Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.quote:
Klopt, ik was op 297quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, babe. Maar ik was een milliseconde te laat. Ik durf te wedden dat de lapo'er de 299ste niet eens zag, toen hij de post plaatste.
Ik wil er een van Toivonen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn Afellay shirt aan
Tsja, dat heb je soms, hè. Je kan nog zo goed je best doen, nog zo lang trainen, soms heb je er van die mazzelpikken tussen zitten.quote:
Ter begroeting is toch 2 zoenenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen we die drie zoenen ter begroeting niet afschaffen?
En het swaffelen ter begroeting introduceren?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo, die misbruik ik juist als lelijkerdquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
die gozert is tof.quote:
Drie hierquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ter begroeting is toch 2 zoenen?
Hoi koningin!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En het swaffelen ter begroeting introduceren?
Al die gasten in Den Helder ook, als ik Bt mag geloven.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo, die misbruik ik juist als lelijkerd![]()
Dat zei ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 00:38 schreef IQM het volgende:
[..]
En het swaffelen ter begroeting introduceren?
Van je charme moet je het niet hebben zeker.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even uploaden.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
wolf, PM/mail mij eens "Coldplay – The Scientist (acoustic)", bitte s'il te plaît.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een thuis shirt van Champ Baileyquote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die gozert is tof.
M'n uitshirt is van Afellay
thuisshirt is van Simons. Die had ik nog bij m'n ex liggen, en die stuurde ze nu eindelijk opVerbaast me dat ze dat nog gedaan heeft
Jawel hoor, maar moet ik tegen iedereen charmant zijn?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Van je charme moet je het niet hebben zeker.
Nee, maar aardig zijn zou wel fijn zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar moet ik tegen iedereen charmant zijn?
Namen op shirtjes laten drukkenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die gozert is tof.
M'n uitshirt is van Afellay
thuisshirt is van Simons. Die had ik nog bij m'n ex liggen, en die stuurde ze nu eindelijk opVerbaast me dat ze dat nog gedaan heeft
Normaal ben ik daar ook niet van, maar omdat het mijn favoriete spelers zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Namen op shirtjes laten drukken
En mij.quote:
Zie je foboquote:Op zondag 15 februari 2009 00:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, maar aardig zijn zou wel fijn zijn.
Het zit in me.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Lijkt me een onmogelijke opgave.
Whehequote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze zouden van voetbal een full-contact sport moeten maken met beuken etc. Dat zou prachtig zijn... is kijken hoe lang ronaldinhohet dan nog uithoud
Bij de amateurs is dat het gevalquote:Op zondag 15 februari 2009 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ze zouden van voetbal een full-contact sport moeten maken met beuken etc. Dat zou prachtig zijn... is kijken hoe lang ronaldohet dan nog uithoud
Nepsport!!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een thuis shirt van Champ Bailey
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |