ben ik nog wel van plan in mijn levenquote:
heb ik daarstraks een stukje gekeken via inetquote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even Paul de Leeuw bekijken.
Dat vind ik ook altijd.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:04 schreef kres het volgende:
dag kinders.....![]()
Mijn noten zitten weer in elkaar...![]()
Waar hebben we het over... ?
(The Police - Fragile)
Hey als er gezelligheid te vinden is ben ik van de partijquote:Op zondag 15 februari 2009 01:05 schreef kres het volgende:
Prupke....
Je vond het wel gezellig gister merk ik.....
You are back....
Ahaa... Daar kan ik weer niet echt over meepraten....quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey als er gezelligheid te vinden is ben ik van de partij
je kan over alles meepraten ....zolang je maar leest van wat er gezegd wordquote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaa... Daar kan ik weer niet echt over meepraten....
Ander onderwerp... ?
(Skunk Anansie - Secretly)
True True...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef prupke het volgende:
[..]
je kan over alles meepraten ....zolang je maar leest van wat er gezegd word
doe mij ipv skunk anansie : MIia met Paper planes
Meldt zich.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
Ik geloof dat de één deel met de valentijns wip bezig is, een deel voor de buis zit en de rest in dromenland...
Ik werk.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
Ik geloof dat de één deel met de valentijns wip bezig is, een deel voor de buis zit en de rest in dromenland...
U bent de wederhelft van Prup neem ik aan..?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
net prup een volle gegeven, dus dat komt goed
Ik geloof dat ik nog paar delen heb gemist... In welk deel passen wij dan ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Meldt zich.
Welk deel weet ik even niet.
tis een leuk deuntje iigquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef kres het volgende:
[..]
True True...![]()
Dat is toch dat ene miepje met die grote neus ?
10CC - Dreadlock Holiday
5quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, maar toch geen 6 dagen achter elkaar he *kijkt streng
Daag Isa....quote:
thanx.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:15 schreef kres het volgende:
[..]
U bent de wederhelft van Prup neem ik aan..?
Welcome..
Loop ook beetje te geinenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx.
laat dat u maar weg hoor.
anders ga ik me nog oud voelen
Een verstopte negenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Draai je beeldscherm ff om dan, er stond echt 9, maar gewoon op zijn kop ja
Nachtdiensten achter elkaar of had je wel ff een dagje vrij tussen ?quote:
Nee, dat was achter elkaar door.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef kres het volgende:
Nachtdiensten achter elkaar of had je wel ff een dagje vrij tussen ?
ik it met een malibu jus'tje nog even achter de pc straks mn bed in, vermoeiende dag teamtraining van 9-17, toen boodschapjes, toen mn lelijke kledingkast gesloopt en een tof ladekastje daarvoor in de plaats gezet, allemaal met behulp van mn visitequote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
kunnen wij wel tegen hoorquote:
ben hier kersvers, en heb een bad.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
_ Toevoegen aan "Eisenlijst Kersverse Man" : * een bad
Mijn voorkeur gaat uit naar een tijdelijke vrijgezelquote:Op zondag 15 februari 2009 01:22 schreef PKfotografie het volgende:
ben hier kersvers, en heb een bad.
maar geloof dat je ook een vrijgezel zoekt...
als ik me al oud begin te voelen dan ....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kunnen wij wel tegen hoor
maar mijn broekie is 6 jaar jonger dan ik
btw : Emiliana torrini: jungle drum
leuk nummer
beetje ska net als bow wow wow
Bad? Checkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
Kasten slopen is leukquote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik it met een malibu jus'tje nog even achter de pc straks mn bed in, vermoeiende dag teamtraining van 9-17, toen boodschapjes, toen mn lelijke kledingkast gesloopt en een tof ladekastje daarvoor in de plaats gezet, allemaal met behulp van mn visitedie net weg is. En morgen om 9uur op t fietsje naar t werk weer
Hmmm misschien maak ik dan toch nog kans ... Ik heb een bad...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
de hele week al heb de hele week gewerkt/training gehad op donderdag na want toen had ik college, disndag pas weer echt n dagje zonder verplichtingen, nouja behalve dates met mn studieboeken danquote:Op zondag 15 februari 2009 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Goed druk bezig MeMo!
Nou, onder toezicht van de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
Bad? Check
Man? Check.
Kersvers? *haakt af*
Sorry. No can do.
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef kres het volgende:
Hmmm misschien maak ik dan toch nog kans ... Ik heb een bad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A Fine Frenzy - Almost Lover
Bad Isa bad.....quote:
Je weet dat je altijd welkom bent in ons badje.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, onder toezicht van de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderen
Nee, mn racoonmaatje (en laminaat legmaatje) had mn huisje nog niet af gezien dus vandaar, kreeg n leuk mandje met hyacinten, hopelijk laten de katten t met rust.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kasten slopen is leuk(en de visite waren je collega's?)
Hyacinten ruiken vast te erg voor je kattenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, mn racoonmaatje (en laminaat legmaatje) had mn huisje nog niet af gezien dus vandaar, kreeg n leuk mandje met hyacinten, hopelijk laten de katten t met rust.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!(hey wacht, je verstaat toch niet onder 'bad' dat ik in het aquarium tussen je vissen moet gaan liggen hè?)
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, onder toezicht samen met de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderen
Dat liedje moet nog beetje groien bij me maar ik denk dat ik hem wel kan warderen...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kunnen wij wel tegen hoor
maar mijn broekie is 6 jaar jonger dan ik
btw : Emiliana torrini: jungle drum
leuk nummer
beetje ska net als bow wow wow
Scheelt wel in de kosten voor het waterquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:27 schreef PKfotografie het volgende:
ehhh nee 3 persoon jacuzzi naast een 2 persoons stoomdouche.
en wat relaxte muziek op de achtergrond...
dit is een nummer om te leren waarderenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef kres het volgende:
[..]
Dat liedje moet nog beetje groien bij me maar ik denk dat ik hem wel kan warderen...
mja ik vind plantjes best tof, op t werk hebben we supermooie orchideën. maarja de katten hequote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hyacinten ruiken vast te erg voor je katten(hoop ik, want ze lijken me ook niet echt gezond toe)
quote:
No it's the real deal honney...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!(hey wacht, je verstaat toch niet onder 'bad' dat ik in het aquarium tussen je vissen moet gaan liggen hè?)
onze belangrijkste planten staan dan ook in een kamer waar de katten niet kunnen komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik vind plantjes best tof, op t werk hebben we supermooie orchideën. maarja de katten hedie laten niks met rust
Ik ben bang dat ons bad twee van dit soort vrouwenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Scheelt wel in de kosten voor het water
Eten koken in de douche of begrijp ik dat nou verkeerd?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef PKfotografie het volgende:
heb me wel eens afgevraagd voor hoeveel man ik in de douche voer kan bereiden in wat voor tijd.
moet nog eens meten welke temp hij aan kan
Ouwe meuk en Schots is mijn 2e taal.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef prupke het volgende:
dit is een nummer om te leren waarderen
de taal is gewoon mooi
schots
Hence: minder water.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:32 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat ons bad twee van dit soort vrouwenniet aan kan, qua overstromen.
Iemand hier ooit van Regina Spektor gehoord ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef prupke het volgende:
[..]
dit is een nummer om te leren waarderen
de taal is gewoon mooi
schots
En meer vrouwen?quote:
komt stoom uit, en kan denk ik tot een grade of 80quote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eten koken in de douche of begrijp ik dat nou verkeerd?
Nou dat vroeg ik me dus ook af....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Down boy down.....quote:
Ken ik niet maar ik ben bereid om te lerenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:35 schreef kres het volgende:
[..]
Iemand hier ooit van Regina Spektor gehoord ?
(vraag het ff aan jou aangezien jij naar mijn idee van de wat aparte muziek bent... Gok ik..)
stoom blijft stoom, en aangezien ik wel van experimenteren hou vroeg ik me meer af of het kon.quote:
Lekker chippies eten in bad kan ookquote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
ben toch meer van hartigquote:Op zondag 15 februari 2009 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker chippies eten in bad kan ook
[ afbeelding ]
scottisch vind ik wel zo gaaf klinkenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe meuk en Schots is mijn 2e taal.
Love it.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:38 schreef kres het volgende:
Down boy down.....![]()
![]()
![]()
* kres is stiekem jaloers
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik ben bereid om te leren
Wel female badeendjes neem ik aan ?quote:
Ga ik NU doen...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef prupke het volgende:
ga ik die luisteren ...mag jij naar een briljant stukje muziek/vocal luisteren
Ik zorg voor de lekkere drankjes die de dames in bad krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef kres het volgende:
Wel female badeendjes neem ik aan ?
Maar waar pas jij dan in het verhaal... Ik bedoel bad zit dan helemaal vol. Jij pas er niet meer bij.... Jij bedient de camera ?
Thanks for this....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef prupke het volgende:
ga ik die luisteren ...mag jij naar een briljant stukje muziek/vocal luisteren
Je bent ook zo'n schat he .....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zorg voor de lekkere drankjes die de dames in bad krijgen.
ontzettend leuk nummer en kan op nr 1 eindigenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:42 schreef kres het volgende:
[..]
http://www.reginaspektor.com/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regina_Spektor
quote:
Nou hij is al vorrig jaar uitgebracht is niet echt ver gekomen.... Ik heb haar cd... De rest is nog best vaag te noemen... Leker vaag dan... Je moet er van houden...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:49 schreef prupke het volgende:
[..]
ontzettend leuk nummer en kan op nr 1 eindigen
same herequote:Op zondag 15 februari 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Zo is ie goed
* Bluezz gaat lekker snurken en een beetje slapen ook
Graag gedaan...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef prupke het volgende:
en nu : ga ik lekker naar bed
fijne muziek in mijn hoofd dus ik slaap lekker
dank je Kres
En toen waren Isa en ik nog over....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik duik ook weer achter die billen aan.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:57 schreef kres het volgende:
[..]
En toen waren Isa en ik nog over....
Of maak ik nou een fout... ?
Lurkers aanwezig ???
Hee je bent er nog..quote:
bijna, heb nog een slok bier.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:07 schreef kres het volgende:
[..]
Hee je bent er nog..
Ik dacht dat je achter je meisje aan ging ?
Je idee van onder de motorkap koken wil ik ook nog een keertje doen...quote:Op zondag 15 februari 2009 02:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bijna, heb nog een slok bier.
maar ben binnen 2 min ook weg.
quote:Op zondag 15 februari 2009 02:09 schreef kres het volgende:
[..]
Je idee van onder de motorkap koken wil ik ook nog een keertje doen...
Zit nog te denken wat ik ga maken. Heb bij mijn auto heel mooi open uitlaatspruitstuk... Kan ik mooi gebruik van maken...
Cool idee ja...quote:Op zondag 15 februari 2009 02:11 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
denk dat het een visje word, of een kotelet met wat aardappels en kruiden.
maar moet er nog een keer een leuke rit en maaltijd voor verzinnen.
of een meet met start en eindstreep. en dan wie er wat eetbaars bij elkaar gereden heeft![]()
maar bier is op. dus ga de billen van mijn meisje vast houden
Goeie rol he van Streep. Maar we zullen nooit weten of het nou waar was of nietquote:Op zondag 15 februari 2009 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Mogguh![]()
Gister relaxed dagje gehad. Ik wilde graag naar de film, dus zijn we even naar Antwerpen gereden, daar eerst een hapje gegeten en toen naar Doubt, erg mooie film!
http://www.lannoo.com/Content/lannoo/fondsen/culinair/basiskookboeken/1/index.jsp?titelcode=13490&fondsid=2quote:Op zondag 15 februari 2009 02:09 schreef kres het volgende:
[..]
Je idee van onder de motorkap koken wil ik ook nog een keertje doen...
Zit nog te denken wat ik ga maken. Heb bij mijn auto heel mooi open uitlaatspruitstuk... Kan ik mooi gebruik van maken...
Ik zou toch even langs de SEH gaan, als ik jou was.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben gestruikeld en met mijn hoofd door de tochtdeur gegaan en nu ligt er een enorme plas bloed in de gang en is mijn oor stuk.![]()
En Arty zegt dat het misschien gehecht moet worden, maar dat lijkt me het allerengste van de hele wereld, dus ik hoop dat het gewoon weer aan elkaar groeit.
Wat golfer zegt... Het is eng... ik kan het weten.. (een keer een steen óp mijn kop, een keer stuk glas en een keer mijn knie tegen een zeer scherpe rots aan..)quote:Op zondag 15 februari 2009 14:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben gestruikeld en met mijn hoofd door de tochtdeur gegaan en nu ligt er een enorme plas bloed in de gang en is mijn oor stuk.![]()
En Arty zegt dat het misschien gehecht moet worden, maar dat lijkt me het allerengste van de hele wereld, dus ik hoop dat het gewoon weer aan elkaar groeit.
Ja, nou, ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou toch even langs de SEH gaan, als ik jou was.
Goedemorgen Hobje...quote:Op zondag 15 februari 2009 13:18 schreef MissHobje het volgende:
Zo goedemorgen allen..
Alles lekker hier??
Ik wil zon, need sunshine
Ja, ik ga wel, als het nodig is. Anders sleept Arty me er wel aan mijn oor (auw!) naartoe.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef kres het volgende:
[..]
Wat golfer zegt... Het is eng... ik kan het weten..
Het is echt beter als zij er naar kijken....
Moet de eerste tegenkomen die hier wel een held in is.....quote:Op zondag 15 februari 2009 14:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel, als het nodig is. Anders sleept Arty me er wel aan mijn oor (auw!) naartoe.
Ik ben echt geen held met dit soort dingen.
Dude!quote:Op zondag 15 februari 2009 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kijk het nog even aan.![]()
Zo maar even voorzichtig het bloed wegspoelen en zien wat de schade precies is.
Ik vind het erger van de deur (glas in lood), al kan dat ook wel weer gemaakt worden. Mazzel dat ik een weekje vakantie heb, dan kan ik daar meteen even achteraan.
Het was wel heel dramatisch hoor, overal bloed en mijn bebloede handafdrukken op de plint.Ik lees te veel crime-boeken.
Is er nog beetje zin over die ik van je kan lenen?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat kan opruimen toch bevredigend zijnNog 1 pan afwassen, zo visjes uit de vriezer halenm even brievenbus legen, een wasje in de machine en in de droger. Lekker! Zo ff bedje opschudden en wat laatste dingies rechttrekken en je ziet er niks meer van dat ik dit weekend gasten heb gehad en het een rommeltje is geweest! Geweldig
Ik hou me vast aan de gedachte dat de hulp morgen komt en dat ze alleen kan schoonmaken als het netjes is! Plus natuurlijk dat het veel minder werk is als het netjes is, het er fijner uitziet en je je kan richten op andere, heel belangrijke zakenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef kres het volgende:
Is er nog beetje zin over die ik van je kan lenen?
Mijn zin is op en ik moet nog best veel doen...
Thanks for that...quote:Op zondag 15 februari 2009 15:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan de gedachte dat de hulp morgen komt en dat ze alleen kan schoonmaken als het netjes is! Plus natuurlijk dat het veel minder werk is als het netjes is, het er fijner uitziet en je je kan richten op andere, heel belangrijke zakenZoals visite van je vriend/vriendin
Je bent goed bezig!!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef kres het volgende:
Thanks for that...
Muziek is ff wat harder gezet en ik heb zojuist mijn vaatwaaser leeggehaald....
Was jij niet de gene met die kaarten waar allemaal wijze spreuken op stonden ?
2 xquote:Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je bent goed bezig!!
Ja ik heb een doosje vol wijsheden. Heb je er behoefte aan?
'Het leven is een neus, je moet eruit halen wat erin zit'quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
'It's better to have loved and lost, than never to have loved at all!'
Wat is dit nou weer Steer... Naweeen van valentijnsdag..... ?quote:Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
'It's better to have loved and lost, than never to have loved at all!'
111quote:Op zondag 15 februari 2009 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kies maar een getal tussen de 1 en de 144
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Het leven is een neus, je moet eruit halen wat erin zit'
Zet een lekker muziekje op en gaan met die banaan!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef kres het volgende:
[..]
Is er nog beetje zin over die ik van je kan lenen?
Mijn zin is op en ik moet nog best veel doen...
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Zet een lekker muziekje op en gaan met die banaan!
Mijn oor is niet gescheurd!![]()
Net de boel schoongespoeld onder de douche en er zitten twee sneetjes in mijn oor en hij is pijnlijk, maar er is geen hechtenswaardige schade. Sneetje in mijn wenkbrauw ook nog, maar ook dat valt mee.![]()
Nu alleen even afwachten of het niet gaat ontsteken en zo, maar daarvoor kan ik dan desnoods even naar de huisarts van de week.
Ik ben zo opgelucht!![]()
Ik vemoed dat ik mijn stuitje wel weer heb gebroken, maar goed, dat gebeurt al als ik iets te hard op een stoel neerplof, dus dat overleven we wel weer.
En het goede nieuws is dat we net bij een kop koffie hebben besloten dat we in mei even langs het gemeentehuis gaan.Op de gratis woensdagochtend en daarna gewoon weer door naar het werk, maar toch.
Gefeliciteerd op alle fronten... (behalve je gebroken stuitje dan he )quote:Op zondag 15 februari 2009 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zet een lekker muziekje op en gaan met die banaan!
Mijn oor is niet gescheurd!![]()
Net de boel schoongespoeld onder de douche en er zitten twee sneetjes in mijn oor en hij is pijnlijk, maar er is geen hechtenswaardige schade. Sneetje in mijn wenkbrauw ook nog, maar ook dat valt mee.![]()
Nu alleen even afwachten of het niet gaat ontsteken en zo, maar daarvoor kan ik dan desnoods even naar de huisarts van de week.
Ik ben zo opgelucht!![]()
Ik vemoed dat ik mijn stuitje wel weer heb gebroken, maar goed, dat gebeurt al als ik iets te hard op een stoel neerplof, dus dat overleven we wel weer.
En het goede nieuws is dat we net bij een kop koffie hebben besloten dat we in mei even langs het gemeentehuis gaan.Op de gratis woensdagochtend en daarna gewoon weer door naar het werk, maar toch.
'Ik leg mijn gedachten aan banden door me op één punt te richten. Ik wil een einde maken aan hun malen. In het centrum van mijn hart omarm ik de vrijheid'quote:
Heavy zeg... Maar ik vroeg er zelf om.....quote:Op zondag 15 februari 2009 16:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Ik leg mijn gedachten aan banden door me op één punt te richten. Ik wil een einde maken aan hun malen. In het centrum van mijn hart omarm ik de vrijheid'
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Je gaat trouwen DudeGefeliciteerd, wat lief
Of komt het financieel beter uit?
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty noemt het 'ons pensioen regelen'.![]()
Want als samenwonenden heb je bij overlijden van de één geen recht op elkaars pensioen en we willen toch wel heel graag goed voor elkaar zorgen, ook als er eentje het loodje legt. Dus we gaan ons pensioen regelen.
()
LOLquote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef kres het volgende:
[..]
Al dat bloed heeft hem aan het denken gezet denk ik....
This one scares me... Ik ben 27 en dit is de manier waarop ik mijn dag afsluit. Kijk altijd terug naar het begin van de dag en kijk wat ik heb gedaan...quote:Op zondag 15 februari 2009 16:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Ik sta stil bij het einde van de dag en kijk wat ik heb gedaan. Ik ben lief voor mezelf'
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:33 schreef kres het volgende:
[..]
Al dat bloed heeft hem aan het denken gezet denk ik....
quote:Op zondag 15 februari 2009 16:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik maar met mijn hoofd tegen die tochtdeur bonzen!
Keuken is weer schoon...quote:Kres ga eens wat doen joh![]()
![]()
Ja. Natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zie je wel. Iedere vrouw wil trouwen.
Dat hangt denk ik van de vrouw af. Maar ik vind een huwelijksaanzoek de ultieme liefdesverklaringquote:
Wie weet is het een leuke aanleiding om in de zomer gewoon eens een groot feest te geven of zo, en dan zijn jullie zéker welkom!!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:13 schreef golfer het volgende:
Het was erg druk bij de zondags open AH.
Dude en Arty, wat een leuk plan!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd alvast met het voornemen en als jullie het niet helemaal besloten willen doen, dan zijn B. en ik graag van de partij erbij.
Ja, dat denk ik ook wel. Véél vrouwen althans, terwijl mannen er vaak minder mee hebben.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Vooral die laatste zin...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Véél vrouwen althans, terwijl mannen er vaak minder mee hebben.
Ik behoor dan weer niet tot de groep vrouwen die 'die witte jurk' ooit wil dragen of een huwelijksaanzoek wil of zo. Daar heb ik dan weer niet zo veel mee. Maar het idee dat je officieel bij elkaar hoort vind ik... tja... wel geil of zo.![]()
O misschien gaan we trouwens (quote:Op zondag 15 februari 2009 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sex is toch veel minder geil als je getrouwd bent?![]()
Maargoed, ik vind het wel tof voor jullie! En ik ga uiteraard later ook trouwen.
En hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 15 februari 2009 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sex is toch veel minder geil als je getrouwd bent?![]()
Maargoed, ik vind het wel tof voor jullie! En ik ga uiteraard later ook trouwen.
Dát heb ik nou ook, en daarom die ouwe zemelaar in mei 05 gevraagdquote:Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, dat denk ik ook wel. Véél vrouwen althans, terwijl mannen er vaak minder mee hebben.
Ik behoor dan weer niet tot de groep vrouwen die 'die witte jurk' ooit wil dragen of een huwelijksaanzoek wil of zo. Daar heb ik dan weer niet zo veel mee. Maar het idee dat je officieel bij elkaar hoort vind ik... tja... wel geil of zo.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank, dank! Laat Arty het maar niet lezen, want die schiet meteen in de bindingstress. Dus ik doe er heel koeltjes over en ga af en toe wel even heel hard zitten juichen op het toilet of zo.![]()
Ik doe ook vreugdedansjes als Arty niet kijkt.quote:
O wat leuk!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is Madrid gewordenGaan vanaaf gelijk boeken
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik doe ook vreugdedansjes als Arty niet kijkt.En van die voetballersloopjes van na een doelpunt, met één vinger in de lucht.
Maar als Arty omkijkt sta ik dan gewoon de gordijnen even te schikken.
Ja, als je gaat pensioenregelen wil je opééns ook meteen kinderen, heel gek!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Schattig.![]()
Wil je nu dan ook kinderen enzo?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:54 schreef borisz het volgende:
Dude gefeli
hoi
Lekker dagje niks gedaan.
Drie punten zijn binnen.
Wel jammer van de tennisfinale dat Nadal niet helemaal in vorm was.
Cool...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is Madrid gewordenGaan vanaaf gelijk boeken
hier 033quote:
quote:
Ik ben het met steer eensquote:Op zondag 15 februari 2009 18:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pensioenregelen! Pensioenregelen!
AZ mag je idd niet noemen, dat is 072quote:Op zondag 15 februari 2009 18:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG, voetbalEn je wilt het A-woord niet noemen natuurlijk.
![]()
Sorry... Kom hier niet vandaan..quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor alleen wie?![]()
Doeg kres!Werk-ze straks!
Ja binnen is binnen, maar toch jammer als je er tijd in hebt gestoken, dat kan ik me wel voorstellen. Weet je ook waarom het niet hoger werd gewaardeerd?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:16 schreef borisz het volgende:
Drie studiepunten zijn ook binnen, het bedrijvenspel afgesloten met een 6 en dat valt een beetje tegen. We hadden een mooi verslag en volgens ons voldeed hij ook goed aan die eisen, maar kennelijk viel het wat tegen.
