Snel de boel editen hequote:
ik ga shoarma makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een happie eten![]()
![]()
Fijn weekend allemaal!![]()
Cya sgelequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een happie eten![]()
![]()
Fijn weekend allemaal!![]()
Jah inderdaad, goed hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Runx het volgende:
ik ben char, ik had me hangman heel snel gewonnen
hé moozzie
topickillerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
topickillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
ik heb altijd zinquote:Op maandag 16 februari 2009 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ik heb nog veel meer zin!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd zin
maar niet in werk
jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer zin!ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
morgen quaterpackquote:
en dat vind je stiekem wel leukquote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Sgele het volgende:
Mogguh,
Ik zal vandaag en de komende weken niet veel meer hier zijnMoet weer naar het buitenland om met collega's de boel in leven zien te houden daar
ik begroet je zelfs persoonlijk, maar jij mij niet ?quote:
ik begroet niemand persoonlijk.. weet je hoe lang je dan bezig bentquote:Op maandag 16 februari 2009 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik begroet je zelfs persoonlijk, maar jij mij niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
goedemorgen madskilziepoepiedoepiequote:Op maandag 16 februari 2009 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik begroet je zelfs persoonlijk, maar jij mij niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik begroet niemand persoonlijk.. weet je hoe lang je dan bezig bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen madskilziepoepiedoepieja, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen Sgelequote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Sgele het volgende:
Mogguh,
Ik zal vandaag en de komende weken niet veel meer hier zijnMoet weer naar het buitenland om met collega's de boel in leven zien te houden daar
Ik heb nooit problemen gehad om daar naartoe te gaan idd, alleen wordt dit een loodzwaar werkje en weten we niet precies voor hoelang we daar zittenquote:
ah ja das wel balen dan..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad om daar naartoe te gaan idd, alleen wordt dit een loodzwaar werkje en weten we niet precies voor hoelang we daar zitten
Mogguh Tripack, Mad en Friday![]()
hoelang zit je daar dan minimaal??quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad om daar naartoe te gaan idd, alleen wordt dit een loodzwaar werkje en weten we niet precies voor hoelang we daar zitten
Mogguh Tripack, Mad en Friday![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
morgen Sgele![]()
neem je dit keer weer dames mee
Het eerste plan was 1 t/m 15 maart, maar omdat daar dus iets mis gegaan is, moeten we nu al.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang zit je daar dan minimaal??
Thxquote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ah ja das wel balen dan..
veel sterkte iig
goedemorgen crazyquote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen iedereen.
wat een klote weekend heb ik gehad
zou zaterdag bij m`n vriendin blijven slapen, krijg ik een migraine aanval
vriendin kwaad enzo
gelukkig nu wel weer goed
jeetje dan is er zeker wat mis gegaanquote:Op maandag 16 februari 2009 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het eerste plan was 1 t/m 15 maart, maar omdat daar dus iets mis gegaan is, moeten we nu al.
ja ik weet het, maar tochquote:Op maandag 16 februari 2009 09:00 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen crazy
wat een muts je vriendindaar kan je toch niks aan doen, aan zo'n aanval??
gelukkig dat het wel weer goed is
lol, lekkere vriendin heb je dan, dat ze je dat kwalijk neemtquote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen iedereen.
wat een klote weekend heb ik gehad
zou zaterdag bij m`n vriendin blijven slapen, krijg ik een migraine aanval
vriendin kwaad enzo
gelukkig nu wel weer goed
kijk das dan weer beterquote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar toch
maar vrijdag blijf ik er nu wel weer slapen
naja, was gewoon omdat zij zich er zo op had verheugd enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, lekkere vriendin heb je dan, dat ze je dat kwalijk neemt
lekker rustig aan gedaan dit jaarquote:Op maandag 16 februari 2009 09:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
iedereen een goede valentijn gehad?
topickillerquote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
ik heb gewoon geen eens zin om te typen
chillquote:Op maandag 16 februari 2009 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker rustig aan gedaan dit jaar![]()
beetje lekker gekookt enzoen 's avonds dvd gekeken
what happens in vegaswel geinige film
is het heel erg als ik moet lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme.
verwarming op het werk doet het niet
je mag wel een beetje mij lenenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme.
kom maar brengen in een emmertjequote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef tripack het volgende:
[..]
je mag wel een beetje mij lenenhier krijg ik dat ding niet kouder
you make me a saaaaaaaad pandaquote:Op maandag 16 februari 2009 09:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
is het heel erg als ik moet lachen
pandaaaquote:
failquote:Op maandag 16 februari 2009 09:22 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme.
doet me denken aan die kung fu pandaquote:
jah die is cutequote:Op maandag 16 februari 2009 09:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
doet me denken aan die kung fu panda
nee, niet die film, maar met dat baby-tje dat niest
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah die is cute
hopelijk dit jaar nach Berlinom pandaatjes te kijken
...vraag me alleen af hoe ik me vriendin daar weg krijg om de rest van berlijn te bekijken
nee denk dat ze dan ervoor zou willen springenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die is ook heel veel ge-edit. Zie je bijv. dat die panda zit te eten aan een tafeltje, en dan krijgt hij de rekening te zien
TIP: Zeg gewoon dat de panda's over 5 minuten bruut worden afgeschoten. Misschien dat ze dan mee loopt
i knowwwww.quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 16 februari 2009 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nee denk dat ze dan ervoor zou willen springenwat dan weer niet goed is voor haar
omdat die pandaas niet lief kunnen knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
*Nee, schiet de panda's niet af..
*panda denkt: Oh nom nom nom
ook al eten ze geen vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik dan
nee maar ze vallen wel aan
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
jij springt achter je vriendin aan !quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij springt achter je vriendin aan !
gemene meneer die panda af wil schieten, zie jou voor een panda aan
en blaast je hersenen tegen de muur van het verblijf![]()
jah sgele is echt wijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
dan moet je harder doorwerkenquote:
quote:Today, I was a host during kids' event. I did my job and started to do some funny moves to entertain the kids. I was wearing a top with a really low cut. Then noticed that all the children were pointing at me happily and adults looked surprised. Then I noticed that both my boobs had popped out. FML
jaquote:
zit nu met m`n jack aanquote:
stoerquote:
je bent wel een watjequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent wel een watje
godsamme zeg
toen wij hier rond de kerst geen verwarming hadden had ik ook geen jas aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent wel een watje
godsamme zeg
toen wij hier rond de kerst geen verwarming hadden had ik ook geen jas aandas pas stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
myminicity
LLquote:
ja dude, gewerktquote:Op maandag 16 februari 2009 10:07 schreef Friday12 het volgende:
nog wat leuks gedaan dit weekend? iemand?
Hellowquote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
[..]
LL![]()
hoe gaat het dan?
leuk weekend gehad?
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
Gaat goed, om, 1 uur interne sollicitatie voor uitzendbaandje op de 9e verdieping (zit nu op de 10e)
Zal ik wel krijgen dus kan ik iig nog een maandje of 2 langer werken
Heb gewerkt dit weekend, maar het was wel gezellig
mag jij trouwens zuipen onder je werk?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
Gaat goed, om, 1 uur interne sollicitatie voor uitzendbaandje op de 9e verdieping (zit nu op de 10e)
was het nou drukker zaterdag op je werkquote:Op maandag 16 februari 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mag jij trouwens zuipen onder je werk?
duim maar voor mequote:
pass ons ook wat danquote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duim maar voor me
Ik ga het vieren met koffie
ja dat snap ikquote:Op maandag 16 februari 2009 10:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het kan tog?
wel het weekend baantje bedoel ik daar dus mee
Yepquote:Op maandag 16 februari 2009 10:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mag jij trouwens zuipen onder je werk?
* LL geeft iedereen een lekker kopje koffiequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
alles wat ik wil, zolang ik mn werk maar goed doe
en mocht ik dat minder goed gaan doen dan vergeeft de baas het me vast wel
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft iedereen een lekker kopje koffie
dank je welquote:Op maandag 16 februari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL geeft iedereen een lekker kopje koffie
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Winkelen op internet is wel makkelijk zeg!
Jammer dat ik vandaag alweer zo'n 300 euro heb uitgegeven aan kleding en een paar nieuwe luchtjes
ja dat welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Winkelen op internet is wel makkelijk zeg!
Jammer dat ik vandaag alweer zo'n 300 euro heb uitgegeven aan kleding en een paar nieuwe luchtjes
quote:
Vooral erg makkelijk met broeken kopen. Als ik een willekeurige kledingzaak binnenstap sta ik ook heel snel weer buiten omdat ze nooit broeken in m'n maat hebben... Lengtemaat 38 is nogal zeldzaamquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sworry menweer,
hier is uw scotch on the rocks
Maar deze is leeg
*hik
die maat zie je idd niet zo heel vaakquote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral erg makkelijk met broeken kopen. Als ik een willekeurige kledingzaak binnenstap sta ik ook heel snel weer buiten omdat ze nooit broeken in m'n maat hebben... Lengtemaat 38 is nogal zeldzaam
Op internet is het assortiment meestal wat ruimer
Meestal merk ik dat ik moet minderen als ik vergeet of het een bacardi cola of whiskey cola wasquote:Op maandag 16 februari 2009 10:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sworry menweer,
hier is uw scotch on the rocks
Maar deze is leeg
*hik
das altijd super om te horenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal merk ik dat ik moet minderen als ik vergeet of het een bacardi cola of whiskey cola was
Heb me 1 keer klem gezopen maar toen mocht het... was met oud-op-nieuw
En ondanks dat ik zat was ging het nog steeds super
hoorde eergisteren mn bazin zeggen: ik hoop dat ik haar nooit kwijt raak
shut upquote:Op maandag 16 februari 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
en nu dames en heren in: "hoe maak je een topic deaud" een oneliner die altijd werkt
[..]
Nja tis een BIJbaantje voor mijquote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
das altijd super om te horeneen enorme opsteker
misschien praatte ze over haar sleutels in de vrouwelijke vormquote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Meestal merk ik dat ik moet minderen als ik vergeet of het een bacardi cola of whiskey cola was
Heb me 1 keer klem gezopen maar toen mocht het... was met oud-op-nieuw
En ondanks dat ik zat was ging het nog steeds super
hoorde eergisteren mn bazin zeggen: ik hoop dat ik haar nooit kwijt raak
als ik naar de winkel ga is mijn maat meestal weg..of groter of kleiner is er altijdquote:Op maandag 16 februari 2009 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral erg makkelijk met broeken kopen. Als ik een willekeurige kledingzaak binnenstap sta ik ook heel snel weer buiten omdat ze nooit broeken in m'n maat hebben... Lengtemaat 38 is nogal zeldzaam
Op internet is het assortiment meestal wat ruimer
Als die achter de bar werken welquote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien praatte ze over haar sleutels in de vrouwelijke vorm
Maak kennis met Murphy's Lawquote:Op maandag 16 februari 2009 10:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik naar de winkel ga is mijn maat meestal weg..of groter of kleiner is er altijd
met alles, broeken, schoenen, truien
nou in dat geval, fuck murphyquote:
whehequote:Op maandag 16 februari 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja tis een BIJbaantje voor mij
Alleen merk ik meer en meer dat de mensen ook voor mij komen
als ik niet werk, blijven ze weg tot de dag erna.. als ik wel werk
mogguh slikheksquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als die achter de bar werken wel
haha, goeie -madquote:
Als het nou een lekker wijf wasquote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou in dat geval, fuck murphy
Mogguhquote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh
Was jij nou die ene mod die ook Guitar Hero speelde?
Hellowquote:
Volgens mij voor de gezelligheid, aangezien ik me wat meer kleren heb aangetrokken achter de barquote:Op maandag 16 februari 2009 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
whehenice... doen ze dat voor de gezelligheid of voor de gezellige pakjes die je misschien aan hebt?
in New York (club in hengelo) stond een keer een lekker wijf alleen in haar string achter de bar, drinken in te schenkenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
[..]
Volgens mij voor de gezelligheid, aangezien ik me wat meer kleren heb aangetrokken achter de bar
Alleen kwijlen de mannen nu wat minder
Het is ook wel ineens minder druk aan de bar zelf
Lijkt me niet verstandig, Dhr. Norris zal dan namelijk verhaal komen halenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn signature veranderen, maar ik durf niet
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hellow
[..]
Volgens mij voor de gezelligheid, aangezien ik me wat meer kleren heb aangetrokken achter de bar
Alleen kwijlen de mannen nu wat minder
Het is ook wel ineens minder druk aan de bar zelf
topless?quote:Op maandag 16 februari 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]ben benieuwd hoe je dan eerst achter de bar stond
of iig erg luchtigquote:
daaromquote:Op maandag 16 februari 2009 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, Dhr. Norris zal dan namelijk verhaal komen halen
Nja zo liep ik eerst ook rondquote:Op maandag 16 februari 2009 10:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in New York (club in hengelo) stond een keer een lekker wijf alleen in haar string achter de bar, drinken in te schenken
pics or it didn't happen !quote:
Helaas voor jou mogen in de club geen pics gemaakt worden tijdens openingstijdquote:Op maandag 16 februari 2009 10:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pics or it didn't happen !
jammer dat je het niet meer doetquote:
wie zegt dat er voor en na sluitingstijd geen foto's zijn gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas voor jou mogen in de club geen pics gemaakt worden tijdens openingstijd
Of je komt gewoon een keertje langs![]()
nah, dan ben ik omringd door zachte g'squote:Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas voor jou mogen in de club geen pics gemaakt worden tijdens openingstijd
Of je komt gewoon een keertje langs![]()
Ja die wel...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jammer dat je het niet meer doet... ineens een heel leger Fok!ers die dan langskomen
Fuck youquote:Op maandag 16 februari 2009 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nah, dan ben ik omringd door zachte g's
dat heb ik er niet voor over.
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
wie zegt dat er voor en na sluitingstijd geen foto's zijn gemaakt
mijn vriendin dan maar ompraten om een keer te gaanquote:
maar die worden zeker weer niet gedeeldquote:
alweer ?quote:
goed bezigquote:Op maandag 16 februari 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, dat is mijn 3e topickiller al vandaag
ik ben geen machinequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
waar blijft moos
laatste bezoek: 2 minuten, 12 seconden geleden.
Tot over een jaar of nooit danquote:Op maandag 16 februari 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn vriendin dan maar ompraten om een keer te gaan![]()
Nopequote:Op maandag 16 februari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
maar die worden zeker weer niet gedeeld
Ik hou wel mn mond danquote:
dat kan jij nooit zeker wetenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tot over een jaar of nooit dan
[..]
welke sitequote:Nope
pics van de club zijn wel beschikbaar op hun site
[..]
Truequote:Op maandag 16 februari 2009 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kan jij nooit zeker weten![]()
[..]
welke site![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
supersite, ik zag heel ff naakte vrouwquote:
my thought exactlyquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Friday12 het volgende:
kan dat plaatje niet duidelijker nadat je op skip drukte
Mijn smaak is het ook niet echtquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
is dat een fucking bordeel ofzo ?
dikke neonverlichting
Mail de tip zou ik zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Friday12 het volgende:
kan dat plaatje niet duidelijker nadat je op skip drukte
En dan ist mega gezellig (zeggen de dames)quote:
ga je mee mads??quote:
ligt eraanquote:
licht? het is er donker hoor :pquote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
licht eraan
die zachte g's gaan mij verdoemen denk ik
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
licht? het is er donker hoor :p
Ik kick je in je zachte g...
omfg, wat een spelfoutquote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
licht? het is er donker hoor :p
Ik kick je in je zachte g...
noem jij mij een belg?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
belgen blijven belgen ook al wonen ze in NL
waar?quote:
Maar HIJ maakte zelf de foutquote:Op maandag 16 februari 2009 11:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij had het over die spelfouten
en spelfouten + een zachte g is een belg
jij dus niet![]()
Mij niet hoor, ik schrijf liggen gewoon met g's ipv ch'squote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kut naja dan noemde ik je dus belg![]()
en stieken LL ook![]()
shut upquote:Op maandag 16 februari 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij niet hoor, ik schrijf liggen gewoon met g's ipv ch's
nou, dan noem ik jou een negertquote:Op maandag 16 februari 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kut naja dan noemde ik je dus belg![]()
en stieken LL ook![]()
maar spreek je zo ook zo uit?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij niet hoor, ik schrijf liggen gewoon met g's ipv ch's
quote:
Alleen als er een g in voorkomtquote:
ghe ghe ghequote:
maar ik ben heul niet gekleurdquote:Op maandag 16 februari 2009 11:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou, dan noem ik jou een negert
quote:
albinoquote:
zwart en wit zijn geen kleuren btwquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar ik ben heul niet donker gekleurd
en dat is 4xquote:Op maandag 16 februari 2009 11:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zwart en wit zijn geen kleuren btw
quote:
Je hebt er talent voorquote:
houd je smoelquote:
nee, laat maar..ik wilde een bepaald plaatje posten, maar daar zie ik toch vanafquote:
linkjequote:Op maandag 16 februari 2009 12:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, laat maar..ik wilde een bepaald plaatje posten, maar daar zie ik toch vanaf
neequote:
Nee, ook hier zit geen g inquote:
ik was even een broodje halenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
dit is serieus niet grappig meer
hmpfquote:Op maandag 16 februari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee, ook hier zit geen g in
[..]
ik was even een broodje halen
Jaloers op mn broodje?quote:
nee, mag ik niet vandaagquote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jaloers op mn broodje?
Je mag wel een hapje hoor
Wrom nie?quote:
Ik niet meerquote:
Welkom terugquote:
quote:
Tis rustig..quote:
dieetquote:
success alvastquote:
ik heb die davidoff.... ik vind em wel lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
1x Dolce & Gabbana pour homme eau de toilette spray 40 ml
1 x Boss Bottled eau de toilette spray 50 ml
1 x Davidoff Cool Water eau de toilette spray 40 ml
Maar weer ff nieuwe luchtjes besteld... kent iemand deze toevallig?
Ben benieuwdquote:Op maandag 16 februari 2009 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb die davidoff.... ik vind em wel lekker
daarvoor gebruikte je niet omdat het zo wegwas door de rooklucht?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Sinds ik ben gestopt met roken vind ik t toch wel relaxt om een luchtje te dragen, ruikt een stuk relaxter dan die rooklucht enzo
jou avaquote:Op maandag 16 februari 2009 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
daarvoor gebruikte je niet omdat het zo wegwas door de rooklucht?
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:42 schreef tripack het volgende:
[..]
success alvast![]()
wij weten dat je het kunt
Thanxquote:
Jij ook succes danquote:
MM ?quote:
ik heb jean paul gautierquote:Op maandag 16 februari 2009 12:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Sinds ik ben gestopt met roken vind ik t toch wel relaxt om een luchtje te dragen, ruikt een stuk relaxter dan die rooklucht enzo
ben je rustig of aant solliciteren?quote:
k, mm nog niks van gehoord?quote:
thnx to moosquote:
hahaquote:
ja wel ze zeggen dat ze iemand anders hebben via de mailquote:Op maandag 16 februari 2009 12:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
k, mm nog niks van gehoord?
oja en straks naar stufie heenquote:
Het boeide me allemaal niet zoveel eigenlijkquote:Op maandag 16 februari 2009 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
daarvoor gebruikte je niet omdat het zo wegwas door de rooklucht?
Smakelijkquote:
hugo boss is lekkerquote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het boeide me allemaal niet zoveel eigenlijk
Als morgen de postbode is geweest dan heb ik er wel aardig wat op de plank staan...
- Jean Paul Gaultier
- Gaultier II
- Acqua di Gio
- Hugo Boss Soul
- Hugo Boss Bottled
- Davidoff Cool Water
- D&G Pour Homme
Kan ik nog eens kiezen 's ochtend
nee?!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef Runx het volgende:
[..]
oja en straks naar stufie heenmet me diploma etc
kan ik straks ff langs komen op je werk >?
gautier II is smerigquote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het boeide me allemaal niet zoveel eigenlijk
Als morgen de postbode is geweest dan heb ik er wel aardig wat op de plank staan...
- Jean Paul Gaultier
- Gaultier II
- Acqua di Gio
- Hugo Boss Soul
- Hugo Boss Bottled
- Davidoff Cool Water
- D&G Pour Homme
Kan ik nog eens kiezen 's ochtends
kan nietquote:
wij duimenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
duim voor me!
Ik ga nu naar de andere afdeling
turken/mocro geurtje geworden..beetje jammerquote:
houd je smoelquote:Op maandag 16 februari 2009 13:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
turken/mocro geurtje geworden..beetje jammer
daarom reageert hij ook zoquote:
je bent gelijk gedist?quote:
mogguh tripackquote:Op maandag 16 februari 2009 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
daarom reageert hij ook zo
goedemorgen p00p
wat een duff boel daar danquote:
quote:
Hij: "Ow, is het meteen het gesprek?"quote:
Vond ik dus ookquote:
Goed hequote:Op maandag 16 februari 2009 13:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..], zo snel voor een 2e gesprek ?
waarschijnlijk had hij ngo niet naar je cv gekekenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij: "Ow, is het meteen het gesprek?"
Z'n secretaresse en ik:
"kom ff over een half uurtje, ik moet nog wat doen"
ik: ja is goed
* ll loopt weg![]()
![]()
jij bent de goeistequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij: "Ow, is het meteen het gesprek?"
Z'n secretaresse en ik:
"kom ff over een half uurtje, ik moet nog wat doen"
ik: ja is goed
* ll loopt weg![]()
![]()
zat hij toevallig met een hand onder zijn bureau ?quote:
Die heeft ie niet, want de afspraak is pas om 10 uur gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 13:14 schreef tripack het volgende:
[..]
waarschijnlijk had hij ngo niet naar je cv gekeken![]()
quote:
Nja managers he..quote:
Nee, was druk aant vergaderenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zat hij toevallig met een hand onder zijn bureau ?
jij bent nog beginnerquote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
en zo vermoord je een topic .. les 1
Ben ik toch ergens beginner in he ..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij bent nog beginner
ik zit al bij les 6
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben ik toch ergens beginner in he ..
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:26 schreef tripack het volgende:
[..]maar denk wel dat je hierin snel kan groeien hoor
no fucking wayquote:
wat?quote:
ik probeer niks, het gebeurt gewoonquote:
lol, wat een conclusiequote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
aahh mads is kloon van mooz![]()
hij heeft dezelfde voorvalletjes
topic killquote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Friday12 het volgende:
aahh mads is kloon van mooz![]()
hij heeft dezelfde voorvalletjes
* crazy987 belt een baggerbootquote:
eindelijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |