abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67961522
Tijd om richting dromenland te gaan. De demonen, elfen en bijbelse figuren staan al te wachten daar. Ze roepen me...." Kom slapen, kom slapen, we hebben wat in de aanbieding". De duivel die natuurlijk dominant is en een grote hel ervan wilt maken maar al die elfjes en andere figuren die willen helpen. Dan nog mezelf in de film die een uitweg moet gaan zoeken tot betere oorden. Het wordt weer een film van Tarantino, pulp dreaming

Ik neem passiflora in en ga richting nest Even muziek in bed in complete duisternis. Pink Floyd, Dido en natural meditation en dan maar zien waar vannacht toe gaat leiden.

Heb mezelf voorgenomen om de duivel in mijn dromen agressief te gaan aanpakken, zodra hij een duivels plan heeft om mij te kwellen dan sla ik hem kapot met een stuk ijzer en sluit ik hem op in een vriezer. Jezus nog oproepen om het werk af te maken en dan lekker aan het bier in die droom kijkend naar korte rokjes van lekkere chickies. Duivel klinkt vreemd in dromen maar alle vreemde angstige dingen in dromen verklaar ik als werk van de duivel zelfs al is het in de hersens tot stand gekomen, en wie weet niet eens alleen maar hersens. Hoe kan ik dromen over dingen die ik nog nooit gezien heb, mijn hersens hebben nog nooit een plek gezien maar maken het wel aan? Is het dromen dan niet buiten de hersens om gedaan?

Ik zeg wederom vaarwel en morgen is de vijver aan de beurt, 5 meter dieper gegraven moet er worden en de filter moet vervangen worden. Onkruid nog en woensdag weer richting reintegratie.

Tijd voor passiflora, de dromen te lijf gaan en assertief slapen gaan

Dag allemaal en maak er nog een geweldig pasen van Ik ben op pinkster maandag jarig, de maandag van pinkpop, ben er sterk over na aan het denken om naar pinkpop te gaan met mijn verjaardag mochten er nog kaarten zijn. Mijn broer wilt misschien mee en zo zijn er nog 5 mensen die mee willen gaan.

Verjaardag vieren op pinkpop lijkt me geen slecht idee. Sowieso laatste jaren geen verjaardag gedaan.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 13 april 2009 @ 10:42:33 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67970363
mogge peeps... zoo droompje lekker dagje gehad gister!?

en dat lopen met die zware schoenen leer je wel hoor
laaatst nog 12 uur gelopen met rugzak op op kisten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67973865
Hee Barra Alles goed met jou?

Die loopschoenen van mij zijn dus niet van echt goede kwaliteit, vooral pijn aan de hiel ervan gekregen tijdens het lopen. Misschien dat de betere zwaardere schoenen makkelijker te verdragen zijn. Alsnog lichtgewicht schoenen of sportschoenen dat me beter kan gaan bevallen tijdens een wandeling.

Gisteren een betere dag gehad idd, en eergisteren ook. Vandaag toen ik wakker werd leek het een mindere dag te worden maar eenmaal wakker gaat het best goed vandaag. Heb dat altijd gehad dat moment van slechte zin bij net ontwaken, kan dan maar beter direct uit bed stappen inplaats nog 1 uur te blijven liggen.

Vandaag denk ik ook een wandeling maken. Maar weet niet zeker of dat zo verstandig is op paasmaandag, al die dagjes mensen in de heide zie ik niet zitten. Al is die heide groot, bij honderden mensen dan kom je nog steeds geregeld mensen tegen en ik wil liever het gevoel hebben dat ik in the middle of nowhere ben
  maandag 13 april 2009 @ 13:03:11 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67974037
When I get sad, I stop being sad and be awesome again
stay frosty
pi_67974372
Even jezelf oppeppen doe je dan? Even de karakte kid kick en de dag is een eitje
  maandag 13 april 2009 @ 13:23:26 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67974483
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Topspin het volgende:
Even jezelf oppeppen doe je dan? Even de karakte kid kick en de dag is een eitje
gewoon even mn instelling veranderen.
als ik een kut dag heb zijn het meestal een paar dingen die me dwars zitten.
dan probeer ik die gedachte aan de kant te zetten en het te accepteren en door te gaan met de rest van mijn dag.

gewoon even die opstapeling van negatieve dingen accepteren en positief blijven..
het regent.. mooi dan kan het ook niet meer gaan regenen en kan alleen de zon nog maar gaan schijnen
stay frosty
pi_67974645
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

gewoon even mn instelling veranderen.
als ik een kut dag heb zijn het meestal een paar dingen die me dwars zitten.
dan probeer ik die gedachte aan de kant te zetten en het te accepteren en door te gaan met de rest van mijn dag.

gewoon even die opstapeling van negatieve dingen accepteren en positief blijven..
het regent.. mooi dan kan het ook niet meer gaan regenen en kan alleen de zon nog maar gaan schijnen
Goede manier van aanpak Als het regent inderdaad dan kan het niet slechter, dan kan het alleen maar beter.

Zelf moet ik iets gaan doen wanneer ik ga piekeren, bij teveel stil zitten begint het vanzelf te draaien en ga ik malen. Even afreageren ergens op en dan gaat mijn hele aandacht naar datgeen waar ik mee bezig ben. Daarom juist dat in bed blijven liggen een uurtje langer zonder te slapen wat mij niet meer lukt.

Soms beeld ik me dan in dat het mijn laatste dag van in leven zijn is. Ook op mijn weblog wat logs geschreven daarover hoe ik mijn dag zou leven en met welke instelling als ik wist dat het mijn laatste was. Niet meteen een bunjee jump maar gewoon hoe ik tegen het leven aankijk.
pi_67988318
Over loopschoenen en kistjes en zo. Ik kan die dingen niet dragen. Mijn voeten willen ze gewoon niet. Nu heb ik een paar Teva sandalen gekocht. Die dingen lopen echt super. Kan er hele dagen op lopen en dan 's avonds nog vergeten dat ik ze aan heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67989094
Ik heb nog sneakers liggen van Levi's van 3 jaar terug, schoenen zien er nog mooi uit en niet eens zo ouderwets. Schoenen waren ook nogal prijzig dus waarom zou ik deze zomer nieuwe kopen. Die zware schoenen had ik bij de Bristol gekocht. Afgeprijsd van 60 euro naar 20 euro dus dan vanzelf niet echt schoenen om mee te gaan lopen. Vanaf het begin van dragen pijn aan mijn hiel gehad tijdens het lopen, dacht eerst dat ik ze moest inlopen maar na 1 maand nog steeds pijn. Schoenen kunnen dus in principe weg gegooid worden. Slechte ervaring mee.
pi_67998990
@Draculettetje Jurk gevonden. Wel van hetzelfde materiaal als die jurk die ik toen op jouw bruiloft aanhad. Sari zijde in allerlei kleuren en printjes. Alleen moet je deze ook zelf wikkelen. Moet nog zien welke methode het mooist staat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:19:33 #261
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67999471
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:05 schreef nokwanda het volgende:
@Draculettetje Jurk gevonden. Wel van hetzelfde materiaal als die jurk die ik toen op jouw bruiloft aanhad. Sari zijde in allerlei kleuren en printjes. Alleen moet je deze ook zelf wikkelen. Moet nog zien welke methode het mooist staat.
ik snap er idd niets van
stay frosty
pi_68006239
2wq
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik snap er idd niets van
Op de vorige pagina of zo zei ik tegen Dracje dat ik had overwogen om de jurk die ik op haar bruiloft aan had ook te gebruiken als mijn trouwjurk. aar nu heb ik er dus een gevonden van hetzelfde materiaal, maar toch anders. Dat dus. Snap je het nu?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 14 april 2009 @ 14:58:55 #263
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68006856
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef nokwanda het volgende:
2wq
[..]

Op de vorige pagina of zo zei ik tegen Dracje dat ik had overwogen om de jurk die ik op haar bruiloft aan had ook te gebruiken als mijn trouwjurk. aar nu heb ik er dus een gevonden van hetzelfde materiaal, maar toch anders. Dat dus. Snap je het nu?
stay frosty
pi_68103308
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:05 schreef nokwanda het volgende:

lekker toch wat nieuws!
pi_68103927
Kijk even in F&F SC voor de pics
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68103948
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:33 schreef nokwanda het volgende:
Kijk even in F&F SC voor de pics
ga ik doen
pi_68104940
ziet er goed uit!
en verschillende mogelijkheden!
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:06:21 #268
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_68107500
Ben ik de enige die hier melig van wordt ?

Een stap voorbij reiki zelfs !
Door Dr. Shambala !

Nou, schrijf mij maar in !
zzz
pi_68121866
Nee, je bent niet de enige. Ik zou gelijk overslaan, maar ik heb dan ook niets met dit soort geldklopperij en ook niet echt met de meeste reiki-aanbieders. Ik krijg er ernstige jeuk van, terwijl enige zweverigheid mij toch bepaald niet vreemd is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 20 april 2009 @ 09:55:13 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68194358
goedemorgen allen.. fijn weekend gehad?
stay frosty
pi_68195076
Vooral een van op en neer gerij en verjaardagen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 20 april 2009 @ 15:37:47 #272
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68205091
He bah.
Stom virus.
Zit ziek thuis.
Wat heb je daar nu aan?
Helemaal niets.
Zeker als je vrijdag echt ziek begint te worden en vervolgens in je weekend ook echt ziek bent.
Hopelijk kan ik morgen weer naar werk.
Dat heb ik liever dan stilletjes thuis zitten en mij ellendig voelen.
pi_68205803
Dan maar ziek met laptopje op je balkonnetje in de zon.
Ligt er wel aan wat voor een virus je te logeren hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 23 april 2009 @ 12:18:55 #274
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68299958
Even mijn Aibo en robotica verslag promoten!
(Om het nu helemaal hier nog eens te zetten is wel errug groot en lang! )

De Aibo ERS-7M3: Diesel
pi_68318470
Goede avond samen

5 dagen binnen gezeten met zonnebril op, heb zoveel last van het zonlicht en het daglicht binnenshuis dat ik amper mijn ogen open kan houden en dan ook koppijn die gepaard gaat ermee, het licht van de tv is al te fel met ogen dicht dus ook daar heb ik een zonnebril of handdoek voor de ogen tegen het licht. Afspraak van zaterdag afgezegd en vandaag bij reintegratie ook al binnen 20 minuten terug omdat ik niet tegen het licht kon. Zeiden ze me van..." Volgende keer gewoon zonnebril oplaten maar ik ga niet met een ray ban zo'n gesprek aan, sowieso een maffia bril en geen gewone pearl bril.

Maandag maar direct afspraak maken met oogarts, hoge oogdruk al 2 jaar last van en dan nog de gezichtsveld controle die ik heb overgeslagen toen omdat ik bij het meten van de oogdruk 5 uur in de wachtkamer heb gezeten.

Nu bij het tikken van dit bericht ook de ogen die aan het tranen zijn, hooikoorts kan het dan zijn maar ik denk eerder de zon en het fellere licht in de lente dat het is, dan kan het nog aan de contactlenzen liggen maar met bril heb ik het ook dus dat valt ook af. Anders gewoon gevoelig voor licht of dan misschien een andere kwaal aan de ogen. Zekere voor het onzekere nemen en meteen naar de dokter gaan.

Maar goed, nog ff computeren en dan in een donkere slaapkamer liggen met muziek. In ieder geval maandag bellen voor afspraak en dan vragen naar die andere oogarts in het ziekenhuis want die vorige kan ik niet uitstaan. Die was niet alleen traag en te laat op zijn werk, die zocht ook nog eens op google op welke druppels hij moest voorschrijven Heb daar dus geen vertrouwen in dat een arts even gaat googlen welke druppels het beste zijn.
pi_68517031
Jullie vergeten bekant te stemmen Stem nu op je favoriete FOK!Idol!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 1 mei 2009 @ 08:14:16 #277
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68549689
He bah.
Nu ben ik niet het persoon die zwaar uit mijn dak gaat op koningendag en helemaal opgaat in Oranje feesten.
Maar dat maakte de situatie van gisteren niet minder kut natuurlijk.
Wat een rare koningendag was het gisteren.
pi_68550054
Je zult er maar staan met je kindje.
Helemaal jammer dat hij nu niet meer hier ondervraagd kan worden over het waarom en zo. Maar dat zal ook wel zijn bedoeling zijn geweest, als je de berichten moet geloven over zijn levensomstandigheden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:10:17 #279
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68550235
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:55 schreef nokwanda het volgende:
Je zult er maar staan met je kindje.
Helemaal jammer dat hij nu niet meer hier ondervraagd kan worden over het waarom en zo. Maar dat zal ook wel zijn bedoeling zijn geweest, als je de berichten moet geloven over zijn levensomstandigheden.
Inderdaad.
Jammer dat hij er zo makkelijk mee weg komt.
Mits je in karma gelooft... dan zal het wel goed komen.
(Maar dan vraag ik mij altijd weer af hoe zwaar de karma wel niet geweest moest zijn voor bijvoorbeeld een onschuldig kindje die dan door de auto in kwestie genadeloos word geschept van het een op het andere moment... )
pi_68550484
Dat vraag ik me niet echt af. Ik geloof dat iedereen de kans krijgt om zijn leven te overzien en om daar rekenschap voor af te leggen. Niet als in een hemel of hel, maar om de kans te krijgen om ook op hoger zelfniveau te leren van een leven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68565441
Inderdaad triest wat er gebeurt is gisteren. Wat ik dan ook triest vind dat is dat de media er als een jager op afgaat, de een zijn dood is de ander zijn brood denk ik dan vanzelf aan. Komt dan ook over als sensatie nieuws, weet niet of de bevolking er zoveel behoefte aan heeft maar ik denk dat de media zo zijn manier van presenteren heeft zonder te kijken wat de kijker wilt.
pi_68573399
Tijd om maar weer eens op de bank te liggen. Weer een zinloze dag achter de rug. Ondanks dat 1 uur gesport en bijna 3 uur in de tuin bezig geweest. Alsnog een lege dag ondanks de zon, de vogels en de groene bomen. Denk dat ik maar eens een film ga opzetten die exact mijn stemming weergeeft, geen enkele muziek voldoet aan mijn huidige stemming.

Nieuwe oogdruppels gekregen van de oogarts dus ik kan tenminste weer normaal uit de ogen kijken nu.

Op de achtergrond hoor ik nu juichende mensen buiten, een DJ die schreeuwt en de muziek de galmt. Moet er niet aan denken om ertussen te staan, mensen vol levensenergie op dit moment waar ik even niet tegen kan.

Genoeg gezeurd, het is tijd voor een film beurt. Laptop naar binnen en laatste peuk.
pi_68576166
Dat was nog niet zo paniekerig en zo als hoe het nieuws ons gebracht werd. Mijn moeder belde: er is een aanslag geweest. Een auto met schietende mannen in het publiek en in Rotterdam is ook een aanslag gepland. Nou was EW in Rotterdam en wij in Nijmegen
Was wel erg overdreven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68583873
hoi iedereen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:58:02 #285
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68585271
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef nokwanda het volgende:
Dat was nog niet zo paniekerig en zo als hoe het nieuws ons gebracht werd. Mijn moeder belde: er is een aanslag geweest. Een auto met schietende mannen in het publiek en in Rotterdam is ook een aanslag gepland. Nou was EW in Rotterdam en wij in Nijmegen
Was wel erg overdreven.
dat had ik met 9-11
overal in newyork zouden vliegtuigen neerstoren en bommen en het iraakse leger was binnen gevallen

hoest hier verder...
ik heb een rustige koninginnen dag en nacht gehad
gister mn nieuwe leasebak opgehaald toffe auto
stay frosty
pi_68586420
Heb nog wel even op een vrijmarkt rondgewandeld en een paar theelichtjes, een paar slippers en een pluchen leeuwenkop gescoord
En gister bij de kringloop een mooie geloogd eiken tafel en twee stoelen voor op het balkon. Beetje bij beetje stellen we ons huisje samen. Er zijn hier ook wel veel dingen die niet meegaan en mijn vriend heeft vorig jaar zelf al grote opruiming gehad. Nu is het uitkijken naar de dag van de sleuteloverdracht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:46:39 #287
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68586472
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:44 schreef nokwanda het volgende:
Heb nog wel even op een vrijmarkt rondgewandeld en een paar theelichtjes, een paar slippers en een pluchen leeuwenkop gescoord
En gister bij de kringloop een mooie geloogd eiken tafel en twee stoelen voor op het balkon. Beetje bij beetje stellen we ons huisje samen. Er zijn hier ook wel veel dingen die niet meegaan en mijn vriend heeft vorig jaar zelf al grote opruiming gehad. Nu is het uitkijken naar de dag van de sleuteloverdracht
spannend!!
stay frosty
pi_68611654
pihihihihi, ik was even m'n postgeschiedenis aan het bekijken en god, wat was ik een kneus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_68627446
Goede middag samen. Lekker geslapen vannacht met af en toe een vlaag van dromen, uitgerust wakker geworden dus vanzelf een beter begin van de dag dat zich dan ook doorzet richting de avond. Dipje van gisteren zal wel een uitzondering zijn geweest, het kan niet altijd dooien denk ik dan.

Komende week een weekje niets te doen qua afspraken en de week erop 3 staan. Dus dan maar, komende week even als vakantie zien zolang het nog vakantie is hier.

En NOK, veel plezier met alles

Vanavond barbecuen hier, dus dan maar even genieten van grolsch bier plus lekker vlees en vis, koude schotel en frites. Tot het eten maar even Hans Teeuwen zoeken in de dvd bak
  zondag 3 mei 2009 @ 18:09:44 #290
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_68627757
ey
  maandag 4 mei 2009 @ 09:05:49 #291
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68645691
Mijn verjaardag begint goed.
Hele nacht wakker gehouden door mijn woelende en snurkende vriendin.
Om 05:36 op en vervolgens maakt de bus een nieuw record met te laat komen waardoor ik mijn trein mis.
Heel leuk, want precies vandaag moest ik vroeg op werk zijn om bepaalde wijzgingen door te voeren in een systeem die heel vroeg live moesten.
Lekker stress beginnetje dus en was niet in opperbeste stemming met al dit geneuzel en dat al met niet te veel slaap.
Gelukkig wel de wijzigingen op tijd door gevoerd alsnog net voor de dead line en laat de eerste 6,5 uur maar even achter mij.
Ga het niet mijn dag laten verpesten en ga er vanuit dat de rest van de dag vlekkenloos zal verlopen.
Als het aan mij ligt, ga ik ook lekker wat vroeger weg van werk vandaag vanwege mijn verjaardag.
pi_68646029
Fijne verhaardag, DW.
Kan alleen maar beter gaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_68647124
als nog een fijne verjaardag DW
  maandag 4 mei 2009 @ 19:04:40 #294
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68664686
fijne dag DW en van harte!
stay frosty
pi_68673257
De dag is al bijna afgelopen. Is de rest van de dag nog een beetje normaal verlopen of was het een doffe ellende?
Hier een potje monopolie gespeeld dat 6 uur duurde
We konden de deur toch niet uit vanwege wederom de aannemer en loodgieter voor de badkamer die nog steeds volkomen kut is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:37:12 #296
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68682643
De dag was wel ok verder hoor Nok. Gelukkig wel.
Uurtje eerder van werk weg gegaan ook.
Maar helaas was ik wel erg moe omdat ik de avond daarvoor zo weinig geslapen had.
Niet eens taart uitgedeeld op werk lol. Ook voor het eerst.
En s'avonds weinig gedaan.
Moeders zou nog langs komen maar ook die heeft het af laten weten want ze was ziek door die heersende griep/verkoudheid.
Leuk kado gehad van mijn vriendin (Philips Bodygroom met goede garantie daar de oude het begeven heeft) en ik kreeg van 1Dayfly eindelijk Kill Zone 2 binnen voor mijn spelcomputer.
Dit spel is overigens volledig van Nederlandse bodem en is niet ver van mijn werk vandaan ontwikkelt (ik werk in Amsterdam.)
pi_68721541
smorgens
fijn dat de dag toch wel een beetje ok was!
en nok monopoly dat zoooo lang duurde, pfff ik vind het een leuk spel maar zoooo lang

hoest verder met iedereen hier?
pi_68723722
Iets teveel monopolie gespeeld zodat ik er nu ook over droomde, maar dan dat het irl zo was. Niet met huizen en hotels en straten, maar gemeen met bezittingen en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:15:17 #299
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_68729097
Ja wel lekker drac!
Alleen het weer he?
En van het weekend was het zoooooo mooi.
Maandag opzich ook wel.
Nu is het alweer uit met de pret...
pi_68740407
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef nokwanda het volgende:
Iets teveel monopolie gespeeld zodat ik er nu ook over droomde, maar dan dat het irl zo was. Niet met huizen en hotels en straten, maar gemeen met bezittingen en zo.
da's dan niet zo best! lijkt me ook helemaal niks zo met bezittingen in het echies al helemaal niet als het gemeen wordt gespeeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')