abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:11:08 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66678836
Whehehe DW
The truth was in here.
pi_66680406
You found luvvv down under
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_66682613
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 07:35 schreef Darkwolf het volgende:
Weer terug in Nederland sinds half 10 in de ochtend op zaterdag.
Dat was wel weer even wennen.
En net als op de heen weg: totaal geen jetlag!

Een komisch stukje met mij en een kangaroo doet al ronde op YouTube:

Hahhahaha vet filmpje Had je vriendin nog wat in te brengen na het zien van deze youtube?

Alleen jammer van je description waarin je typisch nederlandse foutjes maakt in het engels dus :p
(Jep geen lessen atm aangezien mijn semester voorbij is en ik maandje moet wachten dus ik ben vervelend )

(Plural of kangaroo = kangaroos bijv zonder 's)
quote:
What is not shown on video, is a large hugging scene before that when fully stretched on her legs.
rare zin
quote:
These scenes are not to be released (yet) since only a true trailer will follow of my "Down Under" movie
? of ?

En nog wat rare structures zo zie je maar weer DW .. engels is niet zo logisch als het lijkt, ook voor jou niet haha

Ik wil meer van dit soort filmpjes zien Het vervolg bijvoorbeeld Youtube richtlijnen of niet ! posten die hap!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flammie op 04-03-2009 11:13:55 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:53:52 #79
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66696517
Zo ik heb goed nieuws te horen gekregen! In deze tijd van recessie heb ik een baan als webdesigner gekregen! Dus naast mijn opleiding webdesigner elke zaterdag ga ik a.s. maandag als webdesigner aan de slag bij een bedrijf in mijn woonplaats. Dus ik ben helemaal happy vandaag
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:12:48 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66697255
Of het nu Nederlands of Engels is Flammie, als ik snel tik dan maak ik altijd fouten.
Dat was echt een situatie van uploaden en snel een discription tikken.
Er staat ook niet voor niets HD versie volgt.
Dan komt er een spellings correcte discription en mag je deze nog eens nakijken goed?

En nee de intieme knuffel scene dat iedereen verbaasd liet staan en waar zelfs door omstanders foto's van werden gemaakt ga ik niet op YouTube zetten.
Echt niet!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:14:31 #81
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_66708997
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:12 schreef Darkwolf het volgende:
Of het nu Nederlands of Engels is Flammie, als ik snel tik dan maak ik altijd fouten.
Dat was echt een situatie van uploaden en snel een discription tikken.
Er staat ook niet voor niets HD versie volgt.
Dan komt er een spellings correcte discription en mag je deze nog eens nakijken goed?

En nee de intieme knuffel scene dat iedereen verbaasd liet staan en waar zelfs door omstanders foto's van werden gemaakt ga ik niet op YouTube zetten.
Echt niet!
discription????
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_66713265
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Spellmeista het volgende:
Zo ik heb goed nieuws te horen gekregen! In deze tijd van recessie heb ik een baan als webdesigner gekregen! Dus naast mijn opleiding webdesigner elke zaterdag ga ik a.s. maandag als webdesigner aan de slag bij een bedrijf in mijn woonplaats. Dus ik ben helemaal happy vandaag
gefeliciteerd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 maart 2009 @ 06:35:32 #83
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66716696
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef Michielos het volgende:
discription????
Begin jij nu ook al!!?

* Darkwolf zweep pakt!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:08:26 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66717204
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:53 schreef Spellmeista het volgende:
Goed man!! Lekker positief.
The truth was in here.
pi_66717473
hier gisteravond begonnen met en serie thema-avonden over een aantal zaken die als paranormaal gezien worden. Eerste avond had als thema uittredingen. Volgende keer worden verschillende soorten helderziende waarnemingen meer gespecificeerd en wordt uitgelegd wat het verschil is en hoe dat voelt voor degene die ze krijgt. Contact met je gids en spiritueel tekenen en automatisch schrift zijn ook twee onderdelen die aan bod zullen komen. Was tof gister, op de eerste avond.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:40:06 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66717663
Leuk Nok

Ga jij dan naar iemand toe, een grote groep of geef jij zelf de avonden voor andere mensen?
The truth was in here.
pi_66717885
Nee, iemand naar wie ik en mijn vriendin af en toe gingenis nu begonnen met deze thema-avonden. Zelf doen? Neeeeee, joh, zo ervaren ben ik niet. Ik zit er juist omdat ik graag handvatten wil hebben om mijn eigen ervaringen beter te leren interpreteren en ze door een minder persoonlijk gekleurde bril te kunnen zien en om ervaringen uit te wisselen en zo zaken misschien beter te kunnen plaatsen. En dan daarna, als ik die handvatten kan vinden, eventueel gerichter toepassen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:02:14 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66718086
Ok.. dus ik begrijp dat je ervaringen hebt opgedaan die je niet een plaatsje kan geven of niet weet waar dat vandaan komt? Dat je dmv deze avonden door er over te praten met mensen wellicht herkenning en begrip ziet.
Ben ik natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar die ervaringen Misschien is het een TRU topic waardig? Nee hoor.. sommige dingen moet je gewoon lekker persoonlijk houden, helemaal TRU gerelateerde dingen. (Neemt niet weg dat het geweldig zou zijn als TRU nou juist wel zo'n plek zou zijn waar iedereen zijn ervaringen op tafel durft te leggen)
Wel een leuk idee die thema avonden... ik bemerk toch ook vaak een stuk onbegrip of onwetendheid bij mensen over specifieke dingen. Je kent dat wel dan ben je op een verjaardagsfeestje en dan begint iemand over iets.. ik zeg maar wat geesten of reiki ofzo.. en dan meng je je erin en na een uurtje merk je dat iedereen aan je lippen hangt, allerlei vragen stelt aan je
Dus er zijn veel onderwerpen waar mensen wel nieuwsgierig naar zijn, maar niets mee willen, kunnen durven of mogen doen.
The truth was in here.
pi_66718523
Heel eerlijk gezegd vind ik de ervaringen niet echt noemenswaardig. Hooguit een tikkie spectaculair voor degenen die ermee te maken krijgen omdat je alleen even iets doorgeeft. Ik heb zelf absoluut niet het gevoel at ik daarmee nou echt iets voor iemand kan betekenen. Dus laat ik het liever achterwege. En het hier delen... Ben er niet echt toe geneigd. Misschien als ik het beter kan richten zodat ik zelf ook het idee heb dat ik er echt iets goed mee kan doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:21:31 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66718570
Ik begrijp wat je bedoelt Zou je het willen ontwikkelen?
The truth was in here.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:46:04 #91
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_66719145
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 06:35 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al!!?

* Darkwolf zweep pakt!
"als ik nu engels of nederlands tik, als het snel gaat maak ik altijd fouten" De enige fout die je maakt is het engelse woord description. Laten we ervan uit gaan dat je altijd fouten maakt. Hoe kan het dan, dat je NLD foutloos is?

Overigens maak je dezelfde fout 2x in 1 bericht. Ervan uitgaande dat je snel tikte, is het unlikely dat je 2x discription tikt(omdat het aan het snel tikken ligt, de fout en dus zul je niet een tweede keer dezelfde fout maken.. )

ps. het boeit me niks als je niet near-native engels kunt, ik point alleen even de flaws uit
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_66719504
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt Zou je het willen ontwikkelen?
Jawel. Daarom zit ik ook daar. Ik wil meer handvatten OM zaken gerichter toe te kunnen passen. En op zaken waar ik echt meer van wil weten kan ik dieper ingaan daar.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:41:48 #93
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66722661
Mogge
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:42:26 #94
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66722681
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 11:21 schreef nokwanda het volgende:
Dit is het eindresultaat

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi hoor
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:25:09 #95
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66729760
thx ppl! Jah ben er ook uitermate blij mee (nu alleen het zonnetje nog)
pi_66833383
Zo, vandaag zinnig besteedt Samen met mijn broer 3 uur op het terras gezeten met uitzicht op een eindeloos natuurgebied, zon liet zich ook nog ff zien dus heb ook nog kunnen genieten van de warmte, zelfs een kleurtje gekregen in het gezicht. 3 halve liters gedronken plus 1 witbier en de zondag lijkt completer te zijn dan thuis blijven hangen. Nog wat gesprekken afgeluisterd van andere mensen op het terras en dan lijkt het altijd om hetzelfde te gaan die gesprekken ook, alsof mensen uit gekkigheid niet meer weten wat ze elkaar moeten zeggen. Dan denk ik van, waarom moet je dan persee praten en waarom is zwijgen zo moeilijk in gezelschap van anderen. Zit ik daar met mijn broer dan hoeft er niet constant gesproken te worden net zoals ik met die ene kameraad niet constant aan een stuk door aan het ouwehoeren ben. ( hier is het dan wat anders in posts )

Iedere zondag is het voornemen om op het terras te gaan zitten daar op de heide en dan nog iedere vrijdag met iemand anders naar de kroeg. Hoeft geen nachtleven te zijn voor mij. Lekker relaxed is net zo fijn. In ieder geval die 2 dagen redelijk opgevuld en dan door de week 3 dagen en zo is het leven wat voller te noemen. Geen internet-isolement meer zoals een hele tijd Vooruitgang is buiten de deur treden.

Tuinproject ga ik denk ik niet aan meedoen, thuis een grote tuin en die eist genoeg aandacht. Wachten nu op het administratieve werk of een eventuele opleiding daarnaast.

Ik wens jullie een prettige zondag en dan ga ik nu verder met Resident Evil Denk dat ik nog 2 uurtjes zoet ben met die game en dan is die uitgespeeld na 40 uur speelplezier. Deel 3 op de pc spelen en deel 5 waarschijnlijk zodra ik een xbox360 heb.

[ Bericht 13% gewijzigd door Topspin op 08-03-2009 18:39:35 ]
Genieten is toegestaan!!!
pi_66833872
Dat topic hier over " Wij zijn zinloos".

Ik voelde me compleet zinvol daar zittend tussen de mensen op het terras met vers getapt bier in de natuur met een lekker zonnetje op het gezicht. Helemaal in mijn element daar, sowieso zinvoller dan de Godganse dag op de bank liggen. Zinvolle tijdsbesteding in de zin van genieten beter dan voorheen. Variatie aanbrengen in hoe het leven in te delen op gebied van arbeid en vrije tijd. Dat alles sterft en dood gaat doet er niets aan af dat het minder zinvol gaat worden. Het heden zinvol besteden dus. En dan telt voor mij het moment van genot als hoogste waardering daarin. Dan duurt het heden slechts een fractie maar bij een paar uur hedendaags genieten is het langer dan slechts 1 fractie. Had zo nog 4 uur daar kunnen zitten al nippend aan een gulpener uit het vat met af en toe een gesprek over het leven, wie weet in de lente als het warmer gaat zijn in de avond.

Zo nog meer zinvoller maken van de dag en muziek opzetten, U2 collectie is binnen. 5 GB aan U2 muziek Nieuwe guns N' roses album even opzetten en dan straks zombies afknallen
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 9 maart 2009 @ 08:01:30 #98
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_66849519
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef Michielos het volgende:
"als ik nu engels of nederlands tik, als het snel gaat maak ik altijd fouten" De enige fout die je maakt is het engelse woord description. Laten we ervan uit gaan dat je altijd fouten maakt. Hoe kan het dan, dat je NLD foutloos is?
Dat is deze niet.
Vraag maar aan Denninger / LED.
Die kon zich gigantisch opwinden dan wel erover heen struikelen vrijwel elke als ik "jou" schreef waar het "jouw" moest zijn.
En hier heeft hij mij (god knows why) tot irritatie toe meerdere malen op gewezen in het verleden hier in TRU!
Mensen op hun intelligentie afrekenen aan de hand van spelling en schijfwijze op een forum is echt super scheef, maar dat vindt ik.
Ik maak heaps en heaps of Nederlandse spelfouten.
D of DT zal ik nooit begrijpen en vaak twijfel ik of een bepaald woord nu wel of niet aan elkaar geschreven moet worden.
Wat dat betreft is mijn Engels qua spelling en grammatica zelfs beter dan mijn Nederlands, en dat is een zelf bewezen feit.
quote:
Overigens maak je dezelfde fout 2x in 1 bericht. Ervan uitgaande dat je snel tikte, is het unlikely dat je 2x discription tikt(omdat het aan het snel tikken ligt, de fout en dus zul je niet een tweede keer dezelfde fout maken.. )
Dude... I just do.
There are more words in English that I can totally get wrong or that I even consult a spelling checker in case of more formal writtings to someone.
Maar "discription" tik ik in de meeste gevallen gewoon goed.
Als ik het een keer fout tik gaat het met gemak nog drie keer fout als ik het herhaal in dezelfde stuk tekst.
quote:
ps. het boeit me niks als je niet near-native engels kunt, ik point alleen even de flaws uit
Near-native Engels of niet, ben hoe dan ook een Brit heheh.
Het goed kunnen spellen heeft ook weinig te maken met "near-native" zoals boven uitgelegd.
En er zijn sommige Nederlanders geweest die Engels spraken en woorden gebruikte die ik niet eens kende.
It happens.
Geen enkel persoon in heel Australie die kon raden dat ik uit Nederland kwam.
Het was altijd "American" en als ik vroeg waar hadden de meeste zoiets van "Hmmm... Washington".

Don't question and analyze my spelingg end grammmar rendering engine
Pointing out the flaw of "discription" was correct, analysing my Dutch and English skills and comparing them has been correct, as it is horribly wrong by pure fact.
pi_66853846
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:01 schreef Darkwolf het volgende:

Dat is deze niet.
Vraag maar aan Denninger / LED.
Die kon zich gigantisch opwinden dan wel erover heen struikelen vrijwel elke als ik "jou" schreef waar het "jouw" moest zijn.
En hier heeft hij mij (god knows why) tot irritatie toe meerdere malen op gewezen in het verleden hier in TRU!
Dat is niet het punt Darkwolf Daar gaat het niet om

elke = elke keer natuurlijk

Verder is het "bezittelijk" natuurlijk ook heel belangrijk in het engels hoor

Je weet het verschil tussen your en you're bijv?
Of they're en their?

Zo ook jou en jouw
quote:
Mensen op hun intelligentie afrekenen aan de hand van spelling en schijfwijze op een forum is echt super scheef, maar dat vindt ik.
Dat vind iedereen en dat doet dan ook niemand hier? Quote anders even waar je wordt afgerekend ?
PS Youtube ook Niet alleen het forum. Verder is het forum de enige referentie die mensen hebben Ik neem aan dat veel mensen, waaronder jezelf mij een vervelende klier vinden maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik in het echt ( IN REAL LIFE >BD ) een vervelende klier ben. Dit forum is echter de enige referentie die mensen hier hebben over mij en tsja Dat ziet er natuurlijk niet zo goed uit hahahah

ik = stam .. dus vind zonder dt
quote:
Ik maak heaps en heaps of Nederlandse spelfouten.
En engelse fouten.. big deal Who cares Je hoeft je gebrek aan taalkennis/taalvaardigheden echt niet te verdedigen op een forum hoor Ik wijs er alleen op Alsof taal het belangrijkste is wat je als mens kan hebben
quote:
D of DT zal ik nooit begrijpen en vaak twijfel ik of een bepaald woord nu wel of niet aan elkaar geschreven moet worden.
Care man D en DT is een gare regel OUWUH!
quote:
Wat dat betreft is mijn Engels qua spelling en grammatica zelfs beter dan mijn Nederlands, en dat is een zelf bewezen feit.
Ik durf het in twijfel te trekken
quote:
Dude... I just do.
There are more words in English that I can totally get wrong or that I even consult a spelling checker in case of more formal writtings to someone.
Die structure Dat lijkt niet op engels-engels hoor maar op nederlands-engels
Writtings = writings en je structure sucked aarsj. Terug naar school
quote:
Maar "discription" tik ik in de meeste gevallen gewoon goed.
2x geschreven en 2x fout. Afgaande van je schrijfsels op youtube en dit forum natuurlijk
quote:
Als ik het een keer fout tik gaat het met gemak nog drie keer fout als ik het herhaal in dezelfde stuk tekst.
Juist daarom zijn sommige mensen niet goed in taal Big fucking deal
quote:
Het goed kunnen spellen heeft ook weinig te maken met "near-native" zoals boven uitgelegd.
Waar precies?
quote:
Geen enkel persoon in heel Australie die kon raden dat ik uit Nederland kwam.
Nee duh tuurlijk niet. Die kunnen echt niet precies raden waar je vandaan komt Ze zien een witte gast en het enige dat ze kunnen zeggen is "native" of "not-native". Wat denk je Dat ze meteen je woonplaats en adres erbij kunnen gokken? Meeste kennen Nederland niet eens, behalve van de wiet ofzo

Verder zei je dat je een brit was? Waarom moeten deze mensen dan raden dat je uit Nederland komt??
quote:
Don't question and analyze my spelingg end grammmar rendering engine
Pointing out the flaw of "discription" was correct, analysing my Dutch and English skills and comparing them has been correct, as it is horribly wrong by pure fact.

spelingg = spelling
quote:
an⋅a⋅lyze   /ˈænlˌaɪz/ Show Spelled Pronunciation [an-l-ahyz] Show IPA
–verb (used with object), -lyzed, -lyz⋅ing.
Maar je gebruikt brits en amerikaans door elkaar

Hou maar op hoor
pi_66854017
Resident evil uitgespeeld btw?

Laatste games die ik gespeeld heb zijn

Bioshock (single player topper )
en
Wow ja ... serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: