Tijd om richting dromenland te gaan. De demonen, elfen en bijbelse figuren staan al te wachten daar. Ze roepen me...." Kom slapen, kom slapen, we hebben wat in de aanbieding". De duivel die natuurlijk dominant is en een grote hel ervan wilt maken maar al die elfjes en andere figuren die willen helpen. Dan nog mezelf in de film die een uitweg moet gaan zoeken tot betere oorden. Het wordt weer een film van Tarantino, pulp dreaming

Ik neem passiflora in en ga richting nest

Even muziek in bed in complete duisternis. Pink Floyd, Dido en natural meditation en dan maar zien waar vannacht toe gaat leiden.
Heb mezelf voorgenomen om de duivel in mijn dromen agressief te gaan aanpakken, zodra hij een duivels plan heeft om mij te kwellen dan sla ik hem kapot met een stuk ijzer en sluit ik hem op in een vriezer. Jezus nog oproepen om het werk af te maken en dan lekker aan het bier in die droom kijkend naar korte rokjes van lekkere chickies. Duivel klinkt vreemd in dromen maar alle vreemde angstige dingen in dromen verklaar ik als werk van de duivel zelfs al is het in de hersens tot stand gekomen, en wie weet niet eens alleen maar hersens. Hoe kan ik dromen over dingen die ik nog nooit gezien heb, mijn hersens hebben nog nooit een plek gezien maar maken het wel aan? Is het dromen dan niet buiten de hersens om gedaan?
Ik zeg wederom vaarwel en morgen is de vijver aan de beurt, 5 meter dieper gegraven moet er worden en de filter moet vervangen worden. Onkruid nog en woensdag weer richting reintegratie.
Tijd voor passiflora, de dromen te lijf gaan en assertief slapen gaan

Dag allemaal en maak er nog een geweldig pasen van

Ik ben op pinkster maandag jarig, de maandag van pinkpop, ben er sterk over na aan het denken om naar pinkpop te gaan met mijn verjaardag mochten er nog kaarten zijn. Mijn broer wilt misschien mee en zo zijn er nog 5 mensen die mee willen gaan.
Verjaardag vieren op pinkpop lijkt me geen slecht idee. Sowieso laatste jaren geen verjaardag gedaan.