846
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 21:54 schreef detlevico het volgende:

Democratie??
Hier??
In Nederland??
Waardan??

Kijk,.....
Duidelijk??
Uh..dat heeft geen ruk met democratie te maken maar alles met de grenzen van de wet en wat nu precies vrijheid van meningsuiting inhoudt.

Dus, nee, niet duidelijk. Als het geen democratie zou zijn dat zat Wilders nu in de bak ipv in de 2e Kamer.
pi_66295932
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:32 schreef qonmann het volgende:
Het zal steeds lastiger worden een regering te vormen..
Yep.
Wie riep het ook al weer,een Nationaal kabinet??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')