gewoon even mn instelling veranderen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Topspin het volgende:
Even jezelf oppeppen doe je dan? Even de karakte kid kick en de dag is een eitje

Goede manier van aanpakquote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gewoon even mn instelling veranderen.
als ik een kut dag heb zijn het meestal een paar dingen die me dwars zitten.
dan probeer ik die gedachte aan de kant te zetten en het te accepteren en door te gaan met de rest van mijn dag.
gewoon even die opstapeling van negatieve dingen accepteren en positief blijven..
het regent.. mooi dan kan het ook niet meer gaan regenen en kan alleen de zon nog maar gaan schijnen

ik snap er idd niets vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:05 schreef nokwanda het volgende:
@DraculettetjeJurk gevonden. Wel van hetzelfde materiaal als die jurk die ik toen op jouw bruiloft aanhad. Sari zijde in allerlei kleuren en printjes. Alleen moet je deze ook zelf wikkelen. Moet nog zien welke methode het mooist staat.

Op de vorige pagina of zo zei ik tegen Dracje dat ik had overwogen om de jurk die ik op haar bruiloft aan had ook te gebruiken als mijn trouwjurk. aar nu heb ik er dus een gevonden van hetzelfde materiaal, maar toch anders. Dat dus. Snap je het nu?quote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef nokwanda het volgende:
2wq
[..]
Op de vorige pagina of zo zei ik tegen Dracje dat ik had overwogen om de jurk die ik op haar bruiloft aan had ook te gebruiken als mijn trouwjurk. aar nu heb ik er dus een gevonden van hetzelfde materiaal, maar toch anders. Dat dus. Snap je het nu?

quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:05 schreef nokwanda het volgende:
@DraculettetjeJurk gevonden. Wel van hetzelfde materiaal als die jurk die ik toen op jouw bruiloft aanhad. Sari zijde in allerlei kleuren en printjes. Alleen moet je deze ook zelf wikkelen. Moet nog zien welke methode het mooist staat.

Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:55 schreef nokwanda het volgende:
Je zult er maar staan met je kindje.
Helemaal jammer dat hij nu niet meer hier ondervraagd kan worden over het waarom en zo. Maar dat zal ook wel zijn bedoeling zijn geweest, als je de berichten moet geloven over zijn levensomstandigheden.

dat had ik met 9-11quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Dat was nog niet zo paniekerig en zo als hoe het nieuws ons gebracht werd. Mijn moeder belde: er is een aanslag geweest. Een auto met schietende mannen in het publiek en in Rotterdam is ook een aanslag gepland. Nou was EW in Rotterdam en wij in Nijmegen
Was wel erg overdreven.

quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog wel even op een vrijmarkt rondgewandeld en een paar theelichtjes, een paar slippers en een pluchen leeuwenkop gescoord
En gister bij de kringloop een mooie geloogd eiken tafel en twee stoelen voor op het balkon. Beetje bij beetje stellen we ons huisje samen. Er zijn hier ook wel veel dingen die niet meegaan en mijn vriend heeft vorig jaar zelf al grote opruiming gehad. Nu is het uitkijken naar de dag van de sleuteloverdracht

da's dan niet zo best! lijkt me ook helemaal niks zo met bezittingen in het echies al helemaal niet als het gemeen wordt gespeeld!quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef nokwanda het volgende:
Iets teveel monopolie gespeeld zodat ik er nu ook over droomde, maar dan dat het irl zo was. Niet met huizen en hotels en straten, maar gemeen met bezittingen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |