Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.quote:
Klopt, ik was op 297quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.
Ik wil er een van Toivonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn Afellay shirt aan
Tsja, dat heb je soms, hè. Je kan nog zo goed je best doen, nog zo lang trainen, soms heb je er van die mazzelpikken tussen zitten.quote:
Ter begroeting is toch 2 zoenenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we die drie zoenen ter begroeting niet afschaffen?
En het swaffelen ter begroeting introduceren?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo, die misbruik ik juist als lelijkerdquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
die gozert is tof.quote:
Drie hierquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ter begroeting is toch 2 zoenen?
Hoi koningin!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En het swaffelen ter begroeting introduceren?
Al die gasten in Den Helder ook, als ik Bt mag geloven.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo, die misbruik ik juist als lelijkerd![]()
Dat zei ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En het swaffelen ter begroeting introduceren?
Van je charme moet je het niet hebben zeker.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even uploaden.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
wolf, PM/mail mij eens "Coldplay – The Scientist (acoustic)", bitte s'il te plaît.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een thuis shirt van Champ Baileyquote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die gozert is tof.
M'n uitshirt is van Afellay
thuisshirt is van Simons. Die had ik nog bij m'n ex liggen, en die stuurde ze nu eindelijk opVerbaast me dat ze dat nog gedaan heeft
Jawel hoor, maar moet ik tegen iedereen charmant zijn?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Van je charme moet je het niet hebben zeker.
Nee, maar aardig zijn zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar moet ik tegen iedereen charmant zijn?
Namen op shirtjes laten drukkenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die gozert is tof.
M'n uitshirt is van Afellay
thuisshirt is van Simons. Die had ik nog bij m'n ex liggen, en die stuurde ze nu eindelijk opVerbaast me dat ze dat nog gedaan heeft
Normaal ben ik daar ook niet van, maar omdat het mijn favoriete spelers zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Namen op shirtjes laten drukken
En mij.quote:
Zie je foboquote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, maar aardig zijn zou wel fijn zijn.
Het zit in me.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Lijkt me een onmogelijke opgave.
Whehequote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze zouden van voetbal een full-contact sport moeten maken met beuken etc. Dat zou prachtig zijn... is kijken hoe lang ronaldinhohet dan nog uithoud
Bij de amateurs is dat het gevalquote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze zouden van voetbal een full-contact sport moeten maken met beuken etc. Dat zou prachtig zijn... is kijken hoe lang ronaldohet dan nog uithoud
Nepsport!!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een thuis shirt van Champ Bailey
[ afbeelding ]
Hoezo omdat ze bescherming dragen? Dan gaan ze juist harder te keer, je hebt toch bescherming aanquote:
Kopje thee?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
THIS MODERN LOVE! BREAKS ME!!!
THIS MODERN LOVE! WASTES ME!!!
Bescherming is voor mietjesquote:Op zondag 15 februari 2009 00:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo omdat ze bescherming dragen? Dan gaan ze juist harder te keer, je hebt toch bescherming aan
Rugby is ook tof, dat wel..
Eigenlijk wel, ja.quote:
Groene thee.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja.Ik wilde serieus net thee gaan zetten.
Terwijl ik dat eigenlijk nooit drink.
Oma.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja.Ik wilde serieus net thee gaan zetten.
Terwijl ik dat eigenlijk nooit drink.
Semi-oma dan, je wilde bijna thee gaan zettenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Je quoot de verkeerde. Je moet Krentenbol. hebben.
Trusten.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
En dan ga ik slapen. Trusten iedereen.
quote:
Ik ben helemaal nergens mee 'bezig'.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent al bezig met BT en Wd.
I had to find you, tell you I need you, tell you i've set you apaaaaaahaaaart.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
Come up to meet you
Tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are
Heb ik deze al eens gepost? De combinatie!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I had to find you, tell you I need you, tell you i've set you apaaaaaahaaaart.
Ja, zij zal nu ook wel braaf in Den Helder slapen, denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wauw, rond deze tijd slapen mijn opa en oma al.
Ik vind dat ze zich wel even had kunnen melden.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, zij zal nu ook wel braaf in Den Helder slapen, denk ik.Kleine meisjes worden ook moe na een dag braaf zijn bij opa en oma en in de auto zitten.
Ik vind van niet. Fuck FOK! maar.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich wel even had kunnen melden.
Omdat de meeste onderbuikgevoelens verwijderd zijn ja.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:02 schreef IQM het volgende:
http://nnnforum.org/forums/index.php
Wat een lieve mensen.Ik denk dat ik FOK! voor dit ga inruilen.
Omdat het mainstreammeuk was?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zijn ze ooit gestopt met het maken van "schoondochter gezocht?"
Ik vond het hilarisch, maar ik had ook last van plaatsvervangende schaamtequote:
Fok you!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh nu wil je ineens wel weer fokken op FOK!
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:
plaatsvervangende schaamte is soms echt kut
Soms heb ik dat echt als iemand iets doms zegt bij een groep vreemden zo van; 'quote:
Zo voel ik mij dus 24/7.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Soms heb ik dat echt als iemand iets doms zegt bij een groep vreemden zo van; 'wat zeg je nu, nou kom je echt dom over
'
Of bij die Duitse presentator die zijn vrouwelijke collega bij haar borst vastpakt.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Soms heb ik dat echt als iemand iets doms zegt bij een groep vreemden zo van; 'wat zeg je nu, nou kom je echt dom over
'
Ik heb dat eigenlijk altijd wel onder schooltijdquote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
'
Verhalen tijdens college over hoeveel ze wel niet gezopen hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk altijd wel onder schooltijd![]()
Die vragen/ opmerkingen die ze dan stellen/ maken._!!
Hoeveel thee heb jij gezopen vandaag?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Verhalen tijdens college over hoeveel ze wel niet gezopen hebben.En dan op een gegeven moment klagen dat ze niks van de stof snappen en het college slecht gegeven wordt. Kwep kwep kwep.
Ik moest fucking hard lachenquote:
Welke zender?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of bij die Duitse presentator die zijn vrouwelijke collega bij haar borst vastpakt.
Gelukkig kom je die types hier niet tegen, hier regeren megalomanen en surrealisten.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niggah wutquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of bij die Duitse presentator die zijn vrouwelijke collega bij haar borst vastpakt.
Werkt niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?uploaded=d&search_query=orhfeige
Zal vast wel ProSieben of Sat1 zijn. Van de commerciële Duitse TV-kanalen kan ik alleen RTL Television ontvangen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geen idee, staat online. Het was bij de Duitse songfestival kwalificaties ofzoiets.
- Iemand die het verschil tussen rectaal en penetraal niet wist.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Verhalen tijdens college over hoeveel ze wel niet gezopen hebben.En dan op een gegeven moment klagen dat ze niks van de stof snappen en het college slecht gegeven wordt. Kwep kwep kwep.
Kut Brainpool TV GmbH und verbundene iSd § 15 AktG.quote:
Ik ga gebukt onder mijn klasgenoten.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig kom je die types hier niet tegen, hier regeren megalomanen en surrealisten.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga gebukt onder mijn klasgenoten.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Iemand die het verschil tussen rectaal en penetraal niet wist.
Mwah, in de klas vind ik dat nooit echt erg, ook geen plaatsvervangende schaamte, heb dan wel vaak dat ik denk van 'jezus wat ben jij een idioot dom kind', maar dan plaatsvervangende schaamte? Neuh.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Iemand die het verschil tussen rectaal en penetraal niet wist.
- Mensen die de engelse docent niet kunnen volgen, omdat ze engels sprak.
- Mensen die om een literatuurlijst vragen, terwijl dat in de studiehandleiding stond.
- Mensen die neerkijken op andere mensen die een week later beginnen, terwijl ze zelf ook de 3e dag pas aanwezig waren...
- Mensen die niet stil kunnen zijn bij college's![]()
![]()
![]()
ProSieben toch! Van onze goede vriend Stefan Raab:quote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Kut Brainpool TV GmbH und verbundene iSd § 15 AktG.
Gelukkig heb ik het filmpje op tijd opgeslagen.
Kun je het niet op een andere video site zetten die niet moeilijk doet?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Kut Brainpool TV GmbH und verbundene iSd § 15 AktG.
Gelukkig heb ik het filmpje op tijd opgeslagen.
Go psycho!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga gebukt onder mijn klasgenoten.
Waar denk je dat ik al mee bezig was?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je het niet op een andere video site zetten die niet moeilijk doet?
Jij bent vieeeesquote:
Ik denk dat hij het moet opsturen naar DWDD, zodat ik maandag ook kan genieten van dat incident.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je het niet op een andere video site zetten die niet moeilijk doet?
Er worden per dag ongeveer 15 van dat soort opmerkingen gemaakt, door verschillende mensen die alleen maar verbale diarree kunnen uitspugen en ik schaam me er wel voor dat mijn klas zulke idioten bevat.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah, in de klas vind ik dat nooit echt erg, ook geen plaatsvervangende schaamte, heb dan wel vaak dat ik denk van 'jezus wat ben jij een idioot dom kind', maar dan plaatsvervangende schaamte? Neuh.
Ja precies, ik snap zulke mensen niet hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.Kom dan niet, het is niet verplicht ofzo.
HBO zeker?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er worden per dag ongeveer 15 van dat soort opmerkingen gemaakt, door verschillende mensen die alleen maar verbale diarree kunnen uitspugen en ik schaam me er wel voor dat mijn klas zulke idioten bevat.
Zelfverzekerheid is oke.quote:
Met bier drinken en pinda's eten.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik al mee bezig was?
Wat ik toch allemaal niet over heb voor jullie.
Je krijgt bij die dingen toch geen plaatsvervangende schaamte? Je vind ze dan toch alleen stom?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.Kom dan niet, het is niet verplicht ofzo.
Jaquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.box.net/shared/p9hglvr39q
Alsje.
Zijn je studiegenoten gepeterd?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou bijna zeggen dat mijn vorige MBO klas slimmer was
Helaas op het WO ook genoeg van zulke, alleen halen velen van die het eerste jaar niet heb ik gehoord dus ben ik er vanaf.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou bijna zeggen dat mijn vorige MBO klas slimmer was
Mijn klas bestaat uit slechts 12 personen, ik vrees dat het aan het eind van dit jaar er maar 6 over blijven, ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas op het WO ook genoeg van zulke, alleen halen velen van die het eerste jaar niet heb ik gehoord dus ben ik er vanaf.
Gepeterd?quote:
Of ze pakken elk kwartaal een nieuwe studie.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas op het WO ook genoeg van zulke, alleen halen velen van die het eerste jaar niet heb ik gehoord dus ben ik er vanaf.
Peter-principe: moment waarop iemand een status heeft bereikt waarbij doorontwikkeling vrijwel afgelopen is, gaat gepaard met incompetentie.quote:
Eens kunnen ze niet meer switchen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of ze pakken elk kwartaal een nieuwe studie.
Is tenminste beter dan 300 à 400 man, dat is haast niet te doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn klas bestaat uit slechts 12 personen, ik vrees dat het aan het eind van dit jaar er maar 6 over blijven, ofzo.
In ieder geval niet vanaf februari in de meeste gevallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eens kunnen ze niet meer switchen.
Joh, ga eieren schilderen man.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Negeer me maar weer ja.
Ah, net zoiets als dat een club uit de Jupiler League promoveert, maar het niveau niet aan kan in de Eredivisie.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Peter-principe: moment waarop iemand een status heeft bereikt waarbij doorontwikkeling vrijwel afgelopen is, gaat gepaard met incompetentie.
Precies. Eigenlijk is het afkomstig uit de turbotaal, oftewel het bedrijfsleven.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als dat een club uit de Jupiler League promoveert, maar het niveau niet aan kan in de Eredivisie.
En nu gaat zelfs een newbie me wegsturenquote:
Oke, dat heb ik net behandeldquote:Op zondag 15 februari 2009 01:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Peter-principe: moment waarop iemand een status heeft bereikt waarbij doorontwikkeling vrijwel afgelopen is, gaat gepaard met incompetentie.
Klopt, ik vind priveles echt heerlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is tenminste beter dan 300 à 400 man, dat is haast niet te doen.
"Openbaringen, door IQM."quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef IQM het volgende:
Alle domme mensen zijn sukkels!![]()
![]()
d:!!!!!
!11
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Een kind ter wereld brengen is ook een openbaring.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Een kind ter wereld brengen is ook een openbaring.
OMFG déjà vu. Ik heb dit eerder gezien en toen reageerde iemand met:quote:Op zondag 15 februari 2009 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand deed dat altijd na, maar niemand snapte hem.
Behalve ik
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMFG déjà vu. Ik heb dit eerder gezien en toen reageerde iemand met:
"Wat snappen ze daar niet aan."
\quote:Op zondag 15 februari 2009 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou naar bed kinders, morgen een drukke dag!
Haiquote:
Wat snappen ze daar niet aan?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand deed dat altijd na, maar niemand snapte hem.
Behalve ik
Ja maar het enge is dat ik het echt heel lang geleden al zag.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar ergens kan ik het me ook wel voorstellen dat je het niet snapt
boh.. ik was bij een vriend..quote:
Ik heb het er over dat jullie naar bed moeten.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Ik lig er al in, maar mogen heb ik heul geen drukke dag
Waarom iemand zo'n geluid maakt.quote:
Logisch...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
boh.. ik was bij een vriend..
hij kreeg een kip voor zn verjaardagwant zn hond was vorige week doodgegaan
Oh sorryquote:Op zondag 15 februari 2009 01:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het er over dat jullie naar bed moeten.
Nakend?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry![]()
Maar ik lig er al in
kipje was pas 5maanden oud, nog niet veel aan te plukken dus..quote:Op zondag 15 februari 2009 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Logisch...![]()
Kip, patat en appelmoes
Geen commentaar.quote:
Nou zeg...quote:Op zondag 15 februari 2009 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
kipje was pas 5maanden oud, nog niet veel aan te plukken dus..
Het arme beest staat gewoon buiten in de vrieskou,,
Nee.. hij heeft nieteens gras om op te grazen..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zeg...
Heeft ie niet eens een hokje en soortgenootjes?
Is dat een ja?quote:
Hoe heet ie?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch even binnen? Daarmee doe je de medemens een groot plezier.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat wou de moeder van die gast niet hebben, besides leven er drie katten in dat huis dus dat beest is na 10minuten dood....quote:Op zondag 15 februari 2009 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch even binnen? Daarmee doe je de medemens een groot plezier.
Grazende kippenquote:Op zondag 15 februari 2009 02:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee.. hij heeft nieteens gras om op te grazen..
Misschien dat je hem mag adopteren?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grazende kippen![]()
Ja ik weet ook wel dat ze gras eten.
Maareh, eigenlijk wel sneu
Ja, maar als hij zijn hele leven buiten gewend is en dan ineens een huiskamer van 20 graden binnen gaat...quote:Op zondag 15 februari 2009 02:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch even binnen? Daarmee doe je de medemens een groot plezier.
Het ligt toch moeilijker dan gedacht.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat wou de moeder van die gast niet hebben, besides leven er drie katten in dat huis dus dat beest is na 10minuten dood....
Nu geef ik hem ook max een week..
Hela, zit jij mij een kip aan te smeren?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Misschien dat je hem mag adopteren?
Maar je hebt wel gratis eitjes op zondag..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hela, zit jij mij een kip aan te smeren?![]()
Ik heb alleen twee balkonnen, das ook geen leven voor een kip
Ik zou het pas raar vinden als ie Reetveter heette.quote:
Ja, maar dan moet ik twee kippen hebben, anders vind ik het zielig.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gratis eitjes op zondag..
Ik kan dr bezwangeren..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik twee kippen hebben, anders vind ik het zielig.
Ik zou je een ei geven die je zelf nog moet uitbroeden.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:09 schreef Devvie het volgende:
maar het zit dus zo..
over 2weken ben ik jarigdus ik vrees het ergste..
een kip is heul geen eendquote:Op zondag 15 februari 2009 02:09 schreef Krentenbol. het volgende:
Mijn twee kippen bij mijn ouders heten Eend en Emoe.
Kom je op mijn verjaardagsfeestje dan?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zou je een ei geven die je zelf nog moet uitbroeden.
Smeerlap.quote:
O nee, jullie zijn toch niet van het dieren cadeau doen heh?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:09 schreef Devvie het volgende:
maar het zit dus zo..
over 2weken ben ik jarigdus ik vrees het ergste..
Jong vuillak, ik zeg toch niet dat ik dat doe?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn goudvisjes waren al te veeleisend..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O nee, jullie zijn toch niet van het dieren cadeau doen heh?
Dat vind ik zo slecht![]()
Hopelijk krijg je een wandelende tak, die eist niet zoveel.
Goudvissen zijn ook veeleisendquote:Op zondag 15 februari 2009 02:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mijn goudvisjes waren al te veeleisend..
Maar 4ebe.. waarom gingen we niet naar de valentijnsparty bij condor city?
quote:Op zondag 15 februari 2009 02:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jong vuillak, ik zeg toch niet dat ik dat doe?!Jij bent echt dom, lees je post eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan der bezwangeren. Niet mijn haan ofseaux.
Sukkeltje.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Beter dan andersom.quote:
Hij zegt dus dat hij het kan, niet dat hij het doet.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, lees je post eens.
Sukkeltje.
Jij bent echt dom, lees mijn post eens.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, lees je post eens.
Sukkeltje.
quote:Op zondag 15 februari 2009 02:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat hij het kan, niet dat hij het doet.
Doe je welquote:Op zondag 15 februari 2009 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, lees mijn post eens.
ik zeg dat ik haar KAN bezwangeren, ik zeg niet dat ik dat doe ofseaux.
Sukkeltje.
Eigenlijk zou ik nu met een Pk-achtige reactie moeten komen, maar ik zal wijselijk niks zeggen.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 15 februari 2009 02:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb geen sex op eerste afspraakjes..
HOW I MET YOUR MOTHER DE GEKSTE!!!!quote:Op zondag 15 februari 2009 02:19 schreef Hoogstaande het volgende:
AMSTERDAM HOOLIGAAAAAANS:D:D:D
Hai
Ik wou hier iets leuks typen.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb geen sex op eerste afspraakjes..
Kaaaaaaankergelijk heb jequote:
Correct.quote:
Ja, serieus, hè.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kaaaaaaankergelijk heb je
Ga nu weer kijken
En het mooiste is, ik heb er nog zo veel te gaan
Ha, ik welquote:Op zondag 15 februari 2009 02:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, serieus, hè.
Je wil niet weten hoe kut ik me voelde toen ik erachter kwam dat ik er in één week bijna drie seizoenen doorheen had gejast en dat ik toen besefte: "Ik moet nu dus iedere week... braaf wachten... op nieuwe afleveringen?
Ik kan niet meer vijf nieuwe, voor mij verse, afleveringen achter elkaar bekijken?
"
Dan krijg ik alleen nog maar droog brood..quote:Op zondag 15 februari 2009 02:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
*aangifte doet* [ afbeelding ]
Soppen in je WCtje.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen nog maar droog brood..
Dat was vroeger. Tegenwoordig krijgen gevangenen luxe maaltijden.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen nog maar droog brood..
quote:
Bij deze bent u met vlag en wimpel gezakt voor de snelcursus Homoniemen.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar geen boeken.
Tijdstip....quote:Op zondag 15 februari 2009 06:42 schreef Zotheid het volgende:
Huhhhh
Ja?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
4EBE?
The same thing we do every day, Smart_ass: try to take over the world.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
En wat zijn de plannen voor vandaag?
quote:
Zometeen even wat eten en ik heb zin om te winkelen.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:34 schreef Smart_ass het volgende:
En wat zijn de plannen voor vandaag?
Op de basisschool was het altijd:quote:Op zondag 15 februari 2009 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik sinds de basisschool niet meer gehoord.
Ja je had verschillende variaties.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Op de basisschool was het altijd:
"4EBE?"
- "Ja?"
"Nee, laat maar."
Bij ons was het dan altijd net zo hard slaan tot er uit een van de gaten (vaak toch de neus, (ook één keer het oor trouwens!)) bloed stroomde.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja je had verschillende variaties.
Als een meisje je tafel aangeraakt had, dan moest je als jongen een denkbeeldig busje vlooienspray over je tafel heen sprayen en keihard "VLOOIEN VLOOIEN!!" roepen ..
Op wat voor school zat jij?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bij ons was het dan altijd net zo hard slaan tot er uit een van de gaten (vaak toch de neus, (ook één keer het oor trouwens!)) bloed stroomde.
http://nl.justin.tv/search?q=ajax+feyenoord&commit=Zoeken§ion=quote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef bloodysunday het volgende:
Iemand nog een sopcast stream voor ajax-feyenoord?
Ik kijk waarschijnlijk gewoon weer via justin.tvquote:Op zondag 15 februari 2009 11:52 schreef bloodysunday het volgende:
Iemand nog een sopcast stream voor ajax-feyenoord?
Jammer.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik geloofde het toch al niet hoor.
Hoe heette die gast nou in je UI?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:56 schreef Silaz het volgende:
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Soccer.html
Hier een lijssie. Weet niet of ze het allemaal doen
Wilbertquote:
Ohh ja. Hij is zo'n baas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |