ben ik nog wel van plan in mijn levenquote:
heb ik daarstraks een stukje gekeken via inetquote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even Paul de Leeuw bekijken.
Dat vind ik ook altijd.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:04 schreef kres het volgende:
dag kinders.....![]()
Mijn noten zitten weer in elkaar...![]()
Waar hebben we het over... ?
(The Police - Fragile)
Hey als er gezelligheid te vinden is ben ik van de partijquote:Op zondag 15 februari 2009 01:05 schreef kres het volgende:
Prupke....
Je vond het wel gezellig gister merk ik.....
You are back....
Ahaa... Daar kan ik weer niet echt over meepraten....quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey als er gezelligheid te vinden is ben ik van de partij
je kan over alles meepraten ....zolang je maar leest van wat er gezegd wordquote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaa... Daar kan ik weer niet echt over meepraten....
Ander onderwerp... ?
(Skunk Anansie - Secretly)
True True...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef prupke het volgende:
[..]
je kan over alles meepraten ....zolang je maar leest van wat er gezegd word
doe mij ipv skunk anansie : MIia met Paper planes
Meldt zich.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
Ik geloof dat de één deel met de valentijns wip bezig is, een deel voor de buis zit en de rest in dromenland...
Ik werk.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
Ik geloof dat de één deel met de valentijns wip bezig is, een deel voor de buis zit en de rest in dromenland...
U bent de wederhelft van Prup neem ik aan..?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
net prup een volle gegeven, dus dat komt goed
Ik geloof dat ik nog paar delen heb gemist... In welk deel passen wij dan ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Meldt zich.
Welk deel weet ik even niet.
tis een leuk deuntje iigquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef kres het volgende:
[..]
True True...![]()
Dat is toch dat ene miepje met die grote neus ?
10CC - Dreadlock Holiday
5quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, maar toch geen 6 dagen achter elkaar he *kijkt streng
Daag Isa....quote:
thanx.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:15 schreef kres het volgende:
[..]
U bent de wederhelft van Prup neem ik aan..?
Welcome..
Loop ook beetje te geinenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx.
laat dat u maar weg hoor.
anders ga ik me nog oud voelen
Een verstopte negenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Draai je beeldscherm ff om dan, er stond echt 9, maar gewoon op zijn kop ja
Nachtdiensten achter elkaar of had je wel ff een dagje vrij tussen ?quote:
Nee, dat was achter elkaar door.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef kres het volgende:
Nachtdiensten achter elkaar of had je wel ff een dagje vrij tussen ?
ik it met een malibu jus'tje nog even achter de pc straks mn bed in, vermoeiende dag teamtraining van 9-17, toen boodschapjes, toen mn lelijke kledingkast gesloopt en een tof ladekastje daarvoor in de plaats gezet, allemaal met behulp van mn visitequote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
kunnen wij wel tegen hoorquote:
ben hier kersvers, en heb een bad.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
_ Toevoegen aan "Eisenlijst Kersverse Man" : * een bad
Mijn voorkeur gaat uit naar een tijdelijke vrijgezelquote:Op zondag 15 februari 2009 01:22 schreef PKfotografie het volgende:
ben hier kersvers, en heb een bad.
maar geloof dat je ook een vrijgezel zoekt...
als ik me al oud begin te voelen dan ....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kunnen wij wel tegen hoor
maar mijn broekie is 6 jaar jonger dan ik
btw : Emiliana torrini: jungle drum
leuk nummer
beetje ska net als bow wow wow
Bad? Checkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
Kasten slopen is leukquote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik it met een malibu jus'tje nog even achter de pc straks mn bed in, vermoeiende dag teamtraining van 9-17, toen boodschapjes, toen mn lelijke kledingkast gesloopt en een tof ladekastje daarvoor in de plaats gezet, allemaal met behulp van mn visitedie net weg is. En morgen om 9uur op t fietsje naar t werk weer
Hmmm misschien maak ik dan toch nog kans ... Ik heb een bad...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
de hele week al heb de hele week gewerkt/training gehad op donderdag na want toen had ik college, disndag pas weer echt n dagje zonder verplichtingen, nouja behalve dates met mn studieboeken danquote:Op zondag 15 februari 2009 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Goed druk bezig MeMo!
Nou, onder toezicht van de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
Bad? Check
Man? Check.
Kersvers? *haakt af*
Sorry. No can do.
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef kres het volgende:
Hmmm misschien maak ik dan toch nog kans ... Ik heb een bad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A Fine Frenzy - Almost Lover
Bad Isa bad.....quote:
Je weet dat je altijd welkom bent in ons badje.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, onder toezicht van de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |