Snel de boel editen hequote:
ik ga shoarma makenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een happie eten![]()
![]()
Fijn weekend allemaal!![]()
Cya sgelequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:26 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff een happie eten![]()
![]()
Fijn weekend allemaal!![]()
Jah inderdaad, goed hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:25 schreef Runx het volgende:
ik ben char, ik had me hangman heel snel gewonnen
hé moozzie
topickillerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
topickillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
ik heb altijd zinquote:Op maandag 16 februari 2009 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Ik heb nog veel meer zin!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd zin
maar niet in werk
jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer zin!ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
morgen quaterpackquote:
en dat vind je stiekem wel leukquote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Sgele het volgende:
Mogguh,
Ik zal vandaag en de komende weken niet veel meer hier zijnMoet weer naar het buitenland om met collega's de boel in leven zien te houden daar
ik begroet je zelfs persoonlijk, maar jij mij niet ?quote:
ik begroet niemand persoonlijk.. weet je hoe lang je dan bezig bentquote:Op maandag 16 februari 2009 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik begroet je zelfs persoonlijk, maar jij mij niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
goedemorgen madskilziepoepiedoepiequote:Op maandag 16 februari 2009 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik begroet je zelfs persoonlijk, maar jij mij niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:53 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik begroet niemand persoonlijk.. weet je hoe lang je dan bezig bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen madskilziepoepiedoepieja, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen Sgelequote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Sgele het volgende:
Mogguh,
Ik zal vandaag en de komende weken niet veel meer hier zijnMoet weer naar het buitenland om met collega's de boel in leven zien te houden daar
Ik heb nooit problemen gehad om daar naartoe te gaan idd, alleen wordt dit een loodzwaar werkje en weten we niet precies voor hoelang we daar zittenquote:
ah ja das wel balen dan..quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad om daar naartoe te gaan idd, alleen wordt dit een loodzwaar werkje en weten we niet precies voor hoelang we daar zitten
Mogguh Tripack, Mad en Friday![]()
hoelang zit je daar dan minimaal??quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen gehad om daar naartoe te gaan idd, alleen wordt dit een loodzwaar werkje en weten we niet precies voor hoelang we daar zitten
Mogguh Tripack, Mad en Friday![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
morgen Sgele![]()
neem je dit keer weer dames mee
Het eerste plan was 1 t/m 15 maart, maar omdat daar dus iets mis gegaan is, moeten we nu al.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
hoelang zit je daar dan minimaal??
Thxquote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ah ja das wel balen dan..
veel sterkte iig
goedemorgen crazyquote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen iedereen.
wat een klote weekend heb ik gehad
zou zaterdag bij m`n vriendin blijven slapen, krijg ik een migraine aanval
vriendin kwaad enzo
gelukkig nu wel weer goed
jeetje dan is er zeker wat mis gegaanquote:Op maandag 16 februari 2009 08:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het eerste plan was 1 t/m 15 maart, maar omdat daar dus iets mis gegaan is, moeten we nu al.
ja ik weet het, maar tochquote:Op maandag 16 februari 2009 09:00 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen crazy
wat een muts je vriendindaar kan je toch niks aan doen, aan zo'n aanval??
gelukkig dat het wel weer goed is
lol, lekkere vriendin heb je dan, dat ze je dat kwalijk neemtquote:Op maandag 16 februari 2009 08:58 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen iedereen.
wat een klote weekend heb ik gehad
zou zaterdag bij m`n vriendin blijven slapen, krijg ik een migraine aanval
vriendin kwaad enzo
gelukkig nu wel weer goed
kijk das dan weer beterquote:Op maandag 16 februari 2009 09:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar toch
maar vrijdag blijf ik er nu wel weer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |