abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67961522
Tijd om richting dromenland te gaan. De demonen, elfen en bijbelse figuren staan al te wachten daar. Ze roepen me...." Kom slapen, kom slapen, we hebben wat in de aanbieding". De duivel die natuurlijk dominant is en een grote hel ervan wilt maken maar al die elfjes en andere figuren die willen helpen. Dan nog mezelf in de film die een uitweg moet gaan zoeken tot betere oorden. Het wordt weer een film van Tarantino, pulp dreaming

Ik neem passiflora in en ga richting nest Even muziek in bed in complete duisternis. Pink Floyd, Dido en natural meditation en dan maar zien waar vannacht toe gaat leiden.

Heb mezelf voorgenomen om de duivel in mijn dromen agressief te gaan aanpakken, zodra hij een duivels plan heeft om mij te kwellen dan sla ik hem kapot met een stuk ijzer en sluit ik hem op in een vriezer. Jezus nog oproepen om het werk af te maken en dan lekker aan het bier in die droom kijkend naar korte rokjes van lekkere chickies. Duivel klinkt vreemd in dromen maar alle vreemde angstige dingen in dromen verklaar ik als werk van de duivel zelfs al is het in de hersens tot stand gekomen, en wie weet niet eens alleen maar hersens. Hoe kan ik dromen over dingen die ik nog nooit gezien heb, mijn hersens hebben nog nooit een plek gezien maar maken het wel aan? Is het dromen dan niet buiten de hersens om gedaan?

Ik zeg wederom vaarwel en morgen is de vijver aan de beurt, 5 meter dieper gegraven moet er worden en de filter moet vervangen worden. Onkruid nog en woensdag weer richting reintegratie.

Tijd voor passiflora, de dromen te lijf gaan en assertief slapen gaan

Dag allemaal en maak er nog een geweldig pasen van Ik ben op pinkster maandag jarig, de maandag van pinkpop, ben er sterk over na aan het denken om naar pinkpop te gaan met mijn verjaardag mochten er nog kaarten zijn. Mijn broer wilt misschien mee en zo zijn er nog 5 mensen die mee willen gaan.

Verjaardag vieren op pinkpop lijkt me geen slecht idee. Sowieso laatste jaren geen verjaardag gedaan.
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 13 april 2009 @ 10:42:33 #252
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67970363
mogge peeps... zoo droompje lekker dagje gehad gister!?

en dat lopen met die zware schoenen leer je wel hoor
laaatst nog 12 uur gelopen met rugzak op op kisten
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67973865
Hee Barra Alles goed met jou?

Die loopschoenen van mij zijn dus niet van echt goede kwaliteit, vooral pijn aan de hiel ervan gekregen tijdens het lopen. Misschien dat de betere zwaardere schoenen makkelijker te verdragen zijn. Alsnog lichtgewicht schoenen of sportschoenen dat me beter kan gaan bevallen tijdens een wandeling.

Gisteren een betere dag gehad idd, en eergisteren ook. Vandaag toen ik wakker werd leek het een mindere dag te worden maar eenmaal wakker gaat het best goed vandaag. Heb dat altijd gehad dat moment van slechte zin bij net ontwaken, kan dan maar beter direct uit bed stappen inplaats nog 1 uur te blijven liggen.

Vandaag denk ik ook een wandeling maken. Maar weet niet zeker of dat zo verstandig is op paasmaandag, al die dagjes mensen in de heide zie ik niet zitten. Al is die heide groot, bij honderden mensen dan kom je nog steeds geregeld mensen tegen en ik wil liever het gevoel hebben dat ik in the middle of nowhere ben
  maandag 13 april 2009 @ 13:03:11 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67974037
When I get sad, I stop being sad and be awesome again
stay frosty
pi_67974372
Even jezelf oppeppen doe je dan? Even de karakte kid kick en de dag is een eitje
  maandag 13 april 2009 @ 13:23:26 #256
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67974483
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Topspin het volgende:
Even jezelf oppeppen doe je dan? Even de karakte kid kick en de dag is een eitje
gewoon even mn instelling veranderen.
als ik een kut dag heb zijn het meestal een paar dingen die me dwars zitten.
dan probeer ik die gedachte aan de kant te zetten en het te accepteren en door te gaan met de rest van mijn dag.

gewoon even die opstapeling van negatieve dingen accepteren en positief blijven..
het regent.. mooi dan kan het ook niet meer gaan regenen en kan alleen de zon nog maar gaan schijnen
stay frosty
pi_67974645
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

gewoon even mn instelling veranderen.
als ik een kut dag heb zijn het meestal een paar dingen die me dwars zitten.
dan probeer ik die gedachte aan de kant te zetten en het te accepteren en door te gaan met de rest van mijn dag.

gewoon even die opstapeling van negatieve dingen accepteren en positief blijven..
het regent.. mooi dan kan het ook niet meer gaan regenen en kan alleen de zon nog maar gaan schijnen
Goede manier van aanpak Als het regent inderdaad dan kan het niet slechter, dan kan het alleen maar beter.

Zelf moet ik iets gaan doen wanneer ik ga piekeren, bij teveel stil zitten begint het vanzelf te draaien en ga ik malen. Even afreageren ergens op en dan gaat mijn hele aandacht naar datgeen waar ik mee bezig ben. Daarom juist dat in bed blijven liggen een uurtje langer zonder te slapen wat mij niet meer lukt.

Soms beeld ik me dan in dat het mijn laatste dag van in leven zijn is. Ook op mijn weblog wat logs geschreven daarover hoe ik mijn dag zou leven en met welke instelling als ik wist dat het mijn laatste was. Niet meteen een bunjee jump maar gewoon hoe ik tegen het leven aankijk.
pi_67988318
Over loopschoenen en kistjes en zo. Ik kan die dingen niet dragen. Mijn voeten willen ze gewoon niet. Nu heb ik een paar Teva sandalen gekocht. Die dingen lopen echt super. Kan er hele dagen op lopen en dan 's avonds nog vergeten dat ik ze aan heb.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_67989094
Ik heb nog sneakers liggen van Levi's van 3 jaar terug, schoenen zien er nog mooi uit en niet eens zo ouderwets. Schoenen waren ook nogal prijzig dus waarom zou ik deze zomer nieuwe kopen. Die zware schoenen had ik bij de Bristol gekocht. Afgeprijsd van 60 euro naar 20 euro dus dan vanzelf niet echt schoenen om mee te gaan lopen. Vanaf het begin van dragen pijn aan mijn hiel gehad tijdens het lopen, dacht eerst dat ik ze moest inlopen maar na 1 maand nog steeds pijn. Schoenen kunnen dus in principe weg gegooid worden. Slechte ervaring mee.
pi_67998990
@Draculettetje Jurk gevonden. Wel van hetzelfde materiaal als die jurk die ik toen op jouw bruiloft aanhad. Sari zijde in allerlei kleuren en printjes. Alleen moet je deze ook zelf wikkelen. Moet nog zien welke methode het mooist staat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')