ben ik nog wel van plan in mijn levenquote:
heb ik daarstraks een stukje gekeken via inetquote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even Paul de Leeuw bekijken.
Dat vind ik ook altijd.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:04 schreef kres het volgende:
dag kinders.....![]()
Mijn noten zitten weer in elkaar...![]()
Waar hebben we het over... ?
(The Police - Fragile)
Hey als er gezelligheid te vinden is ben ik van de partijquote:Op zondag 15 februari 2009 01:05 schreef kres het volgende:
Prupke....
Je vond het wel gezellig gister merk ik.....
You are back....
Ahaa... Daar kan ik weer niet echt over meepraten....quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Hey als er gezelligheid te vinden is ben ik van de partij
je kan over alles meepraten ....zolang je maar leest van wat er gezegd wordquote:Op zondag 15 februari 2009 01:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ahaa... Daar kan ik weer niet echt over meepraten....
Ander onderwerp... ?
(Skunk Anansie - Secretly)
True True...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef prupke het volgende:
[..]
je kan over alles meepraten ....zolang je maar leest van wat er gezegd word
doe mij ipv skunk anansie : MIia met Paper planes
Meldt zich.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
Ik geloof dat de één deel met de valentijns wip bezig is, een deel voor de buis zit en de rest in dromenland...
Ik werk.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
Ik geloof dat de één deel met de valentijns wip bezig is, een deel voor de buis zit en de rest in dromenland...
U bent de wederhelft van Prup neem ik aan..?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
net prup een volle gegeven, dus dat komt goed
Ik geloof dat ik nog paar delen heb gemist... In welk deel passen wij dan ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Meldt zich.
Welk deel weet ik even niet.
tis een leuk deuntje iigquote:Op zondag 15 februari 2009 01:12 schreef kres het volgende:
[..]
True True...![]()
Dat is toch dat ene miepje met die grote neus ?
10CC - Dreadlock Holiday
5quote:Op zondag 15 februari 2009 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, maar toch geen 6 dagen achter elkaar he *kijkt streng
Daag Isa....quote:
thanx.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:15 schreef kres het volgende:
[..]
U bent de wederhelft van Prup neem ik aan..?
Welcome..
Loop ook beetje te geinenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx.
laat dat u maar weg hoor.
anders ga ik me nog oud voelen
Een verstopte negenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:18 schreef Bluezz het volgende:
Draai je beeldscherm ff om dan, er stond echt 9, maar gewoon op zijn kop ja
Nachtdiensten achter elkaar of had je wel ff een dagje vrij tussen ?quote:
Nee, dat was achter elkaar door.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:20 schreef kres het volgende:
Nachtdiensten achter elkaar of had je wel ff een dagje vrij tussen ?
ik it met een malibu jus'tje nog even achter de pc straks mn bed in, vermoeiende dag teamtraining van 9-17, toen boodschapjes, toen mn lelijke kledingkast gesloopt en een tof ladekastje daarvoor in de plaats gezet, allemaal met behulp van mn visitequote:Op zondag 15 februari 2009 01:10 schreef kres het volgende:
kunnen wij wel tegen hoorquote:
ben hier kersvers, en heb een bad.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
_ Toevoegen aan "Eisenlijst Kersverse Man" : * een bad
Mijn voorkeur gaat uit naar een tijdelijke vrijgezelquote:Op zondag 15 februari 2009 01:22 schreef PKfotografie het volgende:
ben hier kersvers, en heb een bad.
maar geloof dat je ook een vrijgezel zoekt...
als ik me al oud begin te voelen dan ....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kunnen wij wel tegen hoor
maar mijn broekie is 6 jaar jonger dan ik
btw : Emiliana torrini: jungle drum
leuk nummer
beetje ska net als bow wow wow
Bad? Checkquote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
Kasten slopen is leukquote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik it met een malibu jus'tje nog even achter de pc straks mn bed in, vermoeiende dag teamtraining van 9-17, toen boodschapjes, toen mn lelijke kledingkast gesloopt en een tof ladekastje daarvoor in de plaats gezet, allemaal met behulp van mn visitedie net weg is. En morgen om 9uur op t fietsje naar t werk weer
Hmmm misschien maak ik dan toch nog kans ... Ik heb een bad...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Note to self.
de hele week al heb de hele week gewerkt/training gehad op donderdag na want toen had ik college, disndag pas weer echt n dagje zonder verplichtingen, nouja behalve dates met mn studieboeken danquote:Op zondag 15 februari 2009 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Goed druk bezig MeMo!
Nou, onder toezicht van de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:23 schreef golfer het volgende:
Bad? Check
Man? Check.
Kersvers? *haakt af*
Sorry. No can do.
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef kres het volgende:
Hmmm misschien maak ik dan toch nog kans ... Ik heb een bad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A Fine Frenzy - Almost Lover
Bad Isa bad.....quote:
Je weet dat je altijd welkom bent in ons badje.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, onder toezicht van de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderen
Nee, mn racoonmaatje (en laminaat legmaatje) had mn huisje nog niet af gezien dus vandaar, kreeg n leuk mandje met hyacinten, hopelijk laten de katten t met rust.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kasten slopen is leuk(en de visite waren je collega's?)
Hyacinten ruiken vast te erg voor je kattenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, mn racoonmaatje (en laminaat legmaatje) had mn huisje nog niet af gezien dus vandaar, kreeg n leuk mandje met hyacinten, hopelijk laten de katten t met rust.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!(hey wacht, je verstaat toch niet onder 'bad' dat ik in het aquarium tussen je vissen moet gaan liggen hè?)
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, onder toezicht samen met de vrouw des huizes wil ik best een keer in je bad badderen
Dat liedje moet nog beetje groien bij me maar ik denk dat ik hem wel kan warderen...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:21 schreef prupke het volgende:
[..]
kunnen wij wel tegen hoor
maar mijn broekie is 6 jaar jonger dan ik
btw : Emiliana torrini: jungle drum
leuk nummer
beetje ska net als bow wow wow
Scheelt wel in de kosten voor het waterquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:27 schreef PKfotografie het volgende:
ehhh nee 3 persoon jacuzzi naast een 2 persoons stoomdouche.
en wat relaxte muziek op de achtergrond...
dit is een nummer om te leren waarderenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef kres het volgende:
[..]
Dat liedje moet nog beetje groien bij me maar ik denk dat ik hem wel kan warderen...
mja ik vind plantjes best tof, op t werk hebben we supermooie orchideën. maarja de katten hequote:Op zondag 15 februari 2009 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hyacinten ruiken vast te erg voor je katten(hoop ik, want ze lijken me ook niet echt gezond toe)
quote:
No it's the real deal honney...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet éérder gezegd!!(hey wacht, je verstaat toch niet onder 'bad' dat ik in het aquarium tussen je vissen moet gaan liggen hè?)
onze belangrijkste planten staan dan ook in een kamer waar de katten niet kunnen komen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ik vind plantjes best tof, op t werk hebben we supermooie orchideën. maarja de katten hedie laten niks met rust
Ik ben bang dat ons bad twee van dit soort vrouwenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:28 schreef Isabeau het volgende:
Scheelt wel in de kosten voor het water
Eten koken in de douche of begrijp ik dat nou verkeerd?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef PKfotografie het volgende:
heb me wel eens afgevraagd voor hoeveel man ik in de douche voer kan bereiden in wat voor tijd.
moet nog eens meten welke temp hij aan kan
Ouwe meuk en Schots is mijn 2e taal.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef prupke het volgende:
dit is een nummer om te leren waarderen
de taal is gewoon mooi
schots
Hence: minder water.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:32 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat ons bad twee van dit soort vrouwenniet aan kan, qua overstromen.
Iemand hier ooit van Regina Spektor gehoord ?quote:Op zondag 15 februari 2009 01:30 schreef prupke het volgende:
[..]
dit is een nummer om te leren waarderen
de taal is gewoon mooi
schots
En meer vrouwen?quote:
komt stoom uit, en kan denk ik tot een grade of 80quote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eten koken in de douche of begrijp ik dat nou verkeerd?
Nou dat vroeg ik me dus ook af....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Down boy down.....quote:
Ken ik niet maar ik ben bereid om te lerenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:35 schreef kres het volgende:
[..]
Iemand hier ooit van Regina Spektor gehoord ?
(vraag het ff aan jou aangezien jij naar mijn idee van de wat aparte muziek bent... Gok ik..)
stoom blijft stoom, en aangezien ik wel van experimenteren hou vroeg ik me meer af of het kon.quote:
Lekker chippies eten in bad kan ookquote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef Isabeau het volgende:
ben toch meer van hartigquote:Op zondag 15 februari 2009 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker chippies eten in bad kan ook
[ afbeelding ]
scottisch vind ik wel zo gaaf klinkenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ouwe meuk en Schots is mijn 2e taal.
Love it.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:38 schreef kres het volgende:
Down boy down.....![]()
![]()
![]()
* kres is stiekem jaloers
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik ben bereid om te leren
Wel female badeendjes neem ik aan ?quote:
Ga ik NU doen...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef prupke het volgende:
ga ik die luisteren ...mag jij naar een briljant stukje muziek/vocal luisteren
Ik zorg voor de lekkere drankjes die de dames in bad krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef kres het volgende:
Wel female badeendjes neem ik aan ?
Maar waar pas jij dan in het verhaal... Ik bedoel bad zit dan helemaal vol. Jij pas er niet meer bij.... Jij bedient de camera ?
Thanks for this....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:44 schreef prupke het volgende:
ga ik die luisteren ...mag jij naar een briljant stukje muziek/vocal luisteren
Je bent ook zo'n schat he .....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zorg voor de lekkere drankjes die de dames in bad krijgen.
ontzettend leuk nummer en kan op nr 1 eindigenquote:Op zondag 15 februari 2009 01:42 schreef kres het volgende:
[..]
http://www.reginaspektor.com/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regina_Spektor
quote:
Nou hij is al vorrig jaar uitgebracht is niet echt ver gekomen.... Ik heb haar cd... De rest is nog best vaag te noemen... Leker vaag dan... Je moet er van houden...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:49 schreef prupke het volgende:
[..]
ontzettend leuk nummer en kan op nr 1 eindigen
same herequote:Op zondag 15 februari 2009 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Zo is ie goed
* Bluezz gaat lekker snurken en een beetje slapen ook
Graag gedaan...quote:Op zondag 15 februari 2009 01:52 schreef prupke het volgende:
en nu : ga ik lekker naar bed
fijne muziek in mijn hoofd dus ik slaap lekker
dank je Kres
En toen waren Isa en ik nog over....quote:Op zondag 15 februari 2009 01:56 schreef golfer het volgende:
Ik duik ook weer achter die billen aan.
quote:Op zondag 15 februari 2009 01:57 schreef kres het volgende:
[..]
En toen waren Isa en ik nog over....
Of maak ik nou een fout... ?
Lurkers aanwezig ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |