quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:01 schreef Darkwolf het volgende:Dat is deze niet.
Vraag maar aan Denninger / LED.
Die kon zich gigantisch opwinden dan wel erover heen struikelen vrijwel elke als ik "jou" schreef waar het "jouw" moest zijn.
En hier heeft hij mij (god knows why) tot irritatie toe meerdere malen op gewezen in het verleden hier in TRU!
Dat is niet het punt Darkwolf

Daar gaat het niet om

elke = elke keer natuurlijk
Verder is het "bezittelijk" natuurlijk ook heel belangrijk in het engels hoor

Je weet het verschil tussen your en you're bijv?
Of they're en their?
Zo ook jou en jouw

quote:
Mensen op hun intelligentie afrekenen aan de hand van spelling en schijfwijze op een forum is echt super scheef, maar dat vindt ik.
Dat vind iedereen en dat doet dan ook niemand hier? Quote anders even waar je wordt afgerekend ?

PS Youtube ook

Niet alleen het forum. Verder is het forum de enige referentie die mensen hebben

Ik neem aan dat veel mensen, waaronder jezelf mij een vervelende klier vinden maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik in het echt ( IN REAL LIFE >BD ) een vervelende klier ben. Dit forum is echter de enige referentie die mensen hier hebben over mij en tsja

Dat ziet er natuurlijk niet zo goed uit hahahah

ik = stam .. dus vind zonder dt

quote:
Ik maak heaps en heaps of Nederlandse spelfouten.
En engelse fouten.. big deal

Who cares

Je hoeft je gebrek aan taalkennis/taalvaardigheden echt niet te verdedigen op een forum hoor

Ik wijs er alleen op

Alsof taal het belangrijkste is wat je als mens kan hebben

quote:
D of DT zal ik nooit begrijpen en vaak twijfel ik of een bepaald woord nu wel of niet aan elkaar geschreven moet worden.
Care man

D en DT is een gare regel OUWUH!
quote:
Wat dat betreft is mijn Engels qua spelling en grammatica zelfs beter dan mijn Nederlands, en dat is een zelf bewezen feit.
Ik durf het in twijfel te trekken

quote:
Dude... I just do.
There are more words in English that I can totally get wrong or that I even consult a spelling checker in case of more formal writtings to someone.
Die structure

Dat lijkt niet op engels-engels hoor maar op nederlands-engels

Writtings = writings en je structure sucked aarsj. Terug naar school
quote:
Maar "discription" tik ik in de meeste gevallen gewoon goed.
2x geschreven en 2x fout.

Afgaande van je schrijfsels op youtube en dit forum natuurlijk
quote:
Als ik het een keer fout tik gaat het met gemak nog drie keer fout als ik het herhaal in dezelfde stuk tekst.
Juist daarom zijn sommige mensen niet goed in taal

Big fucking deal

quote:
Het goed kunnen spellen heeft ook weinig te maken met "near-native" zoals boven uitgelegd.
Waar precies?
quote:
Geen enkel persoon in heel Australie die kon raden dat ik uit Nederland kwam.
Nee duh tuurlijk niet. Die kunnen echt niet precies raden waar je vandaan komt

Ze zien een witte gast en het enige dat ze kunnen zeggen is "native" of "not-native". Wat denk je

Dat ze meteen je woonplaats en adres erbij kunnen gokken?

Meeste kennen Nederland niet eens, behalve van de wiet ofzo
Verder zei je dat je een brit was? Waarom moeten deze mensen dan raden dat je uit Nederland komt??
quote:
Don't question and analyze my spelingg end grammmar rendering engine
Pointing out the flaw of "discription" was correct, analysing my Dutch and English skills and comparing them has been correct, as it is horribly wrong by pure fact.

spelingg = spelling
quote:
an⋅a⋅lyze /ˈænlˌaɪz/ Show Spelled Pronunciation [an-l-ahyz] Show IPA
–verb (used with object), -lyzed, -lyz⋅ing.
Maar je gebruikt brits en amerikaans door elkaar

Hou maar op hoor