Maar goed, binnen is binnen.
ik ken het gevoel Borisz.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:16 schreef borisz het volgende:
Drie studiepunten zijn ook binnen, het bedrijvenspel afgesloten met een 6 en dat valt een beetje tegen. We hadden een mooi verslag en volgens ons voldeed hij ook goed aan die eisen, maar kennelijk viel het wat tegen.
Maar goed, binnen is binnen.
Neuh, cijfers kwamen vanmiddag op bb. Morgen maar even langs gaan bij de docent.*quote:Op zondag 15 februari 2009 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja binnen is binnen, maar toch jammer als je er tijd in hebt gestoken, dat kan ik me wel voorstellen. Weet je ook waarom het niet hoger werd gewaardeerd?
Maar niet met mij...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zou ik zeker doen. Dan kun je je er ook beter mee verzoenen hopelijk.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh, cijfers kwamen vanmiddag op bb. Morgen maar even langs gaan bij de docent.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen. Dan kun je je er ook beter mee verzoenen hopelijk.
En verder gewoon onthouden dat een 6 voldoende is. Vol doende! Je hebt het dus goed gedaan
Nou ja, het hebben van een relatie lijkt me toch wel een vereiste voor een huwelijk. Het op straat ten huwelijk vragen van wildvreemde vrouwen lijkt me niet zo geslaagd.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet zeggen dat geen vrouw met je wil trouwen.
Ik weet niet watquote:Op zondag 15 februari 2009 18:35 schreef borisz het volgende:
[..].
Ik ben wel weer blij dat ik gewoon hoorcolleges heb en dan normale awv's. Zo'n periode van vier weken is leuk maar op gegeven moment ben je het ook gewoon zat
. Deze periode is wel leuk trouwens met macro, ruimtelijk en internationale economie
. Daarnaast nog vermogensrecht. De periode waarbij de vakken het meest met elkaar aansluiten.
awv = activerende werkvrom ofwel werkgroep. awv is korter dus dat scheelt typenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet watawv's zijn, maar ik ben blij voor je!
Het is altijd mooi als je samenhang ziet tussen je vakken. Dat maakt zo'n semester/periode als pakket inderdaad aantrekkelijk.
Ja oké. Maar zolang je niet bent afgewezen, mag je niet claimen onhuwbaar te zijn!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, het hebben van een relatie lijkt me toch wel een vereiste voor een huwelijk. Het op straat ten huwelijk vragen van wildvreemde vrouwen lijkt me niet zo geslaagd.
Dus zo lang er geen relatie is, is er ook geen vrouw die met me wil trouwen. Lijkt me toch. Dus.
Activerende werkvormquote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef borisz het volgende:
[..]
awv = activerende werkvrom ofwel werkgroep. awv is korter dus dat scheelt typen. Wat wel lollig is, dat je sommige docenten waar je les van hebt terug hoort op de radio/tv.
.
Ja. Je weet wel. Man houdt van vrouw, vrouw houdt van man, ze kennen elkaar goed en leven in geweldige harmonie samen. Ze besluiten samen hun liefde voor elkaar een extra dimensie te geven en nemenquote:
Het is interactief, kortom je houdt een discussie over de antwoorden van de opdrachten, alleen wil meestal niemand het woordquote:Op zondag 15 februari 2009 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Activerende werkvorm![]()
Oh ik lach me echt dood om het moderne onderwijs!En ik zit er nog wel midden in. Gelukkig trek ik me geen reet aan van dit soort nonsens-termen.
Gewoon een werkgroepie dus.
Jammer dat je de aardappels hebt geschild, want anders zou ik ze hebben gepoft. (Lekker met wat room/creme fraiche en bieslook en uitgebakken spek).quote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Culinaire babes. Ik heb een beetje kook-hulp nodig. Voor vanavond heb ik 2 heerlijke tilapia-filets liggen en wat geschilde aardappels. Nu wil ik iets lekkers maken voor mijzelf en Kaas. Ook heb ik vast eenheerlijke salade gemaakt met wat geitenkaas, olijfjes, spekjes (ijsbergsla) en mais.
Maar wat zal ik doen met met de vis en de aardappels?
Goh, en dan zeker ook nog in maagdelijk wit en met een sissi-jurk en een enorm feest.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Je weet wel. Man houdt van vrouw, vrouw houdt van man, ze kennen elkaar goed en leven in geweldige harmonie samen. Ze besluiten samen hun liefde voor elkaar een extra dimensie te geven en nemende grote stap
DH zit nu echt van WTF? Effe woordenboek pakken. Extra dementiequote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Je weet wel. Man houdt van vrouw, vrouw houdt van man, ze kennen elkaar goed en leven in geweldige harmonie samen. Ze besluiten samen hun liefde voor elkaar een extra dimensie te geven en nemende grote stap
WTFquote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm, waarschijnlijk te verlegen, gesloten, introvert, onzeker, lelijk, kritisch, eigenwijs en humeurig.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja oké. Maar zolang je niet bent afgewezen, mag je niet claimen onhuwbaar te zijn!![]()
Al die leuke vrouwen hebben jou gewoon nog niet ontdekt! Hoe komt dat?
/cynismequote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goh, en dan zeker ook nog in maagdelijk wit en met een sissi-jurk en een enorm feest.
Klinkt goed dude. Alleen is het zondag avond en is de koelkast niet meer zo erg volquote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jammer dat je de aardappels hebt geschild, want anders zou ik ze hebben gepoft. (Lekker met wat room/creme fraiche en bieslook en uitgebakken spek).
Aardappels lekker koken en een mooie jus maken van roomboter, port, knoflookje, gesnipperd uitje en room. Visfilets roerbakken met wat kruiden of lekker in de oven gooien met boter, knof, kruiderij en een schijfje citroen.
Neuh. Gewoonquote:Op zondag 15 februari 2009 18:49 schreef Liejannuh het volgende:
Goh, en dan zeker ook nog in maagdelijk wit en met een sissi-jurk en een enorm feest.
nietquote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
DH zit nu echt van WTF? Effe woordenboek pakken. Extra dementie
Dat zei mijn zus ook vóórdat ze mijn zwager ontmoette. Komt wel goed met jou.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei mijn zus ook vóórdat ze mijn zwager ontmoette. Komt wel goed met jou.
Sorry Steer!quote:
het weekend van 10 aprilquote:Op zondag 15 februari 2009 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat leuk!
Nooit geweest, maar het moet een mooie stad zijn! Oeh en lekker eten daar, want dat kunnen die Spanjolen wel!
Wanneer ga je SOL?
IJsland.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry Steer!
Ik zal het nooit meer doen.
Zeg, wat zou nou een toffe vakantiebestemming zijn voor dit jaar? Graag goed alleen te bereizen.
Nou ja. Dat zijn toch best leuke en zeker aanvaardbare eigenschappen van een man? Nee daar kan het niet aan liggen hoor. O 'lelijk' noem je ook nog. Dat lijkt me jouw aanname. Bijna niemand is knap volgens de maatstaven en laat dat nou toevallig ook helemaal niet zo belangrijk zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, waarschijnlijk te verlegen, gesloten, introvert, onzeker, lelijk, kritisch, eigenwijs en humeurig.
We zitten op 10 minuten loopafstand van het Pradoquote:Op zondag 15 februari 2009 18:28 schreef k_man het volgende:
Madrid vond ik wel leuk, maar niet zo leuk als Barcelona.
Al zijn de musea in Madrid wel super.
LIjkt me niet echt geschikt voor een maand rondreizen in het najaar.quote:
Madeira of La Palma (het eiland). Wandelen!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:02 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry Steer!
Ik zal het nooit meer doen.
Zeg, wat zou nou een toffe vakantiebestemming zijn voor dit jaar? Graag goed alleen te bereizen.
Ik word steeds nieuwsgieriger naar jou... 18 april kunnen we zelf keurenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, waarschijnlijk te verlegen, gesloten, introvert, onzeker, lelijk, kritisch, eigenwijs en humeurig.
O een maand!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:06 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
LIjkt me niet echt geschikt voor een maand rondreizen in het najaar.![]()
Next!
heeft kaas een goede oven?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Culinaire babes. Ik heb een beetje kook-hulp nodig. Voor vanavond heb ik 2 heerlijke tilapia-filets liggen en wat geschilde aardappels. Nu wil ik iets lekkers maken voor mijzelf en Kaas. Ook heb ik vast eenheerlijke salade gemaakt met wat geitenkaas, olijfjes, spekjes (ijsbergsla) en mais.
Maar wat zal ik doen met met de vis en de aardappels?
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze er nog wat van makenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:21 schreef Den_Haag het volgende:![]()
oh ja, nieuwe schoonmaakster gevonden
ah, dan gewoon alles in een grote ovenschaal. room en kruiden er overheenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ook, we eten bij mij want mn ouders zijn op vakantie
http://www.lonelyplanet.com/indonesia/weatherquote:Op zondag 15 februari 2009 19:08 schreef MissHobje het volgende:
Is indonesie goed te doen laten we zeggen.. eind juni begin juli ?>??
Madeira lijkt me wel heel leuk, maar niet voor een maand idd.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O een maand!
Niet Madeira of La Palma doen dan. Daar ben je in twee (prachtige!) weken wel doorheen.
Ik zou naarSuriname
gaan. Volgens mij is najaar net een prima tijd daar (laat in het najaar).
Dat is ook een goede optie.quote:
ja, die vorige heeft er zo'n puinzooi van gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2009 19:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze er nog wat van maken
De vergelijking durf ik niet te maken; ik ga dit voorjaar voor het eerst naar Barcelona, met een vriendin, is het plan. Maar ik vind aan Madrid wel meer leuk dan de musea! Leuke kleine straatjes, gekke winkeltjes, heel erg toffe restaurantjes (als je iets uit de toeristenzone komt), plaza's...quote:Op zondag 15 februari 2009 18:28 schreef k_man het volgende:
Madrid vond ik wel leuk, maar niet zo leuk als Barcelona.
Al zijn de musea in Madrid wel super.
Nopez, lijkt me wel heel tof.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne: was je al in Patagonie geweest? Ik heb laatst de vakantiefoto's van een collega bekeken; jeumig, dat is wel erg spectaculair!
Buiten de geijkte vakantis is dat goed te doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
http://www.lonelyplanet.com/indonesia/weather
Ligt rond de equator, regenseizoen en droog seizoen, zomer is droog, kan wel erg druk zijn van mid juni tot mid juli vanwege rondreizende afgestudeerde scholieren.
[..]
Madeira lijkt me wel heel leuk, maar niet voor een maand idd.
Suriname heb ik meer goede dingen over gehoord.Dat zou wel eens een hele leuke optie kunnen zijn! Als er tenminste betaalbare vluchten beschikbaar zijn!
[..]
Iets anders in Afrika? Tanzania? ZA? Botswana/Namibie? Mozambique?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:36 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nopez, lijkt me wel heel tof.
Ik zit nog steeds te azen op goedope tickets naar Madagascar, maar ben bang dat dat nooit gaat gebeuren.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik doe ook vreugdedansjes als Arty niet kijkt.En van die voetballersloopjes van na een doelpunt, met één vinger in de lucht.
Maar als Arty omkijkt sta ik dan gewoon de gordijnen even te schikken.
Thanks.. ff glurenquote:Op zondag 15 februari 2009 19:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
http://www.lonelyplanet.com/indonesia/weather
Ligt rond de equator, regenseizoen en droog seizoen, zomer is droog, kan wel erg druk zijn van mid juni tot mid juli vanwege rondreizende afgestudeerde scholieren.
[..]
[..]
Dat is ook een goede optie.![]()
Ik neig zelf ook naar Argentinie ofzo.Of Brazilie.
Die laatste 2 punten zijn per definitie mijn richtlijnen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij in de meeste landen wel; Zuid-Afrika, Botswana, Namibie, Mozambique, zelfs Zimbabwe. Als je je maar een beetje confirmeert aan de geldende veiligheidsnormen. En vooral je gezonde verstand gebruikt...
Gelukkig maar Steer!quote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben niet bang voor lange vrouwen.![]()
In Suriname kun je heel prima als vrouw allen rondreizen in elk geval.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef Liejannuh het volgende:
Als ik nu de hele maand oktober naar Suriname wil, dan kost me dat met KLM 750 euro. Ongeveer. Is te doen.
Ik heb overigens geen idee wat nu een beetje landen zijn om in eenvoudig en leuk en relaxed in je entje rond te reizen in Afrika. Owja, en waar het politiek een beetje stabiel is.Dat is het in Madagascar nu geloof ik ook al niet.
Hoiquote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben niet bang voor lange vrouwen.![]()
Gezien! Absoluut een optie!quote:
Tof! Ik hou namelijk wel een beetje van warmte tijdens mijn vakantie. Geen zon/zee/strand, maar ik wil wel met een bruine kop terug komen en niet steeds een jas aanmoeten.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:24 schreef k_man het volgende:
Ik ben niet verder gekomen dan Beijing en de trein naar Pyongyang.
Dat was ook in het najaar en prima weer.
Ga jij nog steeds met je ouders op vakantie dan???quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef borisz het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk naar Denemarken vd zomer.
Van 29 mei t/m 2 juniquote:Op zondag 15 februari 2009 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Bloes! Ik ga ook naar Barcelona! Wanneer ga jij?
Een week denk ik.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ga jij nog steeds met je ouders op vakantie dan???
En ik mag mee.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Van 29 mei t/m 2 juni
Om mijn 50e te vieren
Wanneer jij?
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
@ bluezz : ik dacht dat je veel jonger was:Y
2de jaars economie ja. Ik heb er geen problemen mee om ook met mijn moeder + broertje een week weg te gaan in de zomerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, ik moet het eigenlijk nog plannen en een datum prikken enzo. Maar ik ben zeer benieuwd!
Ik heb net trouwens lekkere mexican-style maiskoekjes met salsa gemaaktMorgen een kliekje als lunch.
En Borisz, jij bent toch student?
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ik ook.
Op de verpakking stond geen houdbaarheids- en geen productiedatum toen ik haar kocht.
Alle vrouwen zijn hoeren toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |